Esikoista yrittämään 2011

Heippa vaan kaikille!

Oon ollut niin umpiväsynyt töiden aloituksesta, etten ole yksinkertaisesti jaksanut kirjoitella tänne, vaikka useasti on pitänyt.

Pahoittelut kaikille tädin kohdanneille ja negojen saajille :hug: Toivottavasti pääsisitte pian uuteen kiertoon ja uusiin mahdollisuuksiin!

Bubblelta odottelen ihania ultrakuulumisia :)

Hennulle jaksamista ja selvyyttä tilanteeseen toivottelen!

Pahoittelen omanapailuani :ashamed: Täällä ollaan siis menty tämä kierto ilman yrittämällä yrittämistä, ovistikuttelua tai muitakaan stressitekijöitä. Tällä hetkellä on tosi kipeet tissit, tai oikeastaan nännit. Noh, minähän tein sitten maanantai-iltana herkän r-testin. Aikani käänneltyäni ja väänneltyäni häivähti siinä jotain. Missään nimessä siinä ei ollut mitään selkää tulkittavaa, mutta sen verran on tullut negatiivisia testejä tässä matkan varrella tehtyä, että oon varma siinä jotain häivähdystä olleen. Ja nyt tulee noloin juttu; katsoin tikkua aurinkoa vasten:ashamed: ja siinä testiviivan paikalla näkyi toinen viiva...

No, eilen aamulla tein uuden testin, mut tällä kertaa se oli ihan selkeä nega. Tiedättekö kun sillon ekalla kerralla testatessani sellainen ihan pienen pienen pieni toivonkipinä syttyi, mutta luultavasti se ei sit ollutkaan mitään :( JOku näköhäiriö varmaan. Meinaan kyllä tässä aika ajoin testailla, on sitten menkat tulossa tai ei. Sitä vaan niin kovasti toivoo ja toivoo, mutta en tiiä. Ei auta kuin odotella.

Plussaonnea meille kaikille! :heart:
 
Jo
Täältäkään ei mitään raportoitavaa, ei tunnu olo mitenkään erilaiselta tavalliseen nähden. Eköhän ne menkat sieltä kohta ala. Luin noita omia vanhoja viestejäni ja siinä KM kierrossa oli kyllä olotilat ollut erilaiset. Toisaalta sillon meni kyllä testaaminen aika pitkäksi, tais olla jo melkeen viikon myöhässä ja siinä vaiheessa tiesinkin mahan nipistelyistä melkeen, että jotain kummaa nyt tapahtuu. Eli vielä toivo elää... testaan lauantaiaamuna, jos ei muuta kuulu.
 
Moikka tytöt!
Mulla oli eilen eka neuvola ja kaikki on hyvin :) Siellä se pieni heilutteli olemattomia jalkojansa ja sykekin saatiin kuulumaan :heart:

Voi vitsi että teillä on nyt monella jännät paikat! Melkeen joka päivä pitää käydä lukemassa onko uusia plussanneita :) Mulla on ihan semmonen tunne että niitä alkaa ropiseen ihan urakalla teille! :)

MM-11 8+5
 
Bubble89 ja MM-11 Ihanaa, kun teidän pikkuisilla on kaikki ok :heart: Toivotan teille oikein paljon onnea näihin raskauksiin :)

Bubble89 Kyllähän PCO-diagnoosi tuntuu monesta aika "tappotuomiolta", mutta voi miten yleinen vaiva se onkaan! Se tässä lohduttaa, ettei sen asian kanssa ole yksin ja myös PCO:laiset ovat onnistuneet tulemaan raskaaksi ja saamaan terveitä lapsia :)

Kristiina84 Jospa oli vain liian aikaista testata? :) Sekin on niin yksilöllistä, milloin virtsassa on tarpeeksi raskaushormonia, jotta se testissä näkyisi :) Kannattaa jatkaa testailua! Täälläkin ollaan oltu tosi väsyneitä töihin paluun jälkeen ja masentaa kaikki. Isäntäkin tossa jo äsken tiuskasi, että heti musta tuli yks oikea kiukkuperse, kun työt alkoi :ashamed: Pitää nyt taas skarpata ja ammentaa sitä positiivisuutta jostain! :) Onhan kohta sentään viikonloppu!

ON: Täällä kyllä jomottaa nivusia ja kohtua niin maan pirusti. Ei ole varsinaista särkyä ja varsinkin kohdussa ihan erilaisia tuntemuksia verrattuna menkkaoloon. Ja nyt mie myönnän jotain noloa. Olen nyt kesällä seurannut Suurinta pudottajaa ja varsinkin tällä viikolla olen itkenyt niissä pudotusjaksoissa. Vissiin olen vähän väsynyt eikä elimistö ole tottunut työrytmiin :D Onneksi vasta ensi viikon lopulla on ensimmäinen kokous, missä täytyy sihteerinä toimia. Tällä viikolla ei välttämättä keskittyminen olisi riittänyt :)
 
Onnea Bubble ja MM-11 ekoista neuvolakäynneistä ja siitä, että kaikki on siellä hyvin! :)

Täällä pidetään peukkuja Kristiinalle, Hennulle ja Jo:lle, että ne kauan odotetut plussat ilmaantuisi testeihinne :heart:

ON: Ei sitten yhtään mitään tuntemuksia missään... Alkais jo menkat...
 
PLAAAAAAAAAAAAAAAH! Raskaustesti (Elivo, herkkyys 25) negatiivinen :headwall: Pitää vain tämän likan nyt uskoa, että sitä plussaa ei tästä kierrosta tule. Pupuilua on ollut viimeksi 2,5 viikkoa sitten, joten luulisi testissä jotain näkyvän.

Eilen ennen ruokataukoa ryntäsin vessaan laittamaan sidettä, kun tuntu alapäässä, että NYT ne menkat alko. Ja paskat. Yöllä heräsin neljän jälkeen, kun jotain lorahti housuihin ja siinä sitten unen pöpperössä tunkemaan sidettä paikoilleen ja sen jälkeen olikin alavatsalla menkkatuntemuksia. Eipä ole ainakaan vielä näkynyt mitään. Toivottavasti elimistö nyt vain yrittäisi käynnistää niitä menkkoja.

En oo varsinaisesti mittaillu lämpöjä, mut tällä viikolla lämmöt on illalla ollu 35.2 (niinku mulla yleensäkin), mut eilen 34.6.
 
Hennu en mäkään saanu edes 10 herkkyydellä mitään näkymään. Digi oli eka mikä näytti positiivisen 2 päivää ennen ku menkkojen ois pitäny alkaa. Dpo:sta ei oo tietoa et mikä oli sillon. Joillakihan tulee vasta tosi myöhään se plussa. Esim. kaverilla vasta kaks viikkoa sen jälkeen ku menkkojen ois pitäny alkaa. Eli toivoa on vielä :)
 
Hennu toivoa on niin kauan kunnes täti kurvaa paikalle :) Paitsi tuo pco on siinä vähä paskempi homma ku se täti on niin hidas, että piinailu kestää kauemmin. Mutta jospa se kohta selviäis :) Ja toivotaan niitä kahta viivaa. :heart: Mulla oli jotenki kovin luotto niihin apteekin omiin testeihin noista "viivallisista". Ootko kokeillu niitä? Tai sit vaan apteekkiin ja joka merkkiä yks :D
 
Tämä Elivon testi oli meidän kylän apteekin ns. "Apteekin testi". Täytyy käydä tänään hakemassa esim. CB ja sitten joku muu :D

Äsken tuntui hassulta kahvipöydässä: semmoinen pienen pieni elohiiri sykki oikealla puolella kohtua ja vielä pitkän aikaa. Kovasti yritän sanoa ittelleni, ettei tässä raskaana olla, koska tuntemukset on osittain niin paljon samoja kuin edellisissäkin negakierroissa.
 
Kuulumisia taas. Joo mie lupasin, että en yritä enää niin sata lasissa tätä raskautumista mutta ostin nyt kuitenkin foolihappotabletteja kun en saa niitä tarpeeksi ruokavaliostani. Lisäksi greippimehua ostettu.

""Rakasteluohjeita

Kannattaa rakastella joka päivä aamuisin valot päällä. Jos miehellä on alentunut siittiötiheys, kannattaa rakastella vain joka toinen päivä. Siemennesteessä pitäisi olla eniten siittiöitä aamuisin.
Lähetyssaarnaaja-asento saattaa olla paras. Muita mahdollisuuksia ovat takaa päin tai kyljellään rakastelu. Kyljellään rakastelu voi olla hyvä vaihtoehto, jos mies on ylipainoinen tai hänellä on selkäongelmia. Tavoitteena on, että sperma menisi mahdollisimman syvälle. Eli olisi hyvä, että mies lauetessaan painautuisi niin syvälle kuin mahdollista.
Olisi hyvä, jos nainen saisi orgasmin vasta miehen jälkeen. Naisten orgasmissa tapahtuvat kohdun supistukset edistävät siittiöiden joutumista suoraan oikealle maaperälle, eli kohdunkaulan kanavaan. Jos siittiöt jäävät uiskentelemaan emättimeen, kuolevat ne nopeasti epäedullisen happaman ympäristön vuoksi. Orgasmissa kohdunkaulan kanavan limatulppa pullistuu osittain emättimen ulkopuolelle ja takaisin vetäytyessään vie siittiöt mennessänsä kohdunkaulan kanavaan.
Siitä, että nainen on kiihottunut, saattaa olla apua.
Usein neuvotaan myös, että naisen kannattaisi jäädä makaamaan vaaka-asentoon rakastelun jälkeen tai jopa laittaa tyyny takapuolen alle, että siittiöt matkaisivat oikeaan suuntaan"

Perhesuunnittelun kotisivuilta ( Perhesuunnittelun kotisivut ) napattu :D Pitäisiköhän kokeilla kaikkea tuota? :'D
 
Mircea Oon lukenut ton saman ohjeen :D Meillä ei yleensä seksiä kyl aamusin jakseta harrastaa ja mie laukean yleensä aina ennen isäntää :D Mut suosituin asento on lähetyssaarnaja :) Tosin seksin jälkeen en jaksa kauaa makoilla paikoillani.

MM-11 Kiitos vielä sulle rohkasevista sanoista :)

ON: Tänään juuri mietin, etten tilaa enää uusia ovistestejä, kun vanhat alkaa olla jo loppu. Tosin iso kasa on jäljellä Davidin ovistestejä, mutta niihin en luota. Kuitenkin. Tänään sitten paukahti postilaatikkoon paketti Pregcheck-ovistestejä sekä kaupan päälle paketti saman merkkisiä raskaustestejä :D En kyllä muista tilanneeni mitään, mutta osallistuin kyllä Pregcheckin omilla sivuilla kyselyyn, että miksi käytän ovistikkuja. Sadalle ensimmäiselle oli luvassa ilmaiset paketit. Kai noi on ne nyt :D
 
Tänään oli Prismassa vauvanvaatteita 70% alennuksessa! Vähänkö ois tehnyt mieli ostaa. :whistle: Mut ei vielä. Jos en oo vielä raskaana niin tekee vaan surulliseks ne vauvanvaatteet kaapissa. Viikko pitäis vielä jaksaa odotella! Vähän on nenä vuotanut tällä viikolla. Joillakin kai flunssa voi olla raskausoire. Tai sitten johtuu siitä et tän viikon työpisteessäni saattaa olla hometta. Mut nyt en usko enää mihinkään oireisiin kun ekassa kierrossa kuvittelin kaikkea. Eli ei auta kuin odotella et alkaako menkat viikon päästä. Tai no ehkä testaan pari päivää aikaisemmin. ;)
 
  • Tykkää
Reactions: Hennu86
Hennu: Miulla vähän sama vika tuon laukeamisen suhteen! Paitsi silloin kun ollaan lähetyssaarnaaja-asennossa. Silloin mie voin kitkutella ihan loppumetreille, mutta kun tuo miun mies tykkää eniten siitä et mie oon päällä niin joudun aina vähän oleen sillein et "Mut sitten vähän ennen kun laukeat niin tuut päälle" :'DD

Ja mie en noista "rakasteluohjeista" tajua tuota "Aamulla valot päällä" o_O entäs näin kesäisin? Pitääkö silloinkin laittaa valot päälle? :'D Hah. No miepä huomasin muuten tuossa, että miulla on tänään vissiinkin ovis. Sellaiset limat tuli kun kävi vessassa ettei voi olla muusta kyse ja sitäpaitsi nännitkin alkavat pikkuhiljaa olla kosketusarat.
 
Mun piinaviikot ainakin alkaa "ihanasti". Tänään oli "vasta" neljäs migreenipv. Ei ihan normaalia siis. Tee täs sit jotain aktiivisesti kun lääkkeet meinaa jumittaa ajatukset nollaan. Alkukierros oli se 5pv migreeniputki, meneeköhän rikki...

Eipä ehi miettiä kiertopäiviä kun meinaa ihan toisesta syystä loppua päivät kesken ku tää hiton migreeni kestää ja kestää. Mies lähtee kohta viimeseen työvuoroon, sen lomanalkuun kuuluukin siivousta, siivousta ja vähän lisää siivousta :p Niin ja jokunen puhelu, sovitusapulaisen roolista puhumattakaan. Raasu ;)
 
Täällä r-testit näyttää negaa, en tiiä sitten mitä se alkuviikon häivähdys testissä oli. Pettynyt olen :( Toivotaan, että selvyys tulis suuntaan tai toiseen nopeesti.

Ai niin, mulle saa päivittää seuraavaan listaan yhden ikävuoden lisää tältä viikolta. Meinas ihan unohtua ;) Ei näitä kohta enää kannata muistella, vanhenee vaan :D

Plussaonnea kaikille ja toivotaan, että selvyyttä tulis jokaiselle! Kyllä tätä pinoa taas piinataan :kieh:
 
ON: ovisviikko olisi täällä aluillaan, mutta vielä mitä. Tänään paukkasi päälle pissatulehdus. Ei ole ollut näin pahaa moneen vuoteen. Mulla on kotikonstit sen hoitoon, kun aikaisempi tulehduskierre muuttui antibioottikierteeksi ja aloin etsimään vaihtoehtoisia hoitomuotoja, mutta pahaan aikaan alkoi. Ja pirun epämukava olo...
 
Heipparallaa pitkästä aikaa!! :)
Oon elänyt kyllä hengessä mukana ja lueskellut ahkerasti.. Onnittelut nyt jos joku oli plussannut tässä välissä! Ja toivottavasti jännäilijöiden testit antaa positiivisia tuloksia. :)

Itselle ei mitään uutta, kierto näyttää edelleen pitkältä.. mitään oirehdintaan ei ole mihkään suuntaan. Finnejä vaan puskee kuin ois joku 14vee. :/ Vois kait sitä kohta jo harkita gynelle menoa, kun ei näytä nää kierrot tasottuvan. Ovistakin oon yrittäny bongailla, mutta en tiiä oonko onnistunu. Siis en oo mitään testejä käyttänyt. Jos sitä viikon päästä testailis taas r-testillä, vaikka jo nyt tietää et negahan sieltä tulee. :D

Tällasia tänne, toivottavasti joku kertois pian yrityksen tuottavan tulosta! Plussia odotellessa :)
 

Yhteistyössä