Esikoista yrittämään 2011 vol3

Oi millimolli ! Miun virallinen "ei me koskaan raskauduta" kaveri! ONNEKSI OLKOON <3 Nyt mie uskon, että miullakin on mahdollisuuteni! Ei vaan pidä luovuttaa missään vaiheessa! Mie suurinpiirtein itken täällä, kun oon niin onnellinen <3
 
  • Tykkää
Reactions: Hennu86
Mircea täällä ollaa edellee ko ois halolla lyöty päähän. Olen nyt sillä asenteella, että jos o tarkoitettu nii pysyy mukana tämä kaveri. Mahaa kirppailee vähä väliä. Nii mietityttää. Vielä ei ole verta näkyny, mikä oli edellisellä kerralla varma merkki, että ohi o.

Ei jotenkin vain tajua, että häh ??? Olis tosin pitäny aikaisemminki arvata, ko oli esim.
-eräs kiusallinen peräpukama, joka ilmestyi viikko sitten aivan yllättäen ja vaivaa.
- Se, että vaatteet ei mee kii ( JO NYT??) nii aattelin, että jahans läskiä tullu lisää, voihan video. Hyvä etten mahaa ole hakannu niinku reisiäni, inhotuksen vallassa.
-Tissit oli kipeet jo kauemmin ja turvoksissa, yhet ainoat rintaliivit ei ahista.
- Mies teki kananmunia ja ne hais aivan kamalalle ja muutenki haistattelin sille vähä vaikka mitä aiva yllättäen. ( aattelin, että ne edellisen kierron clomit varmaa vielä vaikuttaa pääkoppaan)
- niin ja kusella laukon nonstoppina.
Ja perinteistä ennenmenkkoja-psykoosia ei tullut. Eli sitä missä märisen kolme tuntia nurkassa, kun tulee tiimarin tasarahapäivämainos.

En yhtää ajatellut, että oikeasti olis plussa tulossa. Tein viime viikollaki testin iha vasitella, että pääs viikonloppu rientoihin vaikka vapun olinki selvinpäin. Vähiten kun odottaa..

Ajattelin varata yksityiselle ultran viikolle kuus ja jotakin nii saa varmuuden. Ehkä se sitten on todellista, eikä ilmavaiva joka turvottaa :)
 
Ja täällä alko menkat. Eli KP 1 nyt menossa, mutta kiertopäivistä en oo vielä varma. Ennen se oli 30 joten jos sitten miulle päivittäis tiedot:
Mircea.................22...........12......... .....1/30........................9-10.6

Onko miulla kohtalotovereita siinä asiassa, että kun menkat alkaa ja tulee nää kauheat jomotukset ja melkein jopa polttavat kivut niin ei oikein jaksaisi lähteä mihinkään? Miun pitää lähteä tuossa 15min päästä bussipysäkille ja siitä lääkärille. Argh. Tuntuu ettei pysty ees käveleen kun koskee niin paljon.
 
Mircea Mul on sellaset menkkakivut et oon joutunu saikkuu ottamaan.. :x
Joskus oon oksentanu ja pyörtyny siitä kivusta, ja joskus toisinaan sit pääsee helpommalla, mut aina kuitenki kippurassa kierin pitkin lattioita.. :kieh:
Mulla on ollu näin ihan menkkojen alkamisesta (10-v) asti, ja siskolla on sama juttu, sekä siskon tytöllä.. :( Kaikki sympatia sulle :heart:
 
Tämän aamun testitikkuun ilmestyi haamu heti, kun taustan vaal.pun. väri laskeutui. Ja nyt päivän kuivuneena, siinä on selvä viiva... Pregchekin puikkotesti siis kyseessä... Hui hui hui!!! Minä tosiaan dippaan nyt joka aamu oletetuille tätipäiville asti ja toivon viivan vahvistuvan ja ilmestyvän oikein jo heti testiajalla. Jotainhan siellä sisuksissa on tekeillä ja nyt vaan kädet kyynärpäitä myöden ristissä, ettei vuoda ensi viikolla kemiallisena poies... "The Virallinen" testi on kuitenkin mulla tarkoitus tehdä edelleen dpo 16 ja silloin luulis jo toden näyttävän
 
  • Tykkää
Reactions: Hennu86
Ihanaa!! Kunnon plussa-aalto on kyllä meneillään ja hyvä niin! Alkukevät olikin niin hiljaista..mut sehän on fakta, että enemmän lapsia syntyy alkuvuodesta (eli ne on siitetty kevät- tai kesäauringon paistaessa) :) Lisää plussia ja lapsosia vaan!
PaLjOn OnNeA kaikille plussanneille!:heart:
 
Onnittelut plussanneille :heart:
Teitähän tulee kuin sieniä sateella!

Täällä ilmeisesti oma kierto venyy... torstaina tein nega-testin. Huomenna varmaan uusiksi ja terojen aloitus..
Jotenkin menkattomuus vaan kruunaa tämän päivän - lapsettomien lauantain :(
 
Hui jui! Ei ole tainnut koskaan olla tällaista plussa-aaltoa!! :D Meitähän on ihan hirveän monta plussannutta parin viikon sisällä :) Ihanaa!! :heart:

Mirumarullakin siellä ihan selvä viiva!! Nyt kovasti tarrasukkia! :)

Vissyliini Viivojen vahvistumista ja pidetään nyt kovasti peukkuja!! Onneks Pregcheckit on luotettavia testejä :) Yhen roskishaamun oon niillä saanu ja seki haamu tuli tuntien jälkeen testin tekemisestä :)

Pionia Pahoittelut uudesta kierrosta :( :hug:

Ambro Ai niin... Tänään on lapsettomien lauantai :( :hug: Voi sinua :hug: Toivottavasti kierto ei älyttömiin veny... Inhottavaa odottaa...
 
Ambro mullaki oli alunperin tänää tarkoitus tempasta kännit ja velloa surkeuksissa.

Täällä pitää nyt kaiken mennä hyvin, ko o molempien äiteille kerrottu ja yhelle kaverillekin. EI tosin edelleenkään tajua. Aamulla taas tuli oksennus. Tänään ei väsytä ja mietinki jo, että onko jossaki jotaki vikaa, mutta edelleenkää ei näy verta tms. niin kaippa kaikki on jees. Mitä nyt muuten olen pahalla tuulella ollu koko päivän.
 
Aurinkoista sunnuntaita!!
Toistaiseksi ei ole kyllä viivat vahvistuneet yhtään.... Samaa haamua joka kerta dpo11, 12, 13 ja 14 testiajalla. Kuivuttuaan kunnolla viiva vahvin dpo12 testissä. (teen täällä vertailevaa tutkimustyötä) Kaikki aamupissasta. Tosin tein uteliaisuuttani myös dpo13 iltapissatestin, kun onnistuin pidättämään pissaa sen 4 tuntia. Sama tulos. Identtinen aamun dpo13 kanssa ja identtinen tän aamun dpo14 kanssa. Mystistä. Tätikipuja ihan voimakkaita(lähes tädin veroisia) eilen ja nytkin kokoajan päällä. Toistaiseksi ei minkäänlaista vuotoa... Normisti kun tätikivut iskee voimakkaina, menee max 2h kun vuoto alkaa.

Nyt multa loppui noi pregchekin puikkotestit. Kaapissa on vielä Predictori ja CB:n viikkonäytöllinen.. Huomen aamuna predin vuoro ja ti aamuna digi, jos tämä ei nyt tästä tädiksi muutu.
 
millimolli, eipä se viina ja murehtiminen tätä asiaa ainakaan paranna :) Loppujen lopuksi eilinen oli ihan mukava päivä, eikä tämäkään päivä ole niin kamala ollut mistä olen yllättynyt.
Testailin eilen (mielestäni haamun) ja tänäänkin. Lämäsin testit blogiini joka ei yhtäpahasti tuhoa mielikuvituksenituotetta kuten aijaa tekee.
Uteliaat voivat kurkata kuvat täältä Haaveet, suuret toiveet

Mies on realistisempi eikä näe mitään (tai ei ainakaan myönnä).
Menkkamaista juilintaa on tänään ollut niin että oon jo manannut menkkojen alkaneen mutta vesiperän olen joka kerta vetänyt. Päivisin mitatut lämmöt ovat edelleen koholla..

Noh, kohti uusia pettymyksiä.
Uusi kierot, uusi puhdas välilehti.
Otin varaslähdön ja kävin tänään korkkaamassa talven jäljiltä pururadan!

Aurinkoista alkuviikkoa kaikille yrittäville, jännääville, plussanneille sekä pettyneille ja tädin vierailun uhreille!
 
jaa aamulle heti (huimia) päivityksiä..
eilen punaista pyyhittäessä lähes heti ton aikaisemman viestin kirjoittamisen jälkeen.. morjens..
Noh Kuppi paikoilleen ja koisaamaan.
Aamulla kun heräsin niin tuttuun tapaan kupin tyhjennys.. mutta ylläripylläri kuppi olikin tyhjä. Oli siellä ehkä n 1/4 teelusikallista jotain rusehtavaa..
noh, ajattelin että kun oon just noussut niin eipä välttämättä tavara ole valunut vielä kuppiin.
Töissä kokeilin uusiks, ja sama homma |O

Mietin vielä eilen kun menin nukkumaan että tän maanantain laitan kp1:ks koska oli eilen niin niukkaa, mutta saas nähdä onko tämä nyt edelleen kp 31 vai tuleeko tästä kp1...
 
Paljon Onnea kaikille plussanneille :heart:

Mulla alkoi aamulla vuoto, että varmaan on menkat alkamassa, mulla on kp 27 menossa, mulla näyttää heittelevän nää kierron pituudet. 2 ekaa tero kiertoa oli 28 pv ja 3 kierto oli 31 pv ja nyt sitten vaan tuon 27 pv.

Mulle kai saa päivittää kp 1 ja yrityskerta 5
 
anfia Mie oon joutunut olemaan monta kertaa koulusta pois menkkakipujen takia :s ei tosiaan mitään mukavaa. Nyt KP 4 ja menkat ois vissiin loppumassa o_O tätä mie nyt oon vuoden ajan ihmetellyt miten e-pillereiden lopettamisen jälkeen on menkkapäivät vähentynyt :D Sillo ku söin pillereitä niin menkat kesti sen seitsemän päivää! Nyt jos kestää sen viisi päivää niin huh huh :D
 

Yhteistyössä