Esikoista yrittämään 2011 vol3

:heart:Omaa nyyttiä toivovat :heart:

nimim....................ikä.......YK.. .............KP............JÄNNÄPV

anfia.................23...........8......... .....42/30........................?
Pamsku..............21............6........... ..31/27-52.....................?
Vissyliini.............30............5............ ..28/27-29...................16.5.
Esikko83.............28............3............ ..27/26-28....................?

lenkkari..............27........... 9.............23/32-33......................?
another..............25............6........... ..19/28?........................?
bonus87.............24............5............ .12/35-46......................?
pikkumy.............26...........21............ .9/28...tähdenlennonjälkeen

Mircea…………………..22……………12………………4/?............................?
Pionia …………………..31……………12………………4/27-30………………………..9.6
jenni_noora.........28...........5..............1/28..........................?
Ambrosia85.........26..........17..............1/26-30..................11.6

:heart: Piinailijat :heart:

nimim...................DPO......testaus
Esikko83.......dpo9.............?
vissyliini.......dpo11..........16.5.


:heart: Plussanneet 2012 :heart:

nimim..............ikä..........plussa. .......LA........monennesta tärppäsi

Miramei.........24...........28.2.........?.... ........YK6 (KM)
Barbababy.....25...........17.3.........?........ ....YK8
melassi....... ..29...........2.4..........?........... .YK11
Hennu86.......26...........5.5..........12.1.13 ....YK12
Tupu_...........27...........7.5..........13. 1.13....YK9


:heart: Plussanneet 2011 :heart:

nimim....................ikä..........p lussa........LA.........monennesta tärppäsi

Madde84...........27............6.10........... 13.6................YK 1
Poikkka.............21............13.10........ .26.6................YK 14
Manda86...........25............25.10.......... .....................YK 11
Tuikkiva............27............2.11.......... .......................YK 4
Tuttava1985......26............12.11............... ................YK 4
Esikko83...........28.....13.11...enkelityttö.. ...................YK 4
Santski............. 28...........19.11...................... ..........YK 7
Selia.................25............3.12..... ............................YK 5
Lillimuks.............25............31.12........ ........................YK1
 
tänään testattu selvä nega... Niin se kroppa huijasi taas, kun tänään olis oireiden mukaan ollut dpo16 - eipäs sitten kuitenkaan. Tätiä ei kuulu, ei näy.

pahoittelut uuteen kiertoon joutuneille! Paljon tsemppiä uuteen kiertoon! :hug:

Mirkun viestiin vastasinkin kakskymppisissä. :)
 
:heart:Omaa nyyttiä toivovat :heart:

nimim....................ikä.......YK.. .............KP............JÄNNÄPV

anfia.................23...........8......... .....46/30........................?
Pamsku..............21............6........... ..35/27-52.....................?
lenkkari..............27........... 9.............27/32-33......................?
another..............25............6........... ..23/28?........................?

bonus87.............24............5............ .15/35-46......................?
pikkumy.............26...........21............ .13/28...tähdenlennonjälkeen
Mircea…………………..22……………12………………8/?............................?
Pionia …………………..31……………12………………8/27-30………………………..9.6

jenni_noora.........28...........5..............5/28..........................?
Ambrosia85.........26..........17..............5/26-30..................11.6
Vissyliini.............30............6............ ..3/27-30...................17.6.
Esikko83.............28............4............ ..3/26-28....................?

:heart: Piinailijat :heart:

nimim...................DPO......testaus


:heart: Plussanneet 2012 :heart:

nimim..............ikä..........plussa. .......LA........monennesta tärppäsi

Miramei.........24...........28.2.........?.... ........YK6 (KM)
Barbababy.....25...........17.3.........?........ ....YK8
melassi....... ..29...........2.4..........?........... .YK11
Hennu86.......26...........5.5..........12.1.13 ....YK12
Tupu_...........27...........7.5..........13. 1.13....YK9


:heart: Plussanneet 2011 :heart:

nimim....................ikä..........p lussa........LA.........monennesta tärppäsi

Madde84...........27............6.10........... 13.6................YK 1
Poikkka.............21............13.10........ .26.6................YK 14
Manda86...........25............25.10.......... .....................YK 11
Tuikkiva............27............2.11.......... .......................YK 4
Tuttava1985......26............12.11............... ................YK 4
Esikko83...........28.....13.11...enkelityttö.. ...................YK 4
Santski............. 28...........19.11...................... ..........YK 7
Selia.................25............3.12..... ............................YK 5
Lillimuks.............25............31.12........ ........................YK1
 
Viimeksi muokattu:
kuinka muuten anifiaa ei ole vielä siirretty plussanneisiin, vai haluatko vielä roikkua kärjessä :) ?

Päivitin listaa ja toivottavasti meni oikein :) Joskus näitä useammassakin pinossa päivitellyt :) Nytkin voisin, mutta viikonloppuisin oon aika harvakseltaan koneella, joten jos joku muu ottaa viikonloppupäivitykset harteilleen, niin voin hoitaa arki-päivitykset :)

Täällä ollu kivut ja vuodon koostumus sitä luokkaa että oon varma että hedelmöitys on tapahtunut. Koskaan ei oo nimittäin vuoto ollut tällaista koostumukseltaan, ja kivutkin pahemmat kuin evör.
Mutta tästähän ei masennusta, vaan nyt kun selviää jo perusburanalla niin tänään lenkille ja loppuviikosta peittojen tomutusta ;)
 
Viimeksi muokattu:
Ambro Kertoohan sekin jotain, jos ainakin hedelmöitys on tapahtunut? Valitettavaa tosin, ettei sitten kiinnittynyt kunnolla : / Onneksi jaksat kuitenkin pysyä positiivisella mielellä, vaikkei se aina varmasti helppoa olekaan. Aurinkoa päivääsi :heart:

anfia taisi haluta olla listalla siihen asti, että on käynyt varhaisultrassa?
 
Mulla dpo 16 tänään...

Aamulla tein digin ja nega! Ja ei tätiä.. Hemmetti montako päivää näitä tätikipuja pitää tyhjästä kärsiä...
Tää ei nyt tajuu, mutta ootellaa tätiä, ois kai ton digin luullu jo reagoivan.. '
No mutta kaikki on mahdollista. Katsellaan ja odotellaan.
 
voi vissy :( varmasti hatuttaa, mutta se pitää vaan aatella niin et mieluumin menkat kun jos ei raskaannu niin se että jäävät kokonaan menkat pois eikä ois raskaana.

lenkkari joo ei me unodeta muistuttaa testailusta ;) hih, plussatuulia sinne!
 
Onnittelut plussanneille ja pahoittelut tädin kohdanneille!

Minulla on nyt varmaankin kp 1 :confused:. Meikäläisellä nämä kp:t on aina vähän arpomista, koska menkat alkaa aina muutaman päivän tuhruttelulla. Yleensä olen laskenut ensimmäiseksi kiertopäiväksi sen päivän, jolloin alkaa kirkas verinen vuoto. Nyt jäin vähän arpomaan että olisiko jo eilen ollut kp 1, sillä eilen tuli iltasella jo ensimmäinen niukka kirkas verinen vuoto. Mutta arvotaan nyt vaikka tämä päivä ensimmäiseksi kiertopäiväksi. Eilen illalla lämpö oli kuitenkinvielä aavistuksen koholla (vaikka laskussa), tänään normi 36,3.

Laskeskelin että minulla sattuu seuraava gyne juuri seuraavan vuodon alkuun. Täytyy varmaankin siirtää aikaa. Toivottavasti nuo loput raskausjämät olisivat siihen mennessä poistuneet ja välttyisin kaavinnalta :|. Parane kohtu, parane...

Olettekos muut seurailleet lämpöjä? Olen miettinyt että onko normaalia että lämpö nousee vasta muutama päivä oviksen jälkeen. Viimeksi sain ovisplussan maanantaina, oletettu ovis oli tiistaina ja muistaakseni vasta perjantaina oli lämmöt noussut sen 0,5 astetta (36,9). Muistaakseni lämmöt lähtivät nousuun hiljalleen.

En vielä ikinä ole jaksanut kirjata noita lämpöjä ylös. Jos vaikka sitten tässä kierrossa...

Tänään on ollut menkkavihlontoja alaselässä ja muniksissa. Pelkästään näistä päästäkseen olisi mukava pian raskautua : /. Välillä toivon että olisin syntynyt mieheksi. Aluksi kärsin kierron 1-7 ensimmäistä päivää vuodosta ja menkkakivuista, sitten on 2-4 päivää ok, sitten alkaa oviskipuilut (3-6 pvää) ja loppu kierto huipentuukin messeviin pms-oireisiin :LOL:.
 
Joo ei tässä vielä vaivuta synkkyyteen.. Nyt mä oon kyllä jo kaikki mahdolliset oireet joutunu piinapäivinä kokemaan. Joten pitäisköhän sitä olettaa että sittenku ei oo mitään oireita, vois olla tärppi käyny.. :D :D Noh aina tässä vaiheessa sitä miettii että no seuraavan kierron loppu otetaan relax ja testataan sitte kun menkat myöhässä kunnolla. Mutta ikinä se ei oo kyllä toteutunu. :stick:
 
Jos Ambrosia ottaa arkipäivitykset niin mie voin ottaa viikonloppupäivitykset :)

Olitkos sie nyt päivittänyt tän päivän? Kun oot muokannut tänään? Kauheeta ku ei meinaa ajatus pysyä mukana, kun kroppa reistailee. Ei tietoakaan, että mikä on kun tuntuu et tissit ovat turvonneet ja nännit tummuneet mut raskaudesta nyt ei varmaan todellakaan voi olla kyse :'D Miksi oi miksi miun kroppa ei voisi olla sellainen selkeä ja järkevä ^_^

Kauhee kun mie unohdan koko ajan juttuja mitä pitää kertoa teille :'D Niin siis päätin taas kokeilla röökin polttamisen lopettamista! Viimeksikin onnistui näin kesäaikaan niin toivotaan, että olisi taas onni matkassa. Lisäksi ajattelin lopettaa ryyppäämisen kokonaan. Jotenkin tuossa eilen kun olin krapulassa (keskiviikkona juhlittiin kaverin synttäreitä) niin tajusin etten jaksa enää tätä. Ei se kyllä kovin helppoa tule olemaan kun on tottunut perseitä juomaan silloin tällöin (tyylillä kaksi kertaa kuussa) mutta nyt meni korkki kiinni. :) Se helpottaa tätä raskautumistakin sitten ajan kanssa plus vielä tää kuntokuuri joka on menossa.

Muistinkohan nyt kaiken oleellisen :'D
 
Viimeksi muokattu:
Mireca, salettiin siinä vaiheessa kun lpettaa kropna kyttäämisen katoaa oireet ja onkin raskaana. Oon niin varma että mulle käy just noin!
Ja joo, mulle käy tuo jos päivität viikonloppuisin ja vaikka arkipyhisin jos oot koneella?
Mä voin hoitaa nää "työpäivät" niin saan hyvin kulutettua kahvitaukoa :LOL:
Eli tän päivän oon jo hoitanut!
 
Ambrosia tämä selvä :) Täytyy kyllä nyt hehkuttaa miten oon tän päivän ollut polttamatta! Sauvakävelylenkki oli jotain niin taivaallista, kun ei ollut sellaista tupakan tuomaa hengähdystä koko ajan! Puoliso sanoi, että monta radikaalia muutosta tulossa mutta mie oon varma et selviän!
 
  • Tykkää
Reactions: another
Onnittelut tupakoimattomasta päivästä mireca! Mä lopetin tupakoinnin viime heinäkuussa champixilla (vedin menkkojen ekasta päivästä 3:n viikon kuurin) ja ei oo ollu ongelmia tupakoimattomuuden kanssa. Pelkkää positiivista vaan!

Toivottavasti ei tuu pahoja vierotuksia sulle!
 
:heart:Omaa nyyttiä toivovat :heart:

nimim....................ikä.......YK.. .............KP............JÄNNÄPV

anfia.................23...........8......... .....47/30........................?
Pamsku..............21............6........... ..36/27-52.....................?
lenkkari..............27........... 9.............28/32-33......................?
another..............25............6........... ..24/28?........................?

bonus87.............24............5............ .16/35-46......................?
pikkumy.............26...........21............ .14/28...tähdenlennonjälkeen
Mircea…………………..22……………12………………9/?............................?
Pionia …………………..31……………12………………9/27-30………………………..9.6

jenni_noora.........28...........5..............6/28..........................?
Ambrosia85.........26..........17..............6/26-30..................11.6
Vissyliini.............30............6............ ..4/27-30...................17.6.
Esikko83.............28............4............ ..4/26-28....................?

:heart: Piinailijat :heart:

nimim...................DPO......testaus


:heart: Plussanneet 2012 :heart:

nimim..............ikä..........plussa. .......LA........monennesta tärppäsi

Miramei.........24...........28.2.........?.... ........YK6 (KM)
Barbababy.....25...........17.3.........?........ ....YK8
melassi....... ..29...........2.4..........?........... .YK11
Hennu86.......26...........5.5..........12.1.13 ....YK12
Tupu_...........27...........7.5..........13. 1.13....YK9


:heart: Plussanneet 2011 :heart:

nimim....................ikä..........p lussa........LA.........monennesta tärppäsi

Madde84...........27............6.10........... 13.6................YK 1
Poikkka.............21............13.10........ .26.6................YK 14
Manda86...........25............25.10.......... .....................YK 11
Tuikkiva............27............2.11.......... .......................YK 4
Tuttava1985......26............12.11............... ................YK 4
Esikko83...........28.....13.11...enkelityttö.. ...................YK 4
Santski............. 28...........19.11...................... ..........YK 7
Selia.................25............3.12..... ............................YK 5
Lillimuks.............25............31.12........ ........................YK1
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä