Onnittelut plussanneille ja pahoittelut tädin kohdanneille!
Minulla on nyt varmaankin
kp 1 . Meikäläisellä nämä kp:t on aina vähän arpomista, koska menkat alkaa aina muutaman päivän tuhruttelulla. Yleensä olen laskenut ensimmäiseksi kiertopäiväksi sen päivän, jolloin alkaa kirkas verinen vuoto. Nyt jäin vähän arpomaan että olisiko jo eilen ollut kp 1, sillä eilen tuli iltasella jo ensimmäinen niukka kirkas verinen vuoto. Mutta arvotaan nyt vaikka tämä päivä ensimmäiseksi kiertopäiväksi. Eilen illalla lämpö oli kuitenkinvielä aavistuksen koholla (vaikka laskussa), tänään normi 36,3.
Laskeskelin että minulla sattuu seuraava gyne juuri seuraavan vuodon alkuun. Täytyy varmaankin siirtää aikaa. Toivottavasti nuo loput raskausjämät olisivat siihen mennessä poistuneet ja välttyisin kaavinnalta :|. Parane kohtu, parane...
Olettekos muut seurailleet lämpöjä? Olen miettinyt että onko normaalia että lämpö nousee vasta muutama päivä oviksen jälkeen. Viimeksi sain ovisplussan maanantaina, oletettu ovis oli tiistaina ja muistaakseni vasta perjantaina oli lämmöt noussut sen 0,5 astetta (36,9). Muistaakseni lämmöt lähtivät nousuun hiljalleen.
En vielä ikinä ole jaksanut kirjata noita lämpöjä ylös. Jos vaikka sitten tässä kierrossa...
Tänään on ollut menkkavihlontoja alaselässä ja muniksissa. Pelkästään näistä päästäkseen olisi mukava pian raskautua : /. Välillä toivon että olisin syntynyt mieheksi. Aluksi kärsin kierron 1-7 ensimmäistä päivää vuodosta ja menkkakivuista, sitten on 2-4 päivää ok, sitten alkaa oviskipuilut (3-6 pvää) ja loppu kierto huipentuukin messeviin pms-oireisiin
.