Esikoista yrittämään 2011 vol3

Extratsempit myös Pionialle!! :kiss:

Puuhikselle myöhäiset synttärionnet!

Minulla on teitä ikävä Naiset!! Nyt kaikkille plussa niin päästään yhdessä jännäileen :heart:
++++:whistle:
Ja kaikille kannustuksesksi, minun plussakierto oli vähintäänkin outo. Plussan sain vasta kp.42,
vaikka testailin aikaisemminkin. Ovisplussan olin testaavinani kp.20 ja jatkoin testaamista
edelleen viikon sen jälkeen eikä vahvempaa plussaa vaan tullut. Voi siis olla, että olen
ovuloinut todella myöhään tai hormooni on noussut erittäin hitaasti dpo21 näkyi jotain?!
 
Miramei tietysti käyt täällä meitä tsemppaamassa ja toivotaan, että tullaan kaikki pian perässä.
Joo kyllä mäkin varmasti raskaustestejä tuun tekemään joka viikko ainakin alkuun, että näkee sen vahvistumisen.. Se on varmasti ihanaa :heart:
Ovistesteissä menee vaan hermot, jos viivat ei ole selkeää plussaa tai negaa, U Know!

Yes, hyvä tsemppi puuhis, royalea naamaan, johan sikiää. Itekki alan kyllä syömään jos nyt ei tästä..

Niin ja vastaavasti iltaväsy, tosin aamutyöläinen olen niin sekin vaikuttaa asiaan, mutta kun ei enää jaksa kuin pakottamalla mennä 9 aikaan suihkuun. Täytyy siis iltasuihkuakin aikaistaa jos väsyt vielä jatkuu.. (tai sitten kun oli kipeä, niin se vaatii vielä veroja)
 
Puuhikselle myöhäiset synttärionnittelut ja pahoittelut uuteen kiertoon joutumisesta. :hug: mutta hyvä kun teit päätöksen että tässä kierrossa onnistuu! :)

Ja täällä pidetään sormet ja varpaat ristissä, että Melassilla olis pian mukavaa kerrottavaa. :)

Mä aloin kans syömään niitä gelee royaleja, ja yhtä per päivä. Ajattelin, että jos tässä kierrossa ei tärppää niin vois pistää sitten miehenkin syömään.

Ja sitten vähä napailua.. Täällä odotellaan ensi viikonloppua, jos täti ei tuu viikonloppuvierailulle lauantaihin mennessä niin sit vois ottaa tikkua esille. Nyt oli eilen selkä ihan sairaan kipee, mutta koska se on tänäänkin vähän ja ollu nyt ehkä kuukauden hyvin "hennosti" kipeä niin ei voi oikein sitä liittää mihinkään muuhun kuin kummalliseen lihaskipuun. Vaikka tietysti meinasin ensin, että hyvällä säkällä olis voinu ajan puolesta olla kiinnittymiskipua, mutta voiko se olla tosi tosi kipee selästä..? Siis nimenomaan niin että tuntuis lihaskivulta. Ja alaselässä se kipu oli nimenomaan, tai säteili ehkä muuallekin kyllä. Oli pakko ihan ottaa panadolia ja mennä makoilemaan sänkyyn kun tuli siitä kivusta vähän jo huono olo.

Mutta sitten toinen juttu vielä, että eilen (ja vähä vielä tänäänkin) on valkovuoto ollu sellasta tummahkoa, beigen punertavaa vaihtelevasti kun on käyny veskissä. Ei tosin siis ihan paperiin oo jääny pyyhkiessä. Sori kun tulee ällöttäviä yksityiskohtia, mut oisko toivottu oire, vai joku tulehdus?

Tällasia sunnuntaisepustuksia.. Mukavaa alkavaa viikkoa teille naiset! :)
 
Viimeksi muokattu:
Maanantai 12.03.2012

:heart:Omaa nyyttiä toivovat:heart:

nimim....................ikä.......YK...............KP............JÄNNÄPV

another..............25............4.............66/28?.............?
pikkumy.............26...........18.............51/28. ..tähdenlennon jälkeen
bonus87.............24............3.............35/35-44.................16.3.

Mirumaru............29..........11..............26/30-35....................?
Barbababy..........25............8.............26/25-29.....................?
Pionia................31............9..............25/30.....................16.3.

lenkkari..............27........... 7..............25/32-33.....................?
Ambrosia85.........26..........14..............23/26-30.....................?
jenni_noora.........27...........2...............21/28........................?
Hennu86............26...........11...............15/35-37...................-

Crystal83............28............8..............11/27-30...............30.3.
Tupu_................27............8..............5/27-30..................6.4.
melassi..............29...........11.............4/28........................?
Puuhis25............26............8..............2/29-38....................?


:heart:Piinailijat :heart:

nimim...................DPO......testaus

Pionia................dpo10...............16.3.

:heart:Plussanneet 2012:heart:

nimim..............ikä..........plussa........LA........monennesta tärppäsi

Miramei.........24.............28.2..........?............YK 6

:heart:Plussanneet 2011:heart:
nimim....................ikä..........plussa........LA.........monennesta tärppäsi

Madde84...........27............6.10...........13.6................YK 1
Poikkka.............21............13.10.........26.6................YK 14
Manda86...........25............25.10...............................YK 11
Tuikkiva............27............2.11.................................YK 4
Tuttava1985......26............12.11...............................YK 4
Esikko83...........28.............13.11...............................YK 4
Santski............. 28...........19.11................................YK 7
Selia.................25............3.12.................................YK 5
Lillimuks.............25............31.12................................YK1

Plussanneet vol1 & vol2
Tiipula, lumityttö78, Liisakaisa, Nannie, Popsis, ulleli83, Sassy, Lunea, jeeni, kais-a, Halin, Eireann, tsude, Tine, eltsu81,
Leeniliini, köppiäinen, Susimieli, milizza, jjuuli, LeenaT, {Anskutin}, namppis88, Heddy81, Line, MM-11, Kirskis, Bubble89, Epa_88, Kristiina84, Tuanni, Eskapismi, Suppis, Mehiläinen83, sindi^^, Juliane


Plussanneiden oma ketju:
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/odotusaika/2078803-esikoista-yrittamaaan-pinosta-plussanneet-2011-ja-2012-a/#post25375286


Taustalla

sinika
~Vivianne~

Kadonneet
Ninja09, Mustika, Eris, anfia, Lilly,Nasulais, millimolli

Kaikki päivityspyynnöt punaisella, kiitos.

:attn: Jos kiertosi venyy yli tuplaten sen mitä pitäisi olla (tai ylittää 60pv) pyydä ystävällisesti tekemään kohdallesi erityismerkintä ettei sinua poisteta listasta. Näin vältyt listalta tippumiselta emmekä vahingossa erehdy sinun jättäneen listan.

Listan päivittäminen onnistuu "lainaa"-napin avulla Poista "quote" viestin alusta ja lopusta.]
 
Viimeksi muokattu:
Pionia mun mielestä kuulostaa tosi lupaavalle tuo iltaväsymys!! Sitä mullakin oli todella vahvana tuos kemiallises kierros. Yleensä aina piristyn iltaa kohti, vaikka aamuisin kuudelta joudunkin heräämään. Kemiallises olin ihan rättipoikki kaiken aikaa. Toivottavasti sulla nyt olis tärpännyt!!! :)

Barbababy en osaa kyl sanoa kiinnittymiskivuista, et voiko ottaa selkään. Eikä varmaan kannata tuon vuodon takia mitään tulehdusta vielä pelätä. Jospa oliskin kiinnittymisvuotoo ;) Toivotaan!! :heart:
 
kp 4/28, digi sano inte gravid..ehkä lämmötkin sen joskus sitte ymmärtää.. kivuton tuhrutusvuoto, jos menee tälläseks niin pian pelkkä puna paperis riittää menkoiksi ja pikkuhousunsuoja siteeksi..

Puuhis poista mut piinasta ja laske listan pohjalle
 
Ei hemmetti Melassi. Harmittaa niin sun puolesta. Eikö nyt joskus vois tulla se toivottu viesti tikkuun!! Karhunhalaus!

Itellä juuri on tuollaiset tuhrumenkat, en kans silloin uskonut niitä menkoiksi ja tein joka viikko uuden testin kun oli vielä vatta kipee. Kyl nää kierrot kiusaa meitä, kun mistään ota mitään selvää!!
 
puuhis ja melassi Voi ei, ois voinut se plussa tulla jo molemmille. Jaksuja! :hug:

ON: Huomenna ois se gyne. Jännää nähdä et mitä näkyy kun ovis pitäis olla muutaman päivän sisällä. Tänään jo ovista testailin, mutta ihan haaleaa viivaa vielä näytti niin kuin oikeastaan pitikin. Digitestejä ois iso kasa, mutta taidan käyttää niitä vaan varmistukseen. Onhan nuo liuskat siitä hyviä et näkee milloin viiva alkaa vahvistua. Digitesti kun näyttää vaan negatiivista tai positiivista.
 
crystal tsemppiä matkaan lääkärille menoon! pidetään peukkuja että tulisit sieltä pois tosi hyvien uutisten kera!!

melassi ja puuhis, ei voi olla totta jos uuteen kiertoon taas jouduitte! mutta ihanaa päättäväisyyttä puuhis, tuon raskautumislupauksen on sitten pidettävä :D

hennulle kärsivällisyyttä ovispäivien odotteluun! kyllä se sieltä tulee kun maltat vain ootella!

barbababy ja pionia ++++plussatuulosia nytten sitten sinne teidän suunnille!

miramei
:heart: todellakin käyt kertomassa meille tälle palstalle kuulumisia :)

ON: täällä vain kärsitään selkäkivuista (?) ja mielialavaihteluista sekä herkkuhimoista (tänään kaupasta mukaan tarttui myös pitkästä aikaa suolakurkkuja ja pitkään pyörittelin käsissäni hillosipulipurkkia, en oo semmoisia syönyt varmaan vuosikausiin!) hmm melkein voisi jo kuvitella taas jotain mutta parempi kun ei. kävi se tänään taas mielessä että jos joku aamu testin tekisi, mutta kun en millään viitsisi tehdä ennen kuin sitten vasta lähempänä lääkäriaikaa!

mutta muuten täällä jännäillään huomista, silloin ystävällä on lääkäriaika ja saavat todennäköisesti tietää kumman saavat, tytön vai pojan! on se vain niin hurjaa miten äkkiä aika vain menee!
 
Tiistai 13.03.2012

:heart:Omaa nyyttiä toivovat:heart:

nimim....................ikä.......YK...............KP............JÄNNÄPV

another..............25............4.............67/28?.............?
pikkumy.............26...........18.............52/28. ..tähdenlennon jälkeen
bonus87.............24............3.............36/35-44.................16.3.

Mirumaru............29..........11..............27/30-35....................?
Barbababy..........25............8.............27/25-29.....................?
Pionia................31............9..............26/30.....................16.3.

lenkkari..............27........... 7..............26/32-33.....................?
Ambrosia85.........26..........14..............24/26-30.....................?
jenni_noora.........27...........2...............22/28........................?
Hennu86............26...........11...............16/35-37...................-

Crystal83............28............8..............12/27-30...............30.3.
Tupu_................27............8..............6/27-30..................6.4.
melassi..............29...........11.............5/28........................?
Puuhis25............26............8..............3/29-38....................?


:heart:Piinailijat :heart:

nimim...................DPO......testaus

Pionia................dpo11...............16.3.

:heart:Plussanneet 2012:heart:

nimim..............ikä..........plussa........LA........monennesta tärppäsi

Miramei.........24.............28.2..........?............YK 6

:heart:Plussanneet 2011:heart:
nimim....................ikä..........plussa........LA.........monennesta tärppäsi

Madde84...........27............6.10...........13.6................YK 1
Poikkka.............21............13.10.........26.6................YK 14
Manda86...........25............25.10...............................YK 11
Tuikkiva............27............2.11.................................YK 4
Tuttava1985......26............12.11...............................YK 4
Esikko83...........28.............13.11...............................YK 4
Santski............. 28...........19.11................................YK 7
Selia.................25............3.12.................................YK 5
Lillimuks.............25............31.12................................YK1

Plussanneet vol1 & vol2
Tiipula, lumityttö78, Liisakaisa, Nannie, Popsis, ulleli83, Sassy, Lunea, jeeni, kais-a, Halin, Eireann, tsude, Tine, eltsu81,
Leeniliini, köppiäinen, Susimieli, milizza, jjuuli, LeenaT, {Anskutin}, namppis88, Heddy81, Line, MM-11, Kirskis, Bubble89, Epa_88, Kristiina84, Tuanni, Eskapismi, Suppis, Mehiläinen83, sindi^^, Juliane


Plussanneiden oma ketju:
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/odotusaika/2078803-esikoista-yrittamaaan-pinosta-plussanneet-2011-ja-2012-a/#post25375286


Taustalla

sinika
~Vivianne~

Kadonneet
Ninja09, Mustika, Eris, anfia, Lilly,Nasulais, millimolli

Kaikki päivityspyynnöt punaisella, kiitos.

:attn: Jos kiertosi venyy yli tuplaten sen mitä pitäisi olla (tai ylittää 60pv) pyydä ystävällisesti tekemään kohdallesi erityismerkintä ettei sinua poisteta listasta. Näin vältyt listalta tippumiselta emmekä vahingossa erehdy sinun jättäneen listan.

Listan päivittäminen onnistuu "lainaa"-napin avulla Poista "quote" viestin alusta ja lopusta.
 
Hennu tsemppiä oviksenbongailuun!! Kumpa se ny pian tulis! Voihan se tulla ihan puskistakin, eikä viivojen tartte vahvistua pikku hiljaa :) Toivotaan parasta :kiss:

melassi rentouttavaa palstataukoo :heart:

Crystal tsemppiä gynelle, pidän kaikki ulokkeet pystyssä hyvien uutisten puolesta! Tuuhan sit kertomaan kuulumiset :)

another oiii jänniä aikoja ystävälläsi =) Ja mukavan kuulosia nuo mieliteko-oireet, tee vaan jossain välis se testi ;)

Omaa taas alotettu clomit, nyt siis annoksella 1 tabu kp3-7 (viimeks otin kp5-9). Onneks täs kierros tulee raskaaksi viimein, ku ajattelin ovuloida tuos ens viikon lopulla ja siitä sitte plussata ;)
 
Hyvältä kuulostaa Melassin ja Puuhiksen tuplaplussa :).

Mites Crystal meni?

Hennulle megaovis puhureita ~~~~~:whistle:

Another :hug:

Mikäs Barbababyn tilanne on? Mä oon kyllä joskus kuullut, että saattaa säteillä selkäkivuiksi mahatuntemukset..

).( Niin sama kuin viimekierrossakin, pienen pieni rusa samoilla dpolla, viimeksi tiesi menkkoja. Tosin ei täällä ole juuri mitään tuntemuksiakaan. Vkonloppuna pitäisi täti tulla. Ehkä oottelen kiltisti.. su vois ajatella ekaa testiä, jos tarvii. Alan henkisesti jo valmistautua uuden gyneajan metsästämiseen. Huoh :ashamed:
 
melassille mukavaa palstailutaukoa, uudella energialla tuut sitten takas eikös ;D

täälläkin ootellaan crystalin gynekuulumisia ;)

puuhis joo ihanaa oli kuulla että ystävällä kaikki menee odotusten mukaan, kaikki mitat olleet kunnossa ;) harmi vain ettei se pikkuinen ollut valokuvaustuulella, eivät olleet kunnollista otosta hänestä sitten saaneet vaan ihan vain puolikkaan kasvoista onnistuivat saamaan kuvaan :D

onks sulla puuhis muuten tässä kierrossa folli-seuranta-ultra clomeilla? kun oon vähän lukenut ettei kaikilla niitä tehdä vaikka vissiin jossain sitten lukee että pitäisi..


ON:
onneksi on tarpeeksi pessimisti niin ei tipu kovin korkeelta.. selkäkivut ovat pahentuneet ja töissä olo oli tänään tuskaa ja itkun pidättelyä :( en käsitä mikä siinä voi vikana olla :( tein sitten uteliaisuudella ovis-testin (r-testiä en raskinut tuhlata tähän hätään), ja siihen onnistui tuleen vain niin hirveen haalee haamu. ei ollu silloin toissa kierrossa noin ohutta haamua kun viimeksi yritin turhaan sitä ovista bongata, vaan silloin viivat olivat vahvempia siis..

ärrrrsyttää kun naapuri popittaa musiikkia niin että kuuluu suoraan tähän meille niin hyvin että sanoistakin saa selvää :( :mad:
 
Pionia kumpa nyt ei enteilis menkkoja.,,, Puuuuh, tiputtelu pysykööt pois!!! :kiss:

another Voi selkäkipu :hug: Yritän sen halailla täältä etänä pois :)
ei oo folliultraa täs kierros. Ei kuulemma joka kierto tarvi, ainakaa kun ei annos selvästikään liian iso ollut.. itse asias mun piti mennä täs tai seuraavas kierros kp1-3 heti gynelle tsekkaan alkutilanne ja sit katotaan sen kierron tropit ja annostukset. No, täs kierros ei onnistunu varailla ajoissa sitä gyneä kun menkat alko puskista jo sunnuntaina. Ei siin paljoo aikoja varailla kp1-3:lle, jos kp1 on sunnuntai.
Meen siis ens kierron alussa taas.

EIKU siis en tokikaan mene, kun oon jo plussannut ja varaan ar-ultran :LOL:
 
Heipsan! Kirjoittelen tuolla kakskymppisissä, mutta voisin liittyä tähän joukkoon myös - jos minut vaan sallitaan mukaan. ;)

Täällä ollaan yritetty esikoista lokakuusta saakka, jolloin lopetin pillereiden syöminen.
Nyt on menossa yk4, ikää mulla on 21 nyt kp 24/28-52, oviksen bongasin tikulla kp16, nyt siis dpo7! Ovis saatiin hyödynnettyä, vaikka aluksi se pahalta näyttikin...

Oiretta löytyy; tissikipua, alavatsa juilintaa (menkkamaisia kipuja), nipistelyä, alaselkä kipua, ruokahaluttomuutta, lämmöt koholla (normi 35,4, nyt lämmöt siinä 36,5-37,3), väsymystä, käsien ja jalkojen puutumista (ja aivan karseeta turvotusta)! :D
Korkealta tiputaan ja kovaa, kun testin teen lauantaina...
Eilen tein testin (ihan turhaan tiedän, mutta jokin voima sai minut sinne vessan kaapille ja tuhlaamaan testin) harmaa viivanpaikka ilmestyi, tietenkin... eihän mitään muuta voinut odotaakaan! :D
Ovistestin tein samalla ja näytti melko vahvaa viivaa.. (yhtä vahvaa kuin kp 15 illalla, juuri seuraavan päivän ovis+)

Terkuin pamsku
 
puuhis Sulla on nyt hyvä asenne. :LOL:

another Toivottavasti selkäkivut hellittää. Itse oon huomannut et just ennen menkkoja on helpommin selkä/hartiat jumissa.

ON: Nyt on gynellä käyty. 17mm follikkeli löytyi vasemmalta puolelta eli ovis pitäis olla loppuviikon aikana. Limakalvot oli myös hyvässä kunnossa. En nyt enää muista sitä paksuutta, mutta ei ongelmaa sen suhteen. Menkkoja edeltäviä vuotoja ei gyne tuntunut pitävän ongelmana. Ilmeisesti semmoisella tuhruvuodolla sit ei oo merkitystä. Vaikka vähän kummalta tuntuu. Ovista oon jo testaillut, mutta ei plussaa vielä. Jospa huomenna tulis jo plussa testiin. :) Eihän tässä sitten muu auta kun jatkaa vaan yritystä.
 
  • Tykkää
Reactions: Hennu86
crystal hienosti sujunut lääkärikäynti siulla sitten ja onnittelut isosta follista :D nyt vain onnea matkaan että ovis todella tapahtuisi ja piinaviikkojen jälkeen ois iso plussa testissä :)

puuhis että mä ihailen tuota siun asennettasi :D se on vain niin hyvä tsempata itsensä siihen että raskautuu, taidan kokeilla samaa sitten kunhan joskus itse ne clomit saisin ;) tai noh, eka ne terot päättämään tää hitsin pitkä kierto (tai sen puute)..

mutta harmi tosiaan että kp1 osui tosiaan siulle noin puun takaa sunnuntaille, jospa tosiaan sille seuraavalle seurannalle ei olis kohdallasi enää tarvetta ja olisitkin jo raskaana sitten ;)

:wave: tervetuloa pamsku toivotaan että sie tuot mukanasi nyt paaaaljon plussatuulosia meille kaikille! kun eikös noilla muilla palstoilla oo vissiin aikamoisii plussa-aaltoja ollut käynnissä, sen mitä niitä olen silmäillyt ;)
 
tervetuloa pamsku! :wave: Kiva saada uusia kuumeilijoita tänne viime vuonna aloittaneidenkin pinoon! Lisäillään sut huomiselle listalle :) Ja lupaavankuulosia oireitakin sieltä löytyy läjäpäin! Saapa nähdä, kestääkö visiittisi tänne vain viikon :D

Joo, asenne on nyt kunnossa. Pco tinttailee mulle, minä tinttailen kahta kauheemmin takasi. :LOL: Saapa seki opetuksen, että turha tulla mun ja mun vauvahaaveiden väliin! :saint:

another toivottavasti säki saisit ne clomit pian! Viime kierrossa niistä ei juuri apua mulle ollut, mut tässä kierrossa sit täys hyöty senki eestä ;)
 
Keskiviikko 14.03.2012

:heart:Omaa nyyttiä toivovat:heart:

nimim....................ikä.......YK...............KP............JÄNNÄPV

another..............25............4.............68/28?.............?
pikkumy.............26...........18.............53/28. ..tähdenlennon jälkeen
bonus87.............24............3.............37/35-44.................16.3.

Mirumaru............29..........11..............28/30-35....................?
Barbababy..........25............8.............28/25-29.....................?
Pionia................31............9..............27/30.....................16.3.
Pamsku.............21............4..............25/28-52....................?

lenkkari..............27........... 7..............27/32-33.....................?
Ambrosia85.........26..........14..............25/26-30.....................?
jenni_noora.........27...........2...............23/28........................?
Hennu86............26...........11...............17/35-37...................-

Crystal83............28............8..............13/27-30...............30.3.
Tupu_................27............8..............7/27-30..................6.4.
melassi..............29...........11.............6/28........................?
Puuhis25............26............8..............4/29-38....................?


:heart:Piinailijat :heart:

nimim...................DPO......testaus

Pionia................dpo12...............16.3.
Pamsku.............dpo8..................

:heart:Plussanneet 2012:heart:

nimim..............ikä..........plussa........LA........monennesta tärppäsi

Miramei.........24.............28.2..........?............YK 6

:heart:Plussanneet 2011:heart:
nimim....................ikä..........plussa........LA.........monennesta tärppäsi

Madde84...........27............6.10...........13.6................YK 1
Poikkka.............21............13.10.........26.6................YK 14
Manda86...........25............25.10...............................YK 11
Tuikkiva............27............2.11.................................YK 4
Tuttava1985......26............12.11...............................YK 4
Esikko83...........28.............13.11...............................YK 4
Santski............. 28...........19.11................................YK 7
Selia.................25............3.12.................................YK 5
Lillimuks.............25............31.12................................YK1

Plussanneet vol1 & vol2
Tiipula, lumityttö78, Liisakaisa, Nannie, Popsis, ulleli83, Sassy, Lunea, jeeni, kais-a, Halin, Eireann, tsude, Tine, eltsu81,
Leeniliini, köppiäinen, Susimieli, milizza, jjuuli, LeenaT, {Anskutin}, namppis88, Heddy81, Line, MM-11, Kirskis, Bubble89, Epa_88, Kristiina84, Tuanni, Eskapismi, Suppis, Mehiläinen83, sindi^^, Juliane


Plussanneiden oma ketju:
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/odotusaika/2078803-esikoista-yrittamaaan-pinosta-plussanneet-2011-ja-2012-a/#post25375286


Taustalla

sinika
~Vivianne~

Kadonneet
Ninja09, Mustika, Eris, anfia, Lilly,Nasulais, millimolli

Kaikki päivityspyynnöt punaisella, kiitos.

:attn: Jos kiertosi venyy yli tuplaten sen mitä pitäisi olla (tai ylittää 60pv) pyydä ystävällisesti tekemään kohdallesi erityismerkintä ettei sinua poisteta listasta. Näin vältyt listalta tippumiselta emmekä vahingossa erehdy sinun jättäneen listan.

Listan päivittäminen onnistuu "lainaa"-napin avulla Poista "quote" viestin alusta ja lopusta.
 

Yhteistyössä