Esikoista yrittämään 2011 vol3

another No huhheijaa, että aika koko ajan muuttuu. Todella ärsyttävää :mad: Tässä hommassa odottaminen on muutenkin ärsyttävää :(

jenni_noora Toivotaan, ettei ne menkat ala ;)

ON (hehkutusta):

Wipii!! :)

Eilen iltapäivällä tein Wondfon ja Pregcheckin testit. Tuli vahvat viivat, mutta digi ei vielä hymyillyt.

Katsokaapa tämän aamun (kp 19) tulosta:

Aijaa.com - Ovisplussat kp 19 aamu - 9786858

Ylhäällä siis Pregcheck, alempi Wondfo ja alin digitesti.

Oon niin innoissani!! Ihan kädet tärisee!! :)
 
  • Tykkää
Reactions: Crystal83
Perjantai 16.03.2012

:heart:Omaa nyyttiä toivovat:heart:

nimim....................ikä.......YK...............KP............JÄNNÄPV

another..............25............4.............70/28?.............?
pikkumy.............26...........18.............55/28. ..tähdenlennon jälkeen
bonus87.............24............3.............39/35-44.................16.3.

Mirumaru............29..........11.............30/30-35....................?
Barbababy..........25............8.............30/25-29.....................?
Pamsku.............21............4..............27/28-52....................?

lenkkari..............27........... 7..............29/32-33.....................?
Ambrosia85.........26..........14..............27/26-30.....................?
jenni_noora.........27...........2...............25/28........................?

Hennu86............26...........11..............19/35-37...................-
Crystal83............28............8..............15/27-30...............30.3.
Tupu_................27............8...............9/27-30..................6.4.

melassi..............29...........11..............8/28........................?
Puuhis25............26............8..............6/29-38....................?
Pionia................31............10.............2/27-31...................13.4.

:heart:Piinailijat :heart:

nimim...................DPO......testaus

Pamsku.............dpo10..................

:heart:Plussanneet 2012:heart:

nimim..............ikä..........plussa........LA........monennesta tärppäsi

Miramei.........24.............28.2..........?............YK 6

:heart:Plussanneet 2011:heart:
nimim....................ikä..........plussa........LA.........monennesta tärppäsi

Madde84...........27............6.10...........13.6................YK 1
Poikkka.............21............13.10.........26.6................YK 14
Manda86...........25............25.10...............................YK 11
Tuikkiva............27............2.11.................................YK 4
Tuttava1985......26............12.11...............................YK 4
Esikko83...........28.............13.11...............................YK 4
Santski............. 28...........19.11................................YK 7
Selia.................25............3.12.................................YK 5
Lillimuks.............25............31.12................................YK1

Plussanneet vol1 & vol2
Tiipula, lumityttö78, Liisakaisa, Nannie, Popsis, ulleli83, Sassy, Lunea, jeeni, kais-a, Halin, Eireann, tsude, Tine, eltsu81,
Leeniliini, köppiäinen, Susimieli, milizza, jjuuli, LeenaT, {Anskutin}, namppis88, Heddy81, Line, MM-11, Kirskis, Bubble89, Epa_88, Kristiina84, Tuanni, Eskapismi, Suppis, Mehiläinen83, sindi^^, Juliane


Plussanneiden oma ketju:
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/odotusaika/2078803-esikoista-yrittamaaan-pinosta-plussanneet-2011-ja-2012-a/#post25375286


Taustalla

sinika
~Vivianne~

Kadonneet
Ninja09, Mustika, Eris, anfia, Lilly,Nasulais, millimolli

Kaikki päivityspyynnöt punaisella, kiitos.

:attn: Jos kiertosi venyy yli tuplaten sen mitä pitäisi olla (tai ylittää 60pv) pyydä ystävällisesti tekemään kohdallesi erityismerkintä ettei sinua poisteta listasta. Näin vältyt listalta tippumiselta emmekä vahingossa erehdy sinun jättäneen listan.

Listan päivittäminen onnistuu "lainaa"-napin avulla Poista "quote" viestin alusta ja lopusta.
 
komia ovisplussa, hennu!

barbababy
ja hennu joo kyllä tää turhan päivänen oottelu on ihan sieltä ja syvältä. ajattelin tänään tutkailla vaihtoehtoa että menisi nyt välitarkistukseen yksityiselle että saisi sen clomireseptin. pitäisi nyt soitella pari vaihtoehtoa läpi ja kysyä onko tuollainen ylipäänsä mahdollista ja minkä hintaista se olisi..

barbababy mie pidän peukkuja että siulla piirtyisi nätti plussa huomenna sitten testin :)

lisäys:
sain tosiaan varattua heti tälle iltapäivälle pienen 20min ajan yksityiselle. eli iiiks katsotaan mitä se sanoo ja myöntäisikö ne pillerit miulle vihdoin..
 
Viimeksi muokattu:
Hennu ihanat plussat ja hymynaamat!!! ONNEA!!! :) :) :) Nyt vaan pirusti talletuksia viikonloppuna, niin ei tartte koko clomeja sit aloittaakaan!! :heart:

another siirsikö ne tosiaan sitä taas, ei voi olla totta!! Hiukan kiehuttaa tuommonen siirtely!! :mad:

jenni_nooralle ja barbababylle plussia testeihin :whistle::whistle::whistle:

ON clomioireet tuplaantuneet sitten viime kierron. Tää hikoilu ja turvotus on tuplasti pahempaa ku viime kierros. Joka yö oon taas herännyt neljän maissa hiestä märkänä, päivisinkin tulee kuumia aaltoja ja maha on aivan järkky turvoksissa vaikka oon syönyt tosi vähän.. Kerää siis ilmeisesti hieman nesteitä tuo tabut.. Huomenna vielä clomi ja ens viikolla oviksen bongaukseen.. :)
 
Onnea Hennulle hienoista ovistesteistä :D. Mites nyt niin jännittää? Ei muutakuin siementä itämään :heart:

Jes Another, aivan mahtavaa, että sait heti ajan. Wohoo :). Tuut heti raportoimaan tänne!
Itse varasin kans aamulla yksityiselle naistentautien ja synnytyksen erikoislääkärille. Maksaa varmaan hunajaa, mut mie niin toivon että olisi kerrankin ihan supermukava tyyppi! On muuten kp 13, et näkyypä strategiset mitat ennen h-hetkeä.

Kauheeta Puuhis nuo oireet. Mulla oli kans pillereiden kanssa menkka aikaan tuota järkevää yöhikoilua. Ihan kuin olisi suihkusta tullut. Mutta tää on viiminen kerta kun noita käytät! ;)

Jäin kuitenkin kotiin tänään. Tää on aivan hirvee tää flunssa. Toivottavasti ei tarvii antibioottia noihin poskiin. Yritän nyt sinnitellä vielä vkonlopun.
Ja on niin vähäiset menkat jälleen..
 
Hennu Onnea ovisplussasta! Aika yhtä aikaa saadaan sitten jännäillä. :)

another Hyvä että sait ajan. Odotella saa muutenkin ihan tarpeeks!

puuhis Koita kestää vielä siihen tulevaan plussaan asti. ;)

ON: Talletukset tehty päivää ennen ja jälkeen ovisplussan. Sitten voi siirtyä jännäilemään! Äkkiähän tässä pääsi taas piinapäiville. :p Mulle voi siis laittaa huomisen päivitykseen dpo1. Testauspäivää en vielä tiedä. Pitääkin muuten laittaa testit tilaukseen.

Taas sattuis yks illanvietto jännäpäivälle! Oon jo luvannut sinne mennä ja haluan mennäkin, mutta hankalaa sitten jos ei tiedä vielä onko raskaana vai ei. En halua olla juomatta jos en oo raskaana, koska se herättäis heti huomiota. Enkä halua kertoa meidän yrityksestä muille. Tosin jos oon raskaana niin paljastun heti jos en juo. Mutta ei tässä nyt sosiaalista elämää voi yrityksen takia lopettaa.
 
...ja sitten aloitan kirjottamisen alusta.. eli unohdin laittaa tietokoneen laturiin ja sammui juuri kun olin painamassa lähetä..

Pionia pikaista paranemista sinne! onneksi tosiaan kuten puuhis sanoikin, mieluummin kipeänä nyt ennen ovista kuin sen aikaan! jospa se pian siis ohi menisi!

crystal tuo on kyllä niin inhottavaa kun pitää miettiä joisiko vai ei kun ei halua tosiaan kaikille heti kertoa raskausyrityksistä, etenkään kun asia ei välttis ole siinä vielä varmaa. tuota samaa olen siis itsekin joutunut tässä mietiskelemään, että mitenköhän sen kierrän sitten ensi kuussa kun on yhdet juhlat tiedossa ja oon itse niin innoissani niistä juhlista puhunut ja sitten jos en voikaan juoda kun asiat ei ole varmoja. (noh mutta tuskin tärppää miulla ainakaan näin heti)

ja totta crystal, hölmö olin kun noin kauan noita lääkäriaikoja odottelin! tuonkin jos oisin arvannut niin olisin marssinut jo heti viime kuussa tuonne yksityiselle!

pionia
onneksi noilla yksityisillä löytyy usein noita hinnastoja niin voi niistä ennalta jo laskea vähän hinnan suuntaan. aika lähelle mie esim pääsin laskemalla noita ennakkoon, ultrauksen hintaa en vain sieltä niin löytänyt niin se tuli sitten tuohon perushintaan lisäksi.

ja ensinnäkin, kiitos puuhis ja pionia tuntemuksissa mukanaelämisessä! sain mie ne clomit, jeeeeeee \:D/

pitkä omanapailu gynekäynnistä
en voi kun kehua tuota yksityisellä käyntiä! onhan se helv. kallista mutta toimii!! ajat oli etuajassa, ei turhia jonotteluja siis. lääkäri kuuntelee oikeesti mitä sulla on sanottavaa ja antaa kysellä asioita ja aidosti on läsnä.
se siis ultrasi miut uudelleen kun edellisestä oli kuitenkin jo 4kk aikaa. ja pco on edelleen siellä vieraanani, ilmeisesti aina. selvisi myös että kohtu on taaksepäin kallistunut, se ei haittaa mitään, mutta aiheuttaa sen että kohtuun kertyy vähän enemmän nestettä. se kehoitti minua vain olemaan stressaamatta ja että en enää tutkisi asioita niinkään netistä. kysyi ihan että olenko terveysalan opiskelija tms :D *noloa* ja tottahan se on, asioista pitäisi pyrkiä nauttimaan niin kroppakin alkaisi toimia paremmin! kaikkihan vaikuttaa aivotoimintaan, horminotoimintaan jne.. mutta palstailua en silti aio lopettaa. yritän lopettaa stressaamisen muulla tavalla, tarvitsen mie kuitenkin teitä ystäviäni, ei muilla muitakaan tämän asian suhteen ole! (paitsi tuo mies mutta se on kuitenkin mies ;D heh)

sain siis tosiaan ne clomit ja olen niistä niin äärimmäisen onnellinen! sain myös samalla 10kpl teroja päättämään tämän kierron, kun sanoi ettei tuolla alhaalla kovinkaan sille näytä että niitä menkkoja omillaan tulisi.. sanoi kuitenkin että voin halutessani vielä pari päivää tässä ootella ja katsella..
kirjoitteli clomeja sen verran reippaasti eli näillä vissiin pärjään syksyyn asti, sitten vasta seuraavan kerran lääkäriin. eli ei välissä folliultria tms, sanoi ettei hän näe niille tässä tapauksessa tarvetta, jännä kyllä!
pitänee siis maanantaina perua se siirtynyt kunnallinen gyne aika ja kysyä voiko samaa lähetettä käyttää sitten vasta syksyllä! eli jos silloin pääsisi sitten kunnallliseen!

että mutta tällaista,
lompakko on tyhjä (kävin samalla reissulla hakemassa 2kk clomit sekä terot, onneksi ne clomit saa hakea osissa eikä kaikkia tarvitse ostaa kerralla) mutta samalla tuntuu että sain niin paljon, ja etenkin tuo suuri lasti sydämeltäni putosi siellä ollessani ja lääkäriltä tullessani olin yhtä hymyä! se on jännä, koska lääkäri sanoi että harvoin ekoista clomeista tärppää, mutta vastasin että aina saa toivoa, ja siihen sanoi että niinpä!

mutta että sellaista!
 
another ihania kuulumisia!!! Siis aivan törkeen mahtavaa!!! Oon niiiiiiiiiiiiin fiiliksissä sun puolesta!!! :) :heart: Sit vaan teroja nassuun, että pääset clomikiertoon asap!! Tuo yksityisellä käyminen on kyl infernaalisen kallista, mutta sen arvoista! Älähän vielä peru sitä julkisen aikaa, siitähän voisit saada viel "ilmasen" ultran jos uus kierto starttais niin, että olisit jo ehtinyt napsiin clomeja ;)
Mutta suosittelen kyl satsaamaan ees yhteen folliultraan, vaikkei munkaan gyne sitä pakollisena nähnyt pienellä annostuksella. Jos annostus oliskin liian pieni (mitä se toivottavasti ei ole!!!!!) niin sit näkis nostaa sitä tms. Vaikka sit jos kävis ultras, jos käy niin ikävästi ettei ekasta clomikierrosta tärppäis..
Minä kierron päivinä aiot niitä syödä? Jännä, ettei meidän apteekis saanu puolitettuu clomireseptii vaan oli pakko ostaa 4kk:n satsi eli 20 kpl :O

crystal ihanat piinikset :heart: Tuo juominen on kans ikuinen ongelma. Otat vähän kohtuudella, niin ei kukaan ihmettele eikä mahdolliselle salamatkustajalle käy kuinkaan ;)
 
puuhis oho mie sanoin väärin, tarkoitin just tuota 40 kpl satsia kerralla (ei tää laskupää oo ollu mun vahvuus ikinä). sehän riittää siis aika todella pitkälle!!
mulla on noitten clomien otto sitten kp3-7!
niin, sitä miekin vähän mietin et jos siirtäis vain sitä aikaa kuukaudella etiäpäin ja menis vielä tokaan clomikiertoon sitten katsomaan miten ne kehittyy ne follit!
noh, katsotaan!
miulle se lääkäri tosiaan sanoi niin että tässä turha on haaveilla että heti tärppäisi, mutta voihan se niin tehdä silti! aina on toivoa :heart:

hihi ja miusta te kaikki ootte vain niin ihania täällä :heart:
:hug: erikoishali puuhikselle ;)

ja mikä ihaninta :heart: mies sanoi tänään että eihän siinä ongelmaa olisi jos tulisikin monikkoraskaus (kun sanoin että en kyllä tiiä mitä tekisin jos tulisi kerralla useampia vauvoja kuin kaksi), kun sanoin että clomit lisää mahdollisuuksia saada monikkoraskauksia ;)
on mulla ihana mies :heart:
 
puuhis on se, suuren suuri kivi tosiaan sydämeltä putosi tuon käynnin jälkeen! stressi kaikkosi :D
nappasin mie ekan teron jo tänään vaikka tissit onkin olleet kipeet tänään ;) kun en mie silti jaksa uskoa oma-aloitteisiin kuukautisiin..

hihi, miekin oon haaveillut kaksosista, mutta ehkä mie ensin haluaisin kuitenkin yhden vain, niin näkisi osaisinko mie semmoista hoitaa :D mutta, olen miettinyt että tulkoon niin monta kun on tullakseen, mutta tulisi nyt edes yksi!
 
Joooo, oon täällä niiiin säälittävän aikasin, mutta en oo nukkunu viiden jälkeen muutenkaan niin samapa se on tässä hommailla kaikkea ennen ku mies herää ja lähetään ajamaan kavereille 200 kilsan päähän... Tai siis kyllä mä sen äsken herätin, mutta annoin jatkaa unia vielä.

another hienoja uutisia! :) on hyvä kun pääsee stressistä eroon ja sitten pääsee eteenpäin asoissa muutenkin.
Ja ps. täälläkin salaa niistä kaksosista haaveillaan, vaikka mies ei haluaiskaan ekaksi ainakaan kaksosia. Mutta tosiaan, ei niin väliä montako tulee, kuhan tulis nyt se yksikin. ;)

ON: Täällä alko eilen ihan täysin yhtäkkisesti kauhee nuha. En tykkää. On mulla kurkku ollu kipee ihan vähäsen muutaman päivän, mutta en sitten millään tuota nuhaa olis kaivannu. Eilen oli myös maha sekaisin. Piti ensin ravata pissalla ja sitten vähä muillakin asioilla. Onneksi yöksi rauhottu. Mutta niin, ehkä mennään nyt viimein siihen oikeaan asiaan. ;) Eli tissit on ollu sellaset turpeet koko ajan ovulaation jälkeen, kun yleensä se turvotus ja arkuus loppuu hyvissä ajoin ennen menkkoja. Noh, selityskin löytyi. Huhhuh, tätä on niin jännittävää sanoa ylipäätään. :D siis täällä näky I I , if you know what I mean... Eli: +

Tein siis kaksi testiä, koska en uskonut ensimmäistä. Tein One-stepin testin, jossa testiviiva ei vielä ollu yhtä vahva kun kontrolliviiva, mutta ihan selkeesti näkyvissä. Sitten RFSU:n testi (jossa on muuten kärsimättömälle, kuten minä, uskomattoman pitkä testiaika) ja siinäkin näkyy kyllä sellanen haamu ainakin. Tai no, kyllä sekin näkyy, vaikka onkin selvästi haaleempi ku ekassa testissä.

Että näin. Apua! Mä en jotenkin yhtään odottanu tätä, vaikka siis tietysti kuitenkin vähän... Voivoi, ja just menin lupautumaan koko ensi vuodeksi vielä töihin.. Noh, toivottavasti pomo ymmärtää kun palataan kesälomilta.. Ja toisaalta, ei auta vaikkei ymmärtäiskään. :D En kuitenkaan jatka enää siinä paikassa.

Jooh, nyt pitää rauhottua. Meinasin jo pyyhkiä tän kaiken tajunnan virran kirjotuksen pois, mutta ihan sama, tähän aikaan aamusta tää on paras paikka purkaa ajatuksia. Nyt vaan pitää siis toivoa, että kaikki jatkuu hyvin, ei pidä ehkä vielä innostua silti liikaa.

Ja nyt tuutte kaikki sitten perässä tekemään tollaset testit!! Kiitos teille kun puhalsitte plussatuulia, nyt puhallan ne teille kaikille takaisin!!!!! *puuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuh++++++++++++++++++++++++++*
 
Lauantai 17.03.2012

:heart:Omaa nyyttiä toivovat:heart:

nimim....................ikä.......YK...............KP............JÄNNÄPV

another..............25............4.............71/28?.............?
pikkumy.............26...........18.............56/28. ..tähdenlennon jälkeen
bonus87.............24............3.............40/35-44.................16.3.

Mirumaru............29..........11.............31/30-35....................?
Pamsku.............21............4..............28/28-52....................?
lenkkari..............27........... 7..............30/32-33.....................?
Ambrosia85.........26..........14..............28/26-30.....................?

jenni_noora.........27...........2...............26/28........................?
Hennu86............26...........11..............20/35-37...................-
Crystal83............28............8..............16/27-30...............30.3.
Tupu_................27............8...............10/27-30..................6.4.

melassi..............29...........11..............9/28........................?
Puuhis25............26............8..............7/29-38....................?
Pionia................31............10.............3/27-31...................13.4.

:heart:Piinailijat :heart:

nimim...................DPO......testaus

Pamsku.............dpo11..................
Crystal..............dpo1...................

:heart:Plussanneet 2012:heart:

nimim..............ikä..........plussa........LA........monennesta tärppäsi

Miramei.........24.............28.2..........?............YK 6
Barbababy.....25............17.3...........?............YK8

:heart:Plussanneet 2011:heart:
nimim....................ikä..........plussa........LA.........monennesta tärppäsi

Madde84...........27............6.10...........13.6................YK 1
Poikkka.............21............13.10.........26.6................YK 14
Manda86...........25............25.10...............................YK 11
Tuikkiva............27............2.11.................................YK 4
Tuttava1985......26............12.11...............................YK 4
Esikko83...........28.............13.11...............................YK 4
Santski............. 28...........19.11................................YK 7
Selia.................25............3.12.................................YK 5
Lillimuks.............25............31.12................................YK1

Plussanneet vol1 & vol2
Tiipula, lumityttö78, Liisakaisa, Nannie, Popsis, ulleli83, Sassy, Lunea, jeeni, kais-a, Halin, Eireann, tsude, Tine, eltsu81,
Leeniliini, köppiäinen, Susimieli, milizza, jjuuli, LeenaT, {Anskutin}, namppis88, Heddy81, Line, MM-11, Kirskis, Bubble89, Epa_88, Kristiina84, Tuanni, Eskapismi, Suppis, Mehiläinen83, sindi^^, Juliane


Plussanneiden oma ketju:
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/odotusaika/2078803-esikoista-yrittamaaan-pinosta-plussanneet-2011-ja-2012-a/#post25375286


Taustalla

sinika
~Vivianne~

Kadonneet
Ninja09, Mustika, Eris, anfia, Lilly,Nasulais, millimolli

Kaikki päivityspyynnöt punaisella, kiitos.

:attn: Jos kiertosi venyy yli tuplaten sen mitä pitäisi olla (tai ylittää 60pv) pyydä ystävällisesti tekemään kohdallesi erityismerkintä ettei sinua poisteta listasta. Näin vältyt listalta tippumiselta emmekä vahingossa erehdy sinun jättäneen listan.

Listan päivittäminen onnistuu "lainaa"-napin avulla Poista "quote" viestin alusta ja lopusta.[/QUOTE]
 
Viimeksi muokattu:
Barbababy Onnea!! :heart: :heart: Kiva kun tulee muitakin plussauutisia kuin ovisplussia! :D Nostaa taas toivoa siitä et itsekin vois olla kohta vuorossa, vaikka useampi kuukausi jo yritystä.

another Hienoa että meni gynekäynti noin hyvin! Se kyllä poistaa stressiä kun tietää missä mennään ja on toimintasuunnitelma valmiina. :)

Itse tossa eilen totestin miehelle (tai no avomieshän se on, mut ei jaksa koko ajan kirjoittaa niin pitkästi...) että syksylllä mennään tutkimusjonoon, jos ei siihen mennessä tärppää. Mies olikin onneks myöntyväinen. :) Helpottaa kun tietää et on varasuunnitelma, jos ei omin avuin ala tulla raskaaksi. Mutta jospa se plussa vielä kevään tai kesän aikana tulisi!
 
:heart: Paljon onnea Barbababy:heart: :flower: aivan sikamahtavaa, nyt alkaa meiänkin pinossa tapahtumaan!! Ja tosiaan antaa toivoa meille pidempään yrittäneille.

Hitsi mulla on kyllä niin samat flunssa oireet, pitäiskö sittenkin testata... No en viittii, kun muita oireita ei ole. Luotan siihen että nää on ihan oikeat menkat!

Mutta nyt paljon hyvää mieltä ja tarrasukkia odotteluun :heart:.

Unohtui kysyä, että oliko siulla jotakin koppaskonsteja tässä kierrossa?
 
Viimeksi muokattu:
Another tosi hyvä juttu tuo gyne! Kyllä oman mielenterveyden vuoksi maksaa pikkuisen, että saa asiat rullaamaan!
En mäkään pysty jättää tätä ketjua, tää on mulle kans ainut paikka missä voi olla samassa tilanteessa. Ei tuo mies kuitenkaan ymmärrä näitä naisen ajatuksia.
Täällä on kyllä niin ihanan tsemppaava porukka :heart:.

Kyllä täälläkin salaa toivotaan kaksosista :)heart:)

Puuhis ehkä gynellä selviää syy näihin erittäin niukkoihin menkkoihin.

Crystal kyllä siekin plussaat jo parinviikon päästä +++++++:whistle:

Koskas muut aikovat testiä tehä? ;)
 
oiiii, onneaaaaaa barbababy
ihanaa kyllä kun oireet onkin jostain muusta kuin vatsataudista!! nyt neuvola-aikaa vain varailemaan!! :heart:

nyt muutkin tsemppaa ja nappaa niitä plussia tälle palstalle sitten, jo tosiaan onkin jo aika saada plussa-aaltoa tänne!!
(itsehän en tässä kierrossa jännäile, ehkä seuraavassa sitten..toisaalta vois kai sitä yhden varmistus-testin tehdä sitten samana päivänä kun ekat clomit aloittaa)

jenni_noora toivotaan ettei sinne tulisi nyt täti sitten käymään vaan plussaus ennemmin!!

hihii, pionia ja puuhis ihanaa kun muutkin salaa noita kaksosia toivoo :D

voi vitsit, tulipas nyt kiva vkl tälle palstalle kun tuli tuo plussa barbababyylle!! mie oon ihan fiiliksissä :D

millos pamsku muuten testailee? huomenna su kun on dpo12?
 
another tee vaan se varmistustesti ennen clomeja ;) Siin lääkkeen tiedoissakin sanotaan, että raskauden mahdollisuus pitäis poissulkea ennen kuurin alottamista. :)
Vaan jospa se ei oliskaan nega :cool: Vähänkö olis huippua! :D

crystal ihana mies :heart: Jotenki helpompaa tää yrittäminen, ku mieskin on valmis tekemään kaikkensa + saamiseksi :heart:

ON siis voi mahoton tota viime yönkin hikoilua.. Onneks tänään tuli otettuu vipa clomi, ehkä se täs ens viikon mittaan helpottaa ja sais nukuttua paremmin.
MUTTA mä oon nyt jotenkin niin toiveikkaan siinä uskossa, että tästä kierrosta tärppää. Siitä syystä uskaltauduin ekaa kertaa koko vuoden tjottailun/yrityksen aikana vilkaisemaan vaunuja ja muita tarvikkeita :ashamed: Tähän asti en oo uskaltanut päästää sellasta ajatustakaan päähäni, että saisin joskus semmosia oikeasti tänne kotiini hankkia. No, pitääpä alkaa totutella siihenki ajatukseen, josko vaikka seurais barbababyn jalanjäljillä viimein odotuspuolelle :D

Itse asiassa, eiköhän siirrytä sinne nyt kaikki, ja suljetaan 2011 yrittävien ovi perässämme, eiks joo? :D
 
puuhis totta kyllä tuo että 2011 aloittaneet joutaisi kaikki jo odottajien puolille! ;D
totta, on siitä joskus ollut täälläkin puhe ettei clomeja saa aloittaa ennen kuin raskaus tai hyperstimulaatio on pois suljettu!
hahhah putoisin kyllä tuolilta jos plussan saisin ilman clomeja :D ei mitenkään mahdollista! (ei me olla oltu tässä kuussa ees aktiivia makkarin puolella, ensi kuuksi on kyllä parannettava..)

crystal on meillä kyllä kaikilla ihanat miehet :D semmosii mussukoita ne osaa joskus olla! ja tuokin on totta ettei jaksa aina miestään avopuolisoksi sanoa, mies on hyvä lyhenne :D

voi että puuhis, ootan kauhulla noitten clomien aiheuttamia oireita jos kaikilla noita kuumii aaltoja on tullut :D mä oon kyllä semmonen vilukissa että ois todella kummallista jos mie kärsisin semmoisista :D
 

Yhteistyössä