Esikoista yrittämään 2011 vol3

antoher suuret sympatiat täältä!
Toivon totisesti että ottavat sut nyt tosissaan eikä käy niinkuin mulle. Vaikka kävin yksityisellä pitkien kiertojen takia, niin sain vain ja ainoastaan terot.
Lähetteen lapsettomuushoitoihin vasta kun vuosi oli kasassa.

Edelleen odottelen clomeja tms vaikka nyt sentään ollaan jo polin listoilla ja siellä alkututkimuksissa käyty.. ja yrityksen alotus tosiaan alkanut 10/10 |O

lisäys: joo, duact on resepti lääke. Mä pyydän reseptin joka kerta ku käyn lekurissa, että sitä sitten on

Viimeksi muokattu:
ambro joskus kyllä niin älytöntä tuo lääkäreiden toiminta :(
tekin ootte kyllä tosi pitkään listoilla olleet, ettekä oo paljon alkututkimuksia pidemmälle päässeet.... noh mutta sentäs ne alkututkimukset tehny! täytyy kyllä nostaa hattua teidän kärsivällisyydelle! kyllä miun pinna tuossa vaiheessa ois jo pettänyt...
mä en vain ymmärrä miksi se on niin hitsin vaikeeta antaa vain niitä lääkkeitä kun kerta on selkeä syy ja verikoetulos sille ettei ovulaatiota tapahdu!

another jos tässä vauhtia haluais niin ois marssinu yksityiselle heti alkuunsa niin tilanne olisi varmasti toinen ja oltais paljon pidemmällä.

Kuitenkin kun oon vielä "nuori" niin en nähnyt järkeä lähteä suoraan yksityiselle.
Vähän sama kun kysyivät viime viikolla että minkälaista hoitoa toivottaisiin.
Haluttiin tässäkin se todennäköisesti hitain tie, eli clomit.
Nyt sitten odotellaan tosiaan parin erikoislääkärin lausuntoa ton pco:n suhteen että onko clomit riittävät.

Tässä yrittää kovasti ajatella niin että mun parhastahan ne siellä haluaa, ja loppujen lopuks ei vaan mee aina nallekarkit tasan.

Se että saatais clomit, ei kuitenkaan tarkoita sitä että meille lasta suodaan.
Voi olla että vaaditaan vielä niitä rankempiakin hoitomuotoja, mutta kyllä mä itse olen vielä ainakin syksyyn menemään clomeilla (tarvittaessa teroilla) jos vaan arvon tohtorit ne mulle määrää.

Tässä myös on ehtinyt pohtimaan sitä että mitä JOS meille ei koskaan biologista lasta suoda. Paljoa en ole viittinyt asiaa miettiä, mutta sen verran kuitenkin, että olen alkanut huolehtimaan itsestäni enemmän ja panostan omaan hyvinvointiin.
Lapsettomuus kun tosiaankaan parane sillä, että sitä vain murehtii.

Sanotaan että tän asian suhteen on kaikki kiireys ja malttamattomuus alkanut valumaan likakaivoon..

Ambro Voi peeveli tota teidänkin odottelua : / Veikkaan, että teilläkin ne Clomit olis se oikea ratkaisu ja pieni saisi alkunsa. :heart: Täällä ollaan hengessä mukana.

puuhis25 Juu, oli sekä hyvää että huonoa tietoa, mutta paljon tietoa kuitenkin. En varmaan aloita teroja kp 15. Varmaan vasta noin kp 30, jos ovis ei ole siihen mennessä tullut. Veikkaan, että jos aloitan terot kp 15, niin ovis pamahtaa sit joskus kuurin loppusuoralla ja sit taas odotellaan menkkoja :)

another Harmi, että lääkäriaikasi siirtyi!! : / Todella ärsyttävää tommonen odottaminen : /

Crystal83 Sulla on kyllä hyvään aikaan toi gyneaika!! :) Komppaan puuhista sen suhteen, että silloin siellä voi olla näkyvissä johtofolli ja voidaan vähä ennustaa oviksen ajankohtaa :)

ON: Täällä aletaan onneksi olemaan paremmalla tuulella. Pahin masennus alkaa helpottaa. Johan sitä kestikin melkein pari viikkoa. Eikä asiaa ole auttanut, että läheisilläkin on huolia ja tapahtuu kaiken näköstä koko ajan...

Mutta. Nyt positiivisin mielin odotetaan seuraavaa ovista, joka tod.näk. saapuu iloksemme 10-20 päivän päästä :) Ens viikolla jatkuu taas tikkujen tuhlaaminen.

niin, asiaa kyllä puhut ambro...
eihän tässä niin kiire ole ja että malttamattomuus on vähän huonokin asia. miekin oisin valmis odottelemaan clomien kanssa sitten pidempäänkin, sinne syksyyn asti ainakin ihan kaikessa rauhassa. lähinnä mua vain ärsyttää juurikin tuo ettei niitä clomeja sitten heti saakaan vaan aina tulee jotain hidasteita. entäs jos ne nyt kieltääkin ne meiltä :( kun joltain palstalta äsken luin että mieskin tosiaan pitäisi tutkia ennenkuin mihinkään hoitoihin ruvetaan.. ja eihän meillä miestä ole tutkittu siis vielä, joten tämän suhteenkin varmasti mennään hitaasti.

miekin oon kyllä sisäistänyt ajatuksen etten mie varmaan biologisia lapsia edes saa, mutta mies ei vielä halua ajatella noin vaan yrittää luoda minuun uskoa. hän sanoo että adoptioasioita ja muita vaihtoehtoja voidaan harkita vasta vuooooosien päästä.

ja tottahan se on, oon aika hätäinen ihminen välillä, siis huolehdin sitten asioista todella paljon ja stressaan asioista liikaakin. siksi onkin ollut hyvä ettei meillä mies on pitäny jalat maassa ja minutkin pystyssä tuolla rauhallisella mentaliteetillään!

HYVÄÄ NAISTENPÄIVÄÄ MIULTAKIN

Inhottavia mietteitä Ambrolla ja Anotherilla. Kyllähän sitä pakosti alkaa miettimään kaikenlaisia juttuja, kun homma ei pelitä! Mut paras olis ettei ihan masentumaan pääse, vaikka voimia tälläinen odottelu syö..

Mä en muuten pysty ollenkaan duactia käyttää, tulee penteleen huono olo ja pää pöhnään.. Pitääkin muuten kattoo mitä se on syönyt, et mille aineelle sitä olis herkistynyt. Nenäkannu on kans mulla, käytin lähinnä poskionteloihin, kunnon räässä en ole ollutkaan. Ei meistäkään kavereita tullut!

Huhuu Melassi... How U doing?!? :whistle:

Hyvä Hennu et on parempi mieli jo! :kiss:

).( täällä ei yhtään ei mitään.. Taaskaan. KR nippailutkin loppu. Viikko oviksesta. Lyhyesti läntä: PYH...

Viimeksi muokattu:
Hei minulle voisi sittenkin päivittä tälle päivälle kp 1/27-30. Vuoto alkoikin kunnolla vasta tänään.

Onpas monilla ollu paljon ikäviä juttuja menossa : /. Toivottavasti se aurinko alkaa paistamaan tännekin risukasaan ja saadaan viimein ne omat nyytit kainaloon. :heart: Kyllä mä uskon että siitä osaa iloita jotenkin enemmän, kun on vähän aikaa kauemmin "joutunut" odottamaan.

Ihanaa naistenpäivän loppua kaikille vielä kerran!

Oikeassa olet Tupu että varmasti osataan iloita ja arvostaa raskautta ja vauvaa kun joutuu vähän enemmän yrittämään! Onhan se käynyt mielessä et mitä jos sitä vauvaa ei tulekaan. Vaikka ihan normaalin yritysajan rajoissa tässä todellakin vielä mennään. En tiedä suostuisiko avomieheni adoptioon. Mutta sellaisesta on turha vielä keskustella. Tai no mies ei halua keskustella tollaisista ellei ole ajankohtaista. Itse kyllä haluan lapsia elämääni jossain vaiheessa. Ois aika masentava ajatus että elämä jatkuisi vaan tällaisena samanlaisena. Haluan todellakin kokea lasten kanssa elämisen!

ON: Outoa vihlontaa alavatsassa ollut tänään. Mikähän nyt? :O No tuskin mitään, kunhan vaan huomaa helpommin tollaisetkin kun joutunu tarkkailemaan kehoaan niin paljon.

another mäkin oon ollut monissa asioissa kaikki-mulle-heti-nyt-tyyppiä, mutta tässä vauva-asiassa ei auta kuin odotella omaa vuoroaan :( Kyllä se pienokainen meille kaikille täällä vielä suodaan!! Nuoriakin kun ollaan, niin pakko uskoa vaikeuksien kautta voittoon!! Mä uskon kans vahvasti, että se palkinto lopussa on sit ihan todella suuri, kun vihdoin raskautuu :heart:

Crystal oliskojan siellä jo munikset kasvussa, ja ovis tulis aikaisin? Toivotaan näin :) Tai sitten, voisko olla valemenkat ja raskaus? :kiss:

Pionia ei oireettomuus onneksi mitään tarkoita :) Koskas ajattelit testailla? ;) Ens viikon alus vois varmaan näkyä jotain ;) En mä koskaan ketään yllytä (empä) :D

Hennu kumpa se ovis ei aivan 20 päivää antais nyt odotuttaa itseään tällä kertaa :heart: Tsemppiä tikutteluun, tiedän hyvin miten hulvatonta puuhaa se on pcon kans :mad: Onneksi oot kuitenkin jo päässyt taas pahimman notkahduksen yli :kiss:

ON menkkajomotukset alkaneet, lämmöt koholla ja valkkari lisääntynyt.. Nyt on mitä tahansa dpo7-11 väliltä. Ei voi tietää, ku ovisplussaa puski kuus päivää :D

puuhistuo on kyllä totta, mie oon jo luvannut itselleni että jos mie ikinä raskaudun niin en kyllä valita pienistä vaan aion nauttia kaikesta, se on kuitenkin se ultimate unelma saada se oma pieni nyytti kotiin!
kyllä meidän kaikkien on siihen uskottava että meidän aika koittaa vielä! ollaan onneksi tosiaan suht nuoria eli aikaa on vielä kymmenen vuotta vähintäänkin!
eli nyt mä lopetan tän masistelun ja keskityn muihin asioihin, ystävälle järjestettäviin babyshowereihin ja ehkä jos taas alkais vähän hioa tuota hääsuunnitelmaa ;) miehän en vielä saisi niitä suunnitelmia tehdä ees kun ei tuo mies oo häihin vielä suostumusta antanut huonon rahatilanteen vuoksi.
niin, ja jos keskittyisi noihin töihin myös :D

tupu_pahoittelut uuteen kiertoon joutumisesta, jospa tää kierto ois nyt sitten teidän :)

crystal
pidetään nyt peukkuja ylläällä että siellä siun massussa jotain positiivisen ihania asioita tapahtuisi ;)

kiitos teille kaikille murusille tästäkin päivästä, siitä kun jaksoitte kuunnella huoliani!

Nyt vaan itsekkäästi totean että kiitos tyttöset rohkaisuista ja tsemppaavista ajatuksista!

Ei täällä kirvestä kaivoon ole heitetty. Ihan ilman ehkäsyä mennään ja toisistamme usein nautitaan ;) Yritän vaan olla ottamatta minkäänlaista stressiä asian suhteen ja elää kierto kerrallaan. Tahdon kaikesta huolimatta kuitenkin uskoa että joku päivä saan tännekin tulla plussa-uutisista kertomaan :heart:

-Ambrosia ja selväsi hyvä perjantai :LOL:

Ambro Niin on täälläkin selvästi hyvä perjantai :) Kyllä viikonlopun saapuminen ja aurinko tuo ihan toisenlaista iloa :D Tänään mennääki likkaporukalla kattomaan Yölintua. Vasta isännän kanssa käytiin viime perjantaina, mut pakkohan se on mennä taas kattomaan, et onko Simo yhtään skarpannu viime viikkosesta :D Väsyneen näkönen mies... Huh.

Duactista ootte kirjotelleet. Ite aikanaan sain reseptin ja esim. flunssan hoidossa todella tehokas lääke! Tietysti on hyvä myös ihan allergian hoidossa :)

Tupu_ Henkisesti tässä ainakin valmistautuu paremmin siihen raskauteen ja tulevaan äitiyteen. Ei tosin pidä yhtään vähätellä heitä, joilla raskaus alkaa yllättäen tai vähempien yrityskiertojen jälkeen, hekin rakastavat niitä omia nyyttejään (ainakin valtaosa äideistä), mutta me vaan joudutaan kulkemaan hieman kivisempi tie...

puuhis25 Kohta voisit aloittaa testailut herkällä testillä ;) Mun vasta raskautunut ystävä kertoi, että hänellä ovistesti näytti yhteensä 3 päivää plussaa tässä kierrossa, josta raskautui. Kolmannen selvän plussapäivän jälkeen ei enää jaksanut testata :D Ehkä se plussarivistö olis siis sullakin hyvä merkki ;)

Pionia Jospa tuollainen oireettomuus kertoisi raskaudesta ;)

Perjantai 09.03.2012

:heart:Omaa nyyttiä toivovat:heart:

nimim....................ikä.......YK...............KP............JÄNNÄPV

another..............25............4.............63/28?.............?
pikkumy.............26...........18.............48/28. ..tähdenlennon jälkeen
Puuhis25............26............7.............36/29-38..............ei jännitä

bonus87.............24............3.............32/35-44.................16.3.
melassi..............29...........10.............30/28.....................9.3
Mirumaru............29..........11..............23/30-35....................?

Barbababy..........25............8.............23/25-29.....................?
Pionia................31............9..............22/30.....................16.3.
lenkkari..............27........... 7..............22/32-33.....................?
Ambrosia85.........26..........14..............20/26-30.....................?

jenni_noora.........27...........2...............18/28........................?
Hennu86............26...........11...............12/35-37...................-
Crystal83............28............8..............8/27-30...............30.3.
Tupu_................27............8..............2/27-30..................6.4.

:heart:Piinailijat :heart:

nimim...................DPO......testaus

melassi..............dpo14...............9.3
Pionia................dpo7...............16.3.

:heart:Plussanneet 2012:heart:

nimim..............ikä..........plussa........LA........monennesta tärppäsi

Miramei.........24.............28.2..........?............YK 6

:heart:Plussanneet 2011:heart:
nimim....................ikä..........plussa........LA.........monennesta tärppäsi

Madde84...........27............6.10...........13.6................YK 1
Poikkka.............21............13.10.........26.6................YK 14
Manda86...........25............25.10...............................YK 11
Tuikkiva............27............2.11.................................YK 4
Tuttava1985......26............12.11...............................YK 4
Esikko83...........28.............13.11...............................YK 4
Santski............. 28...........19.11................................YK 7
Selia.................25............3.12.................................YK 5
Lillimuks.............25............31.12................................YK1

Plussanneet vol1 & vol2
Tiipula, lumityttö78, Liisakaisa, Nannie, Popsis, ulleli83, Sassy, Lunea, jeeni, kais-a, Halin, Eireann, tsude, Tine, eltsu81,
Leeniliini, köppiäinen, Susimieli, milizza, jjuuli, LeenaT, {Anskutin}, namppis88, Heddy81, Line, MM-11, Kirskis, Bubble89, Epa_88, Kristiina84, Tuanni, Eskapismi, Suppis, Mehiläinen83, sindi^^, Juliane

Plussanneiden oma ketju:
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/odotusaika/2078803-esikoista-yrittamaaan-pinosta-plussanneet-2011-ja-2012-a/#post25375286

Taustalla

sinika
~Vivianne~

Kadonneet
Ninja09, Mustika, Eris, anfia, Lilly,Nasulais, millimolli

Kaikki päivityspyynnöt punaisella, kiitos.

:attn: Jos kiertosi venyy yli tuplaten sen mitä pitäisi olla (tai ylittää 60pv) pyydä ystävällisesti tekemään kohdallesi erityismerkintä ettei sinua poisteta listasta. Näin vältyt listalta tippumiselta emmekä vahingossa erehdy sinun jättäneen listan.

Listan päivittäminen onnistuu "lainaa"-napin avulla Poista "quote" viestin alusta ja lopusta.

Viimeksi muokattu:
Hennu oiiii mitä suunnitelmia :heart:

Mun on pitäny kanssa käydä kattoo yölintua, ja kerran jopa olin jonossa asti, mutta lopulta homma meni niin ettei jaksettu jonottaa tupaten täynnä olevaan räkälään :LOL:
Kahden viikon päästä pitäis tosin mennä katsomaan mun teini-iän suurinta ihastusta eli apulantaa tavastialle. Ihan kiva kun oon apulannan nähny livenä vaan jossain festareilla jossa on heitetty pari kolme biisiä :p

Huuuh täällä tunteet vetää vuoristorataa.. välillä hyvä välillä huono päivä-fiilis..
Kroppa kerää jostain syystä nesteitä ihan pirusti just nyt :O
Sunnuntaista tullut yli 2kg nesteitä vaikka oon toki urheillu ja ruokailutkin ollu entisillään..
Vissiin terot sitten kerää nestettä (tänään 3:s teropv) tai sitten ovis tai jotain..mitälie.. vähän on siis siipi maassa sitten kuitenkin :/

Hauskoja viikonloppusuunnitelmia leideillä täällä :)

melassi laitatko mulle ikää vuoden lisää =)

Testasin negan tänään aamulla ja lämmöt oli laskeneet jo 0,2 astetta. Eiköhän tänään oo siis dpo10 ja tätsy kurvaa su-ma kuten pitäiskin.. Flunssa on jo vähän helpottanut, kiitos nenäsumute-ehdotuksen :) Mut eipä tässä mitään juhlimista tai kuntoilua vielä jaksa ees miettiä :(

puuhis Onnea! =)

melassi Toivottavasti jää vuoto noihin tuhruihin! ;)

ON: Tuskin oli valemenkat kun ihan normaalisti tuli vuotoa eli ekana päivänä paljon. Ei kyllä oviksen tarviis tulla aikaisessa kun mies on kipeänä! :headwall: No tiistaina on se gyne niin näkee sitten tilanteen. Mutta voishan sen ovistestauksen tietysti vaikka jo aloittaa. Liuskoja ois vielä muutama jäljellä niin ei tarvii digitestejä tuhlata vielä.

HYVÄÄ SYNTYMÄPÄIVÄÄ PUUHIS :flower:
Viikon päästä testailen vasta (jos mie maltan ;))

Melassin tuhruttelu vois pysyykin vain pienenä ja harmittomana :)

Anotherlle kans hyvää viikonloppua!

).( heti herätessä oli vatsa jotenkin turpeinen ja pienen pienen menkkakipumaista säteilyä ollu pitkin päivää ja aamulämpö 36,9. Eli, eli.. jos sittenkin jotain tapahtuu..noo viikko vielä. Varmasti raportoin oloja tänne (jos mun mielestä poikkeavia).
Mutta hyvää viikonloppua munkin puolesta!

Yhteistyössä