Esikoista yrittämään 2011 vol3

anfia :( voimia sulle! Kannattaa varmasti käydä gynellä keskustelemassa ja pyytää esim. niitä lugeja, auttaisivat varmasti tuohon ongelmaasi.

Hennu mä näin viime yönä enne(?)unta, että sä teit CB:n digitaalisen, ja tulos oli: raskaana 1-2 viikkoa :LOL: Samaisessa unessa mä sain negan :) Toivotaan, että tää tosiaan tapahtuis sulle huomenna, vaikka jollain muulla testillä :)

sinika voi että sulla on hauskoja juttuja :) Taas oikein ääneen nauroin :) Vatsalihakset puolen metrin syvyydessä :D Voi että ku oli jotenki hauska :) Tsemppiä sulle ja anotherille karppaukseen :)

pikkumy voi ei, haleja :hug: miten tuo kortisolihomma vaikuttaa raskautumiseen? Jos et jaksa vastailla, niin ei haittaa, voin kyllä googletella :)

Mulla ei täti tullutkaan vielä, ja se mahakipukin hävis mystisesti yön aikana! Toivo elää.. Mieskin eilen sanoi, että on huomannut mulla tulevan aina yks tuollainen paskapäivä ennen kuukautisia, kun muuten oon niin positiivinen ja iloinen. No, nyt on taas sissivaihde päällä. Tuskin sitä plussaa tässä kierrossa tulee, mutta täytyyhän sen jossain kohtaa mullekin siunaantua!! Onhan tässä vielä vajaa 15 vuotta aikaa onnistua :)
Aamulämmöt nousseet nyt 36,9, mutta negan testasin tavallisella testillä. Harmi kun ei niitä herkkiä tullut eilen. Fertilityfirendin mukaan näillä dpo:lla (11/12) pitäis raskaus näkyä testissä 48% varmuudella. Eli tilastollisesti se on vähän niinku fifty-sixty-tilanne ollako vai eikö olla pullat uunis :LOL:
 
Pikainen ON: Ensimmäinen nega testattu, lämmöt aamulla 35.9, joten menkat on varmaan ihan nurkan takana. Eilisen aikana pieni tuhru siteeseen, muuten ei mitään. Tissit tänään aamulla enemmän herkät ja eilen illalla todella kipeä/kuumeinen olo. Yöllä tai nyt aamulla ei mitään. Ehkä vähän uupunut olo.

Mulla nyt pahin pelko, että se helvetin tauti iskee minuun seuraavan vuorokauden aikana. Sit voin sanoa, että ei ole kivaa!!

puuhis25 Voi kun toi toteus, mutta tän kierron osalta fiilis, että mönkään meni taas :) Luon katseeni kohti vuotta 2012! :)
 
Viimeksi muokattu:
Perjantai 9.12.2011

Omaa nyyttiä toivovat:

nimim....................ikä.......YK...............KP............JÄNNÄPV

melassi...............29...........7.............47/28-32............21.12.
Ambrosia85.........26..........11............40/26-.................?
Puuhis25............25............4.............34/29-38...........11.12
Hennu86............25............8.............34/37................10.12.

another..............25............2............26/28....................?
Tupu_................26............4............25/28-34...........17.12.
Sinika................30............2.............24/30-?.................?
-Liv-..................23............8............18/40-55...............?

Barbababy..........25............5.............16/25-29...............?
jenni_noora.........27........... 1............14/28....................?
pikkumy.............26............16............12/25-28...............?
Destello..............23............7.............12/29-33................?

millimolli.............26............17............11/24-30................?
~Vivianne~........29...........12.............11/25-54................?
anfia..................23............4..............3/30........................?
lenkkari..............27........... 5...............3/32-33...............12.1.12


:heart:Plussanneet 2011:heart:
nimim.......................ikä..........plussa........LA.........monennesta tärppäsi

Madde84...........27............6.10...........13.6................YK 1
Poikkka.............21............13.10.........26.6................YK 14
Manda86...........25............25.10...............................YK 11
Tuikkiva............27............2.11.................................YK 4
Tuttava1985......26............12.11...............................YK 4
Esikko83...........28.............13.11...............................YK 4
Santski............. 28...........19.11................................YK 7
Selia.................25............3.12.................................YK 5



Plussanneet vol1 & vol2
Tiipula, lumityttö78, Liisakaisa, Nannie, Popsis, ulleli83, Sassy, Lunea, jeeni, kais-a, Halin, Eireann, tsude, Tine, eltsu81,
Leeniliini, köppiäinen, Susimieli, milizza, jjuuli, LeenaT, {Anskutin}, namppis88, Heddy81, Line, MM-11, Kirskis, Bubble89, Epa_88, Kristiina84, Tuanni, Eskapismi, Suppis, Mehiläinen83, sindi^^, Juliane


Plussanneiden oma ketju:
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen...a-2011-2012-a/

Kadonneet
Ninja09, Mustika, Eris. Lilly

Kaikki päivityspyynnöt punaisella, kiitos.

:attn: Jos kiertosi venyy yli tuplaten sen mitä pitäisi olla (tai ylittää 60pv) pyydä ystävällisesti tekemään kohdallesi erityismerkintä ettei sinua poisteta listasta. Näin vältyt listalta tippumiselta emmekä vahingossa erehdy sinun jättäneen listan.

Listan päivittäminen onnistuu "lainaa"-napin avulla Poista "quote" viestin alusta ja lopusta.
 
Viimeksi muokattu:
Huomenta,

paljon täällä onkin tapahtunut..voimia ja haleja kaikille tahoillaan:kiss: ja lohdutushaleja vaikeuksia kohdanneille:hug:


Hennulle ja Puuhikselle magatsempit..toelä on viivoa, vielä on toivoa:heart:

Mitenköhän Ambrosia voi tällä hetkellä?..en ole huomannut hetkeen kirjoittelua..


DPO2 tuntuu omituiselta aloittaa taas laskemaan näitä mutta jospa tällä kertaa olisi paremmin asiat.. Ovulaaation on täytynyt tapahtua ke illalla kautta yöllä.. lämmöt olivat to aamulla sen alle 36 ja tänään nousseet 36.5 asteeseen..seurailen nyt samalla lämpöäjä aamuisin.. ke aamupäivällä oli vähän vielä limaa, mutta muuttui kosteusvoidemaiseksi iltaa kohden ja myös torstaina samanlaista paksua limaa enää jäljellä..oikeastaan yhtään ei lemmenleikit kiinnosta eikä sitä saharan keleillä oikein saisi harrastettuakaan..varmaan vaikutta mieleen passivoivasti..vika talletus oli kuitenkin juuri tiistaina joten..

Olo jatkuu hyvänä.. mitä nyt öisin tuntuu kammari kovin viileältä nukkua..
 
  • Tykkää
Reactions: puuhis25
Pikainen omanapailu: mun boobsit ei ole ikinä olleet näin kipeät! Aivan tajuttomasti särkee ja jomottaa ihan kävellessäkin!! Olihan nuo arat viime kierrossakin, mutta ei mitään tällaista! Ja noi lämmötkin vielä noin korkealla, silti negaa näyttää! Ihanaa tää valeraskaana oleminen :( Ihastuttavaa, jos kierto kierrolta tulee vaan lisää tuntemuksia, kipuja ja muuta mukavaa :S

Ihania kuulumisia melassilla :) teil on kyllä talletukset tehty niin parhaaseen aikaan, että siitä ei ainakaan jää kiinni :)

Hennulla sitten vähän huonompia :( hitto mä olin tuon mun unen jälkeen ihansatavarma, että tuut kertoon haamusta tms! Olin kuitenkin varma, että testaat jo tänään :D Onpa kurjaa, jos täti pyyhkäsee kunnolla paikalle. Voikohan tuolle tuhruttelulle tehdä jotain, auttaako terot siihen? Etkös kuitenkin aikonut niitä ottaa taas ensi kierrossa oviksen jälkeen?
 
puuhis25 Terolutit mulla on apuna sitten ensi kierrossa :) Tosin kuten melassi tuolla aiemmin totesi, niin kauan on toivoa, kunnes vuoto ei ala kunnolla ;) Ootan oikein, että pääsen kotiin kuumemittarin äärelle. Poskia kuumottaa niin pirusti, mutta muuten iho ei ole kuumeinen.
 
  • Tykkää
Reactions: puuhis25
Hei kaikille,

mä täällä palailen pikku hiljaa tylsine kirjoituksine tänne.. oon täällä kyllä lueskellu teidän juttuja koko ajan, mutta on toi oma kirjottelu vähän jäänyt.

Ei nyt pysty jokaiselle erikseen kommentoimaan jotain, mutta olette kaikki iloinenne ja suruinenne/pettymyksinenne (kyllä pitää kuulkaa suomea taivuttaa :D ) ollut mun mielessä kun olette kirjoittaneet tänne. Tsemppiä itse kullekin!

Ja sitten napanapaa: Ensinnäkin tuosta hiustenlähdöstä mistä puhuitte aikasemmin, niin mullakin on nyt ihan kauhee hiusten tiputtelu menossa, ja just vähän yli 5 kk pillereiden lopettamisesta. Tosin en usko että se siitä johtuu, mutta tulipahan mieleen tuo sattuma, mikä oli jonkun kanssa. :) Ja tuntuu että sitä tukkaa on joka paikassa vaikka mulla ei hiukset ylety edes olkapäille, että sinänsä luulis ettei niitä näe missään, mutta toisinpa on.

No sitten toisekseen, oon tässä nyt 7 ovulaatiotestiä käyttäny (kp 8-16, yksi päivä jäi välistä kun en ollut kotona) ja ei minkäänlaista plussaa sitten sielläkään. Että tästähän tulee mielenkiintoista. Mun uus testitilaus ei ehtinyt tälle päivälle, että nyt pitää viikonloppu olla ilman testausta ja pitää sitten varmaan ens kierrossa yrittää uudestaan jos ei nyt onnistu. Mä olin kyllä ihan siinä luulossa, että varmasti näkyis testissä ovis ja ovuloisin muutenkin, mut en tiiä sit mikä nyt on. Ei oo kyllä kauheesti pistelly alavatsalla niinku normaalisti kierron aikana. Kuinkahan todennäköistä on että se ovis ei vaan näy testissä? Mä käytin noita clear bluen testejä nyt..

ps. juuri kuului radiosta että Maria Veitola odottaa vauvaa ja kutsuu sitä möheltäjäksi. :D mutta huomionarvoinen juttu on, että Maria on 38 v. ja saa siis esikoisensa eli kyllä mekin vielä ehditään!
 
puuhis kiitos tsempeistä, sinne toivotaan ettei menkat ala ja tulis kaksi viivaa testiin :)

melassi mulla on kans melkeen aina sahara-meininkiä, mikset käytä liukkaria? Mä en ainakaan selviäis ilman... (ja pääsee helpommallakin jos ei niin muuten kiinnostakkaan :D ) Toivotaan, että tärppäis.

Pahoittelut kaikille, joilla meni toivo tässä kierrossa :(

Ihanaa kun alko viikonloppu! Mulle oli tullu mun r-testit postiin, yleensä ne tulee postiluukusta. Toivottavasti siinä paketissa ei lue mitään mistä ne on lähetetty!!! Tossa kaupassa ne tuntee mut, kun tilaan aika paljo kaikkee netistä... Paan kyl miehen hakemaan sen. Sanon, etten muka tiedä mitä siel on niin voi jopa suostua. Suostuihan se viimeviikolla hakeen mun tissiliivitkin postista :D Oli kuulemma vähä nolottanu.
En kyl aio testailla ennenkun on oikeesti menkat myöhässä. Ellei sit vaan yhen pienen ihan vaan kokeeksi...
 
Sinika liukivoidetta ei passais käyttää, kun yrittää raskautua. Voi kuulemma tehä tuhojaan siittiöille :(

Hennu joko ehdit mittarin kimppuun? Ethän oo saanut tartuntaa työkaveriltas? Oikein rentouttavaa reissua teille :heart:
 
puuhis25 Lämpö 36.6 ja iltapäivän ollut paljon parempi olo (johtuneeko buranasta, jonka otin ruuan jälkeen?) :) Oon päättäny, et mulla on aikaa sairastaa vasta reissun jälkeen. Tänäänki tein 9,5 tuntisen työpäivän, että sain kaikki hommat tehtyä, jotta voin maanantaina olla vapaalla :D

Barbababy Jospa sinunkin ovis on vasta tuloillaan vähä myöhemmin? :) Nyt vain säännöllisesti talletuksia :)

Menkat eivät ole vieläkään alkaneet, joten vielä on toivoa! Tosiaan tänään on dpo 10-11, joten ei välttis kyllä kuuluiskaan näkyä testissä mitään.

Vähän vaan tuo huominen laivareissu mietityttää... Ei sitä viittis olla varmuuden vuoks selvinpäin ja selitellä porukalle sitä, miks on selvinpäin... Jos vuoto kuitenkin alkaa alkuviikosta... Vaikeita juttuja.
 
Viimeksi muokattu:
ambrosia:hug:

sinika en koskaan ees aatellu liukkaria ja tosiaan sitä ei sovi käyttää..eikä mulla ole koskaan ennen oviksen jälkeen ollut näin kuivaa..pidän sitä hyvänä merkkinä että luukku on kiinni nyt.. eikä yleensä ole lpskaan haluttomuttakaan..sekin pitäis olla merkki onnistuneesta oviksesta (keho suojelee alkanutta prosessia)..

hennu suositelen viiniä kohtuudella, eikös punaviinin sanota auttavan kiinnityksenkin aikaan..mut ei ainakaan paukkuja kannata..


puuhis :kiss: olet "valeraskaana" sentään vain kerran per kierto..mä olen pian jo toista kertaa samassa kierrossa..:LOL: sori, mut oon vaan niin soikeen pirteellä päällä..

barbababylle voimia kiertoon:)
 
Eipä tartte miettiä alkoholin käyttöä; hanat aukeaa ihan näillä näppäimillä. Tunti sitten tuttu menkkakouristus ja äsken vessakäynnin yhteydessä enemmän kirkkaan punaista jäi paperiin. Luteaalivaihe jää nyt aikas lyhyeksi, mutta ensi kierrossa Terolutit sitten apuna!! :)

Nyt mie toivon, että puuhis25 saa sen plussan testiin, kun mulle sitä ei tältä kierrolta suotu :)

Plussapuhureita myös teille muille :) Mie luon katseen nyt vuoteen 2012, otan rennosti ja nautin joulun odotuksesta :)
 
melassi :LOL: sä sitte löydät nuo positiiviset puolet :D Oon kyl onnellinen, jos tämä kierto päättyy yhteen valeraskauteen, eikä useampaan :D

Hennu ihanaa, mahtavaa, että olo on parempi :kiss: Aika lyhyeksi jäi tuo sun lutis, mutta eiköhän terot sitä ensi kierrossa pidennä! Ja ei ihan vielä luovuta lopullisesti toivosta, vasta sitten kun vuotoa ollut kokonaisen päivän kunnolla =)

En usko omaan plussaani, kyllä siellä joku haamulainen olis pitänyt jo kurkkia dpo11/12 mutta uusi kierto, uudet kujeet varmaan odottaa sit ens viikolla. Harmillista, että täti taitaa sit kurvata mukaan meidän romanttiselle lomalle :(
Toiveissa kuitenkin edelleen aivan erilainen salamatkustaja :)

Tänään taidan pari lasia viiniä uskaltautua juomaan, kun en ees viivanpaikkaa saanut bongattua :)
 
Heipähei vaan jokaiselle. :) Täällä ilmottautuu uusi kuumeilija ja yrittäjä.
Pillerit lopetettiin tuossa noin puolitoista kk sitten ja sen jälkeen ekat menkat tuli 1.12 elikkäs melkein tasan neljä viikkoo sen jälkeen.
Pitää vaan toivoa että kierrot alkaa hyvin tasottumaan kun pari viikkoa sitten gynellä käydessäni katsoi ultralla niin näkyi 10 rakkulaa toisessa muniksessa... : / Sanoi kyllä se lääkäritäti siellä että jos menkat alkaa niin ei pitäisi olla hätää niiden toiminnan suhteen kun vissiin se raja on 12 rakkulaa.
Ovistestejä minulla ei olekkaan, on sen verran ahkeraan tuo makkarin ovi käynyt että kumma jos ei kohdalle satu. :LOL:

Ja onnea jokaiselle plussaajalle, tarratöppöset vaan kaikille jalkaan. :heart:
 
puuhis Mulla ainakin ensimmäisenä näkyy verikokeissa tuon kortisolin tuoton hiipuessa (toimii tuotanto osittain, mutta kun se ei riitä kehon tarpeisiin) kilpirauhasen vajaatoiminta. Ja jo pelkästään kilpparin vajis aiheuttaa lapsettomuutta. Ja tuskin on ainut reaktio kehossa, tuo kilpparin toiminnan meno vajikselle, sillä veikkaan että kortisolia tarvitaan hieman muuhunkin kuin vain kilpparihormonien toimittamiseen soluihin. Sori jos on sekavaa, luin tästä enemmän 2v sitten, nyt en oo jaksanut päivittää vielä tietojani tai penkoa netistä löytyiskö suomeksi enemmän tietoa nykyään. Onneksi tän ongelman pitäis korjautua pelkällä kortisonitablettihoidolla, jos vain nyt ensin saisi reseptin. Sitä en tiedä mihin kaikkiin muihin hormoneihin tämä nyt on voinut vaikuttaa, kun laajempia seuloja ei oo tehty ja toisaalta ei ole minkäänlaisia vertailuarvoja menneisyydestä mihin niitä verrata. Viitearvotkaan kun eivät kerro aina koko totuutta.
 
Lauantai 10.12.2011

Omaa nyyttiä toivovat:

nimim....................ikä.......YK...............KP............JÄNNÄPV

melassi...............29...........7.............48/28-32............21.12.
Puuhis25............25............4.............35/29-38...........11.12
Hennu86............25............8.............35/37................10.12.
another..............25............2............27/28....................?

Tupu_................26............4............26/28-34...........17.12.
Sinika................30............2.............25/30-?.................?
-Liv-..................23............8............19/40-55...............?
Barbababy..........25............5.............17/25-29...............?

jenni_noora.........27........... 1............15/28....................?
pikkumy.............26............16............13/25-28...............?
Destello..............23............7.............13/29-33................?
millimolli.............26............17............12/24-30................?

~Vivianne~........29...........12.............12/25-54................?
Lillimuks.............25............1...............10/28-...................?
anfia..................23............4..............4/30........................?
lenkkari..............27........... 5...............4/32-33...............12.1.12
Ambrosia85.........26..........12.............2/26-..................?


:heart:Plussanneet 2011:heart:
nimim.......................ikä..........plussa........LA.........monennesta tärppäsi

Madde84...........27............6.10...........13.6................YK 1
Poikkka.............21............13.10.........26.6................YK 14
Manda86...........25............25.10...............................YK 11
Tuikkiva............27............2.11.................................YK 4
Tuttava1985......26............12.11...............................YK 4
Esikko83...........28.............13.11...............................YK 4
Santski............. 28...........19.11................................YK 7
Selia.................25............3.12.................................YK 5



Plussanneet vol1 & vol2
Tiipula, lumityttö78, Liisakaisa, Nannie, Popsis, ulleli83, Sassy, Lunea, jeeni, kais-a, Halin, Eireann, tsude, Tine, eltsu81,
Leeniliini, köppiäinen, Susimieli, milizza, jjuuli, LeenaT, {Anskutin}, namppis88, Heddy81, Line, MM-11, Kirskis, Bubble89, Epa_88, Kristiina84, Tuanni, Eskapismi, Suppis, Mehiläinen83, sindi^^, Juliane


Plussanneiden oma ketju:
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen...a-2011-2012-a/

Kadonneet
Ninja09, Mustika, Eris. Lilly

Kaikki päivityspyynnöt punaisella, kiitos.

:attn: Jos kiertosi venyy yli tuplaten sen mitä pitäisi olla (tai ylittää 60pv) pyydä ystävällisesti tekemään kohdallesi erityismerkintä ettei sinua poisteta listasta. Näin vältyt listalta tippumiselta emmekä vahingossa erehdy sinun jättäneen listan.

Listan päivittäminen onnistuu "lainaa"-napin avulla Poista "quote" viestin alusta ja lopusta.
 
Viimeksi muokattu:
Huomenta leidit!
Koitin ekaa kertaa päivittää tuon listan, toivottavasti en kovin pahasti sössinyt sitä :D

pikkumy kiitos infosta! Toivottavasti saat sen reseptin pikaisesti!

Täällä testattu jälleen selvä nega näin dpo12/13 kunniaksi. Oli vielä herkkä testi, joten on kai se uskottava YK5:n ja KP1:n häämöttävän ihan nurkan takana!
 
Tervetuloa Lillimuks:wave: laitako kp tiedot punaisella niin helpompi lisätä sinut listalle..=)

puuhis hyvä päivitys..laitako lillimuksin tiedot kanssa jos häne ehtii tänään tarkentamaan kiertotiedot..

meinaatko ettet plussaisikaan tässä kierrossa..en halua uskoa niin..jos kerran täti ei ole vielä tullut..

megakierto ja dpo3
Lämmöt kohonneet 36,8 asti joten ihan hyvältä näyttää, oikea puoli kipuillut edelleen aina välissä ja boobsit herääneet taas elämän omaa elämäänsä..eivät ole kipeät, mutta ovat pullistuneet ja pikkunystyrät taas alkavat näkymään kunnolla..
nukuin kellon ympäri ja olen edelleen hieman uninen..väsymystä vissiin ilmassa:heart: ja taas tämä show alkaa uudelleen..
 
voimia Pikkumyylle:hug:

Sinika mä nyt vähän utelen..kerroit että sulla usein saharakeli..jos sinulla ei tule kunnolla valkovuotoa kierron eri vaiheissa niin sen pitäisi kertoa siitä ettei kaikki välttämättä ole kunnossa..tarkoititko ettei tule kunnolla vai että on koko ajan niukahkoa.. pillereiden jälkeen itsellä meni hetken aikaa ennekuin normalisoitui..
 
Viimeksi muokattu:
puuhis,melassi en oo koskaan ajatellutkaan liukkarin tekevän tuhoja :O ja me käytetään sitä aina! Pitää vissiin lopettaa se...

Tervetuloa lillimuks!

pikkumy, toivottavasti sulle löytyy nopeesti hoitotaso kilpparilääkkeiden kanssa!

Mä en tajuu mitä tapahtui mut heräsin krapulassa äsken. :D Ei pitänyt ottaa mitään, mutta tais stressi tehdä tehtävänsä ja olin helposti ylipuhuttavissa. Tein toki r-testin ennen kun aloitin ja yks viivahan siinä oli tietenkin.
Toi päivitysjuttuhan on kauheen hyvä, ku ei tarttee kalenterista katsella päiviä vaan tosta näkee missä vaihees menee :D
 
Hmm.. No tuo kierron pituushan on vielä tässä vaiheessa vähän arvoitus itsellenikin, mutta ikä 25 ja yk 1. Jos tuo eka yrityskuukausi nyt oikeasti lasketaan tuon tyhjennyksen jälkeisestä kierrosta..? Mie en oikein hanskaa näitä juttuja vielä.. : /
 
melassi kyllä mulla on välillä ihan limastakin vuotoa, joskus sellasta vaaleeta. En oo niin tarkkaan niitä turkinu, että missä vaiheissa niitä tulee, mut on sitä ollut nyt enemmän kun pillereiden lopetuksen jälkeen. Tosin musta tuntuu et sitä on melkeen kokoajan jonkin verran. Mut jotenki vaan ei sit just sillä hetkellä oo mitään siellä missä pitäis ja alkaa sattumaan...
 

Yhteistyössä