Esikoista yrittämään 2011 vol3

melassi Nyt toivotaan tärppiä!! :) Toisinaan ovulaatio saattaa myöhästyä jostain syystä (jopa tunnetilat vaikuttavat) ja sulle on nyt niin tainnut käydä :) Onneksi kaikki vaikuttaa noin muuten hyvältä :) Jaksamista talletuksiin ja tsemppiä tuleviin piinapäiviin! :)
 
Hennu kiitos kannustuksesta..yritän ottaa todella lunkisti nyt eteenpäin..helpottaa tietää että jouluksi kaikki selviää..ja varsinkin kun tietää että nyt ovulaatio oikeesti tulossa niin ei tartte stressata mitään.. eikä ole muita vikoja muniksissa tai missään..
 
  • Tykkää
Reactions: Hennu86 ja puuhis25
Hyvää itsenäisyyspäivää kaikille :)

melassi olipa ihan huippuja gynekuulumisia! Ihanaa, että mahikset jouluplussaan on hyvät, ja saat hengähtää kun tietää oviksen olevan vasta tuloillaan! :)

Hennu toivottavasti tätifiilikset ei osuis oikeaan! Toisaalta, pääseepä seuraavaan kiertoon jos se sukulainen hiipiikin paikalle :)

Liv ihanaa, että oot pystynyt olla stressaamatta, tekis hyvää itse kullekin :D

Vivianne onpa kummallinen kierto takana :( Tekin olette jo aivan liian kauan joutuneet yrittämään. Toivotaan jouluplussaa sinnekin suunnalle :kiss:

OMAA eipä tänne kummempia, kierron eka nega testattu näin dpo8-9 kunniaksi :D Lämmöt oli niin toiveita herättävän korkealla (37, kun lutisvaiheen ollut 36,7). Herkkä testi oli kuitenkin vesiselvä nega. No, eipä tuo vielä mitään meinaa, olihan se nyt selvää ettei vielä olis kannattanut testata :) Kärsivällisyys ei vaan kuulu mun luonteenpiirteisiin. Voiskohan sitä pyytää pukilta lahjaksi?
 
puuhis25 Sie aloitit kyllä tosi aikasin ton testailun ja onnistuit vielä saamaan roskishaamunkin! :D Toivottavasti sieltä se ihan oikea plussa pärähtäis loppuviikosta :) Pidän täällä peukkuja!!

ON:
Muutama tunti sitten valkkarin seassa aavistus punertavaa. Joko välivuoto tai sitten tuhruttelu meinaa alkaa jo nyt. Ei kyllä tartteis tuhruttelun vielä alkaa. Jää muuten tää luteaalivaihe liian lyhyeksi. Onneksi ensi kierrossa on ne Terolutit tukemassa omaa keltarauhashormonitoimintaa oviksen jälkeen...

Tänään tuntunut myös pientä paineen tunnetta alavatsalla ja lämmöt olleet max 36.6 astetta. Tisseissä ei sitten taas juuri mitään tuntemuksia. On tämä naisen keho ihmeellinen! :)
 
Oishan sitä tietty voinut ees dpo10 saakka venailla :D Mut ehkäpä testailenkin sillon uudelleen :)

Ja sori Hennu tää mun yltiöpositiivisuus, mutta kiinnittymisvuoto tuli ekana mieleen tuosta sun vuodostasi :) Natsais vähänkö hyvin tuon eilisen lämpöjen laskun kanssa.. Oi oi, toivottavasti nää mun ennustukset kävis sun kohdal toteen :heart:
 
Viimeksi muokattu:
Hyvää itsenäisyyspäivän iltaa!

Monella näyttää olevan jännät hetket meneillään (varmaan meillä kaikilla :) ). Kaikille toivottelen onnea.

Tässä linnan juhlia katsoessa muistin mitä kaikkea oon unohtanut. En oo tehnyt tänään ovulaatiotestiä ja unohdin vielä käväistä hautausmaallakin viemässä kynttilän :( Voiskohan sen ovulaatiotestin tehdä vielä näin myöhään? Ohjeissa lukee, ettei, mut mäpä meen silti testaamaan :D

Eilen riideltiin miehen kanssa niin, että olin jo varma, että pakkaa kamansa ja lähtee tai ainakin laittaa meidän vauva-projektin jäihin. Onneks kaikki onkin hyvin taas <3
 
anfia Pahoitteluni :hug:

puuhis25 Minunkin positiivinen puoli ajatteli sen olevan kiinnittymisvuotoa, mutta pessimistinen puoli ajatteli sen johtuvan keltarauhashormonivajeesta. Tosin sen pienen punertavan jälkeen ei ole näkynyt mitään...

Sinika Onneksi saitte miehenne kanssa sovittua :) Ja riidathan kuuluvat parisuhteeseen, joten pienestä ei pitäisi hätkähtää :)

ON: Tänne ei uutta. Ihmettelen edelleenkin kestovitutuksen puuttumista. Jotenkin on vain niin hyvä mieli (kerrankin). Yleensä mulla alkaa ennen menkkoja lisääntymään olo: "Oon niin ruma ja ällöttävä" :D Sekin olo puuttuu, samoin turvotus ei ole vielä alkanut. Kyllähän ne kerkeää tulemaan, jos menkat alkavat viimeistään ti 13. päivä :)

Voisin siis sanoa, että nyt PUUTTUU paljon sellasia perus PMS-oireita. Lisäksi ei ole oikein mitään muitakaan oireita. Alavatsalla toisinaan paineentunnetta ja joskus vihlaisee äkäisesti, mutta aika rauhassa saan olla :) Ei ole pahaa oloa tai mitään muutakaan "valeraskausoireita".
 
anfia voi ei, pahoittelut :hug:

lenkkari vieläkään en ymmärrä, kuin sä maltat olla testaamatta :D

Hennu eiköhän se tuhruttelu olis jatkunut, jos kyse olis keltsivajauksesta! Mulla kans on jotenkin ihan ihmeen hyvä fiilis kaiken aikaa! Ihan mikä asia vaan, niin jotenkin positiiviselta tuntuu kaikki! Yleensä oon aika temperamenttinen ja varsinkin näin loppukierrosta saatan ottaa kierroksia ihan pienemmästäkin asiasta. Nyt vain naurattaa ja on jotenkin hyvä olla. Vaikka ei vauvaa tulisikaan, niin olishan se nyt hienoo, jos loppukierron fiilikset olis aina näin hyvät! :)

Täällä siis ei mitään erityistä. En sentään tänään tehny r-testiä :D
Mahajuilinnat on muuttunut menkkajomoiksi. Kun ne nyt vaan ei vielä alkais, jäis todella lyhyeksi lutis! Välillä viiltelee edelleen tosi kummasti, mutta paljon harvemmin kun vielä viikonloppuna. Ja tissit on arat, mutta se menee ihan terojen piikkiin.
 
puuhis25: mie aattelen jotenki et pystyn keskittyy työhön nyt täysillä kun en testaa.. sillä jos plussa pärähtää, ei työstä tai sen teosta tule mitään, nyt tarttee kuitenkin saada paljon projekteja liikenteeseen ennen joulua.. tai siis kyl mie loppuviikosta testaan jos ei tätiä kuulu.. ;)

ja kun ei ole yhtään testiä kotona, sekä ei koskaan muista apteekissa käydä ni helppo olla testaamatta :D
 
voi anfia :hug: ...harmi kuulla että asia meni noin...

sinika hyvä että valtakunnassa kaikki hyvin ;) ei se maailma yleensä yhteen riitaan kaadu.. onneksi!

Melassi täälläkin pidetään peukkuja että jouluna saisitte ilouutisia :) hienoa kyllä kuulla että siun gynekäynti meni loisto hyvin :)

ON:
täälläkin odotellaan viikonloppua ja tätiä käymään vkl.. tänään päivällä viimeinen tero tässä kierrossa eli varmaan lauantaina valutaan taas kuin niagara :/
kyllä mie varmaan testin teen kyllä lauantaina aamulla vaikka tietääkin että vuoto alkaa illalla...
 
Keskiviikko 7.12.2011

Omaa nyyttiä toivovat:

nimim....................ikä.......YK...............KP............JÄNNÄPV

melassi...............29...........7.............45/28-32.............?
Ambrosia85.........26..........11............38/26-.................?

lenkkari..............27........... 4.............35/32-33...........6.12.
Puuhis25............25............4.............32/29-38...........11.12
Hennu86............25............8.............32/37................10.12.

another..............25............2............24/28....................?
Tupu_................26............4............23/28-34...........17.12.
Sinika................30............2.............22/30-?.................?

-Liv-..................23............8.............16/40-55...............?
Barbababy..........25............5.............14/25-29...............?
jenni_noora.........27........... 1............12/28....................?

pikkumy.............26............16............10/25-28...............?
Destello..............23............7.............10/29-33................?

millimolli.............26............17............9/24-30................?
~Vivianne~........29...........12..............9/25-54................?
anfia.................23............4................1/30........................?


:heart:Plussanneet 2011:heart:
nimim.......................ikä..........plussa........LA.........monennesta tärppäsi

Madde84...........27............6.10...........13.6................YK 1
Poikkka.............21............13.10.........26.6................YK 14
Manda86...........25............25.10...............................YK 11
Tuikkiva............27............2.11.................................YK 4
Tuttava1985......26............12.11...............................YK 4
Esikko83...........28.............13.11...............................YK 4
Santski............. 28...........19.11................................YK 7
Selia.................25............3.12.................................YK 5



Plussanneet vol1 & vol2
Tiipula, lumityttö78, Liisakaisa, Nannie, Popsis, ulleli83, Sassy, Lunea, jeeni, kais-a, Halin, Eireann, tsude, Tine, eltsu81,
Leeniliini, köppiäinen, Susimieli, milizza, jjuuli, LeenaT, {Anskutin}, namppis88, Heddy81, Line, MM-11, Kirskis, Bubble89, Epa_88, Kristiina84, Tuanni, Eskapismi, Suppis, Mehiläinen83, sindi^^, Juliane


Plussanneiden oma ketju:
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen...a-2011-2012-a/

Kadonneet
Ninja09, Mustika, Eris. Lilly

Kaikki päivityspyynnöt punaisella, kiitos.

:attn: Jos kiertosi venyy yli tuplaten sen mitä pitäisi olla (tai ylittää 60pv) pyydä ystävällisesti tekemään kohdallesi erityismerkintä ettei sinua poisteta listasta. Näin vältyt listalta tippumiselta emmekä vahingossa erehdy sinun jättäneen listan.

Listan päivittäminen onnistuu "lainaa"-napin avulla Poista "quote" viestin alusta ja lopusta.
 
Viimeksi muokattu:
Megakierto
Täällä jatkuu samaa rataa..oikealla puolella nippailee välillä ja olot ok..taletuksia tehty ja jatketaan joka toinen päivä niin kauan kuin tikkujen perusteella on tarvetta..

Hennuuskoisin myös että kyseessä voisi olla kiinnittyminen, plussatuulia:heart:

another voimia piinapäiviin, uskoa tädittömyyteen:heart:

lenkkariplussatuulia:heart:

puuhis plussatuulia, ei enää roskisviivoja;):heart:

voimia kaikille muillekin kiertojensa kanssa=)

Anfialle erityishali:hug:


palataan taas..
 
Hennu ja lenkkari mullaki menkkaolo :( Kunpa ne ei alkais ainakaan vielä!
Siis lenkkari ootko sä saanut haamulaisen viime viikolla? multa on mennyt ihan ohi! Toivottavasti sulla nyt ei stten ainakaan täti tule! :hug:

melassi vieläkö ei oo tullut selvää ovis+? hyvä, että talletukset on ainakin kunnossa ;)

another sielläkin loppukierto menossa.. Kylläpä tädin nyt pitäis ehtiä monen luo samaan aikaan :(
 
puuhis25 heh, niinpä :D taitaa täti tulla monelle meistä kylään lähipäivinä :D

melassi niih, oishan se hyvä jos ois uskoa tädittömyyteen, mutta se on ainakin miun kohdalla aika hankalaa... ennemmin uskon ja toivon että täti tulisi ennemmin sitten vaikka miulle kun monelle muulle meillä tällä palstalla ;)
(mulla on kuitenkin vielä yksi kiertomahdollisuus teroilla ennen helmikuun gyneaikaa, optimistina yritän luottaa siihen..)

lenkkari haamujen näkeminen on kyllä niin sieltä ja syvältä :/ mutta kun eihän sitä vaan malta olla kurkkimatta sinne roskikseen :D heh..
 
puuhis viikonloppuna oli vahvat viivat, mutta maanantaina en katsonut kun gyne ja eilen vielä vahva viiva..tänään katson taas josko huippu olisi jo katkennut ja ovis olisi tuloillaan tässä perjantaihin mennessä..limoissa hyppy eteenpäin..venyy vanuu kirkkaana..että ihan näillä näppäimillä=)

another, puuhis, lenkkari ja hennu..toivottavasti olette väärässä..mä ehdin jo ajatella mahtavaa plussa-aaltoa tälle palstalle pitkästä aikaa..en mitään tätien joukkohyökkäyksiä|O
 
melassi no niin mä muistelinkin, että vahvasta viivasta puhelit viikonloppuna, pitipä vielä varmistaa! :)

lenkkari sä oot kyllä jostain samoilta leveysasteilta kun mä :D tuo "koskoo" sai mut näin epäilemään :D Tee nyt hei ihmeessä se testi, kipin kapin duunin jälkeen apteekkiin!! Mitään ei ole menetetty nii kauan ku punanuttu pysyy poissa :heart:

Mä jaksan edelleen uskoa, että plussa-aalto tästä vedetään eikä mitään sukujuhlaa. :)
 
  • Tykkää
Reactions: Hennu86

Yhteistyössä