Esikoista yrittämään 2011 vol3

Lillimuks ei se mitään..tässä oppii matkan varrella.. jos täti kävi 1.12 ja aiempi kiertosi oli 4 vk niin oliskohan 25 yk1 ja 10/28 nyt sitten tänään..eli pian voi alkaa ovistakin tulemaan jos kierto onnistuu..

Sinika kannatta juu lopetta liukkari, ei auta asiaa ollenkaan..kanamunalimat ovulaation aikaan auttavat liukkarinkin edestä=)..lisään tähän nyt vielä.. jos kuitenkin limaa tulee niin hyvä homma.. runsaammat kirkkaat limat tulevat ovulaation aikaan.. ja jos muulloin kuivempaa niin kannatta harkita talletuksia..kehollasi kestää aikansa palutua normaaliin ja jos sattuu niin se ei ainakaan auta palautumista..eikä voi tietää miten limat tulevat enenkuin pari kiertoa tutkii asiaa..posittivista mieltä jatkoon..kyllähän sinä nopeasti opit tulkitsemaan alakerran oloja kierron eri vaiheissa..=)
 
Viimeksi muokattu:
melassi meillä tehdään niitä talletuksia aina vähintään jokatoinen päivä, niin en oo sen takia miettinyt sen kummemmin sitä, että pitäis seurata kiertoa. Ovulaatiota oon tikuttanut sen takia, että tietäisin ovuloinko ollenkaan... Jos vanhat merkit pitää paikkansa, niin mulla alkaa pikkuhiljaa pillerien jälkeen venymään kierto jopa 60-päiväseks, tuskin silloin edes ovulaatiota tapahtuu. Mulla on myös ollut ongelmana runsaat ja pitkään jatkuvat kuukautiset, eli varmaan keltarauhashormonissa on ongelmia. Joskus hb laskee jopa alle sadan...
 
Sinika toivon mukaan ei alkaisi venymään niin pitkiksi, tosin tulihan mullakin vasta kp40 ajoissa uusi ovisyritys joten ei silti kaikki ole menetettyä varmaan sullakaan..

Yleisesti ottaen kierron alkuvaihe (2-4 päivää) on kuivaa. Sen jälkeen lima alkaa lisääntyä ja muuttaa muotoaan venyvämmäksi, rihmamaista, kaikkein hedelmällisintä limaa esiintyy vain ovulaation aikana (1-2 vuorokautta). Ovulaation jälkeen lima jälleen vähenee ja on pääsääntöisesti kuivaa.

Ennen seuraavia kuukautisia kierron loppupäivinä esiintyy tavallisesti uudelleen paksuhkoa, liimamaista limaa, joka tällä kertaa uudelleen paksuhkoa, liimamaista limaa, joka tällä kertaa ei kuitenkaan ole hedelmällisyyden, vaan lähestyvien kuukautisten merkki. Liman muutoksissa on yksilöllisiä eroja melko runsaasti
 
melassi, kiitos tiedosta. Alan miettimään enskierrossa noita ja tarkkailemaan vähän enemmän. Nyt mulla on sitten varmaan menossa toi kuukautisia edeltävä kausi. Tosin nyt puuttuu kaikki kuukautisten oireet. Ei oo finnejä, ei vatsa kipee, ei mitää pms-henkistä. Uskon et kierto venyy jo nyt. Mut hyvä tietää, että ovuloida voi myöhemminkin...
 
lisäsin lillimuksin listalle! Olinpas mä aamulla vähän unessa päivitellessäni, kun en edes huomannut toivottaa sua tervetulleeksi! =) Mutta siis, kivaa saada uusia jännäilijöitä tänne, vaikka toivonkin sun visiitin jäävän lyhyeksi ja plussan tulevan piakkoin :)

melassi ihanaa, että lämmöt on nousseet! Täällä kans boobsit on ihan out of the world! miten ne voikaan tollain paisua, en ymmärrä! Ärsyttävää, kun ovat niin arat, että kiinnittää koko ajan huomiota! :)

Joo ei tässä nyt kovin kova usko plussaan enää ole, kun noitten herkkienhän pitäis näyttää plussa jo 4pv ennen menkkoja, ja mulla niiden alkuun on enää max. 2 pv! Toisaalta, kun lämmöt on nousseet yhä edelleen.. Joku ääni tuol korvien välissä huutelee vieläkin, että älä vielä luovuta :vampire:
 
Kiitoskiitos tervetulotoivotuksista, ihana kun löysin tänne samanhenkisten pariin. :)
Tänään on kyllä ollut ihan äärimmäisen omituinen olo. Töistä kun tulin ja aamukahvit join niin siitä lähtien on ollut semmoinen olo että ihan minä hetkenä hyvänsä kyllä nousee eväät ylös. Yöks, en tiedä tosin että liittykö tämä olo nyt tähän kiertoon mitenkään vai kuvittelenko vaan taas jotain omiani.. :D
Ei hirveästi ole minulle pitkäjänteisyyttä suotu niin tämä pienikin odottaminen on yhtä tuskaa. Miehen veljelle tulee nyt taasen perheenlisäystä, ilmoittivat tuossa pari päivää sitten. Itkuhan siinä itselle tuli, vaikka en edes tiedä miksi kun kuitenkin iloinen heidän puolestaan olen. Heti perään sitten sain tietää että ystäväni 8kk ikäinen vauva on saanut jonkun allergiakohtauksen ja sitä oltiin sairaalaan kiikuttamassa niin eikö uudestaan parkumaan kun joku sekopää.. Mies katsoi vieressä että just joo, mitenkähän kauan tätäkin pitää kestää... :LOL:

Mutta niin.. katsellaan ja kuulostellaan miten tämä tästä lähtee luonnistumaan, toivottavasti plussaa nopsaan. :)
 
Lillimuks kuulostaa ihan normaaleilta sun reaktiot! Se on jännä, miten pillereiden jälkeen tunteet on jotenkin paljon enemmän pinnassa, johtuu varmasti elimistön heräilevästä toiminnasta! Sullahan saattaa olla oviskin pian tulossa, joten toivottavasti herkkyys johtuis siitä :heart:
 
Kiitos voimantoivotuksista, niit tääl hitusen tarvitaankin nyt kun tuntuu tämä kierto ainakin olevan ihan toivoton. Ei mitään normaalia, tuskin ovuloin (saa nähä pysyykö kierto lyhyenä edes).

Ja sinika, mulla heittää kortisolintuotanto (lisämunuaiset) vajaatoiminnalle, jonka seurauksena tuo kilpparikin sekoaa. Kilpparilääkitys = tappotuomio tuolle lisämunuaisten toiminnalle, menee vointi vauhdilla alaspäin. Tämä ei korjaannu kuin kortisonitableteilla, en tyroksiinia tarvitse. Eli nuo kilppariarvotkin paranee heti kun vaan tuo kortisolitaso kehossa korjaantuu tavalla tai toisella.
 
Hyvää lauantaita leidit!

Lillimuks Tervetuloa mukaan!

Liukkarin käytöstä mulla on sellaista tietoa, että perusliukkarit tosiaan voi estää siittiöden kulun, mutta on olemassa joitakin merkkejä, jotka soveltuvat myös vauvanyritykseen. Meilläkin on käytössä sellainen, jossa nimenomaan sanotaan että ei sisällä siittiöitä tuhoavia aineita (merkiltään Klick). Tätä käytetään melkein aina, paitsi just oviksen aikaan ollaan varmuuden vuoksi ilman.

puuhis: Negapahoittelut sinulle! Jos ei siitä enää plussaksi muutu, niin uskon, että yk5 voisi tuoda sinullekin toivotun tuloksen! :)
Niin ja lista näytti oikein hyvältä, kiitos päivityksestä!

Hennulle hyvää pikkujoulumatkaa!

ON: Mulla ois vielä viikko piinailtavaa, nyt dpo 7. Edelleenkään ei oireen oiretta ilmassa, paitsi boobsit ehkä vähän turvonnu täälläkin. Terot kyllä tuntuvat auttavan minulle kun kaikki välivuodot ja tuhrut on toistaiseksi pysyny poissa, aivan huippua! Kovin vahva usko plussaan ei ole, mutta kuten sanottua, laitan toivoni yk vitoseen!
 
puuhis todella hyvin osasit päivittää listan :)

lillimuks tervetuloa :) oot ehkä huomannut että meitä aloittelijoita on täälläkin monta ;) mutta onneksi me koko ajan opitaan lisää..

on: huomenna miulla näillä näkymin yk 3 ja kp1/28-?. niin ainakin olettaisin kun tänään alkoi tuhru, tarkentelen mikäli ei vielä alakaan vuoto kunnolla huomenissa..
 
another toivottavasti vuoto ei ala kunnolla :) Minä aina viimeseen asti elättelen toiveita teidän plussista :heart:

Tupu_
sullahan on jo pitkällä dpo:t, koskas ajattelit testailla? ;) Hyvä, että terot on auttaneet tuhrutteluun!!

OMAA sen verran, että on kerrassaan huikeaa olla valeraskaana! Nyt on ollut aamupäivästä lähtien helkkarin huono olo. Ja ekaa kertaa elämässäni mua närästää. Tai ainakin luulen, että tää on närästystä, piti oikein googlettaa :D oon röyhtäillytkin pitkin iltaa, taito, jonka myös opin vasta tänään. Hohhoijjaa, ihanaa olla la-iltana näin hyvinvoivana! Josko tuhlais kierron neljännen testin huomenna, oh boy mitä settiä tää kierto :wave:
 
puuhis: Yritän testailla vasta viikonpäästä, jos silloin vielä on aihetta testailuun. Toivottavasti valeraskaus ei löydä tietänsä tänne, mä haluan olla oikeesti raskaana! Samaa toivon tietysti sinnekin! :) Testailua kehiin vaan huomenna! Tänään kyllä on ollu enemmän tuntemuksia mahassa, niin saas nähdä miten valeraskaana oon ens viikolla...

Voi another, toivottavasti olisi vain harmitonta tuhrua. Tuntuu, että täti on kyläilly vähän turhan ahkeraan tässä pinossa.

pikkumy: toivottavasti saat lääkityksen pian kohdilleen ja vauvayrityksen kunnolla jatkumaan!
 
Sunnuntai 11.12.2011

Omaa nyyttiä toivovat:

nimim....................ikä.......YK...............KP............JÄNNÄPV

melassi...............29...........7.............49/28-32............21.12.
Puuhis25............25............4.............36/29-38...........11.12
Hennu86............25............8.............36/37................10.12.
Tupu_................26............4............27/28-34...........17.12.

Sinika................30............2.............26/30-?.................?
-Liv-..................23............8............20/40-55...............?
Barbababy..........25............5.............18/25-29...............?
jenni_noora.........27........... 1............16/28....................?

pikkumy.............26............16............14/25-28...............?
Destello..............23............7.............14/29-33................?
millimolli.............26............17............13/24-30................?
~Vivianne~........29...........12.............13/25-54................?

Lillimuks.............25............1..............11/28-...................?
anfia..................23............4..............5/30........................?
lenkkari..............27........... 5..............5/32-33...............12.1.12
Ambrosia85.........26..........12..............3/26-..................?
another..............25............3.............1/28-....................?


:heart:Plussanneet 2011:heart:
nimim.......................ikä..........plussa........LA.........monennesta tärppäsi

Madde84...........27............6.10...........13.6................YK 1
Poikkka.............21............13.10.........26.6................YK 14
Manda86...........25............25.10...............................YK 11
Tuikkiva............27............2.11.................................YK 4
Tuttava1985......26............12.11...............................YK 4
Esikko83...........28.............13.11...............................YK 4
Santski............. 28...........19.11................................YK 7
Selia.................25............3.12.................................YK 5



Plussanneet vol1 & vol2
Tiipula, lumityttö78, Liisakaisa, Nannie, Popsis, ulleli83, Sassy, Lunea, jeeni, kais-a, Halin, Eireann, tsude, Tine, eltsu81,
Leeniliini, köppiäinen, Susimieli, milizza, jjuuli, LeenaT, {Anskutin}, namppis88, Heddy81, Line, MM-11, Kirskis, Bubble89, Epa_88, Kristiina84, Tuanni, Eskapismi, Suppis, Mehiläinen83, sindi^^, Juliane


Plussanneiden oma ketju:
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen...a-2011-2012-a/

Kadonneet
Ninja09, Mustika, Eris. Lilly

Kaikki päivityspyynnöt punaisella, kiitos.

:attn: Jos kiertosi venyy yli tuplaten sen mitä pitäisi olla (tai ylittää 60pv) pyydä ystävällisesti tekemään kohdallesi erityismerkintä ettei sinua poisteta listasta. Näin vältyt listalta tippumiselta emmekä vahingossa erehdy sinun jättäneen listan.

Listan päivittäminen onnistuu "lainaa"-napin avulla Poista "quote" viestin alusta ja lopusta.
 
another, päivitin sulle kp1:n listalle. Ilmoittele, jos täti ei vielä saapunutkaan ;)

Täällä valeraskaus jatkuu, huomenna tai tiistaina varmaan sitten kp1 koska mun lutis on yleensä sen 14pv. Testi niiiiin selvä nega, mutta lämmöt edelleen 37, boobsit hellät ja kasvaneet.. Eikä noi näemmä mitään tarkoita :D
 
Tää on nyt täällä ihan ihmeissään. Taas sama juttu kun eilen, kahvin jälkeen tuli tosi huono olo, mutta nyt viiltelee tonne alavattaan kanssa vähän erikoisen tuntusesti.. Hyvin todennäkösesti ei kahvistakaan johdu itsessään kun ei koskaan aiemmin ole ollut että paha olo tulisi... Miks ei vois olla ihan jotain selketä merkkiä kun tulee ovis tai kun tarratassut on tarttunu, esim että tukka nousee pystyyn. :D

Sais tuo isännyys tuolta elävienkirjoille jo selvitä, oli eilen kaverinsa polttareissa ja puoli neljän aikaan kävin oven sille avaamassa kun takaovella koputteli nenä kiinni lasissa. :D Sain mä vielä sitten tunnin nukkua kun kello herätti 4.40.. yh..
Tässä vois vaikka rueta vauvantekohommiin kun on nii kurja keli ulkonakin. :LOL:
 
Kiitos melassi!

pikkumy luin varmaan vähä huonosti sun jutun tai sit en vaan tajunnut, kun ymmärsin, että kilpirauhaslääkettä tarvitset. Mutta toivotaan sitten, että se toinen alkaa nopeesti auttamaan kun sen saat.

tupu tota klickiä meilläki on ollut, hyvä kun oli sellainen merkki, mikä ei pitäis vaikuttaa! Pitää nyt sit kuitenki oletetun oviksen aikaan kokeilla olla ilman. Vaikka en usko meillä sen paljoa vaikuttavan, eiköhän se ongelma oo mussa jos joku ongelma tulee olemaan...

another kuinka kävi? Alkoiko vuoto?

lillimuks miks heräsit niin aikaisin :O


Miten voi taas olla sunnuntai... Plääh! Näköjään 2 päivää siihen, että menkkojen pitäis alkaa jos ois kierto 28, mut ei mitään tuntemuksia. Ei pienintäkään. Viime kuussa oli maha kipee, tissit kipeet, naama täynnä finnejä ym.... Kaitpa se kierto alkaa sit venymään... No, lääkäriin en mee ku vasta helmikuussa kun on kontrolli.
 
huomenta leidit :)

puuhis25 kiitos kun päivitit listan, kyllä se valitettavasti kp1 on minulla tänään.

puuhis vai semmoisii fiiliksii on ootettavissa valeraskaudessa :D... pidetään nyt vielä kuitenkin peukkuja että valeraskaus osottautuiskin oikeeksi! vaikka siellä selkeä nega jo löytyikin..

tupu_ on se kyllä surullista miten huonosti meillä on tällä palstalla vauvahaaveet toteutunut.. jospa vuosi 2012 toisi siihen muutoksen! :)

lillimuks sama kysymys miullekin mieleen tuli kuin sinikalle että miksi sie niin aikasin tänä aamuna heräsit?

ON: se on kumma miten teroilla ollessaan tulee vain minimaalisia mahakipuja silloin kun on menkat. mutta tuo vuoto on vain jotain ihan kamalaa! onneksi tänään kuitenkin aika inhimillisesti alkoi tuo vuoto, sitä vuotohuippua odotellessa :( ja sitä huippuahan jatkuukin sen kolme päivää..
 
Taisi jättää haikara meidät väliin taas :'( Pientä vuotoa tullut tänään, taisin iloita liian aikaisin että terot toimii, tosin onhan ne siirtänyt tuhruttelun alkua viikolla eteenpäin että jotain editystä kai sekin...

Toivottavasti listassa seuraavilla on parempaa onnea ja saataisiin vielä paljon plussia tälle vuodelle!
 
pikanapailu ennen synkän maanantain ekaa palaveria..
Mulle voisi päivittää tänään maanantaina KP1/29-38, yk5. :(

Ottaako aivoon? KYLLÄ. Aivan erityisen paljon siksi, että ollaan lähdössä keskiviikkona ulkomaille, eikä tätiä oltu tuolle reissulle kutsuttu. Nää pitkät kierrot ärsyttää aina kun ei tärppää, tuntuu että aikaa on vain mennyt hukkaan enemmän kuin ns. "normikiertolaisilla".
Pitää muistaa jatkossa, että kaikki lupaavat oireet johtuu vaan teroluteista..
Jos jotain positiivista pitää miettiä, niin ensinnäkin ovulaatio tapahtui, ja toiseksi, lutis oli 13pv eli riittävän pitkä.
 
puuhis:hug::kiss:eek:nneksi löydät jotain positiivisiakin asioita..voimia jatkoon ja hauskaa lomaa olosuhteista huolimatta..

another parempaa kiertoa tällä kertaa:heart::hug:

Lillimuks..aamuherätykset tuttuja myös täällä..nyt päätyö muuta, mutta muistissa on nuokin..=)

tupu ethän vielä kokonaan luovuta..voimia ja uskoa jatkossakin:heart:
 
Viimeksi muokattu:
Maanantai 12.12.2011

Omaa nyyttiä toivovat:

nimim....................ikä.......YK...............KP............JÄNNÄPV

melassi...............29...........7.............50/28-32............21.12.
Hennu86............25............8.............37/37................10.12.
Tupu_................26............4.............28/28-34...........17.12.

Sinika................30............2.............27/30-?.................?
-Liv-..................23............8............21/40-55...............?
Barbababy..........25............5...........19/25-29...............?

jenni_noora.........27........... 1............17/28....................?
pikkumy.............26............16...........15/25-28...............?
Destello..............23............7...........15/29-33................?

millimolli.............26............17...........14/24-30................?
~Vivianne~........29...........12.............14/25-54................?
Lillimuks.............25............1............12/28-...................?

anfia..................23............4..............6/30........................?
lenkkari..............27........... 5..............6/32-33...............12.1.12
Ambrosia85.........26..........12..............4/26-..................?

another..............25............3.............2/28-....................?
Puuhis25............25............5.............1/29-38...........


:heart:Plussanneet 2011:heart:
nimim.......................ikä..........plussa........LA.........monennesta tärppäsi

Madde84...........27............6.10...........13.6................YK 1
Poikkka.............21............13.10.........26.6................YK 14
Manda86...........25............25.10...............................YK 11
Tuikkiva............27............2.11.................................YK 4
Tuttava1985......26............12.11...............................YK 4
Esikko83...........28.............13.11...............................YK 4
Santski............. 28...........19.11................................YK 7
Selia.................25............3.12.................................YK 5



Plussanneet vol1 & vol2
Tiipula, lumityttö78, Liisakaisa, Nannie, Popsis, ulleli83, Sassy, Lunea, jeeni, kais-a, Halin, Eireann, tsude, Tine, eltsu81,
Leeniliini, köppiäinen, Susimieli, milizza, jjuuli, LeenaT, {Anskutin}, namppis88, Heddy81, Line, MM-11, Kirskis, Bubble89, Epa_88, Kristiina84, Tuanni, Eskapismi, Suppis, Mehiläinen83, sindi^^, Juliane


Plussanneiden oma ketju:
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen...a-2011-2012-a/

Kadonneet
Ninja09, Mustika, Eris. Lilly

Kaikki päivityspyynnöt punaisella, kiitos.

:attn: Jos kiertosi venyy yli tuplaten sen mitä pitäisi olla (tai ylittää 60pv) pyydä ystävällisesti tekemään kohdallesi erityismerkintä ettei sinua poisteta listasta. Näin vältyt listalta tippumiselta emmekä vahingossa erehdy sinun jättäneen listan.

Listan päivittäminen onnistuu "lainaa"-napin avulla Poista "quote" viestin alusta ja lopusta.
 

Yhteistyössä