Sompio onnea sormiruokailumenestyksestä! Meillä ei mene suuhun asti mitään, ei sitten MITÄÄN. :headwall: Poju kahmaisee kyllä ruokaa käteen, sulkee ruokapalan nyrkkiin, ja sitten tuijottaa nyrkkiään, että "mitäs tuolta sormien välistä pilkottaa ja miten sen saisi suuhun". Lopulta kyllästyy ja alkaa ravistella kättään sen näköisenä, että "hyi hyi, pois tuommoiset niljakkeet mun kädestä".
Pinsettiotteesta ei syödessä tietoakaan, vaikka kaikkea muuta näprää jo taitavasti. Ei olla vissiin harjoiteltu tarpeeksi...
TA toivottavasti yöt alkaisi rauhoittua jollain konstilla, päikkäreitä rukkaamalla tai JOTENKIN. Olen ymmärtänyt, että teidän yöt on olleet levottomia AINA. Miten ihmeessä sä jaksat???
Alley hyvät mitat saitte neuvolasta. Se on tosi hyvä että kasvaa hyvin, niin ei tarvitse ottaa ruuista stressiä. Voi vaan antaa syödä sen verran mitä maistuu.
Nasuli niin kauan ei hätää, kun vauva vain katsoo sun syömistä, mut ootas kun hän ymmärtää suuttua siitä että hän ei saa! Arvaa vaan kelpaako mun pojalle enää aamupuuro, kun mä syön leipää vieressä. Pullakahvitkin täytyy ajoittaa päiväuniaikaan...
Voi ei, mä olen luisumassa tähän kuuluisaan "herkutellaan kun lapsi/lapset nukkuu" -taktiikkaan... :ashamed:
Meilläkin ollaan nyt se 9kk. Ryömitään vauhdilla mut konttausasennossa vain nytkytään paikallaan. Istumisesta tuetta ei tietoakaan...
Ollaan vissiin siirtymässä yksiin päikkäreihin, sillä kaksien unien päivät eivät oikein toimi enää. Esim. eilen: nukkui aamupäivällä 10.45-11.15 eli puoli tuntia, sen jälkeen oli monta tuntia kauhean kiukkuinen mutta ei suostunut nukahtamaan. Nukahti vasta klo 15, nukkui klo 17 asti, sitten valvoi 22.15 asti!! Vaikuttaisi siis siltä, että pitkät päikkärit pitäisi ottaa aikaisemmin, mut se taas edellyttää että ekat olisi jätettävä pois. Katotaan nyt, miten käy. Onneksi yöt nukkuu pääsääntöisesti tosi hyvin. :heart: