TB: Eipä meille oikein mitään sanottu, lääkäri vaan mittas sen ja sano et seurataan. Se menee itekseen pois sitte kai parin vuoden iässä. Jos ei mee ni sit hoidetaan laserilla. Mut en sit tiiä teillä ku se on vähän ehkä hankalammassa kohdassa, luulis et selässä jos on kovin kohonneena ni saattais vaatteet hankaa siihen... No onneks teki pääsette lääkäriin siitä.
On muuten hauska tuo kun löytävät kätensä, oon tarkotuksella pitäny nyt paitoja bodyn sijaan, ni aina nostaa helmat ylös
Joko teillä höpötetään vauvakieltä? Täällä aina päivästä riippuen juttelee enempi tai vähempi, tänään on juttu päivä
ON: Meillä oli hankala yö, tyttö nukkui levottomasti, varmaan siksi kun oppii uusia asioita. Eilen pidettiin ilmakylpyä tuossa lattialla ja tyttö kääntyi melkein jo selältään mahalleen. Peppu oli pystyssä mahallaan, mutta yläkroppa oli vain kyljellään. Niia kun hoksaa vielä kuinka kädet laitetaan tuossa kääntymisessä, niin sitten ei voi pitää vahtimatta enää missään... Kovin aikasin tuo on opettelemassa näitä kääntymisiä, varmaan lähtee aikasin liikkeellekin... Vähän voisi pitää väliä taitojen oppimisen kanssa, että yöt palautuisi normaaleiksi
Pakko kertoa meidän tämän päivän kakkaepisodista vielä. Ensimmäinen kakkavaippa, kun olen kahden tytön kanssa ja kestot käytössä. Jotenkin tyttö sitten onnistui työntämään jalkansa vaippaan, ennen kuin sain sen pois siltä ja sitten oli toinen jalkapohja ja pohje siinä itsessään. Sitten pesulle mentäessä huitaisi mun paidallekin, että meni mullaki vaate vaihtoon
Alley ja Niia huomenna 11vko tai 2kk 2vko