Tervetuloa
HappyFeet! Onnea plussasta ja iloa odotukseen
Jinda, mulla on ihan sama tuon pahoinvoinnin kanssa! Oksentaa ei tarvitse, mutta jatkuvasti on niin ällö olo, että haluaisin vain piiloutua peiton alle nukkumaan. Välillä voisin herätä syömään
Mulla kyllä auttaa pahoinvointiin parhaiten ruoka sekä tekeminen. Jos lähden käymään jossain, mikä vie ajatukset ihan muualle, unohdan aikalailla pahoinvointini! Sitten jos syömisestä tulee kuluneeksi pari tuntia, ällötys kyllä muistuttaa itsestään...
pMyy, olipas ihana lukea tuosta kertomisesta kaverillesi! Mulle se kertominen on ainakin ihan kamalan jännää... Jännitän sitä ihan kamalasti. Yhdelle kaverille sain kerrottua, kun hän tiesi yrityksestä ja osasi kysyä suoraan. Toisella olin kylässä pitkälle yli puolitoista tuntia, kunnes ruokaillessa santsikierrosta ottaessa sain sanottua syöväni nykyisin kahden edestä... Ja kolmannen kaverin kanssa olin lenkillä melkein pari tuntia, kunnes vaan ihan mitenkään aiheeseen liittymättä sain sanottua, että me odotetaan vauvaa. Onneksi mies saa hoitaa kertomisen koko oman puolen suvulleen
Mutta on se tosiaan ihanaa, kun ympärillä on ihmisiä jotka tietää. Ei tarvitse salailla mitään
Mariaana80, kerrothan sitten miten sulla meni se hieronta? Itsekin haaveilen pääseväni syksyllä hierontaan, mutta vähän mietityttää samat asiat...
Ootte te kyllä niin nopeita ja ahkeria kirjoittajia, että mä en kyllä pysy millään mukana :ashamed: Yritän olla vähän skarpimpi, mutta tämän ennestäänkin jo lahon pään kanssa tuntuu epätoivoiselta tehtävältä!
Omasta masusta... Me käytiin eilen siellä varhaisultrassa :heart: 1kpl
erittäin vahvasti sykkiviä sydämiä,
täydellisen pyöreässä pussissa. Limakalvot hyvin paksuuntuneet ja istukan paikka hyvä. On kuulemma jossain päin kohdun yläosaa. Vauvalla mittaa 7,2mm eli vastaa täysin laskemiani viikkoja. Saatiin 7(!!) kuvaa ultrasta, vaikka eihän niistä vielä paljoa näy. Monitorilta erottui kyllä tosi tarmokkaasti pomppiva sydän.
Plink & Pähkinä 6+5