K/B-komposti

• Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
ei todellakaan ole valittanut ”muutama” vaan ainoastaan sinä. Ketään muuta siellä ei ole häirinnyt mikään keskustelu. Jos sulle ei kelpaa Discordin keskustelut niin painu v*****n sieltä
Ei ole vain yhden ihmisen kirjoituksia, nytkin vielä joku siitä samasta aiheesta siellä kirjoittelee. Esimerkiksi se viesti missä S on kokonimellään ei ole minun, eikä mitkään näistä viimeisistä viesteistä mitkä on vähän lyhyempiä.

vierailija
Tämä on ajattelutapa jota en ymmärrä koskaan. Joo, ei tarvii antaa yhteishaastatteluja tms. Pelkkä maininta riittää.

Ja miten tyhminä teinityttöjä pidetään!

Ja artistikaan ei tunnu luottavan, että hänen musiikkinsa riittää vaan tarvitaan muutakin. Jos sun musa ei riitä ilman, että fanin pitää voida kuvitella artisti sänkyynsä, niin sit teet liian huonoa musaa.
Mä lisäisin vielä että jos fanina et voi kuvitella artistia sänkyysi, jos sillä on oma kumppani, tarvitset kovempaa po rnoa, kinkybileet tms.

vierailija
Eipä löytynyt mitään tälläistä ketjua vauvalta ainakaan enää, kun kävin etsimässä. Jaa mitäkö järkeä, vauvan ketju on shippiketju ja ne viestit rikkoo ketjussa yhteisesti sovittuja sääntöjä ja tietenkin kuuluu poistaa myös K ja B koskevat väärät paritukset, heitä saa parittaa siellä vain toisilleen. Minulla on ainakin tosi vahva Otp niin en siedä yhtään mitään tuollaisia, se pipolätkäsekoilukin oli niin turhaa paskaa kuin olla voi.
Sun kontrolloimisen tarve on johtanut siihen, että puutarha on kuollut täysin ja vauvan shippi ketju vetelee viimeisiään. Onnea vaan, sä voit kohta vauvan ketjun viimeisenä kävijänä sammuttaja sieltä valot.

vierailija
Oon kuunnellut Stephanieta nyt monta kertaa ja se vaan paranee! Tiesin heti että tykkäsin, mutta ajattelin ettei ihan omaan Top 5:een joksujen biiseistä mene kuitenkaan. Mutta taitaa mennä, on yllättävän koukuttava! Tai ehkä mulla on nyt top 6 ja Stephanie on yksi niistä. Vaikea päättää tarkkaa järjestystä. 😄

vierailija
Oon kuunnellut Stephanieta nyt monta kertaa ja se vaan paranee! Tiesin heti että tykkäsin, mutta ajattelin ettei ihan omaan Top 5:een joksujen biiseistä mene kuitenkaan. Mutta taitaa mennä, on yllättävän koukuttava! Tai ehkä mulla on nyt top 6 ja Stephanie on yksi niistä. Vaikea päättää tarkkaa järjestystä.
Stephaniella on kyllä tosiaan koukuttava melodia 😁 tykkään tästä biisistä kans!

Yhteistyössä