Kiitos taas onnitteluista
Oikein näppärän kokoinen masu on vielä, mutta olen jo reilun viikon tuntenut kuinka se kasvaa, jotenkin tukala olo välillä. Mutta ihmekös tuo.
Me ollaan ajateltu lähteä katsomaan turvakaukaloa ja sitteriä heti ensi keskiviikon rakenneultran jälkeen, jos vaan kaikki on hyvin
Tosin en mä enää sitä niin kauheasti stressaa. Uskon, että kaikki on ihan ok ja jos ei ole, niin pieni todennäköisyys on vain siihen, että jotain aivan kamalaa löytyisi.
Nibbler, ymmärrän kyllä että sua pelottaa. Mua vaan jotenkin mietityttää, että onko nuo Pietarsaaren jutut kuitenkin vain tilastoharhaa... Vaikka kyllähän se toki mietityttää, että miksi noin pienen ajan sisällä tapahtuu noin paljon..
Delfis, mä en ihan tajua vieläkään, että vauva on tulossa, vaikka potkiikin jo
Mä en usko niihin juttuihin, että kun näkee ultrakuvan ja tuntee potkut niin sitten tajuaa, ainakaan mä en ole tajunnut
Tuntuu ihan hassulle ajatella, että tuolla mahassa todella on jo ihan vauva, joka jo hetken päästä voisi olla elinkelpoinen syntyessään
Huh.
Suukkis, sinähän olet ahkera ollut! Mäkin olin ahkera, ostin töistä monta pussia sämpylöitä ja patonkeja pakkaseen ja ennen harjoittelun loppua ajattelin ostaa pakkasen täyteen pullaa sun muuta niin on vierasvaraa
Onneksi nyt on kahden viikon tauko harjoittelusta kun muuten leviäis perse aika lahjakkaasti kun siellä on kahviossa niin loistavat kokit tällä hetkellä
Hanta, ymmärrän kyllä tuon piikkikammon. Ihan heittämällä pystyy töissä pistämään muita, mutta auta armias jos joku lähestyy mua piikin kanssa :|