~~*~ESIKOISHAAVEISTA PLUSSANNEET vol 5.0~~*~

piti muuten kirjottaa EM
Sanyan masu on pikkuinen pallo :D söpö sekin...
zoe OIKEIN PALJON ONNEA ONNEA ONNEA.

EM
mukava että päätös oli myönteinen ja iloinen yllätys... minä sitä vielä odottelen, ei ole näkynyt :(

Onnea BabyB hyvistä rakenneultrauutisista ja tyttölupauksesta!! :heart: :heart:

Ostosreissulta kotiuduttu ja saaliina pari koria hoitotason alle vaippoja yms. varten, yks paita mulle ja imetysliivit. Toivotaan että liivit on suurin piirtein oikeeta kokoa... no ei ne maksanu ihan kamalasti ja niissä on kasvuvaraa ja ne venyykin vielä... :D :D Et onpahan ainakin jotku ku menee synnärille. (ja mulla ei nyt oo ku YHET liivit käytössä ja niitäkin pitäis pestä aina välillä... )

olis perjantaina yks teatterireissu edessä, mitä ihmettä sitä laittais päälle?!! Ainakin ne mun uudet housut mut mitähän muuta.... :whistle:

EM & DeeDee 33+1 :heart:

tatoivotttavasti kaikki on hyvin...

soittivat polilta äsken, ja ihmetteli miksi ei ole saatu kotiin sokeri mittaria ja koti seuranta ohjeita...
noh menen perjantaina polille juttelemaan... ja sitten parin viikon päästä polilääkärille :D

Zoe Paljon onnea koko perheelle.. :heart:

TA toivottavasti kaikki hyvin.. :hug:

Sompio Hyvä että sait lääkäri ajan niin nopeasti ja toivottvasti kaik hyvin..

HanTa :hug:

hyviä ultra/neuvolakuulumisia oli.. johanna,suukkis,talvis..ainaki.. :)

Onnea Babyb tyttölupauksesta.. :)

muistinkohan mä nyt kaikki.. te kirjoitatte niin paljon etten mie kaikkee muista.. :ashamed:

omaa napaa.. väsymystä,väsymystä..

Onnea BB:lle tyttölupauksesta :heart:

Minut lähetettiin terveyskeskuksesta Taysiin ja siellä tutkittiin, mutta syytä ei löytynyt. Päivän aikana ei verta tullut, mutta heti kotona vessassa käydessä oli housuissa taas veriläiskä :headwall: Nuppu voi ainakin hyvin ja liikkuu ahkerasti. Taysissa otettiin kaksikin käyrää Nupusta, ja hyvin oli kaikki. Yksi supistus tuli käyrän aikana, mutta en sitä tunnistanut :ashamed:
Kohdunkaulaa oli 5 cm, mutta pehmennyt. Lääkärin mielestä ok, koska kaulaa oli paljon.
Eli tässä vaiheessa katsellaan ja jos vuoto runsastuu, niin sitten takaisin.
Jos otetuista kokeista löytyy vielä jotain, niin ilmoittavat siitä sitten jälkeenpäin.

Sompio no mut hyvä, et kaik oli kummiski hyvin! :heart: Ja eihä pehmeneminen mitään merkkaa useinkaan :hug: Ja kaulaa noin paljon jäljellä! Hyvä jos mul o ollu alussakaa noi paljoo :D Ku ultral katottuna alkuraskaudes mul oli kohdunkaulaa 4cm ja vkolla 28+1 oli 3cm. Eli eihä sit oo mittää hättää, kunha ei vuoto runsaannu :hug: Tsemppiä!

Kiitos Suukkis En mäkään enään nyt hätäile, koska tuo käynti rauhoitti mieltä kummasti. Neuvolalääkäri on sormin mitannut 3 cm ja nyt siis ultralla katsottuna 5 cm.
Ainut mikä arveluttaa on se, että en tunnista niitä supistuksia :headwall:

Iltjoja.Katsottiin tuossa leffa miehen kanssa ja hyvä oli! B)

babyb Oih,onnea tyttölupauksesta :heart:
Sompio Hyvä,että vaavilla kaikki hyvin.Ja toivotaan,nyt että alkais toi vuoto loppumaan. :hug:

Mä läden tästä nukkuu pikku hiljaa,huomenna on neuvola sen pissa kokeen takia.Eli katsotaan vieläkö näyttää proteiinia.Kun saatto sillo johtua ihan vaan valkovuodota,niinku viimeksin oli.

Hyvää yötä kaikille ja kauniita unia :heart:

Huomenta!

Sompio, hyvä että asiaan tuli selvyys ja Nupulla kaikki hyvin :heart: Sehän alkaa olla jo sen kokoinen kovastikin, että jos nyt päättäisi syntyä niin ei olisi hätää. Mutta kuten Suukkis sanoi niin tuskinpa on supistusten vuoksi syytä huoleen, avaavat supistukset pitäisi kai minunkin käsityksen mukaan tuntea :heart:

BB, onnea tähänkin pinoon!! :heart:

Sannya, toivotaan että tulisi hyvät uutiset neuvolasta :)

Mukavaa päivää!

Vilma ja Elma 19+6

heipsan

tänään ois se kuuluisa viimeinen työpäivä.... :whistle: hih!

noist suppareist sen verran, että avaavien supistusten pitäs kestää vähintään 40s. et avautumist tapahtuu. eilen ol toinen perhevalmennus ja siellä kuulin.

nyt ei muuta... huomeen taas poksuu :) 28+6

johanna mukavaa viimeista työpäivää :D

bb kovasti onnea tytsyn puolesta :heart:

sompio :hug: onneksi pikkuisella on kaikki hyvin... nyt pidetään vain peukut pystyssä...
kaikki menee hyvin varmasti loppuun saakka :D Eikö vain???!!!

Meillä on taas valvomiskausi menossa... ei nukuta niin ei nukuta... otetaan sitten päikkäreitä päivällä ja illalla... että jaksaa jotain tehdä :D
muksupuksu on kuin puskutraktori tänä nykyään... puskee tosi kovaa kohti kylkiä ja napaa... eilen joten pyörähti samalla, että oikein sattui :(
Mutta muuten ihan hyvin....
Vähän tuo huominen jännittää, mutta eiköhän polilla osata asiat.

HanTa Ja MönttiPuskuTraktori 31+5

huomenta!

johannalle ihanaa viimeistä työpäivää!!! =) :flower:

Sompio hienoa että kaikki on kunnossa. Ehkä se veri tosiaan tulee vain limakalvoilta. :hug:

HanTa mulla on ihmeellinen tapa tullut että mä herään tosi aikaisin!! Tää on niin outoo... =) Ja samanlainen puskutraktori se täällä masussa on. :D :D

supistuksista kärsiville sain vinkin että vesitankkaus voi auttaa niihin!!! Joskus ne voi siis johtua nestevajauksesta! Ei siitä nyt ainakaan haittaa ole että juo lisää vettä - hyvä syy taas tsempata vedenjuonnin suhteen!!! :D

Sannyalle tsemppiä neuvolaan! toivotaan ettei olis pissassa enää mitään. :)

EM & Miss Dee 33+2 :heart:

Sannyalle tsemppiä neuvolaan :heart:

Ja Johannalle hyvää loman alkua :heart: Varmaan olet jo ehtinyt töihin lähteä jo. Miten sulla nyt jo äippäloma alkaa? Vai pidätkö vuosilomia yms. sitä ennen?

Puskutraktori on meilläkin :D

Verta on tullut yöllä ja nyt aamulla enemmän kuin ennen :'( Onko sitten ärtynyt eilisestä sisätutkimuksesta vai missä lienee vika. Perhana kun huolestuttaa.
Ja aamulla kävi rakennuttaja ja ei suostu vieläkään korjaamaan kaikki rakennusaikaisia vikoja. Johan tässä on 2,5 vuotta taisteltu. Isännöitsijälle pitää kohta soittaa... Rauhoittua ja rentoutua pitäisi ja lisää huolta pukkaa koko ajan. Kai tästä asunnosta ollaan kohta oikeudessa.

sompio toivottavasti asunto asiat ei ihan oikeuteen asti menisi, ennen kun järjestyisi...
ja järjestyisikin pian... ettei siitä tarvitsi sinun ressata.

ja koita rauhottua tuon verijutun kanssa, soita neukkulaan...
*hali* pidän peukut sulle pystyssä... kaikki varmasti kääntyy vielä hyväksi... aivan varmasti.

HanTa No en minäkään oikeuteen halua lähteä, mutta rakennuttaja vitkuttaa ja vitkuttaa ja me ollaan jo esim. maali-/tapettiasioita annettu olla. Tehdään niitä sitten joskus itse. Mutta kun esim. parketti on eteisestä hajalla, niin pakko sellaiset isot jutut on saada korjattua. Me ollaan kuulemma itse aiheutettu hajoaminen :headwall: Ja milloin pesuhuoneesta on seinä tai laatta halki. Että tällaisia "pieniä" vikoja...
Olen jo rakennuttajaa kieltänyt, että toukokuussa ja kesällä kun vauva on syntynyt, niin tänne ei tulla tekemään mitään. Kai se vitkuttaa taas asioita sinne ja sitten kun me ei haluta tänne remonttia niin pääsee sanomaan, että asukas ei suostu :headwall:

Neuvolaan ja isännöitsijälle on jätetty soittopyynnöt... Ja kaikenlisäksi tuo miehen sairastaminen ja irtisanominen... Kyllä elämä on ihanaa ja leppoisaa ja tästä raskausajasta nautitaan täysin siemauksin :kieh: Mutta toisaalta on hyvä, että on raskaana, että osaa kuitenkin ajatella, että elämä jatkuu ja kesällä tulee maailman ihanin vauva meidän perheeseen :heart:

Päivää! :flower:

Neukkukuulumiset ekana:

Kiitos tsempeistä tytöt

34+2

Paino: 72,4 muutos/vko 1050 :D Hupsista keikkaa.(neukku kyllä sano,että turvotusta on.Nii ja mä kyl eilen söin aika tuhdisti ku mies kokkaili :heart: seli seli.. )
Turvotus: +
RR: 132/86 (vähän korkeat,mutta ei kuule huolestuttavasti)
Pissa: Puhdas (jippii) =)
Kohdunpohjan korkeus: 29cm (jippii,sekin on noussut nyt hyvin käyrille tasaisesti)
Tarjonta: RT
Vaavin syke: 150+
Liikkeet:++

Eli kaikki hyvin,ja vitja kun olen nyt onnessani tuosta kohdunpohjan korkeudesta :heart: Ton pissan arvasinkin,että siel ei mitään ollu,ku ennenki sotkeentunu valkovuodon kanssa.

Sompio Voih,toivottavasti noi asunto hommat järjestyis nyt.Ja varsinkin laantuis nyt tuo veren tiputtelu.Voimia sinulle ja ISO hali :hug: :heart:

Sompio harmitus sentään :( Kyllähä tuommone tiputtelu aina huolestuttaa. Mut toivotaan, et se ny sit vähenis ja ois vaan tullu enempi sen vuoks ku sitä ronkittiin. Tsemppiä asunto-/remonttiasiankin kanssa!!! :hug: :hug:

Kivoja neukkukuulumisia Sannya! Miullaha sillo toissa kertana nous paino miltei kaks kiloo vkos :LOL: Eli sulla toi nousu on viel suht maltillista :D

Täällä olo edelleen hyvä! Turvotusta ei ole juurikaan, ainoastaa sen verta et sormukset ei mee sormiin. Tai et en viihti niit sormiin survasta. Jalat ei olleskaa oo enää puupökkelöt. Eli jospa se turvotus johtu osittain siit ripulistakin, sillä sekin on mennyttä aikaa!! Ja sillo varmaa oli joku pöpö vkon verra ensi ja sen jälkee masu ärsyynty vaa noist rautatableteista. Eli täällä voidaan edelleenkin mainiosti :heart: Lukuunottamatta niit jalkakramppeja, jotka kieltämättä on aika kivuliaita.

Tänää neuvolas kokoontuu imetystukiryhmä! aiheena "Riittääkö maitoni? Onko sitä liikaa?" Taidan sinne raahautua ku muutoin rupee pian harmittaan, ettei menny!

Ja huuleen pomppas ihanasti sit huuliherpes. Voi kuinka rattoista :LOL: Mitähä mie ny muka ressaisin.. Ku usein tulee sillon jos stressaan jotain. Mut ny must tuntuu, et mikkään ei stressaa/jännitä. Jospa hormonimuutokset muutoin saa ton aikaan et tuli taas.

Tätiki soitti pitkäst aikaa.. Sano et pittäis kassiaki pakata jne ku lähtö voi tulla millo vaa.. Nii kai.. Mut ko ei must tunnu yhtää siltä! Ni en mie sit osaa pakata ees.. Ku varmaa menee viel kolmisen vkoo :xmas:

SS/ mytty 37+6 HUOMEN poksuu taas!! :eek:

Yhteistyössä