~~*~ESIKOISHAAVEISTA PLUSSANNEET vol 5.0~~*~

SuukkoSuulle joo kokeilin sitä tossa jokunen aika sitten
ja sain paljon alhasempia tuloksia ku neuvolassa tänään.
Toivottavasti pysyvätkin alempana...jospa olenkin alkanut
tietämättä tressaamaan sitä neuvolaan menoa...

Zoe Paljon onnea pojan saannista!!! :heart: :heart: :heart: Ja kiitos myös sinulle,kun olet täällä meidän kanssa ollut odottamassa! :)

Mie tulin vaan pikasee lukasee jutut.Oon ihan rätti väsy.Ja äsken meni hermot,ku yritin korjailla mamman konetta.Se on vuodelta nakki ja peruna oleva kannettava.Ja olis aika vaihtaa nykyaikaseen.Se on niiin juntturassa,että tekis mieli seinään heittää.Mut en ihan kehtoo :D

TA se voi olla, et ku paineet muutenki korkeemmal ollu ni sit stressaat ja ne o sit noussu viel enemmä.. Ja sit ne proteiinit tullu valkovuodosta. Mikä sun vointi o muutoin ollu, et voisko olla raskausmyrkytystä? Ku hyvinki voi olla, et mitää hätää ei oo ja noi r-myrkytykse oireet selittyis vaa noilla asioilla..

SuukkoSuulle kyl mäkin toivon et noi selittyis
just noilla millä kirjoititkin. olo on kuitenkin hyvä, ellei
nyt oteta tätä turvotusta ja jalkojen pientä kipeytymistä
mukaan. ei siis pääkipua tai mitään näköhäiriöitäkään...
huomiseen pitäis jaksaa odottaa tuloksia ja sitten selviää.

Varovasti tänne kurkistelen.... Tänäaamuna saatu plussa ja olo on epätodellinen. Hetki täälläkin tuota yritystä jo takana... Tästä se jännäys alkaa.... toivotaan että kaivattu kyytiläisemme pysyy kyydissä loppuun saakka. :heart:

Huomenta.Täällä herätty äsken.Nyt ei tullu nukuttua niin pitkään onneksi.Silmät kyllä harottaa vaikka mihinkä suuntaan.Yöllä kerran heräsin,kun oli kauhea vessa hätä,mut sit en lähteny vessaan ku nukahin uudestaan.Ja sen kyllä huomas äsken,ku rakko ihan täynnä ja vauva paino mahassa.

delfis Paljon onnea,ja toivotaan että pikkuinen pysyy mukana :heart:
TA Joo kiitos,mä en kyllä vaan enään koske tohon koneeseen,saa mies hoitaa sen loppuun :D Meni totaalisesti hermot eilen sen kanssa :kieh:

EM Onnea eilisista poksuista muuten,en ole varma onnittelinko jo :heart:

Hmm,mitähän tekemistä sitä tänään keksis.Ainakin virkkaan,kohta on muuten valmis toi eilen aloittama amppeli myös,tuntuu jotenkin että olen koukussa virkaukseen :LOL:

Sannya ja Nuppu 34+1 :heart:

Onnea Delfis ja tervetuloa joukkoomme! :heart:

Hauskaa ostospäivää EM!!

Mä täällä työharjoittelussa kituutan.. Jotenkin ei jaksais yhtään kun tää jatkuva koneen ääressä oleminen on alkanut sattua mahaan ja selkään aika mukavasti, vaikka yritän miettiä työasentoja tarkkaan. Tuntuu, että on muutenkin niin paljon hommaa, että iltaisin oon ihan väsy. Hitsit, että olen kateellinen teille mammalomalaisille :ashamed: Onneksi toukokuulla loppuu minunkin kiireet ja saan tehdä kaikkea kivaa :heart: Onneksi en ottanut kesäksi töitä, paras päätös aikoihin :kieh:

No joo, jospa sit taas yrittäisi tehdä jotain järkevää ;)

Vilma ja Elma 19+5

vilma Mä olen kans huomannut,että selkään ja masuun koskee vähän jos istun sohvalla tai keittiön penkillä.Kannattaa kokeilla ottaa tyyny sinne selän taakse,ja nojata mahdollisimman suorassa ;) Mukavaa työpäivää sinulle.

Hienoa Sompio, et sait lääkäriajan! Toivotaan, et ois vaaratonta! :heart: :hug:

Tervetuloa mukaan delfis! :heart: :flower: :hug: Tarrasukkia mukaan matkalle!

Ja listalta voi puuttua sit jokunen, ku mä en enää erikseen ala tietoja kysellä, enkä siten uusia listalle päivitä.. Etusivulla kummiski selvästi lukee, et jos haluaa listalle ni kannattas ne tiedotkin kertoa =)

Mie heräsin vast vähä aika sitten :D Sitä enne heräsin pari kertaa, mut jatkoin aina uniani :saint:

SS/ mytty 37+5

Tänään ois kolmas perhevalmennus ja kyllä me
nyt ajateltiin sinne mennä vaikka viimeksi vannoin
että on viimeinen kerta. :p Tällä kertaa valmennus
pidetään neuvolassa ja ainakin katsotaan kuuleman
joku synnytys video. =)

kävin äsken pikku lenkin kävelemässä kylläpäs
teki hyvää. Ilmakin on tosi kaunis. Mittasin
verenpaineen kävelyn jälkeen. ja näytti 132/79
pulssi 76 eli ihan hyvät paineet edelleen näin
kotona mitattuna.jesh!=)

TinyAngel & Pikku Pirpana 34+6

TA juu en mie kyl usko, et mittään hättää ois!! Sie vaa jotenki jännität sitä neuvolatilannetta ja ku on paineet ollu koholla ni entistä enempi stressaat ku ne siel mittaa.. Et no worries!! Ku eiks noide ny luulis olevan pahemmat jos myrkytys ois?

delfis onnea, ja peukkuja, ihanaa kun tulee joukkoon uusia =)

TinyAngelin paineet kuulostaa jo paljon paremmilta. jopa lenkin jälkeen mitatuiksi :flower:

minulle eipä mitään kummempaa. eilen illalla supisteli nukkumaan mennessä ja pyörisinkin pitkän aikaa, niin että mies vieressä jo hengitti suht raskaasti. mut sit ku nukahdin ni nukuin ku tukki, enkä ees heränny miehen herätyskelloon, vasta sit ku tuli antaa lähtöpusun :heart:

voitin huuto.netissäkin muutaman vaipan huudot, on hyvä mieli kun sain edullisesti pari kk käytettyjä kuorivaippoja, ja oon koittanu tosi kauan jo pongata noita vaippoja!! mut aina joku muu sitten ennättää huudon voittamaan.. nyt minä =)

Talvis 28+3

Tänään siis oli aika 12.30 Jorvin äippä-polille rakenneultraan ja mä nukuin viime yön tosi katkonaisesti kun mua jännitti ihan hirveesti. Sitten siinä 12.25 meidät kutsui samaan huoneeseen missä viimeksikin muute ultrattiin sellainen erittäis herttainen rouvashenkilö mikä oli itseasiassa kultani kummitädin työkaveri.
Heti alussa esitettiin toive että saataisi muutama kuva ja sukupuoli olisi kanssa kiva tietää. "no tiiraillaanpa sitten sinne jalkojen väliin vähän tarkemmin" vastasin kätilö hymyillen.

Siihen vaa masu paljaaksi ja selälleen makaamaan ja sanoinkin että se vauva on tosi alhaalla yleensä että sieltä sen löytää parhaiten, ainakin potkujen perusteella. Ja alhaallahan se oli kauniisti pääalaspäin niinkun asiaan kuuluikin." HYVÄ! PYSYISIKIN NIIN" hihkasin siinä. Siinä Sitten selitti kätilö kiltisti missä on mikäkin ja vauvapa imi peukkua ja näytti peukkua meille mistä saatiin kuvakin napsastua. NENÄ EI NÄHTY Kun vauva oli koko aajn pää toiseen suuntaan ja sit oli nyrkki nenän edessä. Eipä siis osata sanoa onko isin vai äidin nenä.

Sitten tuli se hetki kun kätilö sanoi että "siinäpä sitä sukupuolta sitten olisi" vauva ku oli jalat nätissi levällään ja sitten katsottii toisestakin kulmasta. Vahvisti vaan kätilön mielipidettä asiasta. "kumpaakos teillä oli mielessä että voisi olla" Kysy kätilö. Mies sano että "Poikahan sieltä varmaan tulee ku tyttö olis aika harvinaislaatuinen vaikka mahtava juttu tietysti."
Mun pulssi hakkas varmaan 200 kun olin niin jännittyny siitä että kohta saataisi tietää ja sitten se kätilö puhkas jännityksen kuplan ja sanoi "Kyllä se kuule siltä näyttää että te saatte esikois TYTÖN"
Multa pääs itkunaurut. Olin just sanonu että "vähänkö olisi hassua että olis tyttö ku niin varma oon pojasta ollut". NÄinpä! Katsottiin useemmasta kulmasta ja kätilökin sanoi että jos poika olisi niin pitäis kyllä jotai "extraa" näkyä Saatii läjäpäin kuvia ja multa pääsiitku onnesta että onkin PRINSESSA! Kulta sano vaan hölmistyneenä "pikkuveli kyllä sit pitää saada seuraavaksi" Taisi se olla Mieheniki vähän ihmeissään.

Beebee & Kirppu tyttönen 20+5

Yhteistyössä