Toivotaan, että
BB:lle löytyy töitä :heart:
Nibbler, voimia kipuilun kanssa, sitäköhän tuo munkin vasempaan alaselkään/persuuksiin "tuikkiminen on"
Ihana kuulla, että meidän uutiset lämmittää muidenki mieltä, on ollut ihana huomata kuinka ihmisiä ihan tosissaan kiinnostaa :heart:
Talvis, ihania vaippoja! Mä haluaisin ottaa kestot kertakäyttöisten rinnalle, mutta olen ihan hakusessa kaikista termeistä ja muutenkin koko hommasta.
Suukkis, ymmärrän. Jos mulla olisi ollut sama täti kuin silloin ekalla kerralla oli niin en olis enää suostunut menemään koko neuvolaan. Tää mun oma täti nauroi kun kerroin siitä sijaisen epäilystä, että miehen työ (metallialaa) on vaaraksi sikiölle. Näin vähän arvelin
ON, sain tänään kutsun rakenneultraan. En olis uskonut, että noin nopeasti tulee kun maanantaina on lähete laitettu. Voihan se olla, et sen takia että skippaamme np:n niin tuo tulee sit niin nopeaan. 1.4 rv21 olisi sitten se jos sinne asti pääsemme, toivottavasti :heart:
Lisäksi neuvolan täti laittoi mulle kirjeen, että oli unohtanut antaa perhe- ja synnytysvalmennus lappuset. Aiotaan osallistua, kaikki on niin uutta, että tekee varmasti ihan hyvää. 26.1 on eka kerta ja silloin aiheena on sikiön kehitys ja raskauden muutokset
Kävin äsken ostoksilla kavereiden kanssa ja ostin ekan mammavaatteen. Paksulla joustovyötäröllä varustetun mustan hameen, joka tosin oli ihan normaaliosastolta, niin taivaallisen pehmeä päällä. Kävin myös hennesillä kuolaamassa semmosta omenahaalaria vauvalle, mut en vaan uskaltanut vielä ostaa :ashamed:
Nyt opinnäytetyön pariin (joo niin varmaan
)
Vilma ja Elma 9+5