Täällä kestoillaan myös. Koen sen vielä ainakin helpommaksi kuin kertiksien käytön. Tosin kertiksiä varmaan käytetään reissuilla ja ehkä juuri synnäriltä kotiuduttuamme, ellen saa hankituksi sopivia NB-kokoisia vaippoja. Tarkoitus on käyttää myös harsoja tuolloin alku aikana, nehän mahtuu hyvin vastasyntyneelle. Tällä hetkellä kaapista löytyy FuzziBunzeja 7kpl ja Swaddlebeeseja 4kpl, molemmat s-kokoisia taskuvaippoja ja tietty äippäpakkauksen ImseVimset. Ilmoittauduin myös kansalaisopiston kestovaippojen ompelukurssille, missä olisi tarkoitus päästä ompelemaan ehkä jopa loput vaipat ensimmäisille kuukausille
Ikuisuus: Tuo alkuaika oli kyllä tylsää, kun neuvolat oli niin harvoin. Itse käyn mielelläni siellä kun on mukava neuvolatäti, ja nytkin lasken päiviä seuraavaan kertaan
ON: Täällä on periaatteessa kaikki hyvin, mitään mullistavaa ei ole tapahtunut. Turvotusta on jonkun verran, aamuisin kengät menee hyvin jalkaan, mutta töissä kun vaihdan päiväksi pois niin iltapäivällä on jo hankalampi vetää niitä jalkaan. Jalkapohjat ja sormien nivelet edelleen kipeät. Uutena on tullut lihasten kipeytyminen, pääasiassa reidet ja pohkeet. Molempiin tulee iltaa kohden olo, että olisi käynyt rankemmallakin juoksulenkillä
Harjotussupistukset on muuttuneet kivuliaammiksi, tulee jo pieniä menkkamaisia jomotuksia töissä ollessa. Onneksi tänään aloitti uusi työntekijä joka tulee korvaamaan minut poissaoloaikanani, niin enää ei tarvitse varastossa työskennellä ollenkaan.
Minua kosittiin eilen =) Ei kyllä ollut kovin romanttista, mies vain autossa kysyi että mennäänkö naimisiin. Kysyin sitten että oliko tuo kosinta ja vastasi myöntävästi. Sovittiin että ajankohta olisi sitten kesällä 2011. Kihloissahan ollaan oltu jo yli 6 vuotta, mentiin melkein heti seurustelun alettua. Myöhemmin mies on kysynyt että missä vaiheessa kuuluu kosia ja kerroin että kosimisen jälkeen mennään kihloihin
Mutta nyt se tuli niin kuin hänen aloitteestaan ei minun painostuksesta. Tarkoitushan on ollut mennä naimisiin joskus kuitenkin.