ESIKOISESTA PITKÄÄN HAAVELLEIDEN OMA PINO

Oujeah sain miehen kotiin..käytiin saunassa ja pupuiltiin..huhhuh..on se ihana :heart: ja mii me ollaa aika ahkeria tossa hommassa:D

Mun mielestä toi lista on hyvä noin..mä inhoon jos on liikaa kuvia joka paikassa ja kaikenmaaliman bling,blingejä..yök..

Mii mul on oll nyt monta kiertoo, et oviksesta on menny 12 päivää ja täti on tullu..se on yksilöllistä.. joillain alkaa dpo10 ja joillain dpo16
 
dpo? No menkat vissiin (päivistä päätellen).. Yk:t ja kp:t ja tädin oon jo oppinut.. osa lyhenteistä tuottaa viel vaikeuksia :headwall: :D

Nojuuh.. pakko yrittää pysyä maan pinnalla vaikka vaikeeta onkin :heart:

Vilkasin listan ja yk:t oli juu päivittyneet, thanks :)
 
kyllä on ollut taas sellainen päivä, että muistaa taas hetken tän darran.. sohvaa on kulutettu, ja muuttolaatikot on edelleen samassa pinossa mihin ne eilen jäi.. mies lähti kattoo disturbedia ja mä saan olla yssin.. mitäs teille?
 
papis *tarjoaa krapulasipsejä* ollos hyvä! :) nyt vaan pitäis katsella leffaa ja vetää herkkuja naamariin..melkoinen jysäriaamu kun piti ton tädin tulon takia vetää persaukset olalle :D :D

jotain hyvää, että täti on mennyt menojaan, nyt jo :p
 
Meillä ilmesty tänään uusi työvuorolista ja meikäläinen se pääsee pikkujouluihin, jee! Otan siellä kyllä huikkaa, jos ei ole tärpännyt, no tuskinpa tärppää, mulla on niin menny usko koko vauvan yrittämiseen :ashamed: tää on taas näitä päiviä...
Mulla on ihan hiton tylsää täällä yövuorossa, voi luoja...en voinu ottaa leffaa mukaan kun kaikki dvd:t on jossai pahvilaatikoissa vielä! Ollaan muutettu 2kk sitten ja vieläki on joitain pahvilaatikoita purkamatta :LOL: pikkusen laiskaa porukkaa :D

Mulla huolettaa kaiken lisäksi tuo veljen ja sen tyttöystävän tilanne, onneksi tuolal mitäs nytin puolella tuli aika monta kokemusta, että vauva syntyny rv29-30 ja terveenä pysyny ja hyvin kasvanu, se antaa toivoa.
 
Täällä luultavasti ovisteltiin viikonloppuna limoista päätellen, tikutella en jaksanut kun oltiin mökillä, mutta syys siemennykset on varmuuden vuoksi suoritettu, vaikka tuskimpa siitä vastaa hyötyä on :LOL:. Taidan kuitenkin varmuuden vuoksi tehdä ovistestin tänään, kun pikkuisen tulee limaa vieläkin.. Aika lyhyt kierto tulee jos ovis oli jo 29-30 päivää.
 
Voihan pyrstö! Aamulämpö tippui 36,8 -> 36,6. Edelleen siis koholla, mutta tippui :( Ohjeiden mukaisesti ilmeisestikin byebye onnistumiselle :'(

Toisaalta vielä vois olla pieni toivonkipinä,koska tuolla luki et se on melko häiriöaltis menetelmä.. makuuhuoneen lämpötilat ja huonosti nukuttu yö tms. vaikuttais.. enkä mie toisaalta oo mitannu sitä ohjeen mukaan, on tullut oltua jonkin aikaa hereillä, juotu aamukahveet, syöty aamupalakin.. kunnes muistuu et ai niin :D Mie vedän kyl niin perseet jos nyt ei nappaa :kieh:
 
:hug: kaikille sitä tarvitseville!

Oon yrittäny pysytellä vähä pois täältä palstailemasta, mut huonosti nähtävästi onnistuneena ku täällä taas. Tänne ei mitään uutta, mieli vähä matalalla. Ovista ootellessa tai yrittäessä sitä ees bongailla. Se tuntuu nyt hävinneen mullaki jotenki kummasti ku aiemmin oli ihan selvä oireiltaan. Noh limailua on ollu eilisestä saakka, mut muuten ei juurikaan mitään..
 
Huomenta naiset!

Mii ne on päivät ovulaatiosta menkkoihin päin..

Duffy :hug: toivottavasti saat apua niistä terapioista.. :) millos sul olikaa se ultra? jännittääkö?

Hyvä, ku ootte nauttinu elämästä ja juhlinu vähän..:D ja siemennyksiäkin jotkut harrastaneet.. ;) nyt tärppionnea!!

Mies eilen tokas, et vauvaa ei oo tullu, mut ollaa myö ainaki säästetty, ku ei oo tarvinnu ehkäsyä käyttää..mietittiin myös miten tää on opettanu meitä raskastamaan toisiamme vielä enemmän ja nauttimaan toisen kropasta yms..mut opetukset on saatu..nyt vauva kiitos:D :p
 
Heips!

Meille tuli nyt kunnolla lunta tupaan..kävin siellä ultrassa ja sehän näytti ihan selvää pco:ta. mä oon sitä vähän ite pelännykki..sain terot, mut gyne epäili ettei niistä oo taikaa. Suositteli, että hakeudutaan väestöliittoon viimestään kun terot on syöty. Ajateltiin käydä miehen sperma testauttamassa jo sitä ennen. Kuulemma hyvin aktiiviset munasarjat, mutta ei todennäkösesti irtoa munasolu :'( tuli aika paska olo, joka paheni vielä ku se gyne tutki mun rinnat. Toisesta rinnasta löyty patti ja sain lähetteen ultraan/mammografiaan. Gyne sano, että harmittomalta vaikuttaa. Mun äidillä on ollu rintasyöpä, eli voitte kuvitella että hieman olen paniikissa :/ kahden viikon päähän sain vasta ajan sinne ultraan. Työterveyslääkäri kyllä sitten sano, että ei vaikuta vakavalta jak un äidin kans juttelin niin ihan erilainen oli sen patti kun tää mun, mut pelottaa mua silti aika helvetisti. En oikein nyt pysty kirjottaan enempää...hmm pitäsköhän mun kysyä mitäs nytin puolelta kokemuksia tästä...no pitää kattoa.
 
Duffy :hug: :hug: :hug: :hug: ohoh..ompa hyvä, et menit sinne ultraan, et selvis asioita..ja nyt jos alkas tapahtuu :heart: Jaksamista ja voimia teille! Täällä ollaan tukena:hug:
mä oon ollu mammografiassa..auts..ja sit utrattiin..ne oli vaa jotain arpikudosta..kyllä helpotti..
Mun äitillä oli kans noita patteja ja ne utrattiin ja no oli jotain nesterakkuloita..niistä sit puktoitiin sitä nestettä ja lähetettiin tutkittavaks..ei ollu mitää vakavaa :)
 
Kiitos HaLPe, ihana kun täältä saa tukea niin paljon, helpottaa huomattavasti. Paska ku se ultra on vasta reilun kahden viikon päästä..pitää yrittää ajatella positiivisesti.

Onneksi tuo mies ei ollu kovin vastaan sitä sperman tutkimista. Senhän voi onneksi kotonaki turauttaa sinne purkkiin sen näytteen.
 
Hemuli, en oo syöny clomeja aiemmin, kun nyt vasta ekat terotki sain. Vissiin tässä ois tarkotuksena eka tuo kierto tasottaa tai katsoa josko pelkät terot auttas, en minä tiedä :/ kyllä itelläki kävi mielessä että millonhan ne clomit sit alotetaan, mut tuo patti-homma sotki ajatukset. Kovastihan se gyne meitä oli pukkimassa väestöliittoa kohti.
 
Duffy
Mä voin kertoa oman tarinani.. Eli keväällä vahingossa ultrattiin ja mulla on todella polykystiset munasarjat. Ja pco diagnoosin sain. kesä luomuiltiin, mutta lääkäri sanoin keväällä et jos lasta ei syksyllä kuuluu, niin tule hakemaan terot ja clomit. syksy tuli ja kahta viivaa ei vaan tullu.. Sitten sain clomit ja terot mutta en heti aloittanut niitä. Mutta nyt syyskuun lopussa kun menkat alko, niin kp 3 aloin popsimaan clomeja. Eilen ultrattiin ja yks johtofolliikkeli näkyi. Lääkäri oli sitä mieltä, että irtoaa parin päivän sisällä. ja mikäli en tästä kierrossa tule raskaaksi, niin sitten olis hyvä tutkia miehen simpat, ettei munhun tökätä turhaan vahvoja hormoneja. Jos miehen simpat ok. niin parin kierron päästä mulle tehtäis aukiolo tutkimus ja jos sekin on ok, niin sitten kuulemma pitää miettiä rankempia vaihtoehtoja...
 
Hemuli, sillä gynellä saatto olla taka-ajatuksena just, että aluksi teroilla, jos ei mitään tapahdu, miehen simpat syyniin ja sit clomit avuksi, olettaen, että simpat ok. Mun munasarjoissa oli sellasia mustia riekiä vaikka kuinka paljon :/ Toivotaan, että teillä tärppää nyt kun siellä muniskin olsi irtoamassa =)
 
Duffy

Mut pelkät terot ei kasvata munasolua ja pco:ssa ne ei kasva ja oviskin tapahtuu äärimmäisen harvoin jos silloinkaan..
Munkin munasarjoissa on niitä pieniä mustia reikiä paljon. muutaman kierron clomi kokeilu on paljon halvempi kuin simppa tutkimus...
 
Hemuli, niin joo...no pitää nyt kattoa miten sitä tekee. Mulla on kp20 menossa, että tämä kierto on mennyttä noiden lääkkeiden puolesta. Me varmaan käydään tutkituttamassa nuo miehen simpat ihan mielenrauhan vuoksi.

muoks, taidan mennä päikkäreille, palailen myöhemmin illalla takaisin.
 

Yhteistyössä