ESIKOISESTA PITKÄÄN HAAVELLEIDEN OMA PINO

papaija, uteen kotiin muuttaminen on kyl tosi ihanaa, mut tietty se tavaroiden pakkaus ja purkaminen on aika syvältä :/

Tännekkin on satanut koko päivän lunta, pääsin seiskalta töistä, en uskaltanu ajaa ku 60km/h 80 alueella, oli niin huonossa kunnossa tie. Mutta joo, meen sohvalle miehen kans kattoon telkkaa, se lähtee yövuoroon kohta ja mun täytyy olla yö yksin, iiks...
 
Huomenta päivää!

Suuren suuri voima:hug: tippuneille papaijaa, bb, ouska, henuliini, Sinikka, peppi oliko viel muita? Voi surkeuksien surkeus..
mä olin muutaman päivän poissa, ku itketti vaan..en mä tähän turru..mieli oli kyllä todella maassa..mikään ei kiinnostanu..nyt taas positiivisempi mieli ja jaksoin tulla tänne kirjottamaan..nyt mul on loma! alkoi jo torstaina ja ens viikolla lennetään kauas pois..lämpimään..

Voimia ja jaksamista kaikille teille vahvoille naisille!

muoks. Ja plussaonnea testailijoille! olikos muita, ku Anu?
 
Tosiaan..anusta ei ole kuulunut..? Miekin jänskätän.. *odottelee kuvaa plussatestistä* :D

Eilen aamulla kun heräsin, iski aivan kaamea alaselkä stygäri! Huh, välillä teki tosi kipeää ja sitten pikkuhiljaa helpottui.. Aivan prikulleen samansorttista jomotusta mitä menkat tekee!? Ja eilen oli kp18! Ajattelin jo et ei perkule, jos menkat alkaa nyt |O Vielä ei onneksi ole kuulunut.. alavatsan nippailua saattaa olla (siksi saattaa kun pelkään pahoin et kuvittelen sen :LOL: ). Ovis kenties? Onneksi kerkis pikapuput just ennen töihiin lähtöä, kun mies on nyt yrkkätaudissa.. vai olisko ollut sittenkin jostain sellaisesta kyse? Enpä tiedä mutta ihan menkkakivuilta tuntu. Nyt ei ole enää. Limatilanteessa ei ole mitään mainittavia muutoksia.. olen aika pihalla :eek:

Tosiaan 2kertaa olen varmuudella bongannut oviksen ja se oli 2:ssa peräkkäisessä e-pillerien jälkeisessä kierrossa niiiiin selvä! Ikinä en ole sellaista limamäärää tavannut..Sen jälkeen ei ole vastaavaa tosiaan ollut.. oliskohan mahdollista että olis ovis vaikka limaa ei enää noissa määrin tuliskaan!? Jos se on jotenkin muuttunut inhimillisemmäksi? Hölmö ja ehkä tungetteleva kysymys, mutta onko teillä muilla ihan mahdoton se limamäärä oviksen aikaan? Miten bongaatte oviksen ilman tikkuja = mitä oireita?
 
Mii mä tunnistan oviksen siitä, ku limat lisääntyy, jommalla kummalla puolella nivusta jomottelee ja ihan kauhee panetus.. :D sit kurkku ja tissit tulee kipeeks..:)

mitähän mä viel täällä teen, ku pitäs kohta lähtee yhtii juhliin ja mä oon viel tuulipuku päällä :eek: (käytin koirat lenkillä )

eilen anu oli ainaki testannu negan ja maanantaina kerto testaavansa uudestaa jos ei oo täti tullu
 
joo kyllä tää repii ja raastaa hermoja, mut onneks suurin osa tavaroista on raahattu jo pikku hiljaa, eli nyt enää vaan isoimmat huonekalut siirrettiin paikoilleen..
nyt on siis tämä perhe muuttanut iki-ihanaan uuteen omakotitaloon, just sellaiseen mistä oon aina haaveillut.. vielä on yks huone hiukan kesken,ja autotalli vaiheessa mut ne kyllä ehtii :saint: onhan tätä jo odotettukin..
 
Huomenta ja hyvää halloweenia!


Joo minäki kävin kurkkimassa toisessa esikkopinossa, sinne oli tosiaan anu kertonu negasta. Noo, toivoahan on vielä kun ei tätiä näy :)

Mulla seuraavat kaks yötä töitä, harmi ku ei voi halloweenia viettää...mutta viettäkää te muut railakas halloween :D :D
 
Duffylle työniloa! Hassua ollu nyt tää viikoloppu, ku on ollukkin vapaa..outoa..ja mies tulee vast tänään työreissusta..Tänään sit juhlitaan hänen synttäreitä..:D
Tääl on kaks kiimasta narttua..mä ja mun vanhempi koira, joka tarjoo itteesä koko ajan pikkusiskollensa, ku on hormoonit niin sekasi.. :eek:

muoks. mä tarjoon kohta itteeni mun miehelle, kuhan nyt tulis..:) no tähän mieheni sanoisi, et kulta kyllä minä TULEN ja monta kertaa :p
 
Kysymys pikkasen aiheen vierestä.. Onko aamulämmön mittaaminen miten tarkkaa puuhaa? Siis pitääkö ottaa joka aamu samaan kellon aikaan ja heti herätessä? Onko nyt liika myöhäistä kun oon ollu puol tuntia hereillä ja juonut kahvia? Tai entä jos on epäsäännölliset työvuorot; joskus noustava 4.00 ja joskus saa nukkua pitkään?
 
mii pesun sivuilla on hyvä selitys tosta, mut siis esim mä, ku oon kolomivuorotyössä, ni ei voi todellakaan luottaa noihi, ku aina herään ihan eri aikaan..

Aamulämpömenetelmä

* Aamulämpö eli basal body temperature (BBT) mitataan aamuisin vielä sängyssä maaten. Parhaimpaan tulokseen pääsee, kun mittaa lämmön aina samaan aikaan, aina samalla mittarilla aina samasta paikasta (mielellään suu, ei kainalo).
* Omia lämpöasteitaan ei kannata suoraan verrata muiden naisten saamiin tuloksiin, vaan ainoastaan käyrän muotoa. Mittailussa etsitään lämpötilan pientä pudotusta ja sitä seuraavaa lämmönnousua. Juuri ennen ovulaatiota lämpö laskee hieman peruslämmön alapuolelle ja välittömästi ovulaation jälkeen lähtee nousuun.(siis yhtenä aamuna lämpö on laskenut noin 0,25 astetta ja seuraavana aamuna noussut enemmän kuin tuo pudotus oli). Jos raskaus on alkanut, niin lämpö pysyy ylhäällä, jos taas ei, niin lämpö laskee kuukautisia kohti.
* Aamulämpökäyrästä näkee tapahtuneen ovulaation vasta kun hedelmöityksen kannalta parhaat hetket ovat jo ohi.
* Aamulämpö on melko häiriöaltis menetelmä. Siihen vaikuttaa, jos herää jonain päivänä aikaisemmin tai myöhemmin kuin tavallisesti, alkoholin käyttö edellisenä päivänä, makuuhuoneen lämpötila, levottomasti nukuttu yö ja niin edelleen.
* Lämmönmittausta varten on saatavissa suomenkielinen taulukko Excel-formaatissa. Se on mukailtu FertilityUK:n englanninkielisestä versiosta. Jos ilmenee talletusongelmia, kopioi koko taulukko (ctrl+A, ctrl+C), avaa uusi tiedosto ja liitä (ctrl+V).
* Lue lisää Ehkäisy-osiosta, lämpömenetelmää voi käyttää sekä raskauden ehkäisyyn (hyvin epävarma!) että sen yrittämiseen.
kopsasin pesun sivuilta
 
Kiitti halpe tosi paljon, oot ihana :saint:

Mittasin kuitenkin noiden ohjeiden vastasesti ÄSKEN. Ja kaiken kukkuraks kainalosta! :D Ikinä en oo suusta mitannut.. meillä on vanhanaikanen mittari eli 10 minsaa tars olla kainalossa.. enpä taia pystyä roikottaan suussa niin kauaa :/ No mut mittasin nyt anyway ja tulos oli 36,8!!!! Selkeästi koholla! Miun normaali on 36,4. Joskus iltamyöhällä saattanut nousta 36,6 mut ei aina sitäkään. Aamulämmöksi siis varsin korkea! Toi on miule melkein kuumetta! Eilen oli juu halloweenit ja muut, mutta en ottanut yhtään alkoholia. Ja pe oli ne kauheat alaselkäkivut mistä kirjoitinkin.. limassa ei hillittömiä muutoksia.. ehkä pieniä.. mutta wiuuuwiuuuu, oisiko ollut ovis????? Siis miula! Ovis! okei, ei kannata hehkuttaa ku ei tiiä..

Pe kun oli ne kivut niin kerittiin puputa aamupivällä. Sen jälkeen ei.. Eilen illalla yritettiin, mutta eipä siitä vaan tullut mitään.. Kumpaakaan ei yhtään huvittanu.. ja miula oli kaiken lisäks ollu "keliä" koko päivän (ei mitään runsasta, mut oli kuitenkin) ja illalla hävis kun piti puputa. Ukkookaan ei innostanut ja koko jörninnästä mennyt jo meisseli niin helläksi, että ei onnaa jos miula ei oo keliä.. :eek: Sorry näin tarkka analyysi.. muistaakseni pinon alussa luki että tänne saapi kirjottaa kaikkea "ällöäkin" :LOL: Mites muut? Onko teillä jatkuva "liika-pupuilu" alkanut tuottaa ongelmia?

Mie oon nyt ihan pihalla.. Jos oli ovis, niin nyt se siis on ohi kun lämmöt ylhäällä? Ei enää hyödytä pupuilu? Perjantain touhu pitäis kyllä niin periaatteessa kattaa tää ehkä-ovis, vaikkei la onnistuttukkaan pupuamaan?

Pliiiis, mielipiteitä! Tarviin nyt niitä tosi paljon :heart:
 
Oviksen jälkeen kuivaa? No sittenhän merkit olis melko selvät :heart: Koskaan aiemmin ei ole ollut oviskipuja ja nyt oli (luulin et menkat alkaa :eek: ) Tikuttanut nyt en ole, kun ne ei näytä miule plussaa. Woi Witsit, jos olis ollut ovis!!!!! Oon ihan täpinöissäni... Taidan tippua tosi korkeelta :ashamed: Jos nyt leikitään et ovis olis ollu, niin eikö 2 vkon kuluttua pitäis alkaa menkat? Ja jollei ala... Voi juma, kyllä tässä taitaa käydä niin että putoan tooooosi korkeelta :attn:

Voi sua papaijaa Toivon siule plussaa, sillä pääsis 9kk ajaksi krapuloista :D
 
Huomenta! :D
Minä heräsin puoli tuntia sitten hehe!

:hug: :hug: asty ja kuumeilija potkasette tädin pihalle ja eikun uuteen nousuun! Mä päivittelen uudet yk:t

Mii kyseli lämpöjen mittaamisesta, mä oon kans kolmivuorotyössä ja joudun heräämään kans neljältä, silllon en oo mitannu kun sehän on yötä ja keho tavallaan vielä siinä yötilassa. Jos iltaan oon menny niin sitten oon saattanu mitata. Mä mittaan nykyään kainalosta, kun se ero suusta mitattuna on joku 0,1 astetta. Kannataa kerran mitata suusta ja samantien kainalosta niin tiedät se eron ja voit mitata kainalosta ja sit vaan lisätä yhden kymmennyksen siihen.
Toivotaan, että sulla pe-la ollu ovis ja simpat on osunu kohdilleen :D


papaijalle myötäntunto :hug: krapulasta, se on hirveetä!

Mä tikutin eilen ovista ja tänään kans. Mut negaa näyttää. Joitaki nippailuja on ollu, mut se vyöhis taitaa vähän sekottaa. Oollaan sit pupuiltu kun siltä tuntuu, en jaksa repiä ressiä :D

Vielä tuohon Miin kysymään seksiasiaan, me ollaan niin nihkeitä ettei harrasteta liika-pupuilua :LOL: :LOL: :ashamed: no ei vaan, ollaan eri vuoroissa välillä niin eipä sitä ehdi sekstailemaan ja joskus oon niin väsyny esim iltavuoroputkista ettei todellakaan tee mieli ja sitten kun mulla on tää puoli krooninen virtsatulehdus, eli tulee tosi herkästi, varsinki seksin jälkeen niin se vähentää välillä haluja :/
 
Kiitos kaikille vastauksista :flower: Mie toivon nyt tosi paljon,et ovis olis ollu pe-la, niin pe-päivän puput olis kohallaan.. vetästiin kyl äsken vielä kerta kiellon päälle :D liukuvoide auttaa, jos meisseli alkaa olla "ylikuormitettu" :D Kuulostaa ehkä hurjalta..? Ei myö kuitenkaan joka kierrossa olla näin useesti,lähinnä vaan oletetun oviksen kieppeillä.. nyt sit päätettiin koittaa tässä kierrossa vähintään joka toinen päivä. Senhän pitäis riittää. :heart: Uskaltaiskohan testata kahden viikon päästä, jollei menkkoja kuulu? Kylhän ne periaatteessa siis pitäis tulla 2 viikon kuluttua oviksesta.. jos on tullakseen?

Duffy Täytyy käydä katsomassa listaa.. joskus siel oli vaan kyssäreitä miun kohalla, jos vielä, niin miula on nyt yk4 ja kp 20/28-82. Vai olisko viisaampaa laittaa 20/???. Lista on hyvä :wave:
 
Okei, minäpä tarkistan mitä sulla on yk:tten kohdalla, kp:ta en oo viittiny laittaa ollenkaan.

Mun äiti laitto viestiä, että mun veljen tyttöystävä on joutunu sairaalaan, ne siis oottaa vauvaa, syntyy tammikuussa. Vuotaa kuulemma verta, mut eivät tiedä mistä johtuu, vauva ei oo kasvanu sen mitä ois pitäny. Painaa nyt kilon ja pitäs painaa 1,3kg :( :'( toivottavasti se ei nyt lähe syntymään...

muoks. oon näköjään joskus sulta Mii kysyny ton yk:n kun se tuolla on :)
 

Yhteistyössä