Esikoisesta pitkään haaveilleiden-pino vol.3

KIITOS kaikille :heart: :flower: :heart:

Pysykää positiivisena, kyllä se luomuvauva voi tulla pidemmänkin yrityksen jälkeen :) Tutkimuksiin kannattaa kyllä hakeutua tai ainakin käydä esim. gynekologin luona juttelemassa jos tuntuu että saa mielenrauhaa :)

En tiedä mikä tässä kierrossa vaikutti merkittävästi, mutta kp 1 lähtien söin Efamolin Rigel-jättihelokkiöljyä sen kolme kaps. päivässä, n. kp 15 alkaen myös Möllerin Omega 3-öljyä 2 kaps. Multi-tabs raskausmonivitamiinia olen syönyt säännöllisesti joka päivä n. kuukauden ajan. Lisäksi noudatin koko kierron ajan hieman tunnollisemmin mulle muutenkin tuttua karppiruokavaliota :)

Lisäksi tottakai välttämätön, vauvantekohommia ovulaatioviikolla joka päivä ;)

Lisäksi uskon että positiivisella ajattelulla ( vaikka se välillä on vaikeaa, tiedän! ) voi hyvinkin olla merkitystä. Oikeastaan joka päivä esim. päikkäreillä ja illalla nukkumaan mennessä visualisoin vauvan mielessäni. Mielikuvissani kylvetin, puin ja hoivasin pientä vauvaa. Kuvittelin hänet mieheni, äitini, isäni ja muiden sukulaisteni syliin :) Uskon siis että tällaisella jonkinlaisella "itsehypnoosilla" voi olla merkitystä. Jos ei niin ainakin se toi hyvän mielen itselle ja auttoi jaksamaan :heart:
 
Sartsa83
Wau. :) Ihan mahtavaa! Siispä oppia sinun opeistasi. ;) ... tosin mä oon ite jo monta kuukautta syöny raskausmonimultivita tabletteja.. mut eipä se yksin autakaan. Ja noh, mun nyt joka tapauksessa tarvii hoidoissakin käydä kun tuo munis ei tuolta itestään tykkää irrota, mutta muuten: tosi hyviä vinkkejä. Ja jep: positiivisella ajattelulla on voimansa. Ja kun yhdistää siihen vielä sen ressittömyyden niin avot. Eli etpä tässä kierrossa ressannut mitään vaan päätit, että nyt se vauva tehään ja näin tapahtu. :) :heart:

Joten hirrrrmuisesti onnea Lumo, olet sen ansainnut! :hug: :heart:
 
Heipparallaa! Täällä elellään taas sitä piinaavaa piinaviikkoa.... Uskottelen itelleni koko ajan, että nyt kyllä olen raskaana jne...vaikka se epätodennäköistä taas onkin!Perjantaina varmaan tipahan taas maanpinnalle....Mutta jos nyt oisinkin raskaana,ja ens viikolla ois täälläpäin mulle tarjolla tuo possupiikki ni uskallanko ottaa?Mitä mieltä ootte?
 
*pihalla* Auttakee tietämätöntä.....Eilen pitkin iltapäivää alko tuntumaan lieviä menkkatuntemuksia mahassa,samanlaisia kuin menkoissa mutta huomattavasti lievempänä....Noh,illalla sitten tuli pari kertaa paperiin pyyhittäessä "limaista" vuotoa,ehkä hieman vaaleanpunaista ja ruskeaa seassa...noh,ajattelin että perkule,sieltä se täti taas kurvasi mutta EI!? Menkkatuntemukset loppu siihen ja vuotoa eikä mitään muutakaan enää näy.....Tänään siis kp 29 ja oviksen tikutin kp 15!Mitä tää voi olla??Koko yön mietin ja mietin ja tunnustelin et koskeeko mahaa vai ei.... :ashamed:
 
Sinirusko toihan kuulostaa lupaavalle. Josko siellä vaikka olisi se pieni salamatkustaja mukana. Yritä malttaa vielä muutama päivä (vaikka se vaikeata onkin) ja testaile vaikka viikonloppuna jos ei menkkoja siihen mennessä kuulu. Kiertopäivien mukaanhan sulla pitäisi jo kohta alkaa, jos luteaalivaihe on sen 14 päivää. Odottaisin kuitenkin, että menkat on sen pari päivää myöhässä, ettei sitten ole mikään kemiallinen ja siitä hirveä pettymys. Toivottavasti olisi hyviä uutisia :flower: Ja muille kanssa jaksamista yrittämiseen. Toivon teille kaikille sitä plussaa testiin ihan koko sydämestäni!
 
Mulla kp1/37-41. Epätoivoinen fiilis kun kierrot on näin pitkiä, mutta toisaalta oon nyt aika taistelumielialalla liikkeellä, päätin että nyt on mun aika tulla raskaaksi. Katotaan nyt.. :)

Marta miten sulla/teillä menee? Kiva että käyt täällä välillä kurkkimassa! :heart:

Siniruskolle täälläkin :hug:
 
Odotuspuolelta kurkkailen :xmas: Tsemppiä kaikille yrittäjille ja piinapäivien kanssa kamppaileville! Tiedän mitä se on!!! :heart:

Tänään 5+1 ja välillä koviakin jomotuksia siellä ja täällä alavatsalla mutta kuuluupi asiaan :) Toissapäivänä tosiaan kävin yksityisellä ultrassa toispuoleisten kipujen takia ( pelkäsin kohdunulkoista ) ja 0,5cm papu köllötteli ihan oikeassa paikassa kohdussa :)

Lääkäri meinasi että jos haluan voinmuutaman viikon päästä tulla uudestaan jos sitten näkyisi sydänkin :) Oli huippumukava miesgyne :D
 
Sinirusko pahoitteluni :hug:

Siili H mulla menee henkisesti hyvin, mutta fyysisesti ei niinkään :) Tänään oli alkuraskauden ultra ja pieni sydän siellä sykki, missä pitikin. Viikot oli 7+2 eli vähän enemmän kuin mitä itse olin laskenut. Oma olo sitten on aika kehno. Pahoinvointi on melkoisen runsasta ja etenkin aamupäivät on hankalia. En kuitenkaan valita, koska sehän kertoo vain sen, että raskaushormonia on tarpeeksi ja se on nyt tärkeää. Ja niin kauan odotin tätä tapahtuvaksi, että ihan sama, vaikka joutuisin patjan kantamaan vessaan :) Mulla on nyt hyvin kiitollinen olo, se ehkä parhaiten kuvaa tämän hetkistä fiilistä. Tsempitys halaus sulle Siilinen. Toivottavasti näen sun nimen pian tuolla toisella puolella :hug:
 
Marta, kiitos sanoistasi. :heart: Harmi, että on ollut kovat pahoinvoinnit, mutta hieno asenne sulla: kun on kauan odottanut ja toivonut raskautta niin eipä tommoinen niin hetkauta. Ihanaa raskausaikaa sulle, toivottavasti olo siitä paranee ja pääset kunnolla nauttimaan suurenevasta masusta. :heart:

Mulla oli viime kierto 41 pvää, jos nyt on kierto saman pituinen niin menkkojen pitäis alkaa 22.12. Niinpä vasta joulun aikaan on seuraava mahdollisuus nähdä mut tuolla mystisellä toisella puolella jonne niin kovasti tahtoisin.. *huokaus* mutta kovasti itsekin toivon että pääsen sinne sun seuraksi! :) :heart:
 
Oletteko muuten vieraillut kyseisessä blogissa: http://maailmamustavalkoinen.blogspot.com/ ?
Mulla ei mitään noin rankkaa taustaa eikä yritystäkään vielä edes sitä mystistä vuotta, mutta kyllä silti oli niin osuvia osa noista kuvituksista..
 
Sartsa83
Siili, en mä sitä epäillytkää.. ja höpsis pöpsis, menette nyt vaan ketkä pääsette sinne puolelle. Mä tuun sitten kun mun tuuri osuu kohilleen ja plussaan... *mutinaa* hemmetti kun tuo tuuri asia nyt kalvaa mieltä. Ärh!

Toi blogihan on aivan mieletön! Voin samaistua tuohon täysin vaikken ole kokenutkaan lapsen menetystä nuin ikävällä tavalla. Voin siis tuntea täysin miltä hänestä tuntuu koska kuten sulla siili niin mullaki monet osu aika hyvin omaan napaan... tunteista ja fiiliksistä.
 
Heipparallaa kaikille!! Huh ompa täällä ollu hiljasta....Huhuu!?? Tänne ei mitään ihmeempiä,greippimehu vaihettu foolihappotabletteihin ja d-vitamiiniin! Oviksen bongailun aloitin tänään taas....Ens viikon lääkäriä odotellessa! *jänskättää hurjasti* :ashamed:
 
Sartsa83
Sinirusko Tsemppiä oviksen metsästykseen... juu, aika hiljasta on todella ollu... hmm.. lieköhän ihmiset nyt hetkeksi rauhoittuneet haaveissaan. Tsemppiä myöskin lääkäriin. :) :hug:

ON: Mulle tehtiin 2. inssi eilen ja nyt sitten 2vko oottelua. Ajoitus oli hyvä ja siittiöiden määrä/laatu erinomainen.. lääkärin sanoin: parasta A-ryhmää. ;) ... mutta tuurista tämäkin on kiinni, että ei pelkkä ajoitus riitä. Toivotaan kuitenki että ois natsannu. Eli siis tänään dpo 1 tai ppt??? 1 ..minen noista tiiä mitä ne meinaa. :p
 
Mä oon alottanut viime viikolla syömään E-vitamiinia, toivotaan että sekin auttaisi tässä yrityksestä.

Eilen meidän naapuri päräytti kunnon pommin ilmaan! Tuo naapurimme on siis joku 55-60v. ja sillä on ollut vajaan vuoden verran petikaverina meidän toinen naapuri.. Pyysi mua sitten eilen kahville, ja kertoi olevansa raskaana! Hyvä että mä en pyörtynyt siihen paikkaan! Huh huh, oli siinäkin taas sulattelemista!
 
Mä vähän nostelen tätäkin pinoa, vaikka melkein kaikki taitaa olla tossa toisessa esikois-pinossa..

Satsuma, voiko se naapuri oikeasti olla noin vanha?! Aikamoinen pommi kyllä, huh huh.

Jaahas, milläkähän saatais houkuteltua Sartsa tännekin kertomaan uutisensa.. =)
 

Yhteistyössä