♥ Esikoisesta haaveilijat ♥

Fiilis, kun putsasin koko viestin pois vahingossa... No, uusi yritys.

@ronso kiitos! Oli kyllä oikein mukava ilta lauantaina. Meidän piti mennä syömään, mutta mies yllättikin mut. Tulin töistä ja mies oli siivonnut, laittanut kynttilöitä, ostanut kukkia ja tehnyt ruokaa. Silloin jäivät kyllä kaikki päivän murheet ulko-oven taakse ja koin olevani maailman onnellisin. :love:
Hahha, olen ehkä hieman hämmentynyt itsekin, miten olin oikeassa. Olen kyllä kovin iloinen puolestasi. :love:

@Pocahontas- hui, ompa jännittävää!:eek: Tsemppiä sinne! Tiedän myös aina toisinaan tuon katkeruuden tunteen, vaikka itselläni ei mitään vikaa pitäisi ollakkaan.

Niin ja tosiaan, täällä yk5. Mun niukat menkat olivat nyt entistäkin niukemmat. Veikkaa, että loppuvat tämän päivän aikana. Onkohan moinen edes normaalia? Tässä on alkanut miettiä kaikenlaista, vaikka meillä ei edes ole vielä kauaa yritystä takana. :LOL: Voi huoh, tämä mieli.
 
Ihana plussamyrsky! Paljon onnea kaikille:love::love:
Täällä eletään tosi jänniä hetkiä:eek: Tein tänään testin, johon ilmesty haaleista haalein haamu! Paras kaverini näki sen myös, mutta se on ihan todella haalea, eikä juuri näy kuvassa. Keskiviikkona testaan uudelleen, mutta nyt jännittää! Hieman pelottaa että miten nyt käy, kun gynekologi sanoi että raskaaksi tulemista kannattaisi siirtää tuonnemmaksi:unsure:
 
@marrrsipaani oiii kuulostaa ihanalta, ihana mies! :love: vähän itkeä tirautin :LOL: kieltämättä ajatuksia herää nyt noista sun menkoista, eihän sitä tiiä... o_O

@Karla89 nyt on vähän ristiriitainen olo saako sun plussasta onnitella vai ei :eek: kuitenkin tuli tosi iloinen olo, toivottavasti asiat järjestyy parhaalla mahdollisella tavalla (y)

Mulla on näköjään ensimmäisenä raskausoireena vuosisadan flunssa. En normaalisti sairasta edes flunssia, niin olen varma että tää johtuu nyt siitä :LOL: niin sopivasti samaan aikaan alkoi. Tissit on kans tosi kipeet, kipu eroaa normaalista kuukautisia edeltävästä niin että nännien aluekkin on kipeä. Lisäksi vatsassa vihloo ja välillä huippaa. Olo on tosi seesteinen, mutta silti jotenkin huolettaa että pysyykö se matkassa.
 
@atvk87 täällä nyt sellainen tilanne, että pms nostaa päätään eli ahdistaa ja surettaa pahasti ku vauvaa ei tule :cry: Eilen oli se lääkäri ja tilanne sama eli leikkausjonoon laittoivat(n) Tuntuu niin pahalta et saadakseni lapsen mun pitää mennä leikkaukseen?! Miks toiset saa niin helpolla... katkeruus on valitettavasti.. Leikkauksessa tehää kaupanpäälle se aukiolotutkimus. Toivoin niin et oiski näkyny ultrassa vauveli kohdussa, mutta ei.. Sain myös primoluteja kiertoa tasaamaan ens kierrosta. Kohdun endometrium 6mm vaa, kp 22 ja taas 1 johtofollikkeli tietenkin endometrioosin alla/sivulla, lääkärin mukaan ei huono toi paksuus ja mietti et ovis saattaa tulla pian, wtf.. hukkaan menee taas yksi munasolu :( Että tälläiset surkeat kuulumiset, eilen vollotin monta kertaa... Onneks tänään kivaa ohjelmaa, kp 23 ni menkat alkaa anytime. Mukavaa päivää muille!
Voi sua raasu! <3 Ymmärrän fiilikset tosi hyvin.
Anteeksi, kun en ole ehtinyt kirjoittaa, miettinyt olen asiaasi moneen kertaan kuitenkin.
Miten tää voi olla niin epäreilu asia. Toiset raskautuvat ehkäisyn läpi vahingossa ja toiset eivät ilman ulkopuolista apua. Hyvä syy mielestäni olla katkera. Sitä on liikkeellä!
Tosin positiivistahan tuossakin on! Se on hoidettu sitten ja aukiolotutkimus lisää onnistumisprosentteja roimasti, kun väylät aukenevat. Eikä leikkaus onneksi ole iso, tähystys on nykyään niin rutiinijuttu ja osaavia lääkäreitä sen hoitamiseen löytyy. Lisäksi se on varmasti ainoa keino raskautumiseen ja jos sitä ei tehdä, voi se aiheuttaa sitten kunnon tuhoakin.
Hienoa kuulla, että muuten kaikki oli kunnossa. Hukkaan menee tuo joo, mutta parempaa on luvassa! Miten ne primot otat käyttöön?
Toivottavasti viikonlopussasi oli jotain positiivistakin. (y)

Mulle ei kuulu mitään, lueskelin omakannasta noita gynen tekstejä, niin kohdun limakalvo vain 3,4 mm. Ja jotain helminauhamaisesta juttua, tota ammattikieltä on vaikea ymmärtää muuten. Ja kysta n. 4 cm toisessa munasarjassa. Se varmaan muuten puhkesi viime kuukautisten aikaan, kun niiden jälkeen on ollut helpompi pidättää pissaa! :ROFLMAO:

Onnittelu @Karla89 plussasta, kyllä se siitä suttaantuu!
 
@Karla89 varovaiset onnittelut :love: asioilla on tapana järjestyä ja pidetään peukkuja, että kaikki menee hyvin :)

@ronso mulla on vähän saman tyyppisiä oireita kuin sulla. Vähän oon flunssainen, vatsassa jänniä tuntemuksia ja välillä meinaa huimata. Mua ei juurikaan normaalisti huimaa, niin viimeviikolla aloin aavistella, että saattaisin olla raskaana, kun istuin koulutuksessa ja ihan yhtäkkiä alkoi maailma pyöriä ympärillä.. Ei onneks kestänyt kuin hetken, enkä usko et kukaan muu ees tajus, että kävin jossain ihan omissa sfääreissä hetken :LOL: Mun olo ei oo niin zen ja seesteinen kuin oli viikonloppuna, tänään testasin aamulla niin mun mielestä viiva ei ollut aivan yhtä vahva kuin eilen ja sekös kävi huolettaan.. No ehkä ei pitäis murehtia. Ja tänään piti olla menkkojen alkamisen päivä, eikä niitä oo vielä kuulunu, niin jospa ne ei tuliskaan ja masuasukki pysyis matkassa. On tämä tällaista yhdestä piinaamisesta toiseen siirtymistä.. voi kun vaan osais olla ihan ajattelematta:ROFLMAO: Onneks viikonlopuksi on reissu luvassa, niin saapi hetkeksi muuta ajateltavaa.

@marrrsipaani oliskohan sulla sittenkin vielä toivoa..? Jos se olis kuitenkin ollut alkuraskauteen liittyvää vuotoa..? ja sun mies on kyllä ihana, vitsit mikä ylläri :love:
 
@Hiutale89 sehän voi olla et oot juonu vaan vähän enempi illalla tai sitte kroppa poistanu nesteitä urakalla, niin pissa sattunu olemaan vähän laimeempaa :) tarrasukkia! Testailen huomenna aamusta itse taas, tänään jätin välistä. Jos viiva vahvistuu yhtä reilusti kuin toissapäiväisestä eiliseen niin huomenna vois olla jo tasavahva :LOL: mutta oon yrittäny psyykata itseäni et moni muukin seikka vaikuttaa vahvuuteen kuin hormonin todellinen määrä veressä...

@tilliina eikö ookkin jännä miten ovisplussa tuntuukin jo voitolta itsessään! Mää niin ymmärrän niitä jotka jää koukkuun testailuun.
 
  • Tykkää
Reactions: tilliina
Paljon Onnea kaikille plussailijoille!

ON: Viimeksi olen kirjoitellut kuukausi sitten, kun uusi työni oli alkanut ja kertoilin, että nyt varmasti jää vähemmälle tänne kirjoittelit. No niinhän siinä kävi, että uusi työni on imaissut minun mukaansa ja vauvahaaveet jääneet taka-alalle. Miehen kanssa touhuilutkin jäi tässä kuussa vähemmälle ja menkat alkoivatkin yllättäen kp26. Nyt yk7 Kierto mulla siis pillereiden lopetuksen jälkeen nyt heitellyt 26-46 väliltä. Nyt kun työ on imaissut mukaansa sitä miettii, että pitäisikö vauvahaaveita lykätä myöhemmäksi ja keskittyä nyt uraansa. Tässä viime viikolla sain tietää, että määräaikaisuuteni jatkuu syyskuun loppuun asti. Tää on mulle muutenkin tosi vierasta, että työ on niin tempaissut mut mukaansa. Mulle kun koskaan ei ole työ näytellyt niin tärkeätä roolia elämässä vaan tavoitteet ovat olleet siinä perheessä ja suurin haave (mikä on kylläkin edelleenkin suurin haave) on tulla äidiksi. Tuntuu, että muutenkin tämä työ on pistänyt itseni ajattelemaan niin paljon tulevaisuutta, etten ole oikein itsekkään varma, että mitä oikein haluan. Äidiksi toivoin tulevani, ennen kuin täytän 25 vuotta. Tämä ikä tulee täyteen ensi vuoden joulukuussa, joten tuolla toiveella alkaa olla kiire. Ja nyt kun sillä on kiire, ja olen niin sekasin ajatuksieni kanssa, sitä miettii, että mitä sillä iällä on enää väliä, kun jos kerta ylitetään tuo maaginen 25 vuoden ikä. Ja jos vauvahaaveita nyt vain lykkäisi myöhemmäksi. En tiedä, voi kun joku osaisi puolestani kertoa, että mitä oikein haluan. Mutta mutta palstaa lueskelen viikoittain edelleen ja tulen kyllä kirjoittelemaan tänne kun saan vähän ajatuksiani kasaan tämän asian suhteen.
 
  • Tykkää
Reactions: marrrsipaani
Paljon Onnea kaikille plussailijoille!

ON: Viimeksi olen kirjoitellut kuukausi sitten, kun uusi työni oli alkanut ja kertoilin, että nyt varmasti jää vähemmälle tänne kirjoittelit. No niinhän siinä kävi, että uusi työni on imaissut minun mukaansa ja vauvahaaveet jääneet taka-alalle. Miehen kanssa touhuilutkin jäi tässä kuussa vähemmälle ja menkat alkoivatkin yllättäen kp26. Nyt yk7 Kierto mulla siis pillereiden lopetuksen jälkeen nyt heitellyt 26-46 väliltä. Nyt kun työ on imaissut mukaansa sitä miettii, että pitäisikö vauvahaaveita lykätä myöhemmäksi ja keskittyä nyt uraansa. Tässä viime viikolla sain tietää, että määräaikaisuuteni jatkuu syyskuun loppuun asti. Tää on mulle muutenkin tosi vierasta, että työ on niin tempaissut mut mukaansa. Mulle kun koskaan ei ole työ näytellyt niin tärkeätä roolia elämässä vaan tavoitteet ovat olleet siinä perheessä ja suurin haave (mikä on kylläkin edelleenkin suurin haave) on tulla äidiksi. Tuntuu, että muutenkin tämä työ on pistänyt itseni ajattelemaan niin paljon tulevaisuutta, etten ole oikein itsekkään varma, että mitä oikein haluan. Äidiksi toivoin tulevani, ennen kuin täytän 25 vuotta. Tämä ikä tulee täyteen ensi vuoden joulukuussa, joten tuolla toiveella alkaa olla kiire. Ja nyt kun sillä on kiire, ja olen niin sekasin ajatuksieni kanssa, sitä miettii, että mitä sillä iällä on enää väliä, kun jos kerta ylitetään tuo maaginen 25 vuoden ikä. Ja jos vauvahaaveita nyt vain lykkäisi myöhemmäksi. En tiedä, voi kun joku osaisi puolestani kertoa, että mitä oikein haluan. Mutta mutta palstaa lueskelen viikoittain edelleen ja tulen kyllä kirjoittelemaan tänne kun saan vähän ajatuksiani kasaan tämän asian suhteen.
Kukaan ei tietenkään voi tulla sanomaan, miten asiat kannattaa tai pitää tehdä, mutta eihän sulla iän puolesta vielä kiire ole saada lapsia :) en usko, että menetät mitään, vaikka odottaisitkin vuoden tai pari. Ehdit varmasti saada lapsia myöhemminkin. Ihanaa, kun oot löytänyt mukavan työn! Onnea siitä :)
 
  • Tykkää
Reactions: Mimpsu93
@Karla89 ooo! Taidan onnitella sua, vaikken tiedä saanko; onnea! :love: Mielenkiinnolla odottelen jatkoa. o_O

@ronso Hahah, ihana :LOL:<3 Äidille asiasta valitin, niin hän totesi, että mielummin noin päin, kuin että yhtäkkiä vuotaisi ihan sairaasti. Itse tässä ajattelin, että jos tammikuussakaan ei ole vielä plussaa tikussa, niin menen käymään vaihteeksi gynellä.
Kiva, että kerrotte noita oireita, niin voin sitten taas tässä kierrossa etsiskellä niitä. :whistle:;)

@Hiutale89 olisikin, en kumminkaan jaksa uskoa siihen, kun testit näytti negaa eikä oireita ole. (n) Ehkä tässä kierrossa sitten. :D

Ajattelin itsekin alkaa tikuttaa ovista tässä kierrossa. En ole kauheasti perehtynyt asiaan, joten jos jollain on jotain sanottavaa siitä, niin luen mielelläni. :)

Yksi "ihana" kaverini totesi tuossa, kun mainitsin siitä, miten paljon harmitti, kun menkat alkoivat, että se on sama, kuin hänelle karkkipäivä. Hän suuttuu, kun ei lauantaina saa karkkia. Nousi taas niin paljon savua korvista, ettei mitään rajaa. Samalta tyypiltä en ole mitään positiivista kuullut kuukausiin. Onneksi on tämä foorumi.
 
Viimeksi muokattu:
Onnitteluja taas plussanneille ja voimia niille, jotka sitä tarvitsevat (y)
Teitä on täällä niin monta, etten vielä ole päässyt ihan kärryille kenellä on mitäkin menossa, mutta ehkä mä pikkuhiljaa opin :)

Tällä hetkellä itse odottelen mitä tuleman pitää; ensi viikoksi odotan menkkoja alkavaksi, katsotaan kuinka käy. Tässä on kyllä muiden asioiden tiimoilta ollut todella kovaa stressiä ja väsymystä, joten ihmettelen suuresti jos nyt ekasta tärppäisi. Mainittakoon vielä, että tässä on itsellä käynnissä tutkimuksia muuhun asiaan liittyen ja hyvin todennäköisesti minut tässä lähiaikoina leikataan. Torstaina lääkärissä käynnin jälkeen olen todennäköisesti viisaampi siitä, mitä tapahtuu ja millä aikataululla. Toivon vaan kovasti, että tämä sähellys ei häiritsisi liiaksi tätä vauvaprojektia...

Kaikille tsemppiä (y)
 
@Mimpsu93 olet kyllä isojen asioiden äärellä.. Ensinnäkin on tosi hienoa, että olet löytänyt sellaisen työn, mistä pidät. Sellaista työtä on motivoivaa tehdä, kun siitä nauttii. Toisekseen, lapsen yrittämiseen voit tietää vain sinä sen oikean ajan. Olet kyllä niin nuori, että ehdit varmasti vielä äidiksi, vaikka olisit vähän aikaa töissäkin. Minulla oli aikanaan haaveena olla äiti ennenkuin täytän 25v, no sitten tuli pari pikkumuuttujaa ja hups vaan, olenkin 28v ja juuri viimeviikolla tein elämäni ensimmäisen plussatestin. Ja nyt olen sitä mieltä, että tämä on juuri se oikea aika. :) Elämä kantaa ja asioilla on tapana järjestyä. Tsemppiä sinulle :love:

@ronso Mä yritän uskoa, että eilisen hailakampi testi johtui siitä, että kävin yövuorossa aamuyöstä vessassa ja kotiin tultuani vain muutaman tunnin pidättämisen jälkeen tein testin. Ehkä pissa ei vaan ollut tarpeeksi vahvaa tavaraa. :LOL: Tänään aamulla oli sitten vähän vahevempi viiva..(y) Mut tällä testailun tahdilla mun ois pitäny kuulua tuohon himotestailuryhmään.. :whistle: ootko aatellu tehä digitestiä joku päivä vai luotatko noihin viivatesteihin? Mua vähän kiinnostais tehä digi, mut en tiiä, milloin se kannattais. Varmaan huomenna sorrun siihen :D

@marrrsipaani onpa vähän kummallisesti sun kaveri tokaissut.. o_O Minä oon kertou vain yhdelle ystävälle et on yritys päällä ja hän onneks suhtautui asiaan iloisesti ja myönteisesti. Plussauutista en ole vielä hälle kertonut, koska en sitä usko oikein itse vielä. Mutta tämä ryhmä on kyllä :love::love:

Tsemppiä @Hepaliina (y)
 
@Hiutale89 no niin, ei huolta siis! :love: kyllä mä ihan yhtälailla luotan viivaan kuin digiinkin, yhtälaillahan ne mittaa hcg:tä. Mut voi olla että huvin vuoksi teen diginkin vielä :LOL: tänä aamuna dpo12-13 oli vahvistunut viiva taas, ei vielä ihan tasavahva mut aika hyvä: http://aijaa.com/HoTwXM

Millonhan sitä uskaltais elokuisiin siirtyä (on muuten ketju tullut jo!)... ei millään haluaisi täältä luikkia pois :)
 
@ronso hienosti viiva vahvistuu (y) toivotaan että pysyy matkassa. Huomasin kans eilen, että on elokuisten ryhmä perustettu. Kävin jo lueskelemassa, mutta en vielä mitään kirjoitellut. Jotenkin en meinaa vielä uskoa, että tein plussan pian viikko sitten.o_O Ehkä mä sen digin teen ja sen jälkeen alan suunnitella siirtymistä elokuisten ketjuun. Ehkä..
 
  • Tykkää
Reactions: ronso
Voi sua raasu! <3 Ymmärrän fiilikset tosi hyvin.
Anteeksi, kun en ole ehtinyt kirjoittaa, miettinyt olen asiaasi moneen kertaan kuitenkin.
Miten tää voi olla niin epäreilu asia. Toiset raskautuvat ehkäisyn läpi vahingossa ja toiset eivät ilman ulkopuolista apua. Hyvä syy mielestäni olla katkera. Sitä on liikkeellä!
Tosin positiivistahan tuossakin on! Se on hoidettu sitten ja aukiolotutkimus lisää onnistumisprosentteja roimasti, kun väylät aukenevat. Eikä leikkaus onneksi ole iso, tähystys on nykyään niin rutiinijuttu ja osaavia lääkäreitä sen hoitamiseen löytyy. Lisäksi se on varmasti ainoa keino raskautumiseen ja jos sitä ei tehdä, voi se aiheuttaa sitten kunnon tuhoakin.
Hienoa kuulla, että muuten kaikki oli kunnossa. Hukkaan menee tuo joo, mutta parempaa on luvassa! Miten ne primot otat käyttöön?
Toivottavasti viikonlopussasi oli jotain positiivistakin. (y)

Mulle ei kuulu mitään, lueskelin omakannasta noita gynen tekstejä, niin kohdun limakalvo vain 3,4 mm. Ja jotain helminauhamaisesta juttua, tota ammattikieltä on vaikea ymmärtää muuten. Ja kysta n. 4 cm toisessa munasarjassa. Se varmaan muuten puhkesi viime kuukautisten aikaan, kun niiden jälkeen on ollut helpompi pidättää pissaa! :ROFLMAO:

Onnittelu @Karla89 plussasta, kyllä se siitä suttaantuu!

Ensinnäkin onnittelut kaikille plussanneille, mikä ihana plussa-aalto täällä!! :love:

Suurkiitos kaikille mua lohduttaneille! :)

@atvk87 ihanainen, kiitos aivan ihanasta kommentista! <3 :love: Kyllä täällä on niin ihanaa ja maailman parasta vertaistukea! :) Kyllä tän tilanteen ja mielialan ymmärtää vain toinen saman kokenut nainen. Vaikka takana "vasta" alle vuosi yritystä ni on se niin hajottavaa. Mut nyt taas alkaa elämä voittaa täällä, enkä itke ihan koko ajan. Viikonlopussa oli positiivistakin :) En vaa jaksanu kirjautua/kirjoitella, mut ahkeraan oon lukenu täällä. Nyt sellanen tilanne et oottelen et menkat alkais ni sit ens kierron 15. pvä alotan primoja 10 pvä:n kuurin. Tai siis toki toivon ihmettä eli menkkojen poisjääntiä ja raskautta! :D Kokeilen 1kk ainakin ku se käsittääkseni parantaa kohdun limistä? Mun limis oli vaa 6mm kp 22, vissii aika huono..
No mut se minusta, miten sä oot jaksellut nyt? Ootat niitten kokeitten tuloksia, onpa tylsää ku pitää oottaa torstaihin tai perjantaihin saakka o_O Soittaako lekuri sulle silloin tulokset? Millä kp:lla sulla oli limis 3,4mm? Jännä toi helminauhamainen (munasarja/munasolut?), tuon sanonnan kuulee yleensä pco:n yhteydessä :eek: Oliko sulla se kysta endoa vai jotain muuta? Voi että sentään, ei oo sullakaan helppoa :( Miten lääkäri nyt tästä eteenpäin hoitaa sua, onks joku suunnitelma? Hyvä ku niit verikokeita nyt otti (olikse keltarauhasarvo?) ja miehen simppatestin, oispa ne nyt ainakin kunnossa. Onneks tajusit mennä hyvissä ajoin gynelle ni tiedät jo noin paljon alakerran meiningistä. Nyt ei vaa luovuteta eikä menetetä toivoa! :love:
 
Viimeksi muokattu:
Täällä myös kuumeilija ilmoittautuu! 26v tulee ikää ensi kuussa ja mies on vähän nuorempi. :) Ensimmäistä lasta haaveillaan. Nyt ensimmäinen yrityskierto alkamassa! Jännittää niiiin pirusti että tärppääkö nopeasti. Pelkään, että petyn hirveästi jos ei heti plussaakaan. :( Tiedän - ei paineita.. mutta silti! Raskausajan vitamiinivalmiste jo aloitettu. Lisäksi aloitan greippimehun pari viikkoa ennen ovulaatiota ja vehnänalkioöljy tilattu :D Kaikki poppaskonstit heti käyttöön! Mielessä ei pyöri mikään muu kuin tämä tällä hetkellä. <3
 
Ihana plussa-aalto taalla pyyhkaissyt yli! Onnea kaikille plussanneille!! Ja pahoittelut uuteen kirtoon joutuneille, heihin tassa samaistun silla...

..ON: tanaan alkoi aivan puskista KP29 aivan kreisimenkat. Olin jo ollut aivan varma raskausdesta - ei nim mitaan tyypillisia menkkaoireita ja muutenkin flunssa, lammot, rinnat, yms muu olo antoi ymmartaa etta olisi vihdoin tarpannyt. Soitin laakariin sanoin etta viela yksi kierto (viides) ja sitten riitti clomit. Ymmarsi hyvin ja nyt vetelen viela taman yhden kierron ja heti tammikuun alussa tapaaminen laakarin kanssa taas ja katsotaan seuraava steppi. Usko valilla hiipuu etta tama tasta, mutta luotan nyt kuitenkin etta meillekin se vauva siunaantuu.
 


♥ Esikoisesta haaveilijat ♥

Päivitetty 29.11.2017

Yritys päällä:
Jennipä 24v (mies 24v).................ya 5/16, yk 14, hoidot aloitettu 8/17
voittamaton 26v (mies 36v)..........ya 12/16, yk 8, hoidot aloitettu 3/17, eka ovis (letrozol+ovitrelle) 9/17
Hope- 24v (mies 25v)....................ya 9/16, yk 14
Eela- 28v (mies 32v)......................ya 1/17, yk 9
Kumiankka1 26v (mies 26v)..........ya 5/17, yk 8
ananasbananas 25v (mies 29v)....ya 1/17, yk 4
tilliina 29v (mies 29v).....................ya 8/17, yk 5
Riannah 27v (mies 29v).................ya 7/17, yk 3
Mimpsu93 23v (mies 23v)..............ya 6/17, yk 7
Aurink0 23v (mies 25v)..................ya 7/17, yk 2
Jahapa 25v (mies 27v)...................ya 7/17 yk 2
Kajo88 29v (mies 32v)...................ya 7/17, yk 5
Karla89 28v (mies 35v)..................ya 8/17, yk 4
Minguliini 31v (mies 30v)...............ya 7/16, yk 13, hoidot aloitettu 8/17 (clomit)
marrrsipaani 20v (mies 22v)..........ya 8/17, yk 5
emppu11 25v (mies 25v)................ya 11/16 (clomit)
Pihlatar 25v (mies 28v)...................ya 7/17, yk 4
lovecoco 26v (mies 25v)................ya 10/17, yk 1
Nadine88 29v (mies 29v)................ya 10/17, yk 2
Puukiipijä 27v (mies 27v)...............ya 6/17, yk 6
Piusy 23v (mies 29v)......................ya 10/13, hoidot aloitettu 10/17
Pocahontas- 30v (mies 33v)..........ya 3/17
atvk87 30v (mies 35v).....................ya 7/17, yk 5
Naturamama 32v (mies 30v)..........yk 1, luomu
vauvahaave- 24v (mies 24v)...........ya 11/17
Hepaliina 23v (mies 34v)................ya 11/17, yk 1
Aurorials 28v (mies 29v).................ya 5/17, yk 6

Plussanneet 2017:
Ronso 27v (mies 26v), ya 9/17, plussa 11/17
Hiutale89 28v (mies 33v), ya 8/17, yk 2, plussa 11/17
eevas 27v (mies 27v), tjottaillen, plussa 11/17
Pilvilinna91 26v (mies 26v), ya 8/17, yk 3, plussa 11/17
Muro95 22v (mies 21v), ya 2/17, yk 7, plussa 10/17
jenetsu 29v (mies 27v), ya 8/17, plussa 10/17
Vesinokkaeläin 31v (mies 30v), ya 7/17, yk 2, plussa 9/17
Tähtisilmä93 24v (mies 32v), ya 6/17, yk 3, plussa 9/17
miimape 24v (mies 23v), ya 6/17, yk 3, plussa 9/17
ToukkaHaave87 30v (mies 29v), ya 7/16, yk 8, plussa 9/17
Myrsky10 22v (mies 26v), ya 4/17, yk 4, plussa 8/17
Linnn 26v (mies 27v), ya 10/16, yk 9, plussa 7/17
rubikinkuutio 27v (mies 22), ya 7/17, yk 1, plussa 7/17
Edith_87 29v (mies 32v), yk 7, plussa 7/17
Suikku1 25v (mies 32v), ya 5/17, yk 2, plussa 7/17
frisof 26v, ya 6/17, yk 1, plussa 6/17
Paputoive 29v (mies 30v), ya 5/15, yk 21, hoidot 3/17 alkaen, plussa 6/17
Viiruli 27v (mies 27v), ya 11/16, yk 7, plussa 6/17
Kinder_kitty 24v (mies 26v), ya 1/15 (km 6/16), yk 9, plussa 5/17
Shara 27v (mies 28v), ya 12/16, yk 4, plussa 4/17
Hyppymassu 23v (mies 22v), ya 9/16, plussa 2/17
Kukkavoi 33v (mies 33v), ya 10/16, yk 5, plussa 2/17
ajatuksissa 27v (mies 30v), ya 5/16, yk 10 plussa 2/17
Innih 23v (mies 24v) ya 10/16, yk 3, plussa 1/17
pehmis26 26v (mies 26v) ya 6/16, yk 8, plussa 1/17
N93 ya 3/16, plussa 1/17, (kkm 2/17)
VernaMaria 29v (mies 36v) ya 12/16, yk1, plussa 1/17

Varsinaista yritystä odottavat kuumeilijat:
Karvakorvat 23v (mies 24v), ehkäisy pois kesä/syksy 2017

Taustalla:

Uudet käyttäjät: Ilmoita tietosi (nimimerkki, ikä, miehen ikä, ya = yrityksen aloitus, yk=yrityskierrot) punaisella värillä mikäli halut tiedot listaan. Myös päivitykset punaisella. Jatkossa en päivittele listalle muita kuin punaiset tiedot (helpompi bongata tekstistä). :) Fontin väri vaihtuu tuolta tekstilaatikon pisarasta.
 
Viimeksi muokattu:
Hirrrveesti plussia. Onnea!

Täällä nähtiin sitten unta synnytyksestä, olen päättänyt että en rupea ollenkaan miettimään synnytystä ennen kuin olen paksuna. 5 päivää inseminaatiosta.. rinnat on kyllä kipeet vaan olipa nuo viime kierrossakin. Liian helppoo tuo lugejen syöminen kun meinaa aina unohtua ottaa, mietin jo pitääkö dosetti hommata itselleen. :LOL: Väsymystä on mikä haitaks miun ”pysy positiivisena ja elinvoimaisena” aikeelle..

Tilasin raskaustestejä ja kymmenen tuli tällä viikolla. Vielä pitäs malttaa oottaa viikon päähän perjantaihin
 

Yhteistyössä