@Kumiankka1 Voimia suruun keskelle
Monta karvakaveria viimeiselle matkalle saatelleena tiedän just tuon sydäntä korventavan tuskan. Aika parantaa ja onneksi kukaan ei koskaan vie ihania muistoja pois, vaikka näin pian tällaiset sanat varmasti kuulostava tyhjiltä!
En nyt enää muista olenko kaikkia plussanneita muistanut onnitella, joten tässä ISO yhteisonnittelu kaikille!
Mä jouduin lähteä tänään töistä pois, koska oksensin kaksi kertaa! En mitenkään erityisen paljon, mutta kuitenkin niin että työkaverit kaikki huomasivat. Sopersin jotain mahataudista mitä tämä toki voi hyvin ollakin, mutta en halua kenenkään salapoliisivaistojen heräävän! Ällötystä on ollut parina aamuna, mutta ei kertaakaan vielä näin voimakasta.
Testi oli tänään kuitenkin negatiivinen ja se testi josta laitoin kuvan, ilmeisesti viallinen. Tänään pitäisi menkkojen alkaa! Yöllä alavatsaa poltti niin lujasti, että olin ihan varma että nyt ne alkoivat, mutta ei!
Muitakaan tavanomaisia menkkaoireita ei ole, mutta kaikenlaisia muita outouksia kylläkin havaittavissa! Olen tässä viimeisen viikon aikana tullut tosi herkäksi kaikenlaisille hajuille ja välillä tuntuu että haistan sellaisiakin hajuja joita ei ole olemassakaan
Jotenkin on kauhean vaikea uskoa että keksin nämä oireet päästäni, mutta samalla taas haluan pysyä realistina. Jos menkkoja ei kuulu, sunnuntaina testataan! Kp 26/26-28 ja dpo 14-15.