♥ Esikoisesta haaveilijat ♥

@voittamaton ei noi ovistestit tuntunut tummenevan niin otin ekan terolutin eilen. Toivottavasti nyt tulis menkat vähän aikasemmin kun viimeks vikan teron jälkeen. Toivottavasti sullakaan ei kierto nyt venyisi.

@Vesinokkaeläin vapaapäivät on kamalia piinaviikolla. Vielä pahemmiks oon kokenut itse yövuorot, kun sillon valvotaan yksin ja on usein liikaa aikaa keskittyä kropan tuntemuksiin.
 


♥ Esikoisesta haaveilijat ♥
Päivitetty 19.8.2017 (vanha lista löytyy 12.5.2017)

Yritys päällä:
Jennipä 24v (mies 24v)................ya 5/16, yk 11, hoidot aloitettu 8/17
voittamaton 26v (mies 36v).........ya 12/16, yk 5, PCO todettu 3/17
Hope- 24v (mies 25v)....................ya 9/16, yk 14
Tuimatar 28, (mies 36)..................ya 10/16, yk 11
Eela- 28v (mies 32v)......................ya 1/17, yk 8
Kumiankka1 26v (mies 26v).........ya 5/17, yk 5
Tähtisilmä93 24v (mies 32v).........ya 6/17, yk 3
ananasbananas 25v (mies 29v)....ya 1/17, yk 3
tilliina 29v (mies 29v).....................ya 8/17, yk 2
Riannah 27v (mies 29v).................ya 7/17, yk 3
Mimpsu93 23v (mies 23v).............ya 6/17, yk 4
Aurink0 23v (mies 25v).................ya 7/17, yk 2
Jahapa 25v (mies 27v)..................ya 7/17 yk 1
Vesinokkaeläin 31v (mies 30v)....ya 7/17, yk 2
Kajo88 29v (mies 32v)..................ya 7/17, yk 2
Karla89 28v (mies 35v).................ya 8/17
jenetsu 29 v (mies 27v)................ya 8/17
Minguliini 31v (mies 30v).............ya 7/16, yk 13, hoidot aloitettu 8/17 (clomit)
marrrsipaani 20v (mies 22v)........ya 8/17, yk 2
Pihlatar 25v (mies 28v)................ya 7/17, yk 2
Pilvilinna91 26v (mies 26v)..........ya 8/17, yk 1

Plussanneet 2017:
miimape 24v (mies 23v), ya 6/17, yk 3, plussa 9/17
ToukkaHaave87 30v (mies 29v), ya 7/16, yk 8, plussa 9/17
Myrsky10 22v (mies 26v), ya 4/17, yk 4, plussa 8/17
Linnn 26v (mies 27v), ya 10/16, yk 9, plussa 7/17
rubikinkuutio 27v (mies 22), ya 7/17, yk 1, plussa 7/17
Edith_87 29v (mies 32v), yk 7, plussa 7/17
Suikku1 25v (mies 32v), ya 5/17, yk 2, plussa 7/17
frisof 26v, ya 6/17, yk 1, plussa 6/17
Paputoive 29v (mies 30v), ya 5/15, yk 21, hoidot 3/17 alkaen, plussa 6/17
Viiruli 27v (mies 27v), ya 11/16, yk 7, plussa 6/17
Kinder_kitty 24v (mies 26v), ya 1/15 (km 6/16), yk 9, plussa 5/17
Shara 27v (mies 28v), ya 12/16, yk 4, plussa 4/17
Hyppymassu 23v (mies 22v), ya 9/16, plussa 2/17
Kukkavoi 33v (mies 33v), ya 10/16, yk 5, plussa 2/17
ajatuksissa 27v (mies 30v), ya 5/16, yk 10 plussa 2/17
Innih 23v (mies 24v) ya 10/16, yk 3, plussa 1/17
pehmis26 26v (mies 26v) ya 6/16, yk 8, plussa 1/17
N93 ya 3/16, plussa 1/17, (kkm 2/17)
VernaMaria 29v (mies 36v) ya 12/16, yk1, plussa 1/17

Varsinaista yritystä odottavat kuumeilijat:
Karvakorvat 23v (mies 24v), ehkäisy pois kesä/syksy 2017
vauvahaave- 24v (mies 24v), ya 2/18

Taustalla:
eevas 27v (mies 27v) ya 2018

Uudet käyttäjät: Ilmoita tietosi (nimimerkki, ikä, miehen ikä, ya = yrityksen aloitus, yk=yrityskierrot) punaisella värillä mikäli halut tiedot listaan. Myös päivitykset punaisella. Jatkossa en päivittele listalle muita kuin punaiset tiedot (helpompi bongata tekstistä). :) Fontin väri vaihtuu tuolta tekstilaatikon pisarasta.
 
Viimeksi muokattu:
Täällä kp34 ja @voittamaton mullakaan ei vielä menkkaoireita, taas pääsen jännään paljonko venyy:unsure: Toisaalta ollu kroppa vähän kovilla, että jospa ne sieltä, kun vähän lepäilee:) Tänään jopa ekaa kertaa puoleen vuoteen nostaa luulo-oireet päätään, mua nimittäin yököttää:sick: Pistän kuitenki liian vähän syömisen piikkiin. Ois tuo melkoinen ihme:ROFLMAO:
 
  • Tykkää
Reactions: marrrsipaani
Täällä yk2.

Oon kyllä maailmanluokan ammattilainen kuvittelemaan oireita. Tänään on alavatsaa turvottanut kipeästi koko päivän, närästänyt, tullut ministi vaaleanpunaista vuotoa ja ollut vatsa sekaisin. Tottakai tämä tarkoittaa että olen raskaana. Tänään kp 20/30.

Joopa joo, onneksi työpäivät menee nopeasti ja viikon päästä ollaan jo fiksumpia.:ROFLMAO:
 
Moikka. :)

Mä oon aatellut. että mielelläni ostan/hankin lapselle osan tavaroista käytettyinä. Etenkin vaatteita saa varmasti tuttavilta ja kirppiksiltä kans hyviä, etenkin kun vauvat kasvaa niin nopeasti ettei niitä pieniä vaatteita kovin kauaa käytä joten ovat hyväkuntoisia kirppiksillä. :) Vaunut haluaisin kyllä varmaan ihan uudet, mutta ei todellakaan tarvitse olla mitkään super-hyper-ihmevaunut, vaan tosi käytännölliset ja mukavat. :D
Jotenkin sitä jo miettii sellaisiakin asioita, että pitäiskö hankkia kantoliina tai kantoreppu ja kumpi ois parempi ja ja ja ...vaikka mitä... :D

@Myrsky10 Onnea odotukseen! <3 Minkälaisia raskausoireita sulla oli ennen plussaa? :)

Minut voisi myös lisätä listaan.

Pihlatar 25 v (mies 28 v) ................ ya 7/17, yk2.

Kai tämä nyt on vielä yrityskerta 2, kun ei ole edelleenkään menkkoja kuulunut.
 
  • Tykkää
Reactions: Jennipä
Ei ole tosiaan menkat alkanu tänäänkään. Alkaa jo tuntua aika erikoiselta tämä, mutta rehellisesti sanottuna en vaan uskalla tehdä raskaustestiä vielä pariin päivään. Jos ei torstaina ala menkat niin sitten taidan tehdä.
Ahdistaa vaan valmiiksi niin kovin, jos se tulos on negatiivinen.

Olin tänäänkin aamulla ihan varma, että nyt on vuoto alkanut. Tänään oli taas jotenkin etova olo, oikeastaan yhdessä vaiheessa töissä todella ällöttävä, tuntui kuin olisi huimannut ja jopa vähän sellainen "epätodellinen olo". En osaa tota oloa yhtään tämän paremmin selittää, mutta enemmänkin tuli huoli että mikä nyt on vialla, kuin se että ois jotain raskausoiretta. Helpottui kuitenkin kun pääsi istualteen ja sai syötyä. Toivon ettei nyt ois jotain ihan hirveetä, vähän alkaa mielikuvitus jo laukata. :eek:(n):LOL::LOL:
Vielä on myös flunssainen olo, joten ehkä tuo osittain voisi johtua siitäkin.

Mä oon kans viime päivinä tissejäni kovasti tutkaillut ja oon ollut huomaavinani, että verisuonet on enemmän näkyvillä, mutta toisaalta tää sama piirre oli kyllä jo edellisen kierron aikaan mun mielestä. :p:D
 
Miutkin vois lisätä tuohon listaan :)
Pilvilinna91 26v. (Mies 26v.) ........... Ya 8/17
Yk1

Mie oon kanssa ihan varma, että heti kun plussaan, niin alotan ihan hirveen ylisöpöjen vaatteiden hamstrauksen, mitä pikkunen ei puoliakaan ehdi käyttää :whistle::ROFLMAO:

Oon myös tässä parina päivänä ehtiny kuvitella ittelleni vaikka mitä oireita, vatsaa turvottaa ja sellai nipistelee alavatsaa. Ihan ihmeellisiä ilmavaivoja ja oon ollu tosi herkällä tuulella.
Tänään oli yökköolo koko päivän töissä...
Mutta yritän ittelleni koko ajan sanoa, että en vaan usko, että oltais saatu pikkuinen matkaan ekalla yritys kierroksella ja muutenkin kaikki "oireet" on luultavasti vaan pian alkavien mekkojen merkki :(
 
@Pihlatar testiä kehiin jo! Ite en viitu turhaan tuhlata testejä negoihin niin haluan taas jännätä muiden puolesta:ROFLMAO:

@Vesinokkaeläin kuulostaa kyllä lupaavilta oireilta(y) mikä dpo sulla nyt oli?

@Jennipä kiitos taas listan päivittämisestä:)

Minä oon kans ehtiny pohtia maat ja taivaat mitä haluan sitten vauvalle hommata ja mitä en. Vaunuista en vielä yhtään tiedä. Asutaan maaseudulla, mutta ihan asfalttitiet löytyy:LOL: kuljetaan kuitenkin aika paljon luonnossa, mutta taas joskus ihan kaupungilla. Niiiin, en tiiä!
Mutta kantoliinan oon ehdottomasti päättänyt sitten hommata ja etsiny jo kivoja kuosejakin. Vauvasta tulee varmaan ihan läheisriippuvainen eikä osaa olla lattialla ollenkaan kun kantelen niin innoissaan sitä liinassa koko ajan:LOL:
 
Nyt onkin monella oireita liikkeellä. Toivon teille kovasti plussatuulia! (y)(y)

Mitään vauvanvaatteita en oo ostellut, mutta katsellut sitäkin enemmän. Välillä tulee vastaan niin ihania vaatteita, että harmittaa vietävästi, kun "ei voi vielä ostaa" kyseistä vaatetta. Itellä pieni taikauskoisuus, että jos ostaisin jo ennen raskautta vaatteita, niin kuitenkaan ei vauvaa sitten tulisi :unsure:
 
@Eela- Mulla menossa DPO 6-7, oireiden perusteella tulkittuna, en tehnyt testejä. Mua ei niin oo tehty tätä yrittämistä varten. Oon aivan hermoheikkona ja joudun vielä jännää yksin kun mies on arkipäivät poissa. Onneks on tää palsta! :) Pyydän kuitenkin anteeksi kaikilta, jotka joutuu lukemaan mun monia päättömiä ja itseään toistavia viestejä. Hypätkää yli kun menee hermot, voin mä kuvitella kaikkien lukevan ne :D(y)
 
Siis ei tää olotila oo enää todellista. Koko päivän ollu huono olo _AINA_ kun maha pääsee liian tyhjäksi. Tulee semmonen tyhjän tuntonen olo mahaan, röyhtäyttää ja tekee pahaa :unsure:
Ainut millon ei oo huonoa oloa, niin nukkuessa. Oonki nukkunu päivällä ja illasta, ku väsyttääkin koko ajan.
Paha olo palasi taas illalla nii söin salaatin -> vieläkin paha olo ja röyhtäyttää :( Sitten mäkin autokaistalta hamppari ja limu...ei vaikutusta tai ehkä hieman helpompi olla.

Jos en oo raskaana nii a) joko on tulossa hirveä vatsatauti b) oon muuten vain vakavasti sairas. Nämä oireet on sen verran outoja mulle eikä yhtään normaaleja, että joku on nyt vialla :unsure:

Sori omanapa, mutta ärsyttäny koko päivän ku ei oikein mitään haluta syödä ja ellottaa :LOL:
 
@Pihlatar Nyt sitä testiä kehiin!

Ite oon jollain lailla vähän ehkä shokissa vielä koska mulla tehtiin tänään virtsatestit vatsakivun ja virtsatievaivojen takia. MOLEMMAT testit näytti plussaa eli mulla on sekä virtstietulehdus että mitä ilmeisemmin myös pieni ihmisen alku sisälläni :confused::love:
 
Onnea @Tähtisilmä93 <3 <3 <3 pahoittelut virtsiksestä, mut se lienee pientä tuon jymyuutisen rinnalla! :love:

Hmm... mulla on nyt oviksesta lähtien ollut jatkuva paineentunne alavatsalla. Sellainen turvotus, ettei voi vetää vatsaa sisään. Ei sinänsä satu, mutta sellainen pieni jäytäminen siellä tuntuu lähes koko ajan, välillä vihloo enemmän. Voi tietty olla, että oon vaan syönyt jotain sopimatonta. Toisaalta ei oo kuitenkaan sellaista suoliripuli-ilmavaivakakkelioloa, vaan selkeästi enemmän tuonne naistenvaivapuolelle meneviä tuntemuksia.

Tänään kp 21/30. Ihan liian aikaista kyllä bongailla oireita, mut ainahan sitä harrastuksen vuoksi vähän voi.
 
@Tähtisilmä93 Mahtavaa ja suuret onnittelut, vaikkakin harmittava tuo tulehdus!:unsure::love:
@Pihlatar Oon muiden kanssa samaa mieltä, että testiä kehiin! :LOL:

On: Alavatsan kipuilu on vaan pahentunut ja tää on outoa, koska mitään kipuja ei ole ennen menkkakipuja lukuunottamatta ollut, että entä jos kuitenkin :whistle: Hyvin onnistuu tää jalat maassa strategia.. Kp 23/28 dpo 9 ja yritän nyt pidättäytyä tekemästä testiä ennen sunnuntaita!
Ja mennään katsomaan uutta taloa tällä viikolla!! Jee:love::love:
 
  • Tykkää
Reactions: Hope-
@Tähtisilmä93 Onnittelut plussasta! :love: Nopeestihan se virtsis on siinä sivussa hoidettu.

@tilliina Miten niin liian aikaista bongata oireita? Käsittääkseni oireet voivat alkaa hyvin nopeestikin hedelmöittymisen jälkeen. Ja turvotteluhan on juuri alkuraskauden oireita. No on se loppuraskaudenkin mutta eri tavalla :LOL:

Omanapa tai itse asiassa omat rinnat. On nimittäin muka arat ja aamulla katoin onko jo kasvaneet :p. Pahoinvointi pahenee. Työ sen verran mukaansa tempaavaa etten siellä ehtinyt miettiä mutta heti töistä päästyä alkoi etomaan ja piti käydä ostamassa kaupasta pikkusuolasta. En nimittäin uskaltanut lähtee motarille ajelemaan jos ois tullu tarve tyhjennellä :sick: No mut hei, nyt kun kuvittelee kaikki oireet niin ehkä kun oon sit raskaana, saankin nauttia oireettomuudesta ;)
 
Moi, liitynpä minäkin tänne. Yritystä takana helmikuun lopulta saakka, nyt menossa siis yk6 ja ovis pitäis olla lähipäivinä. Tuntuu, että lähipiirissä kaikki raskautuu parista kierrosta noin vaan, ja itse kärvistelen kierrosta toiseen oottelemassa. Alkuun oli ovistestit käytössä mutta oon jättäny ne pois kun tunnistan oviskivut kiitettävästi. Onko muilla useemman kierron yrittäneillä yhtä huolestunut olo et jotain on vialla? Me ollaan nuoria, hyväkuntoisia ja tupakoimattomia, joten turhia riskitekijöitäkään ei oo.

Listaan voi lisätä
Muro95, 22v (mies 21)... ya 2/17, yk6
 
  • Tykkää
Reactions: marrrsipaani
@Mimpsu93 mää itseasiassa tilasin ne vasta äsken ku tajusin tuon viestin jälkeen, että en oo ees tilannu vielä :ROFLMAO: mutta nopsaa ne on ainaki ennen tullu!

@Muro95 tervetuloa joukkoon! Täällä on vähän huolestuneisuutta ilmassa molemmilla, mulla tosiaan oli kolme vuotta sitten kohtutulehdus ja tässä miettinyt onko se tehnyt jotain tuhoa :unsure: mies nyt stressaa muuten vaan omien siittiöiden puolesta. Eii kyllä pitäis olla mitään isompia riskejä, molemmat liikutaan ahkerasti ja syödään hyvin. Kumpikaan ei myöskään oo koskaan tupakoinut jotain todellatodellatodella harvinaisia kertoja lukuunottamatta :D
 

Yhteistyössä