♥ Esikoisesta haaveilijat ♥

Täällä se paha olo meni ohi syömällä ja sitä oli niin vähän, että ihan just niin haihattelua kuin ennenkin. :ROFLMAO: Mutta nyt pitkästä kierrosta kärsivänä kuulostelen menkkaoireita urakalla. Ehkä ihan vähän tuntuu, että ois alkamassa ja ainakin menkka ärsytys on iskenyt jo täysillä päälle:D alkasivat ny..
 
Ihanaa, @Tähtisilmä93! :love: Onnea! <3
Tervetuloa @Muro95! :)

@Karla89 onpa erikoinen tulos, kannattaa tosiaan tehdä uusi. Toivottavasti tulee plussa. :love:

Kiitos ihan mielettömästi tsempeistä. Ootte ihania!!! <3 :love:

En tehnyt tänään testiä, koska oli jo muutoin vähän paska päivä, mutta sen lisäksi sain suru-uutisia lähipiiristä. :cry: Tuntuu siltä ettei pää kestä tehdä testiä huomennakaan. Ehkä torstaina.
Ahdistus ja vittuuntunut fiilis on. En nyt muista kuka sanoi pari viestiä sitten jotain, että on poikkeuksellinen olo ja on varmaan vakavasti sairas - ihan samankaltaisia fiiliksiä ollut mullakin tänään! Jotenkin taas yhdessä vaiheessa työpäivää tuli ällön etova ja huimaava olo, todella epämiellyttävä.

Kyllä sen testin teen viimeistään silloin torstaina, jos ei menkat ala.
 
Onnea @Tähtisilmä93 ! :love::love::love:

Oijoi, olispa kaikkien oireet sitä itteään. :)

Mulla on tänään dpo 12 ja kp 26/28, enkä pysty ajattelemaan MITÄÄN muuta kuin tätä. Tänä aamuna testasin negan, mutta ihan en ole menettänyt toivoani. Valkovuotoa tulee nimittäin paljon enemmän kuin yleensä. Tähän aikaan kierrosta olen normaalisti ihan kuiva. :D Lisäksi maha on vähän kipeä koko ajan, mutta nyt se on siirtynyt munasarjoista vähän ylemmäs ja myös ilmavaivoja on. Se voi olla ihan menkkojen tuloakin, kun mulla on yleensä aina löysä vatsa menkkoja edeltävänä päivänä, mutta toivossa on hyvä elää. Olisin niin onnellinen, jos voisin laittaa tän kuumeilun hetkeksi pois päältä. Mieskin just yritti auttaa sanomalla, ettei se jännittäminen nopeuta tulosta, mutta se ei toisaalta joudukaan elämään tän kehon kanssa, joka vihjaa vaikka ja mitä. :D Ylihuomenna onneks selviää varmaan ainakin jotain, jos menkat alkaa.

Plussia kaikille! :love:
 
Paljon onnea @Tähtisilmä93 !! Ja tosiaan, ihania oireita niin monilla. :love: Tämä on selvästi plussasyksy!

Täällä aika tylsää, kp10/31 ja oviksen pitäisi olla tasan viikon päästä. Oon hankkinut onestep-liuskoja asian varmistamiseen, ja kp13 ajattelin aloitella testaamisen. Se tuntuu kyllä aika työläältä mun mielestä, pissan pitää antaa jäähtyä jne. :ROFLMAO:

Mä oon kans pohtinut, voiko meissä olla jotain vikaa, vaikka onkin vasta yk3 ja vielä heti pillereiden lopetuksen jälkeen. Luulen kyllä että mies on ihan täyttä kamaa :LOL:, mutta jotenkin sitä on omaa kehoa kohtaan epäluottavainen. Vaikeita juttuja, kun pitäisi olla stressaamatta jos haluaa raskautua, ja kuitenkin stressaa ihan kaikki!!

Tsemppiä kaikille ovis- ja raskausplussien tikuttamiseen! :)
 
Kiitos kaikille :love: Pysyttelen täällä vielä hetken aikaa, en uskalla vielä siirtyä odottajien puolelle..

@Pihlatar Tosi kurja kuulla, lähetän sulle täältä voimahaleja ja toivottavasti testitulos kohentaa mielialaa sitten, kun sen jossain vaiheessa teet(y)

Tsemppiä piinailijoille ja plussatuulia :love: :)
 
Täällä alkoi menkat ja mun venyneet kierrot ruikutus olikin tässä kuussa ihan turhaa, koska Flo ilmoitti kierron olleen 35. Olin vaa laskenut / tulkinnut tuota väärin:ROFLMAO: Näähä alkaa mulla tasottua. (y) Vois sen kilpirauhas labran taas varata. Näkis mitä niille kuuluu:)
 
Paljon onnea täältäkin @Tähtisilmä93 !:love:

ON: eilen illalla ku kävin nukkumaan, niin uni ei meinannut tulla millään, kun hereillä piti ihmeellinen "polttelu" alavatsassa... Ja jo pari päivää tässä ollu flunssan oireita, sekä aina kun syömisestä alkaa olla hieman aikaa, niin iskee huono olo... Nyt on myös tullut sellasta pientä tiputtelevaa vaaleanpunaista vuotoa muutamana päivänä o_O

Oon kyllä niin mestari kuvittelemaan itselleni kaikkea, etten tiedä luottaanko näihin oireisiin nyt yhtään :cry:

Ja en vielä oo ihan satavarma onko menkat myöhässä vai ei, viime kuussa ne sattui just sellaseen saumaan, että siinä oli muuttohässäkkää jne., niin et yhtään muista milloin tarkalleen alkoivat ja menkat on aina ollu mulla säännöllisen epäsäännölliset :confused:

Tsemppejä täältä kaikille! (y)
 
Onnittelut @Tähtisilmä93 :love::love::love: Ihania uutisia vaikka toinen ei ihan niin kiva ollutkaan, mutta antibiootit auttaa :)

Täällä oireet jatkuu, dpo 9. En tiiä näinkö muka testissä jotain, mutta ei sitä kyllä kuvaan saanut ja piti tikkua väännellä jos missä valossa :LOL:
Oireina siis tissikipu (varsinkin ilman liivejä :unsure:), tuntuu ku tissit ois tulehtunu jotenkin. Sitten menkkaoireet puuttuvat täysin eli en oo kiukkunen, ei oo kipeitä viiltelyitä alavatsassa...mitähän vielä. Niin, paha olo aamuisin ku on maha liian tyhjä ja eilen illallakin ellotti niin sekä lämmöt on koholla reilusti (37 tuntumassa, joka on yleensä mulle jo kuumeen puolella ja on huono olo).

Sanoinki miehelle, että "saat tulla hoitamaan ku oot mut tähän tilaan saattanu!" nii tämä, että "no ootko ees vielä varma, että oot raskaana?" Vastasin, että "jos en ole niin menen lääkäriin, jos oireet vielä jatkuu" :ROFLMAO: Perjantaina testaan ja jos näkyy jotain nii näpsäytän digin kans :) Mies ei viimeksikään uskonu testin viivoja ku testiviiva oli vaaleampi ku kontrolli :ROFLMAO:
 
Kysymys ovista testaileville!! Mun ovisliuskat tuli tänään ja lueskelin siinä mukana tullutta käyttöohjetta. Ohjeissa luki, että testaus tulisi tehdä aina samaan aikaan klo 10-20 välillä ja mielellään niin, ettei ole virtsannut kahteen tuntiin. Ajattelin ennen ohjeiden lukua, että testaisin aina aamuvirtsasta, mutta se kylläkin tapahtuisi ennen klo 10. Olisi helppoa, kun yleensä herää kotoota. Mihin aikaan te testailette ovista? Entä tiedättekö, mikä syy sille on, että testaus suositellaan tekevän vasta klo 10 aamuisin?
 
Mää tein yleensä aamun seuraavasta pissasta, ku siinä vissiin eniten sitä lh:ta kai?(n) Aamun eka pissa liian laimeeta ku yöllä ei erity lh:ta ilmeisesti (luin jostakin että ei erittyis). Siksi testaus mielellään päiväpissasta/aamun toisesta/iltapissasta ennen klo 20...mää kyllä testasin viimeksi sen ovisplussan illalla myöhempään ku klo 20, mutta kyllä se ovis tuli ku kivuista huomasin myös :)
 
@Mimpsu93 juurikin jotenkin noin niinkun @jenetsu kirjoitti. Lh lähtee kohoamaan vasta aamulla ja on näinollen matalampi aamulla. Tein kans ekan kierron aamupissasta kun luulin että tehdään samalla tavalla kun r-testit. Mitkä ohjeet, onko ne jotain syötävää?:whistle:
Jostain oon lukenut, vai onkohan mua täällä ohjeistettu että 4h pitäis olla pissaamatta ja juoda mahdollisimman vähän sinä aikana.

Kiva kun täällä useampi taas piinailee mun kans yhtä aikaa:) aiemmin piinailleet on varmaan kaikki jo siirtyny plussanneisiin:giggle:
En tiedä uskallanko sanoa tätä ääneen kun kuitenkin myöhemmin kostautuu ja kovaa, mutta mulla on jotenkin aika varma olo nyt että oon raskaana:sneaky: mulla ei ruukaa olla menkkakipuja ennen kuin alkavat ja nyt on ehkä viikon verran ollut ajoittain sellasta polttelua alamahassa ja selässä. Tissit on aika turvonneet, mutta ei kipeät kuten yleensä jo hyvästikkin tähän aikaan kierrosta. Ja pari viime päivää on saanut juosta pissalla koko ajan vaikken omasta mielestä oo juonu normaalia enempää. Tänään on dpo 17 tai 12. Menkkojen pitäs alkaa viimestään maanantaina.

Tsemppiä muillekin piinailijoille! Ja niitä testejätestejä tihrustettavaksi!:geek:
 
Mä teen ovistestin aina aamulla ekasta pissasta, olkoo ohjeet mitä on. Oon kyl välillä tehnyt seuraavastakin pissasta eikä tulos oo muuksi muuttunut. Enkä oo jaksanut jäähdytellä enkä mitää, en jaksa ovistestailuja liian vaikeeks tehdä. Lisäks lapsettomuuspolin ohje on ollut ovistestin teko aamuvirtsasta, joten ei varmastikkaan ole väärin teki kummin tahansa.
 
  • Tykkää
Reactions: Eela-
@Tähtisilmä93 hurjasti onnea! :love::love:

@Pihlatar teitkö testiä tänään? Tsemppiä sinne, toivoittavasti sulla on jo paremmat fiilikset, kuin pari päivää sitten <3

Ihanaa, kun täällä on näin monta oireilijaa <3

Kalenterin mukaan mulla piti olla ovis tänään, mutta luulen, että se oli jo eilen, koska tunnen sen lähes aina (enkä ole tikuttanut). Heräämisestä asti on tuntunut painetta alavatsassa, painoittuen erityisesti vasemmalle puolelle, mikä on vähän outoa, koska kipu tuntui oikealla (ei muuten, ajattelisi vaan, että liittyy ovulaatiokipuun). Tiedä sitten. Sänkyynkin ollaan hypätty viimeksi lauantaina. (n)
 
Viimeksi muokattu:
Täällä odotellaan menkkoja. Tänään kp 28/28 ja kaikki kuvitellut raskausoireet on kadonneet kokonaan. Menkkaoireet sen sijaan on alkaneet eli tänään on ihan löysä massu, niinku aina menkkojen ekana päivänä. Lisäks opin eilen, että kohdunnapukka on yleensä just ennen menkkoja pehmeä ja alhaalla, ja se oli juurikin semmoinen, kun kokeilin. Nyt vaan odotellaan vuotoa. Eilen testasin puhtaan valkean negan (dpo 13) ja nukuin vihdoinkin vähän paremmin. En saa tosiaan edes kuviteltua oireita, vaikka luulis, että esimerkiks väsymyksen saa helposti laitettua oireeksi. Vaikka oon heränny joka aamu sairaan aikasin jännittäessäni tätä, oon ihan supervirkeä päivisin. Ehkä eka kerta ikinä ku oon pahoillani moisesta. :LOL:
 

Yhteistyössä