♥ Esikoisesta haaveilijat ♥

@Kinder_Kitty Nyt vaan luotetaan siihen, että kummallakin se ovis tapahtui, ja yritetään saada nämä kaksi viikkoa kulutettua nopeasti. :D Toivon, että meidänkin ajoitus riitti tähän kiertoon eilen illalla.

Mä kysyn nyt tällaisen hassun kysymyksen. Tästä on kyllä joskus aiemminkin saatettu keskustella. Käyttekö te seksin jälkeen heti pesulla? Lähteiden mukaan sillä ei ole mitään merkitystä, käy tai ei, mutta tätäkin asiaa on tässä kuukausien varrella monet kerrat tullut mietittyä. Mä oon tykännyt käydä, koska minusta on inhottavaa herätä jossain vaiheessa yötä siihen, että on housut ihan märkänä. Kuitenkin kun näitä kiertoja alkaa olla useampia epäonnistuneita takana, niin tulee väkisin mietittyä, pitäisikö jotain tehdä eri tavalla.
 
Tein nyt vielä aamulla ovulaatiotestin varsin laimeasta virtsasta. Se on minusta lähes yhtä tumma kuin eilinen. Tai ei ihan, mutta ei paljoa vaaleampi. http://aijaa.com/8CtZMk

Hän mietityttää, että missä vaiheessa se ovulaatio on nyt sitten luultavasti ollut. Toisaalta, ei kai sillä väliä. Oon kuitenkin ihan älyttömän iloinen, että kerrankin tikussa on kaksi selkeää viivaa. Näitä ei paljoa ole kuukausien aikana näkynyt, vaikka mielestäni olen ovuloinut.
 
@ajatuksissa jep näin tehdään :D onneks ollaan viikonloppua muualla :D niin sinne en kyllä ota mittaria mukaan :D vois hiukan ihmetellä... et ihan hyvä niin ei oo kokoaika mittari kainalossa.. mää aattelin kehitellä itelle jotain tekemistä.. mä sanoisin et toi sun eilinen ovistesti oli tummempi ainaki mun silmään.. eikös noikin oo raskauskeijun liuskoja? ite käytän kanssa niitä :) on kyllä hyviä.. mulla ei yleensä se lh huippu ees nouse yli 20..eli jäis muilla testeillä huomaamatta kyllä ovis..
 
N93
@Kinder_Kitty
Mä kysyn nyt tällaisen hassun kysymyksen. Tästä on kyllä joskus aiemminkin saatettu keskustella. Käyttekö te seksin jälkeen heti pesulla? Lähteiden mukaan sillä ei ole mitään merkitystä, käy tai ei, mutta tätäkin asiaa on tässä kuukausien varrella monet kerrat tullut mietittyä. Mä oon tykännyt käydä, koska minusta on inhottavaa herätä jossain vaiheessa yötä siihen, että on housut ihan märkänä. Kuitenkin kun näitä kiertoja alkaa olla useampia epäonnistuneita takana, niin tulee väkisin mietittyä, pitäisikö jotain tehdä eri tavalla.
Välillä käyn välillä en. Joskus jopa maannut jalat kohti kattoa. ( ei mitään merkitystä) alkanu jo vituttaa kaikki vippaskonstit ku ei tuu tärppiä vaikka tekis minkälaiset temput tahansa:D tuntee itsensä niin tyhmäksi tässä ku joka kiertoon muka uusia ideoita miten parantaa mahdollisuuksia. En usko yhtään että tämmösellä väkisin yrittämällä yrittämisellä lasta saa, mutta vaikea tässä on enää rennoksikaan heittäytyä tämän ajan jälkeen.
 
Heipat kaikille!
Tullut pieni (ehkä hyväkin) tauko ketjun lukemiseen, kun töissä ollut haipakkaa ja opinnotkin sain samassa rytäkässä lopulta pakettiin. Mutta nyt taas täällä.
Tsemppiä piinailijoille ja jaksamista kaikille kärsimättömille. Lyhyestä yrittämisestä huolimatta täälläkin yksi kärsimätön. Jotenkin kesällä, kun häitä tanssitiin, oli niin ruusuinen kuva, että no jouluna ainakin oon jo raskaana. No eihän se ihan niin mennyt, kun kuukautiset häipyi useaksi kuukaudeksi. Mutta nyt jouluna vaan nautittava muiden muksuista ja uskoa, että kyllä meilläkin vielä joskus on semmoinen onni..

Omaanapaa: 10pvän Tero-kuuri loppui tiistaina ja keskiviikkona sitten illasta pyyhkiessä punasta. Tänään ei sitten taas merkkiäkään menkoista Tässä kierrossa oli myös samanlaista siellä kierron puolenvälin tienoilla. Mitähän se oli? o_O
 
Olen täällä lukenut kyllä teidän kuulumisia, vaikken ole ehtinyt vastaillakkaan. Etenkin @Paputoive :en kuulumiset kiva lukea pitkästä aikaa :love:. Kaikille muillekkin jaksuhaleja kaikkiin tilanteisiin. @Kinder_Kitty ja @ajatuksissa onnea piinailuun, kumpa onnistuisi jo :love:

Täällä kp 37. Oon nyt uitellut ovistestejä vaikka piti tjottailla, kun niitä tuli tilattua iso pino. Ja pakkohan sitä on yrittää löytää ne vähät tilaisuudet joilla vois tulla raskaaks, vaikka ei niitä tahdo löytyä. Mulla on ovistestit nyt näyttäneet semmosta vahvempaa viivaa, mutta ei plussaa ja sitten taas haalistuneet pois. Eikä ole ollut limoja eikä oloja. Nyt kyllä katson että miten pitkäksi tää kierto venyy ilman teroja, vai tuleeko ovis vielä..
 
N93
Mullakin polttelee kolme ovistestiä kaapissa, mietin et testaisko vai pitäiskö joulutauon tuosta touhusta ja aloittaisi Tammikuussa taas uudella innolla
Mää oon käyttäny aina niitä digitestejä, on toiminu hyvin ja ei tarvii arvailla viivoista:)
 
Täällä käynyt aina lukemassa mitä muille kuuluu, vaikka kirjoittelu onkin jäänyt vähemmälle. Onnittelut kaikille plussista ja tsempit piinailijoille!

Täällä yk12 kp15 ja molemmat ollaan keretty vuosiakin täyttää syksyllä eli minä 25 v ja mies 26v
Edellinen kierto oli huimat 47 päivää, ja muutama testi tuli uitettua, mutta kaikki tyylipuhdasta negaa. Tarkoitus olisi vuodenvaihteen jälkeen hakeutua tutkimuksiin, kunhan tässä saa tilanteen muuten tasoittumaan. Parhaillaan muutto meneillään ja mies toipuu elokuisen työtapaturman aiheuttaneesta leikkauksesta. Ensivuoden on pakko olla parempi! Miljoonasti plussatuulia kaikille!
 
Hyvää joulua kaikille :love: lippu korkeelle ja hymyä huulen :) toivotaan että vuosi 2017 on meille kaikille onnen vuosi ja tuo lisäksi kaikille plussia testeihin! :)
Täällä on jouluaattona menkat viikon myöhässä ja aika lähteä testiostoksille!
 
Melkein koko ketjun läpi kahlanneena voisin liittyä mukaan joukkoonne! Eli täällä
Shara 27v, mies samanikäinen. Ya 12/2016, yk 2 taisi alkaa juuri tänään.

Taustoista sen verran että miehen kanssa ollaan oltu yhdessä reilu 5 vuotta, naimisissa reilu 2 vuotta. Yritys piti aloittaa alunperin jo vuosi sitten, jolloin ehdin jo käydä poistamassa muutaman vuoden olleen hormonikierukan. Sitten mulle tuli eteen kuitenkin niin hyvä työtarjous että oli pakko muuttaa suunnitelmia. No nyt sitten olosuhteet on otolliset, kierto säännöllistynyt hormoniehkäisyn jälkeen ja tässä kuussa aloitettiin yritys.

En oo koskaan seuraillut kiertoa kovin tarkkaan, sen verran tiedän että menkat on yleensä kuun lopulla :D nyt on kännykkään ladattu app ja rupean sen kautta metsästämään oviksia, tässä kuussa arvioin että myöhästyttiin vähän optimiajankohdasta, ja tänään sitten taitaakin tulla täti kylään näin joulun kunniaksi. Ehdin kyllä silti keksiä jo vaikka mitä raskausoireita itselleni :D

Tulipas omanapainen sepustus, luen pikaisesti ketjun loppuun ja olen jatkossa vuorovaikutteisempi :) mukavaa joulua kaikille!
 
Onpas paljon juttua tullut, olen käynyt kyllä päivittäin lukemassa mutta laiskasti itse jaksanut kirjoittaa!

@Summer2 , onnea plussasta, jospa itsekin tuon näköisen joskus vielä saa :love:

Meitsillä tänään kp 23/26-27, dpo 10. Tuossa dpo 7-8 sairastin pikakuumeen, nousi 38 asteeseen yhdeksi illaksi ja seuraavaksi aamuksi, eikä mitään muita oireita. Paitsi etovaa oloa, ja tietty hirveä väsymys ja palelu. Sekä kuumeilua että vatsatautia on kovasti liikkeellä täällä päin, joten sepä nähdään oliko ihan rehellistä tautia vai kertoiko jopa jostain muusta :rolleyes: Viime päivinä on muutenkin tahtonut olla tuota etovaa oloa ajoittain, mikä on toisaalta mulle normaaliakin luteaalivaiheessa, eikä siksi kerro välttämättä mitään. Mahakin kramppailee ja kipristelee välillä sekä alhaalta että ylhäältäkin välillä, eli ei kai mitään uutta auringon alla :D Jos hermot pitää, niin odottelen uudenvuoden aattoon ennen testausta. Jos ei pidä, niin sitten testaan tiistaina tai keskiviikkona :D Voi kunpa ois jo meidän vuoro nähdä ne kaksi viivaa! :love:
 
@Summer2 WAU mikä joululahja! :love:

@Villisilmä mulla kans menossa piinapäivät, dpo9. Menkkojen pitäisi alkaa vissiinkin tuolla jossain ennen uutta vuotta, 30.12.? Mulla kyllä on ollut luteaalivaihe aiemmin lyhyehkö, että saas nähdä alkaako jo aiemmin... Tietysti paras vaihtoehto olis jos ei alkais. Mulla on kans ollu tässä kierrossa flunssa (jo ennen ovista), sit ihme vatsataudinpoikanen (epämääräinen ällötysolo ja mahakipu) oviksen aikaa+muutama pvä sen jälkeen. Pari päivää sitten myös yökkäilin yskiessä. Mutta mulla on ihan sama juttu et useinkin pms-oireena/luteaalivaiheen aikana on epämääräisiä huonoja oloja ja mahakipujakin, eikä koskaan ole plussaa ollut tikussa. Joten en todellakaan laske noita tommoisia oloja raskausoireiksi enkä jaksa niistä toiveita herätellä. Mulla on aika kuiva kausi menossa nyt, että senkin puoleen ihan normi tilanne mikä aina ennen menkkoja. Tuskinpa plussaa tässäkään kierrossa meille tulee. :(:poop:

Ainiin, työpaikalla huhut kertoo että olen raskaana. Ensin olin aika ärsyyntynyt moisista huhuista, sitten jo pahoitin mielen ja pettynyt, sitten jo vähän huvitti koko juttu ja nyt jo naurattaa. Tekisi mieli ilmoittaa kollegoille että yli 1,5v ollaan yritetty ja on se hyvä että nyt olen kuulemma raskaana. Olisitte aiemmin alkaneet levittämään näitä huhuja niin ei olis näin pitkään tarvinnut yrittää. Voi kun huhuista syntyisikin oikea vauva vielä.... Että ottaa päähän ihmisten juoruilut. Olen itse kyllä kertonut töissä että ollaan yritetty ja varmaanhan siitä sitten ihmiset on saaneet vettä myllyyn että joko? Ehkäpä se on raskaana jne. Hohhoijaa. :mad:
 
Voi :poop:! Menkat alkoi sit tänä aamuna (dpo 10)..... eli oliko luteaalivaiheen pituus 9 vai 10 pvää? Kummin laskette. Ovisplussa torstai kp 23 --> ovis pe kp24? ---> menkat alkoi maanantaina (kp34=kp1)

En odottanut plussaa tulevan ja osasin aavistella et menkat saattaa alkaakin ennen aikojaan kun aiemminkin näin on käynyt. Mut kylläpä ärsyttää :(:cry:

YK 17. Huoh!
 
Kirjoittelin muutama sivu sitten, että kohta alkaa yritys täälläkin, mutta en vielä uskaltanut lisätä itseä listaan. Ehkä nyt uskallan, kun aletaan olla jännän äärellä.

Ekan oviksen pitäisi olla 30.12, joten onkohan yritys sitten aloitettu joulukuussa? Voihan se ovis muutaman päivän myöhästyä ja sitten se olisikin vasta tammikuussa.. En meinaa ainakaan heti alussa käyttää ovistikkuja, joten oviksen bongailut jää mulla aika arvailujen varaan.

voittamaton 25v ja mies 35v, ya 12/16 ja yk1
 
@Summer2 jee! Ihanaa kun tuli plussa :love:

Täällä ei mitään. Menkat lusittu ja loppuviikosta pitäis olla ovis. Jouluna jouduin pidättelee itkua kun kylässä oli vauvamahaa, vauvoja, taaperoita jne. Olin siinä syömässä kinkkua ja muita herkkuja kun sisään asteli yks vauvamahainen, en tiiä mutta siihen loppu syöminen. Mua on alkanut jotenkin ihan tosissaan nyppii kaikki läheiset ketkä on paksuna! Eihän se niiden syy ole ettei meille sitä lasta tule, mutta ärsyttää silti. :mad: Kai tää menee ohi. Jotenkin on fiilis ihan nollissa edes muhinoida kun se on turhaa kuitenkin.
 
@Paputoive toi juorujen levittäminen on kyllä ärsyttävää! Mutta siinähän pällistelee ja miettii että onko neiti nyt raskaana vai joulukinkkuko siellä turvottelee :ROFLMAO: multa kans kysellään jatkuvasti töissä että "no koskas te teette vauvan? Ootte ollut jo niin kauan yhdessäkin! Eikä vanhana enää jaksa" no joo ku se oliskin musta kiinni :mad:
 
OIkein paljon onnea, @Summer2 !! :) Ihania uutisia!

Täällä myös eletään nyt jännäilyitä. Menkat pitäisivät alkaa vasta ens viikon maanantaina, nyt on dpo 5-6 oletettavasti. Tänään oli lämpöä 37 astetta, mutta muuten nyt ei mitään oireita ole, eikä kai tässä vaiheessa pitäisikään olla vielä. Tai no, rinnoissa nännit nöpöttävät koko ajan, mutta en mä sitäkään voi "oireeksi" ajatella, kun mulla rinnat elävät aivan omaa elämäänsä kierrosta toiseen. Välillä ne turpoavat heti ovulaation jälkeen, välillä vasta ennen menkkoja ja välillä nännit ovat ulkona ja välillä eivät. Mutta jännää on tässä taas kuumeilla ja odotella ensi viikkoa. Siskolle myös kerroin meidän "yrittämisestä" ja tuli paljon aiheesta puhuttua. Ihanaa, kun jollekin pystyi nyt asiasta kertomaan luottamuksellisesti. Helpotti ihmeesti omaa oloa. Äidilleni en vieläkään asiasta tahdo puhua, sillä on jotenkin se lastenlasten kaipuu liian suuri.

@Paputoive, Pahoittelut menkoista! :(
 

Yhteistyössä