Minunkii puolesta tervetuloa uudet! Jokos
@Innih on päässyt uudestaan testailemaan?
@kiuski sulla on tänään varmaankin sitten dpo0, hyvältä viivalta näyttää!
Täällä ei erikoista, menkkoja odottelen alkavaksi n. viikon päästä. Nyt on jotenkii todella rento ja rauhallinen fiilis, onkohan viikonlopun pikkujouluilla (ja nollauksella
) tekemistä asian kanssa. En oo edes googletellut oireita, vaikka piinapäivistä jo puolet mennyt! Totesin että olen aika tyytyväinen elämääni just nyt, eikä vauvat oo aiheuttaneet viime aikoina oikein mitään tunteita. Löydän kyllä hyviä puolia elämästäni ilman sitä vauvaakin. Ehkä mua eniten nyt tässä vauvaprojektissa stressaa se, että mitäs jos ei ikinä saadakaan vauvaa, jommassa kummassa on jotain vikaa tms. Mulla taitaa olla nyt enemmän raskaus- kuin vauvakuume
Olen nimittäin aina ajatellut että raskautuisin suht helposti, kun ei mulla ole mitään esim. kuukautisongelmia koskaan ollut. Mutta nyt on yritystä jo puoli vuotta takana, eikä näy vauvaa, joten tietty se nostaa pelkoja ilmaan. En tiedä osaanko selittää asiaa, mutta siis pärjäisin tällä hetkellä kyllä ilman vauvaakin, jos vaan tietäisin että pystyn raskaaksi tulemaan. Koska onhan äitiys aina ollut mun haaveeni ja joku päivä sen vauvelin haluan
(Ja viikon päästä sitten itketään, kun menkat alkaa eikä vieläkään vauvaa
)
Mitäs muille?