E-pillerit ja e-rengas on molemnat yhdistelmäehkäisyvalmisteita. Sisältää progestiiniä ja estrogeeniä. Ehkäisyrengas on matalahormoninen valmiste, josta hormonit vapautuu tasaisesti koko ajan. Yhdistelmäpillereitä on monenlaisia on matalampihormonisia ja sit semmosia jotka sisältää enemmän hormoneja. Pääsääntöisesti voi ajatella että rengas on vähän miedompi hormoneiltaan kun vaikutus on limakalvolta tasaisesti... mutta yksilöllisiä juttujahan nämä ehkäisyvalmisteet on ja sopii eri tavalla kaikille ja samoin niistä palautuminen yksilöllistä.
Sit vähä omaa napaa. Oon kesälomareissulla kaverin luona ja voi että ei ainakaan auta tähän vauvakuumeeseen kun tässä perheessä on maailman suloisin 3kk ikäinen vauva. Tää baby muuten on myös varmaan maailman kiltein ja helpoin vauva mitä nyt pari kertaa oon tän perheen arkee päässyt sivusta seuraamaan. Voi kun sais pian oman nyytin jota hoitaa ja imettää. Oikeestaan ootan myös sitä että sais olla raskaana ennenku sais sen vauvan. Voihan vauvakuume!!
Sit vähä omaa napaa. Oon kesälomareissulla kaverin luona ja voi että ei ainakaan auta tähän vauvakuumeeseen kun tässä perheessä on maailman suloisin 3kk ikäinen vauva. Tää baby muuten on myös varmaan maailman kiltein ja helpoin vauva mitä nyt pari kertaa oon tän perheen arkee päässyt sivusta seuraamaan. Voi kun sais pian oman nyytin jota hoitaa ja imettää. Oikeestaan ootan myös sitä että sais olla raskaana ennenku sais sen vauvan. Voihan vauvakuume!!