♥ Esikoisesta haaveilijat ♥

Tanja12; Aa ku kiva, että ikätovereita löytyy! Jee :) Siks täällä palstalla onki pakko höyrytä kun läheisistä kavereista ei oikein noita mammoja/vauvakuumeilijoita kauheasti löydy vielä :ROFLMAO:
Ja joo, mitä mun tikutteluihin tulee, niin kp9 lähtien testaillu -> joka päivä nätti selkeä väriviiva (Muoks. ei kuitenkaan kontr.viivan vahvuinen vielä) sieltä kontrolliviivan kaveriksi tullut, kunnes tänään kp14 sitten iskikin yllärinä puhtaan negan! o_O Tuolla toisessa ketjussa sitä kerkesinkin jo päivittelemään ja toivottavasti syy vaan ois parin ison vesilasillisen nauttimisessa siinä tuntien aikana ennen testiä. Kohta puolin ois tarkotus uutta testiä uittaa.. Ovisoireita kuitenkin ois, lima lisääntynyt vasta viikonlopun aikaan, mutta alavatsaa satunnaisesti nipistellyt tietystä kohtaa jo tuolta kp9-10 tienoilta.
 
  • Tykkää
Reactions: Tanja12
huupelson, kiva että oot saanut ajatuksia selviteltyy ja vertaistuki on ollu hyvää. :) toivotaan et ovis tuloillaan! Samoin ladygreen sulle ovisonnea! Luulisi että on vasta tuloillaan, koska olis ollu tosi aikainen ovis, jos olis jo menny. Mut en kyl osaa sanoo miks testissä tummumista jo aikaisilla kp:llä. :O

Mulla nyt menossa kp 9 ja odotan ovista viikonlopulle (Womanlogin mukaan sunnuntaille). Oon lähössä huomenna reissuun ja tuun kotiin perjantaina. Mies tulee kotiin jo torstai-iltana ja vähä harmittaa ku ite oon päivän pidempään reissussa ja tallettelut kärsii. Pitää vaan toivoo et ovis on pe/la/su ja saadaan talleteltuu riittävästi. Miten tää vauvanteko voikaan olla näin jännittävää? :D nyt vähä toi reissu pistää jäitä hattuun ku ei pääse vielä aloittaa ovisten testailuu, hirvee kuumotus ois päästä testailee. :D
 
Tällä välin kävinkin jo testailemassa ja kyllä sinne testiin sentään nyt toinenkin väriviiva tuli onneksi päivän toisella yrittämällä, jospa se ovis sieltä vasta tuloillaan.. :)

Voisko olla ladygreen sullakin, että teit laimeasta pissasta tmv..? Tai sitten tosiaan ovis tosiaan tuloillaan vasta reilusti myöhemmin ja noille alkupäivien viivoille jokin toinen syy :)
 
  • Tykkää
Reactions: Tanja12

♥ Esikoisesta haaveilijat ♥
(lista päivitetty 3.8.2015)

Yritys päällä:
Jes94 20v (mies 23v)...................ya 3/2014​
sporttimimmi 28v (mies 38v).......ya 6/2014, yk 15
amadecasa 28v (mies 28v)..........ya 7/2014
isbee92 23v (mies 32v)................ya 7/2014
nanja_ 24v (mies 26v).................ya 10-11/2014, yk 9-10
huupelson 25v (mies 25v)............ya 11/2014, yk 10
Kinder_Kitty 22v (mies 25v)........ya 1/2015, yk 4
Mustikk4 27v (mies 26v)..............ya 2/2015, yk 8
henttis 22v (mies 25v).................ya 3/2015
Toukokuinen 27v........................ya 4/2015, yk 4
M|RA 28v....................................ya 5/2015
Paputoive 27v (mies 28v)............ya 6/2015, yk 3
nennsu 27v.................................ya 6/2015, yk 2
ladygreen 24v (mies 25v)............ya 6/2015, yk 2
Ellanolla 32v(mies 37v)...............ya 6/2015, yk 1
ioms 23v (mies 25v)....................ya 6/2015
Unelmoida 26v...........................ya 7/2015, yk 1
Myya 29v (mies 29v.)...................ya 7/2015, yk 1


Varsinaista yritystä odottavat kuumeilijat:
Tanja12 20v (mies 22v) [ehkäisynä kumi/varmat päivät/keskeytetty yhdyntä]
annimaria93 21v (mies 24v) [ehkäisynä kumi/keskeytetty yhdyntä]
kuvituksia 26v (mies 27v) [ehkäisynä e-pillerit (Gestinyl)]

Plussanneet:
Jembbba 22v (mies 25v).....ya 11/2014, yk8, plussa 7/2015
Mymmeli_Myy 24v (mies 24v).....ya 10/2014, yk 9, plussa 7/2015
pirplua 24v (mies 24v).................ya 6/2013, plussa 7/2015

Taustalla:

Uudet käyttäjät: Ilmoita tietosi (nimimerkki, ikä, miehen ikä, ya = yrityksen aloitus, yk=yrityskerrat) punaisella värillä mikäli halut tiedot listaan. Myös päivitykset punaisella. Jatkossa en päivittele listalle muita kuin punaiset tiedot (helpompi bongata tekstistä). :) Fontin väri vaihtuu tuolta tekstilaatikon pisarasta.​
 
Viimeksi muokattu:
Päivitin listan. :) Kävin tuolla odottavien ketjuja lueskelemassa muuten vaan ja huomasin siellä tutun nimen meidän listalta. Pirplua on näköjään siirtynyt plussanneisiin, joten siirsin hänet ihan oma-aloitteisesti tuonne plussanneisiin. Onnea hänelle, jos sattuu enää täällä käymään. :)

Täällä palstalla on muutamia nimiä joita ei tuossa listalla ole, haluatteko listalle? ilmoitelkaa tietoja punaisella kiitos. Nimittäin kun päivittelen listaa niin kirjoitan paperille ylös uusien tiedot/päivitykset ja sitten muokkaan tuohon entiseen pohjaan. Ja kun pläräilen sivuja niin en mitenkään voi kaikkia juttuja alkaa lukemaan vaan bongaan juuri punaiset tekstit. :)
 
Mulle voit Paputoive päivittää Yk8. Menkat alkoi tänä aamuna. Oli kyllä ihan sellanen fiilis, että "arvashan tämän".
Vähän kyllä alkaa mieli olla yleisesti maassa tästä yrityksestä, alkaa kuitenkin jo aika monta kuukautta olla takana yrittämistä. Alkaa olla toivo kyllä hiipunu, mahtaakohan ilman hoitoja meille vauvaa tulla. :(
Nyt olen kesälomalla ja yritän olla murehtimatta. Ens kuussa menen yksityiselle gynelle, että saavat tutkia ja saa ammatti-ihmisen kanssa jutella tästä.
 
Kiitos vinkistä... tuo keiju vaikutti hyvältä :)
Jännityksellä nyt odotetaan kuinka sekaisin kierto on kun pillerit lopetan o_O
Katsoin tuossa kalenteria ja huomasin, että kierrot ovat tällä hetkellä 25-32...

Mustikk4, Toivottavasti saat yksityiseltä vastauksia. On kyll harmillista, että kunnalliselle pääsee vasta vuoden yrityksen jälkeen. Itsellä ystävä menossa tässä kuussa kunnalliselle, koska yritystä nyt vuosi alla.. luulis, että saisi aiemmin mennä :(

Tsemppiä teille kaikille :) ihana lukea täällätätä vertaistuen määrää :)
 
Täällä on myös ollut outoa ovisaikaa! Ensin o-testit tummeni pari päivää, sitten vaaleaa ja muutaman päivän jälkeen selkeä plussa! Erikoista. Ovis myöhässä noin 4 päivää tavallisesta.

Mustikk4, toivottavasti saatte apua yksityiseltä. Mutta mistä ne siellä kunnallisessakaan tietäisi millon yritys on aloitettu?
 
Nii aivan! Olis kannattanu vähä valehdella se alottamisen ajankohta jos kerta vuos pitää ootellla. Ku oliski tajunnu..!
Ps. Tää ei oo mikää ihmisten aika olla hereillä. Väsyttää aivan kamalasti.
 
Paputoive, minut voit lisätä listalle. Kiitos :)
mandarina, 20v, (mies 24v), ya 7/2015, yk1
 
Mandarina Noniin hyvä! (y)

Mustikk4 pahoittelut menkoista :(. Kunpa yksityisellä selviäisi mikä on!

Swipulit toivotaan että sun kierto tasaantuis (y)

Toukokuinen onko sulla ovis ennen ollut myöhässä?:) Hyvä että tuli kuitenkin!

Mä en nyt ymmärrä tota miestä :cautious::D. Sanoin eilen miehelle että mua stressaa kun menkat ei oo alkanu (enemmänkin stressaa tää epätietoisuus :D) ja se sano hymyssä suin, että olisit käyttäny ehkäsyä:eek:. Siis täh!!??:ROFLMAO: Yritin kysellä että milloin sit tekisin sen testin. Mies kysy että paljonko mulla on menkat myöhässä ja sanoin et piti jo alkaa tänään. Se vastas että mikä kiire sitä testiä on tehä kun ne on vaan puol päivää myöhässä ja onhan sulla ennenkin ollu:X3::D:ROFLMAO:
 
Luulen, että siihen vuoden takarajaankin on hyvä syy, etteivät halua turhaa alkaa tutkimaan ja hoitamaan jos ei olekaan mitään vikaa ja vaikka tärppääkin vielä tässä lähikuukausina. Monessa paikassahan niin sanotaan, että on normaalia sekin, että raskauden alkaminen saattaa vaan kestää, vaikkei mitään vikaa ole. Se tuntuu välillä kyllä minusta kummalliselta, että mitä tässä meidänkin kohdalla on nyt puolen vuoden aikana sitten tapahtunut, kun en ole tullut raskaaksi. Onhan joku mennyt vikaan, muutenhan mä olisin jo raskaana. :LOL:

Mutta olishan se silti kiva, että voisi kunnalliselle päästä edes siihen ultraan ja tutkittavaksi, ettei tarvis yksityiselle maksaa.

Kiitos tsempeistä! :) Yritetään nyt kaikki nauttia loppukesästä kaikesta huolimatta. :love:
 
  • Tykkää
Reactions: Toukokuinen
Mustikk4 kyllä se vauva vielä teille tulee ilman hoitoja tai hoitojen kanssa. Mutta ihan hyvä jos pääset tutkituttamaan ittes pelkästään jo oman mielenrauhan vuoksi. Silloin pystyt itsekkin rentoutumaan jos sut on tutkittu ja mitään ei ole löytynyt. :)

Tanja12 pistä sitten viestiä tänne testin teon jälkeen, että jos siellä jotain näkyis?! :whistle:

Tein tänään aamulla ovistestin ja kyllä siinä nyt viiva näkyy taas, mutta ei kovinkaan tumma. Tummuis nyt! Pitää käydä kohta ostamassa uus paketti noita ovistestejä, kun tähän malliin niitä testailen. :D
 
  • Tykkää
Reactions: Tanja12
Hips hei, teitä jonkin aikaa jo seuranneena liittyisin mukaan. Olenkin jo tuolla Vauva vuodelle....-osiossa mutta esikoisesta tässä haaveillaan :)

Tässä sitä siis ollaan, kuumeiltu on vuosikausia. Edellisessä parisuhteessa vuosia sitten 1,5v ilman ehkäisyä mutta ei tuottanut tulosta. En kuitenkaan heittänyt hanskoja narikkaan vaan luotan ja toivon että silloin ei vain ollut sen aika, eikä toki yrittäminenkään ihan kunnollista.

Mutta nyt on kuitenkin sen aika. Tuntuu että biologinen kello tikittää jo liiankin äänekkäästi :p Ensin kuitenkin pitäisi tuo normaali kierto saada aikaiseksi, ehkäisyn jälkeen tuli tyhjennysvuoto ja nyt odotellaan luomumenkkoja. Kierto siis jo 41/?.. tässä arvon kuinka kauan odottelen kunnes otan yhteyttä gyneen että saataisiin ne menkat sieltä tulemaan ja kierto kuntoon.

Iiqu 28, mies 38. Ya 06/15 Yk 1
 
Liqu: ootko tehny r-testiä ettet vain olis raskaana? Oliko sulla pillerit vai mikä ehkäisy käytössä? :) toivotaan että ne menkat alkaa nopeaa ja pääsette kunnolla yrittämään.
Mustikk4: täällä on niin samat fiilikset. Huijasin tk:hon aikaa tilatessa että yritys alkanut jo 6/14 kun e-pillerit lopetin ja todellisuudessahan se alko 11/14. Tarttis vaan lähetteet soittaa niin sais proge kokeen ja miehelle simppa testit mutta mies ei oo vielä valmis testaan itteään kun on niin vähän aikaa vielä yritetty ja hän uskoo että se vauva vielä sieltä tulee. Itellähän on melkee jo toivo hiipunu ja haluaisin tutkimuksiin. Miehet pääse helpolla testeissä kun ei tarvi kuin tyhjentää purkkiin. Naisillä onki sitte vähän laajemmat tutkimukset..
 
Onkos noissa ehkäisyrenkaissa suurta eroa pillereihin? Itse lopetin pillerit kaks vuotta sitten, vaikka vauvaa alettiin tehdä vasta reilu vuosi sitten. Melkein tuo vuosi meni kierron palautumiseen, että hyvä sinänsä että ajoissa lopetin. Ensimmäinen vuoto tuli ajallaan pillereiden jälkeen, ja kerkesin iloita että menipä se helposti. Seuraaviin kuukautisiin meni kahden kierron verran aikaa ja sitten oli vielä pidempi tauko. Sit tais jotkut menkat olla taas välissä, pidempi tauko ja sen jälkeen alkoi normalisoitua. Melkein 10 vuotta kerkesinkin pillereitä syödä, vaan ihanasti on jotenkin "normaalimpi" olo ollut ilman.
 
Onkos noissa ehkäisyrenkaissa suurta eroa pillereihin? Itse lopetin pillerit kaks vuotta sitten, vaikka vauvaa alettiin tehdä vasta reilu vuosi sitten. Melkein tuo vuosi meni kierron palautumiseen, että hyvä sinänsä että ajoissa lopetin. Ensimmäinen vuoto tuli ajallaan pillereiden jälkeen, ja kerkesin iloita että menipä se helposti. Seuraaviin kuukautisiin meni kahden kierron verran aikaa ja sitten oli vielä pidempi tauko. Sit tais jotkut menkat olla taas välissä, pidempi tauko ja sen jälkeen alkoi normalisoitua. Melkein 10 vuotta kerkesinkin pillereitä syödä, vaan ihanasti on jotenkin "normaalimpi" olo ollut ilman.
Onkos noissa ehkäisyrenkaissa suurta eroa pillereihin? Itse lopetin pillerit kaks vuotta sitten, vaikka vauvaa alettiin tehdä vasta reilu vuosi sitten. Melkein tuo vuosi meni kierron palautumiseen, että hyvä sinänsä että ajoissa lopetin. Ensimmäinen vuoto tuli ajallaan pillereiden jälkeen, ja kerkesin iloita että menipä se helposti. Seuraaviin kuukautisiin meni kahden kierron verran aikaa ja sitten oli vielä pidempi tauko. Sit tais jotkut menkat olla taas välissä, pidempi tauko ja sen jälkeen alkoi normalisoitua. Melkein 10 vuotta kerkesinkin pillereitä syödä, vaan ihanasti on jotenkin "normaalimpi" olo ollut ilman.
Nii en tiiä onks ne vähä ku sama asia?
 
Tervetuloa mukaan Iiqu ja toivotaan, että sun uusi kierto alkaa mahdollisimman pian niin pääsette tosi toimiin ;)

huupelson hyvä että pääsit nyt terkkariin tutkittavaks ja toivottavasti se tuo jotakin vastauksia, mutta toivotaan myös ettei sieltä mitään poikkeavaa löydy. (y) Onko sulla ollu kierto millanen?

Mulla olisi huomenna woman login mukaan ovis, mutta vähän kyllä epäilen koska ne o-testit ei ainakaan vihreää valoa ole näyttänyt :cool: Saa nähdä mitä tapahtuu!
 
Tanja12 en oo ovista seuraillut kuin neljä kiertoa, joten en oo varma kuinka kellontarkka tapahtuma se sitten on. Kierrot mulla on ollut melko säännöllisiä, joten kuvittelin että oviskin tapahtuisi melko säännöllisesti. Edellinen kierto jäi kyllä omituisen lyhyeksi. Stressasin. :whistle:

Kiva sanoo itselle, et älä stressaa. :ROFLMAO: oon sellanen stressihirmu, kun sopivasti alkaa stressaamaan, että huh huh. Nyt päätin etten stressaa :LOL::LOL::LOL:
 

Yhteistyössä