♥ Esikoisesta haaveilijat ♥

@Nipsu#5 pahoittelut uudesta kierrosta :(

@Evelin27, kuulostaa tutulta tuo ajatus, että saisi jo alkaa tapahtua :D Meillä tulee 10 vuotta yhteiseloa täyteen itse asiassa tällä viikolla :) Ja 27-vuotiaita ollaan molemmat. Itse oon haaveillut jo pidempään, joten enää ei ole sitä jännäilyä, mutta varmaan se sitten plussatessa iskee :) Toivottavasti teillä olisi nyt tärpännyt viime viikon oviksesta! :)


R-testejä ei nyt ole tällä hetkellä kaapissa, mutta tein uuden ovistestin ja se oli nyt kyllä ihan täysin blanco. Eli tuskin olen raskaana (varsinkin kun perjantain r-digitesti oli tosiaan nega) ja ovis jostain syystä oli oikeasti vasta kp35. Todella myöhänen ovis ja joku lähemmäs 50 päiväinen kierto siis tulossa. Edelliset olleet 27pv ja 31pv, niin kummaksuttaa kyllä, miksi nyt näin venähtää, mutta toivon, että tämä olisi nyt jokin kertaluontoinen häiriö. Ja eihän sitä tiedä, voi kai se vielä nyt tässäkin kierrossa tärpätä, jos ovis oikeasti tapahtui. Tänään siis dpo2 ja pitäisi jaksaa jännäillä vielä se vajaa parisen viikkoa :D
 
Kuukautisia ei ole vielä kuulunut. Tein jopa raskaustestin mikä oli odotetusti negatiivinen/ ovistesti myös selkeä neg, mutta kaipa ne kuukautiset sieltä kohta alkaa. Tänään on ollut todella inhottava tunne, kun pissattaa usein ja lopuksi tuntuu oudolta.. Pyyhkiessä tuli erittäin haalean vaaleapunaista, mutta ei kumminkaan kuukautiset alkaneet. Pohdin jo onko minulla virtsatieinfektio eli, jos ei mene ohi niin pitää varmaan antaa plv.
 
Tervetuloa uusille ja tsemppiä yritykseen! (y)

@Önnö Kyllä se siis ovikselta vaikuttaa. Harmillisen pitkä kierto, mutta hyvä jos ovis kuitenkin tapahtui! Tsemppiä näihin odotettua myöhempiin piinapäiviin.

@Mansikka19 Mä välillä kans pohdin sitä, että vauvan saaminen kuitenkin muuttaa elämää tosi paljon. Jonain hetkinä päässä käväisee ajatus, että "tämäkään ei ole sitten pienen lapsen kanssa samalla lailla helppoa tai mahdollista" - vaikka yhteiset iltamenot tai matkustelu kaksin. Mutta oon haaveillu lapsesta jo kymmenisen vuotta ja todella kipeästi haluaisin kaiken sen vauva- ja lapsiarjen yövalvomisineen ja kakkavaippoineen...

Omanapaa: Täällä dpo 8 ja yritän malttaa vaikka alkuviikkoon ennen kuin testaan, eli vasta dpo 13-14. Tallettelut osui aika hyvin kohdilleen tässä kierrossa, mutta mitään oireita ei kyllä oo ollu, niin en oikein usko tärppiin... Yritän hillitä testailuintoa, että säästyisi rahat! :D:D
 
@Önnö piina jatkukoon tuon oviksen myötä! :)

@Mansikka19 Mietin välillä lapsiperheen elämää ja miten se muuttaa kaiken. Ollaan totuttu matkustamaan melko säännöllisesti niin se varmasti tulee muuttumaan ja elämä ei enää itsekästä. Mutta olemme vahvasti perhekeskeisiä ja koti meille tärkeä niin lapsi täydentäisi elämäämme<3 että samoilla linjoilla @syystyttö kanssa.

Täällä alkoi tiputteluvuoto eli menkat kulman takana, toivoton ja surullinen fiilis.
Saa päivittää Toiveli, yk11
 
@Mansikka19, mikä siellä on tilanne? :) Toivottavasti menkat eivät ole alkanet, eivätkä alakaan :)

@syystyttö, kiitos tsempeistä. Outoa, että ovis siirtyi jostain syystä parisen viikkoa, kun ei edes ollut mitään ihmeempiä menossa muuten elämässä, mutta toisaalta tosiaan helpottavaa, että ovis ylipäätään tapahtui. Piinaillaan nyt tässä sitten reilu viikko vielä :) Tsemppiä myös sinne piinailuihin! Toivottavasti olisi tärppi käynyt :)

@Toiveli, juu täällä piinaillaan nyt vielä jonkin aikaa. Tänään dpo4. Tärppiä tietysti toivon, mutten tiedä, kuinka mahdollista se on kp35 oviksella. Mutta jos kerta ovis oikeasti tapahtui, niin kaipa kaikki on mahdollista :) Pahoittelut uudesta kierrosta ja paljon voimia sinne! Toivottavasti tämä olisi nyt viimein se tärppikierto sitten :)
 
Mikäs tilanne @Mansikka19? Toivottavasti olisi tärpännyt! (y)

Miten sujuu @syystyttö piinapäivät? Oletko malttanut olla testaamatta? :)


Täällä menossa dpo7. Oireita ei oikeastaan ole ollenkaan. Ainoastaan rinnat ovat olleet arat dpo3:sta lähtien, mikä on kyllä hieman nostanut toiveita, koska mulla ei ole ikinä ennen olleet rinnat tälleen arat missään vaiheessa kiertoa. Myös nyt muutamana viime päivänä on aamuisin ollut ihan hirveä alaselkäjumitus, mutta oon kyllä pistänyt osittain ainakin loman piikkiin, kun ei tule tehtyä samoja juttuja kuin normaalisti töissä ollessa :ROFLMAO: Muuten tosi oireetonta, joten saa nyt nähdä, kuinka käy. Ehkä voisi testin tehdä keskiviikkona, dpo11 – jos jaksan sinne asti odotella :LOL:
 
@önnö Täällä ei kuukautisia, ei oireita ja testit negatiivisia. Katsellaan mikäli ei ensi viikolla ala ja testit negatiivisia niin pitää varmaan soitella työterveyteen.. voiko testit olla negatiivisia, vaikka olisi raskaana? En usko olevani raskaana, mutta ihmeitäkin tapahtuu.

Tsemppiä kaikille piinailijoille (y)
 
@Önnö Oon vielä malttanut olla testaamatta, nyt kp 30 ja dpo 12. Ajattelin rauhassa ootella menkkojen alkua ja testata vasta ma tai ti eli dpo 14-15. Oon niin kyllästynyt näkemään negatiivisia testejä, ja vaikka oireita on niin ei kuitenkaan mitään luotettava. Rinnat on kauttaaltaan aika arat, jugurtti oksettaa (kuten kohdunulkoisen raskauden kohdalla), vatsassa välillä jotain tuntemuksia. Mutta kaikki menee kuitenkin haaveilun, valeoireilun ja menkkahormonien piikkiin :D

@Mansikka19 Sanoisin, että raskaustestit on pääsääntöisesti tosi luotettavia. Sillon kuitenkin, jos ovis on voinut tapahtua vasta myöhemmin, saattaa negatiivinen muuttuakin vielä positiiviseksi.

Tsemppiä piinailuun!
 
@syystyttö Juuri sen vuoksi, kun ovat luotettavia niin en jaksa nyt enempää testailla. Olen saanut jo monta negatiivista, joten korkeintaan ensi viikon loppupuolella voisi taas katsoa ellei kuukautiset ala ennen sitä. Ovulaatiota en tuntenut koko kierrolla enkä löytänyt tikuttamallakaan.

Hyvältä kuulostaa oireet myös sinulla, toivottavasti tärppää (y)
 
Täällä alkoi vihdoin illalla eilen kuukautiset. Yli 40 vuorokauden kierto :eek: oli muutenkin todella outo kierto kaikkiaan. Toisaalta pieni helpotus, kun ei tarvitse murehtia reissussa pienen puolesta. Ovista en tikuttele kuin nyt alkuun, kun lähdetään parin viikon päästä kuukaudeksi reissuun niin ei taida tulla pakattua niitä mukaan.

Toivotaan, että teillä muilla tärppää (y)
 
@Mansikka19 mulla oli myös pari kk sitten 41 vrk kierto ja ehdin tehdä ensin monta negaa ja sitten suunnitella jo lääkäriajan varausta, että lääkkeitse saataisiin kierto toimimaan. Kuulostaa siis sun viestit tutulta! Tuon yhden pitkän kierron jälkeen kierto onneksi vaikuttaa tasaantuneen n. 34 päivään (pitkähkö toki sekin) ja oviskin on löytynyt. Toivotaan, että sullakin nyt vain yksi poikkeava kierto (y)

@Önnö tsemppiä piinailuun, varmasti pitkät päivät odottaa keskiviikkoa! Mulla nyt dpo6-7 ja toistaiseksi edellisten kiertojen jäljiltä fiilis, etten halua kovin montaa negaa testata ja siksi suunnitelmissa testaus vasta ensi viikonloppuna, mutta saa nyt taas nähdä miten hyvin tämä mun päätös pitää :ROFLMAO:
 
@Mansikka19, hyvä, että tilanne selvisi, vaikka mieluummin tietysti olisi toivonut tärppiä :) Mutta nyt ainakin pääsee uuteen yritykseen. Toivottavasti uusi kierto ei olisi yhtä pitkä! :)

@Helmi30, kiitos tsempeistä :) On tämä piinailu kyllä hankalaa. En tiedä, miten jaksan odottaa keskiviikkoon ja sekin on vasta dpo11 eli ei välttämättä edes näkyisi, vaikka olisikin jotain. Mullakin nyt megapitkä kierto menossa. Toivon, että jos ei nyt tärpännyt, niin olisi vain jokin kertaluontoinen häiriö ja seuraavat kierrot olisi sitten taas normaalimman mittaisia. Tsemppiä sinnekin piinailuihin! :)
 

♥ Esikoisesta haaveilijat ♥
Päivitetty 28.5.2018


Yritys päällä:

Jennipä
25v (mies 25v).......................ya 5/16, yk 20, hoidot aloitettu 8/17
Puukiipijä 28v (mies 27v)....................ya 6/17, yk 11
Riannah 28v (mies 30v)......................ya 7/17, yk 6
Jahapa 25v (mies 27v)........................ya 7/17 yk 3
Syystyttö 27v………………...…..........ya 5/17, yk 10, ku 12/17
Clothball 30v (mies 30v).....................ya 8/17, yk 10
Toiveli 28v (mies 29v)........................ ya 9/17, yk 11
lovecoco 27v (mies 25v).....................ya 10/17, yk 6, letrozol
VauvaHaaveilija89 28v (mies 29v).....ya 1/18, yk6
Kumiankka1 27v (mies 27v).............. ya 5/17, yk 11, km 2/18
Päppyrä 24v (mies 22v)..................... ya 1/18, yk2, ku 3/18
Helmi30 30v (mies 37)....................... ya 1/18, yk4
Önnö 27v (mies 27v)...........................ya 4/18, yk1
Evelin27 27v (mies 28)...................... ya 2/17, yk15
minäitse 31v.......................................ya 5/18, yk1
nipsu#5 25v (mies 21v)......................ya 5/18, yk1
tylleröinen_21 21v (mies 23v)............ya 5/18, yk1
Mansikka19 27v (mies 28v)................yk2
Lilja<3 22v (mies 24v)........................ ya 11/17, yk8
rust 33v (mies 35v).............................ya 11/17, yk 8
Sennay 28v (mies 33)........................ ya 5/18, yk1


Plussanneet 2018:

Eevve
26v (mies 28v), ya 12/17, yk2, plussa 1/18
Möörtsi 26v (mies 24v), ya 11/17, yk 3, plussa 2/18
Hiutale89 28v (mies 33v), ya 8/17, yk3, km 12/17, plussa 2/18
voittamaton 26v (mies 36v), ya 12/16, yk 10, hoidot 3/17-->, plussa 2/18
Jocrow 25v (mies 28), ya 5/17, yk8, plussa 2/18
Eela- 29v (mies 32v), ya 1/17, yk 12, plussa 3/18
Nadine88 30v (mies 29v), ya 10/17, yk 5, plussa 3/18
Aurorials 29v (mies 29v), ya 5/17, yk 10, plussa 3/18
mmii 29v (mies 37), ya 3/18, yk1, plussa 3/18
Joulutoive 23v, ya 11/17, tm 1/18, plussa 4/18
Karla89 29v (mies 35v), ya 8/17, yk 5, plussa 4/18
emppu11 26v (mies 26v), ya 11/16, yk 14, hoidot 1/18-->, plussa 4/18
Abby87 31v (mies 36v), ya 5/17, yk11, plussa 4/18


Varsinaista yritystä odottavat kuumeilijat:

Karvakorvat 24v (mies 25v), ehkäisy pois syksy -17, "varmat päivät"/keskeytetty
Bambinen 27v, keskeytetyllä
Emmae 24v (mies 24v), keskeytetty, yritys alkaa syksyllä 2018
Staar9 23v, keskeytetty/"varmat päivät", ya 12/18 tai alkuvuodesta -19


Taustalla:

ananasbananas 25v (mies 29v), ya 1/17, yk 4
NeitiHaaveilija 27v (mies 31v), ya 9/17, yk4
Laurajy 25v (mies 26v), ya 1/18, yk 1
Minguliini 31v (mies 30v), ya 7/16, yk 16, hoidot aloitettu 8/17


Uudet käyttäjät: Ilmoita tietosi (nimimerkki, ikä, miehen ikä, ya = yrityksen aloitus, yk=yrityskierrot) punaisella värillä mikäli haluat tiedot listaan. Myös päivitykset punaisella, niin ne on helpompi bongata ja päivittää listaan. Fontin väri vaihtuu tuolta tekstilaatikon pisarasta.
 
Viimeksi muokattu:
Tsemppiterveiset kaikille piinailijoille!

Täälläkin ekat piinapäivät meneillään eikä epäilystäkään miksi näitä piinapäiviksi kutsutaan. Jos projektin aikana välillä on päivät tai viikot madelleet niin nyt ne vasta mateleekin, jopa minuutit matelee pääsin siis yllättäen inssiin jo perjantaina kun oli folliultrassa 23 millinen muhku vastassa. Laitettiin aamulla pregnyl ja tehtiin inssi iltapäivällä. Eli tänään dpo 2. Tulkaas pian kertomaan plussa uutisia ketkä edellä olette piinassanne
 
Mä tein äsken testin päiväpissasta ja oli selvä haamulainen :eek: dpo15 tänään, aiemmin en oo testannu. Menkat ois eilen pitäny alkaa, mutta ei oo näkyny. Vähän ristiriitaset fiilikset, että mitäs nyt :ninja: (laitoin kuvan toiseen ketjuun, jos joku haluaa käydä kyyläilemässä)
 
  • Tykkää
Reactions: Sennay
@Kumiankka1 onnea! Katsoinkin tikun kuvan toisesta ketjusta (y)

Kyllä se oma kroppa edelleenkin jaksaa yllättää, mutta toisaalta ihan hyvä ettei tarvitse jännittää matkalla.

@Toiveli me ollaan miehen kanssa kovia matkustamaan, mutta ollaan ajateltu ettei tarvitse niin vaativia reissuja tehdä tulevaisuudessa. Pienen lapsen kanssa pitää ottaa vähän rennommin, mutta budjetti myös varmasti pienempi.. varmaa vaan on se, että emme ole kumpikaan matkustamisesta valmiita luopumaan se vain muuttaa vähän muotoa :cool:

 
  • Tykkää
Reactions: Sennay
Varovaiset onnittelut @Kumiankka1! Haluatko avata noita ristiriitaisia fiiliksiä?

@Mansikka19 Pahoittelut uuteen kiertoon joutumisesta. Kuten muutkin on sanoneet, toivotaan että kierto tasoittuisi ja seuraava olisi lyhyempi! Mulla pari kuukautta pillereiden lopetuksen jälkeen oli yksi 18 päivän kierto (!) ja pisin puolestaan oli 38, mutta enimmäkseen ollaan onneksi menty melko tasaisella n. 31-33 päivän kierrolla.

@minäitse Tsemppiä piinailuun, tosiaan aika matelee! Itse yritän puuhata kaikenlaista ollakseni niin touhukas ja kiireinen, että mahdollisen raskauden miettimiseen ei jäisi aikaa ja päivät sujahtaisi nopeasti. Harmillisesti se ei aina oikein toimi :D Piinailuviikko on aina kuukauden pisin viikko!

ON: Oviksesta laskettuna tässä kierrossa pitäisi alkaa menkat huomenna kp 32. On ollut epämääräisiä raskausoireita, mutta toisaalta nyt illalla ihan vähän menkkajomotuksen tapaista. Saas nähdä... :cautious: Testin teen huomenna (dpo 14) tai ylihuomenna (dpo 15).
 
Kirjoitankin heti uudestaan... Itsehillintä petti ja tein sitten iltapissasta ovulaatiotestin raskaustestinä (nyt dpo 13) ja se näytti tältä:

https://aijaa.com/tLCRcO

Uitin samassa pissassa vielä pregcheckin liuskan ja sain siihenkin haalean haamun :love: Se ei tosin kameralla oikein halunnut tallentua.

https://aijaa.com/YXzjzs

Vähän epäilyttää, miksi ovulaatiotesti antoi paljon selkeämpää positiivista kuin raskaustesti, kun niiden ei kai pitäisi olla kovin tarkkoja, mutta toivon nyt sormet ja varpaat ristissä, että tämä tarkottaisi raskautta ja kaikki olisi kunnossa! Alkuviikosta lisää testejä...
 
Viimeksi muokattu:
@syystyttö Voin avata! Ristiriitaiset fiilikset siksi, kun ehdin jo ajatella, että lykätään yritystä eikä mua ois ollenkaan haitannut jos menkat ois alkanut. En tiiä johtuuko uudesta raskauden pelosta ja keskenmenon pelosta vai mistä. Mutta jotenkin en jaksanut ajatella tätä koko vauva-asiaa ja keskityin koiran hankitaan ja voin henkisesti paremmin kuin pitkään aikaan. Siksi en nyt oikein tiedä mitä pitäis ajatella tästä. Siis tottakai edelleen haluan vauvan, mutta pelottaa vaan mitä tästä tulee. Onnittelut sulle plussasta :love::love: toivottavasti saatais nyt tälläkertaa pienet syliin asti molemmat :barefoot:

@Jennipä Pahoittelut uudesta kierrosta, sais kyllä olla jo teidän vuoro :ninja: Toivottavasti syksyn hoidot tuottaa viimeistään tulosta! :love:

Kiitos kaikille onnitteluista :love::love: En jotenkin yhtään osaa ajatella, että oisin raskaana, tai että tämä raskaus kestäis loppuun asti. Musta tuntuu vaan, että näillä päivillä pitäis testin olla jo vahvempi plussa (dpo15 kun testasin eilen) ja pelkään vaan, että kesken menee taas :unsure: Pitää nyt varhaisultraan asti odotella rauhassa ja keskittyä tähän koiran hankitaan, joka saapuu syksyllä :love:
 
  • Tykkää
Reactions: Jennipä

Yhteistyössä