@mmii ei Mulla kyllä ole oikeastaan mitään oireita.. tänään on nipistellyt vatsaa vähän mut muuten ei mitään. Ja ehkä pari vaaleeta näppylää tullu nännien ympärille mut siinä ne suurimmat "oireet".
marraskuussa kun tulin raskaaksi, niin mulla meni ruokahalu jo ennen plussaa, tuli palan tunne kurkkuun ja ne näppylät nännipihoihin. Sit mua huimas parina päivänä ja oli ihme kiristys vatsassa, kun kävelin. Tiesin jo pari pv ennen testin tekoa, et plussa tulee. Nyt oli kyllä yllätys koko haamu.
@Päppyrä , pahoittelut negasta..
mut sellainen lohdutuksen sananen, et One stepin herkällä testillä ei mulle tule vieläkään mitään näkyviin ja ei-herkällä tulee. Kokeile toisella tikulla vielä
toivottavasti nappaa pian
ON: täällä testattu tunti sitten herkällä ja ei-herkällä testillä.
Samasta lirusta tein molemmat yhtä aikaa ja tulos on tuo, kuva otettu n. 5 min testin teon jälkeen. Huomasin myös, että eilinen testi on tehty ei-herkällä, koska se oli herkän testin pakkauksessa. en eilen tajunnut et liuska olikin leveämpi kuin, mitä olis kuulunut olla.. luulin testaavani eilen myös herkällä.. vähän tässä jännittelee, et mitä tapahtuu. Kp 30 ja dpo 14 vissiinkin..