*Esikoisesta Haaveilevat*

En sitten osaa lopettaa oireiden miettimistä. Mahaa tänään nippailee kummasti, onkohan täti tulossa vai jotain muuta? b :D d peukut pystyssä toivon et olis jotai muuta. Jollai palstalla joku sanoi, et flussa voi olla raskausoire, niin arvatkaa vaan iskikö mulle nyt sekin päälle :)
 
HappyFeet laitatko mulle kp 10/30 kun kierto kuitenkin suurinpiirtein se 30.. kun nyt siel on 30-34.... kiitos :) täällä greippimehun vaikutukset huomaa sikäli että limakalvot on paremmassa kunnossa ja vuotoo enemmän kun normaalisti joten sillä jotain vaikutuksta on näköjään ollu. Ovista odotellessa..
 
JenPen
Galluppiin sen verran että, itse juon pari kertaa kuussa tai useammin. Olen sekä saunaoluen että ruokaviinbin ystävä, ja hyvässä seurassa tuleekin usein otettua jompi kumpi :p Pyydteään usein kavereita syömään jne.
Miehen juomiseen en ole kokenut tarpeelliseksi puuttua (vaikka taidan joskus aikamoinen pirttihirmu ollakin), kun ei tuolla mielestäni ole mitään ongelmaa asian suhteen. Ovat kavereiden kanssa kaikki samasta kaupunginosasta kotoisin ja kokoontuvat siellä paikallisessa kuppilassa viikottain. Mies käy tosi harvoin (max. pari kertaa vuodessa) varsinaisesti viihteellä, enkä ole siitä sanonut mitään.

murppa86 Oon niin vähän käynyt täällä, et vasta nyt huomasin ton teidän yrityskiertojen määrän :ashamed: Teille jos kelle se plussa jo vihdoin kuuluisi... Onko teillä jotain hoitoja käytössä? Miten mies suhtautuu yrityksen venymiseen?
 
Galluppiin. mä en juo itse ollenkaan en oo oikeen koskaa tykänny juomisesta ns. "pääsekasin olosta" mutta tanssimista rakastan voisin käydä baareissa aina tanssimassa, mut mies ei tykkää:( niin ja miehen anna kyllä ottaa alkoholia silloin tällöin ja mennä baariin jos se haluaa, mutta yleensä se ei mee minnekkään kotona tissuttelee jos ottaa jotain:)
 
Onnittelut kaikille plussanneille! :flower:

Alkoholigallupiin En ole ollut kuin pari kertaa humalassa syyskuisen keskenmenon jälkeen, luonnollisesti raskauden aikana kokonaan ilman. Alkoholi ei tarjoa minulle MITÄÄN, ja ihan mahdollisen raskautumisenkin takia olen ilman. Mies käyttää alkoholia silloin tällöin, mikäpä minä olen häntä estämään. Olen kyllä sanonut, että liiallisuuksiin ei saa mennä enkä jokaviikkoista ryyppäämistä aio katsella. Eipä tuo kovin usein reippaasti otakaan. =)

Mulla tänään kp31/30, eiköhän ne menkat kohta ala. :(
 
Gallupiin: Itse juon silloin tällöin, viimeksi eilen. Harvemmin mitenkään hirveästi, mutta helposti muutama menee. Hyvä määrä on sellainen, että säästyy seuraavan aamun pahalta ololta :) Harvemmin baareissa käyn, tykkään enemmän istuskella meillä tai kavereilla. Miehen alkoholin käyttö on samaa tasoa kuin omanikin, joten ei ongelmaa. Baareissa ei kyllä viihdy edes niin paljon kuin minä :D Ei tulisi mieleenikään rajoittaa toisen menemisiä elleivät ihan kohtuuttomuuksiin mene.
 
Onnea Kia plussasta :flower: :flower:
Gallupiin: Juuri eilen olin viihteellä mutta en kanssa yleensä juo itseäni kaatokuntoon vaan juon koko illan aikana n. 6-7 alkoholiannosta ja se riittää aivan mainiosti itselle. Mies taas juo enemmän ja useammin mutta saa minun puolestani juoda ja hassata rahansa mihin itse tykkää niin kauan kun vauvaa ei kuulu. Asia ollan puhuttu jo heti suhteen alussa selväksi että kun lapsi on tulossa niin hän pysyy kotona jos meno ei ole sovittu etukäteen esim. työpaikan saunailta. Yhdessä voidaan käydä syömässä ja voi ottaa pari mut sellaiset ns. turhanpäiväiset kaveriryyppyreissut loppuu siihen. Ja kyllä olen pirttihirmu :LOL:
 
Haaveileva, Mä saan koko ajan niitä haaleita viivoja testeihin. Välillä vähemmä vaaleita mut ei oo kyl yhtä tummaa viivaa tullu kontrollin kans vielä. Tosin nytte tästä kierrosta ekaa kertaa tesmin niin kauan et löydän tai menkat alkaa. Eli voi olla myöhemminki ovis sulla :) Vai onko sulla tullu noita viivoja kaikkiin testeihin?

Teddy, korjaanpa listan oikeeseen päivään :) Välillä noita aivopieruja tapahtuu :D
 
Galluppiin: Meillä juodaan silloin tällöin (ehkä noin kerran kaksi kuussa) saunaoluet tai viiniä ruoan kanssa. Baarireissuja on kummallakin pari kolme vuodessa. Kumpikaan ei rajoita toisen menoja. Välillä käydään yhdessä, välillä omien kavereiden kanssa.
 

16.2.2009

Minnie.............................kp 78................................TJOT
ViutII...............................kp 70/27..........................yk3 (8.1.+?)
HannA-............................kp 70/28..........................yk2
kuuttti.............................kp 65/26...........................yk (20.1.k)
Hooyo88..........................kp 59/28...........................yk2 8.1.k)
Neppis88.........................kp 57/29-32......................yk1 (8.1.k)

Minnea.............................kp 42/25-27......................yk2 (10.1.k)
Sharona...........................kp 40/28-40......................yk4
Minna77...........................kp 40/26...........................yk 5
JenPen.............................kp 33/28............................yk7
Empuuu...........................kp 32/30............................yk4
Pinkkimieli........................kp 32/30-35......................yk1(km)
Ansku-82.........................kp 30/30............................yk3

Lapanen87......................kp 29/30............................yk6
Siniviuhka........................kp 28/26-30.......................yk13
Yöperhonen.....................kp 28/28............................yk13
tch...................................kp 25/30-31.......................yk5
MyPoodels.......................kp 25/28-58.......................yk8
AnGeLina88.....................kp 24/*..............................yk0
HappyFeet.......................kp 23/32-48.......................yk5
delfis................................kp 23/30-36.......................yk6
Hemppati.........................kp 22/30..............................yk3
EtanaLilli..........................kp 20/32-33.........................yk2

Sero.................................kp 19/25-29.........................yk3
Kiharapää........................kp 18/32-35.........................yk17
kaz...................................kp 15/28-30.........................yk8
Teddybear82....................kp 15/28-37.........................yk5
Haaveileva-85..................kp 14/28..............................yk2
HaLPe...............................kp 13/23-27........................yk14
ellen-................................kp 11/30..............................yk3
hippopotamus80..............kp 11/30..............................yk6
Niiz...................................kp 11/30..............................yk2
ElbA..................................kp 10/26..............................yk6
Sun Rise...........................kp 10/30-35.........................yk3(6)

Nanakuu...........................kp 9/25..............................yk4
Sonnet82..........................kp 8/30..............................yk2
Pipopi................................kp 8/26-34........................yk8
anu84...............................kp 7/28-**........................yk15
LauraAnnika......................kp 7/30.............................yk2
Louvre..............................kp 5/32-40........................yk11
murppa86.........................kp 5/24..............................yk44

jiiku.........................................................................yk1
Asty
ANInen
neppis88
drakonia *TJOT*
hollannikkaat
revera
Sandraana87
susku79
 
Happyfeet eipä tuo mitää.. :D aina sattuu ja tapahtuu kaikenlaista ettei kaikkee voi muistaa.. :)

G: Mie juon silloin tällöin, nyt ku aloimme nyyttiä yrittämään niin jääny vielä vähemmälle.. Mies juo silloin tällöin.. baareissa käymme harvemmin ja jos käymme,niin joko yhdessä tai erikseen.. :)
 
Aloitin jo tänään tikuttelun ja tikuttelen ihan loppuun asti!!! Sikäli mikäli ovista ei tuu kp 15, niin odotan pari päivää ennenkun terot aloitan, kuitenkin viimestään kp 17-18 aloitan ne.. Mitä ootte mieltä haittaako muutaman päivän siirto?? Pelkään et noi terot sit estää ovuloinnin, niinkun jostain olen lukenut!
 
kaz
anu84 en osaa vastata tuohon terolut kysymykseen, mutta itsellä on parissa kierrossa ollut ovis vasta kp 18. Nyt kp15 antoi kuitenkin lähes kontrollin vahvuisen eli itse sinun tilanteessa testaisin pidemmälle ovista, mutta en kuitenkaan antaisi kierron venyä paljoa yli 30 päivän. ;)
 
JenPen
Lapanen87 Mä oon ihan samanlainen pirttihirmu... :D :whistle: Jos vauva tulee, niin se kavereiden tapailu pubissa loppuu siihen, tai ainakin vähentyy radikaalisti. Nyt kun tosiaan käyvät joka viikko, vaikka eivät joka kerta juokaan vaan tapaavat vaan toisiaan.
 
kaz Siis oletko sitä mieltä että voisin aloittaa terot vasta kp 17-18 mikäli en ovista ennemmin bongaa?? Koska mulla terojen kanssa kun olen aloittanut kp 15 ollut kierto 27pv! Ja pidän sitä ehkä hivenen liian lyhyenä!
 
Juu mies on itse sanonut että siihen loppuu hänen juopottelu kun testi näyttää positiivista.
ON: tänään jo pientä tuhrua tullut eli huomenna täti tulee aivan varmasti :( on tää aivan pempusta... Rupee ittellä pinna kiristyy pikkuhiljaa kun ei mitään tapahdu. Täti tulee melkein minuutilleen ja oviksenkin oon pongannu joka kerta ja aina pupuiltu päivää ennen ja jälkeen. Eikä mitään ei yhtään mitään! Kaikki on "normaalia". RAIVOSTUTTAVAA! :headwall:
 

Yhteistyössä