*Esikoisesta Haaveilevat*

kaz
anu84 minulla tuli tummin ovisviiva toissapäivänä eikä ollut yhtä tumma kontrollin kanssa.. Eilen tuli hailakka, mutta join ihan liikaa nesteitä ja tänään ei tullut enää juuri ollenkaan. Itse olen testannut aina illasta, että voihan olla että plussa olisi minullakin tullut aamupäivästä, mutta en vain sattunut testaamaan. No sitten kun viiva alkaa himmenemään, niin sitten ovis on ohitse.

Positiivista on se, että saan tummia viivoja ovistikkuun aikaisemmin kuin aikaisemmissa kierroissa :D Eli, jospa luteaalivaihe pidentyisi :saint:

YP Lämmin :hug: . Minä tulen aina 5 kiertoa taaempana... :/
 
Joo niin mä kans luulen että ovis ei ollu tänään... No minä jatkan tikuttelua ja täällä heilutellaan peittoja ahkerasti päivittäin!! :) Mutta se kuitenkin taitaa olla positiivistä et se toinenkin viiva siihe tulee??
 
JenPen
Alkuperäinen kirjoittaja Sonnet82:
JenPen ja Lapanen87 Mä en oikein tajua tota, että miksi mies ei saisi viikottain tavata kavereitaan? Eri asia toki, jos on joka ilta pois tai alkoholin käyttö on kohtuutonta. Mun mielestä lapsenhoitamisen pitäisi olla molempien yhteinen asia, mutta niin, että molemmilla saa olla myös omia menoja. Kotona olemisen pitää perustua siihen, että haluaa olla kotona, ei siihen, että toinen "pakottaa".
Just just... :LOL: Meillähän mies tapaa kavereitaan siis pari-kolme kertaa viikossa. Lisäksi käyvät yleensä kerran kuussa miesporukalla mökkireissuilla, laivalla, keikoilla tms. viikonlopun mittaisilla reissuilla. Perjantaina ja lauantaina lähes aina kokoontuvat paikallisessa.
Olen miehelle sanonut (ja hänkin on ollut yhtä mieltä asiasta), että jos lapsi tulee, niin minä en halua että isä tulee kotiin perjantai- ja lauantaiöinä humalassa. Joskus voi käydä ottamassa, mutt harvoin. Etenkin, kun vuorotyö verottaa miehen jaksamista sen verran ettei arkisin varmaan paljon apua lastenhoidossa olisi.

Ja vaikka en päästäisi koskaan miestäni mihinkään, eiköhän se ole ihan meidän asia... :D Tuskin mitenkään kovin tiukkis kuitenkaan olen, kun miehen kavereista jokainen (sekä varattu että sinkku) on usein päivitellyt sitä, että miten mieheni on löytänyt naisen joka ei mitenkään rajoita hänen tekemisiään.
 
JenPen
Yöperhonen- Pahoittelut sulle uuteen kiertoon joutumisesta... :( :hug: Täällä taitaa olla turha esittää mitään suurempia pahoitteluita tai fraaseja, eiköhän meistä jokainen tiedä miltä muista tuntuu kun yk:t vaan kasvaa kuukausi toisensa perään.
Mikä koiranpentu teille tulee?? :heart: Mä poden hirveetä koirakuumetta.... :ashamed: Eno kasvattaa noita "meidän rotusia" koiria ja hänelle on pari pentuetta tulossa tämän vuoden sisällä. Olen alustavasti varannut häneltä parhaan narttupennun, mutta välillä kyllä olen miettinyt että mihin tuli päänsä pistettyä... Vaatii niin hirveät määrät liikuntaa tämä nuori poika mikä nyt on kotona!
 
JenPen, jep, eipä näihin hetkiin oikeen mitään "oikeita" sanoja löydy..! jokainen tosiaan tietää tunteen kun se pirulainen sieltä kylään tulee.!! ja se on hienoa että tälläista vertaistukea on, muidenkin asioiden kanssa (samojen "ongelmien" kanssa kun meistä jokainen painii)
meille tuli tollanen sekarotunen 11vko vanha pikkunen Friidu neitonen.. sen emo on saksanpaimenkoira ja isä on rotikka. eli juuri toisinpäin kuin meidän Dessa neidolla.. sen emo kun on rotikka ja isä saksanpaimenkoira. :) aivan mahtava pentu.! todella hyvin kotiutunut jo, leikkii hienosti isojen tyttöjen kanssa ja muutenkin todella reipas pentu.!
mikäs rotu on "teidän rotu".? :) kyllähän minäkin sitä hetken pohdin kun päätin kolmannen pennun tähän ottaa (kaikki siis kun pentuja vielä ovat) :D mutta on tää kyllä ihanaa :)
 
revera, taisin vähän liian innokkaasti siivota tota listaa kun kerran alkuun pääsin :D Pistän sut takasi tonne taustailijoihin :)
Onko kellää tietoa noista yläpäässä olevista? Noi päivämäärät on et millon ne on kirjautunu viimeks ja ViutII ja AnGeLina88 näyttää olevan sama, mut oottelen jospa hän vastaa niin voin poistaa tuolta ylhäältä :)
YP isot halit täältä :flower: Mut mäkin haluun koiran :D Pistäpä kuvaa pikkusesta?
Anu Mä oon nyt tikutellu tuolta kp 12 lähtien, mut ei vieläkään oo sitä tummaa viivaa tullu. Niitä hailakoita vaan koko ajan. Tän viikon jälkee loppuu testit nii täytyy alkaa miettiä pitäskö tilata lisää :( Tää merkkaa sitä taas et tulee joku hemmetin pitkä kierto taas vaihteeks. Tai no ei niin pitkiä ku vois olla, mut menee hermot kyl näissä 40-50 kierroissaki :headwall:
 
Kaippa se täytyy siis plussaksi todeta :eek: :heart:

Ihan ihme olotila tänään itkettää ja naurattaa ja siis ilman mitään syytä =) :'( =) :'( :ashamed: :snotty: :LOL: Vois olla kyllä täti enteitäkin tää, mut toi tikku sen varmisti ettei oo.
 

19.2.2009

Minnie.............................kp 81................................TJOT
ViutII...............................kp 73/27..........................yk3 (8.1.+?)
kuuttti.............................kp 68/26...........................yk (20.1.k)
Hooyo88..........................kp 62/28...........................yk2 8.1.k)
Neppis88.........................kp 60/29-32......................yk1 (8.1.k)

Minnea.............................kp 45/25-27......................yk2 (10.1.k)
Minna77...........................kp 43/26...........................yk 5
JenPen.............................kp 36/28............................yk7
Empuuu...........................kp 35/30............................yk4
Pinkkimieli........................kp 35/30-35......................yk1(km)
Ansku-82.........................kp 33/30............................yk3
Lapanen87......................kp 32/30............................yk6
Siniviuhka........................kp 31/26-30.......................yk13

tch...................................kp 28/30-31.......................yk5
MyPoodels.......................kp 28/28-58.......................yk8
AnGeLina88.....................kp 27/*..............................yk0
HappyFeet.......................kp 26/32-48.......................yk5
delfis................................kp 26/30-36.......................yk6
Hemppati.........................kp 25/30..............................yk3
EtanaLilli..........................kp 23/32-33.........................yk2
Sero.................................kp 22/25-29.........................yk3
Kiharapää........................kp 21/32-35.........................yk17

kaz...................................kp 18/28-30.........................yk8
Teddybear82....................kp 18/28-37.........................yk5
Haaveileva-85..................kp 17/28..............................yk2
HaLPe...............................kp 16/23-27........................yk14
ellen-................................kp 14/30..............................yk3
hippopotamus80..............kp 14/30..............................yk6
Niiz...................................kp 14/30..............................yk2
ElbA..................................kp 13/26..............................yk6
Sun Rise...........................kp 13/30-35.........................yk3(6)
Sharona...........................kp 12/28-40.........................yk5
Nanakuu...........................kp 12/25..............................yk4
Sonnet82..........................kp 11/30..............................yk2
Pipopi................................kp 11/26-34........................yk8
anu84...............................kp 10/28-**........................yk15
LauraAnnika.....................kp 10/30..............................yk2

Louvre..............................kp 8/32-40........................yk11
murppa86.........................kp 8/24.............................yk44
Yöperhonen.....................kp 4/28..............................yk14

revera
drakonia
Sandraana87
susku79

[/quote]

 
JenPen
yöperhonen- Voi jestas miten sulonen pentu!! :heart: Ihana... =) Ei sais laittaa tollasia kuvia julkisesti näytille! :kieh: Onko samaa näköä paljon noissa teidän kahdessa koirassa, kun saman rotuiset vanhemmat mutta eri päin? Sekarotuisissa on hauskaa, kun samojen rotujen yhdistelmistä saattaa tulla aivan eri näköisiä koiria :D Vai et KOLME pentua, huhhuh... Nostan hattua, ite olin jo helisemässä ton sisäsiisteyden opettelussa yhden pennun kanssa. Toivon että toi nyt vajaa parivuotiaaksi ehtis ennen ku uuden tähän otan.

Meidän rotu on toi kiharakarvainen noutaja. Meille sellanen aikoinaan tullut ekana, sen jälkeen eno alkoi kasvattaa niitä ja nyt koko suku harrastaa samaa rotua! Niin pieni rotu Suomessa, et taitaa puolet kannasta olla meidän sukulaisten omistuksessa :D

Pinkkimielelle Suuret onnittelut!! :flower: :hug: Ihan selkeä plussa kuvissa :)
 
JenPen, värit on ihan samat, mut tää uus on paljon laihempi versio :D eli enemmän siis sakemannii mun mielestä.. toi toinen oli pentuna kunnon karvapallo.. mut saa nyt nähä mikskä tää tästä vielä muuttuu.! on kyllä niin mamman tyttö :) joka paikkaan pitää seurata ja nukkua vieressä.. onhan tää välil aika rankkaa kolmen pennun kans.. onneks toi vanhin on jo täysin sisäsiisti ja tolla keskimmäiselläki tulee enää harvoin vahinkoja.! ja tää pieninkin pissii ja kakkii paperille :) mutta ulos kans tekee hienosti.
kiharakarvaset noutajat on kyllä tosi nättejä.! :) oot siis kuitenkin ottamassa siihen toisen wuffen.? :)

sinikalle ja angelinalle suurensuuri :hug:
 

Yhteistyössä