*Esikoisesta Haaveilevat*

:flower: Tervetuloa uudet :flower:
Täällä mennään silmät ristissä mut ilma tupakkia. Eilen käytiin miehen kanssa ravintelissa syömässä ja kyllä teki mieli vetää yksi pihvin päälle mut pysyin lujana :D
Kävin tossa ostamassa uuden paketin cb:n ovistestejä. Ne on mun mielestä kaikista selkeimpiä kun ei tarvitse vahdata niiden viivojen vahvuutta. Onhan ne kyl aika hinnakaita :ashamed: mut mihin muuhun sitä rahansa laittais enää :LOL:
 
Nuo mun kp:t näyttää siltä et pian pitäis jännittää, mut ovis oli vasta kp21. Tuo 25 kierto oli sellainen kun join uskollisesti greippimehua joka päivä. Joten ilmeisesti mulla aikaisti ovista, tai sitten johtui ihan jostain muusta. Eli täällä jännäillään vielä ainakin joitakin päiviä, kun tuo luteaalivaihe voi olla aikas lyhytkin, viikon sisällä pitäs siis jotain tapahtua jokatapauksessa. Ei oo kyl kovin onnistunut olo jostain syystä.
 
:wave: Sunnuntai oli ja meni, mut ensviikolla taas uudet kujeet :LOL:
Muistakaa heilutella peittoja!!! =)
+++++++++++++++++++++++++++++++++++ :whistle: JÄTTIMÄINEN PLUSSAPUHURI vielä ennen kuin teidät hylkään poistuessani odotus puolelle. Käyn teitä aina välillä vilkuilemassa, kun ootte niin ihania kaikki. :wave: :hug:
 
Moi,

mulle vois päivittää kp 2/35 yk 4. Laitetaan noi kp:t tonne 35:een ku on menny täs muutamana kuukautena noille nurkille... Ihmeelliset menkat... tosi tosi niukka vuoto. Yleensä vuodan ku seula.

Uutta yritystä siis... Ajattelin käydä tänään hakeen foolihapot ja greippimehut. Eihän se ota jos ei se annakaan... :)
 
pinkkimieli: Paljon onnea ja tarrasukkia teille :hug:
Toivottavasti kaikki menee hyvin ja pahoinvointia on minimaalisesti :D
ON: Aloitin tänään terveellisen elämän greippimehun ja foolihapon kera. Koiran ilme oli valokuvan arvoinen kun emäntä kyökkäillen yritti juoda mehua :LOL:
Nyt painun tästä piskin kanssa lenkille ylläpitämään tätä terveellistä elämää.
Pahoittelut Anskulle tädistä ja onnea uuteen kiertoon :hug:
 
Siis voitteko uskoa... menkat on loppu!?! Tänään ei oo tullu ollenkaan vuotoa... "Menkat" alko lauantaina loppu iltapäivästä. Kokoaikana (la+su) ei tullu kunnon verta ollenkaan vaan vain sellasta punaruskeeta matskua... Mitä hittoo tää nyt on...? Mulla on aina ollu min. 5 päivän menkat. Ja ne on muistuttanu lähinnä Niagaran putousta... En tiiä sekaisin on meikäläisen kroppa... No tietty kiva ku loppuivat jo! Elleivät sitten palaa illalla tai huomenna... :)
 
YP En oo tehny testiä, mut ajattelin tuossa et teen aamulla jos ei vuotoja siunaannu illan ja yön aikana. Nyt alko jännittään. Se hyvä puoli et jos sieltä nega tulee niin ei ainakaan pety kovin paljo ku sitä vuotoo oli jo... :) Ilmoittelen miten kävi!
 
Heippa hei tytöt!

Mahtuuko porukkaan mukaan? Olen 28-vuotias tytöntyllerö, joka meni naimisiin viime marraskuun lopussa ja siitä asti on vauvayritystä ollut ilmassa vähän sillä meiningillä, että tulee jos on tullakseen. Noh, eipä ole vielä ilmoitellut itsestään, vaikkakin luulin jo n. viikko sitten että tällä kertaa tärppäsi, kun aamulla pahoinvoivana jäin töistä kotiin oksentamaan, mutta sitä vanhaa tuttua vatsatautiahan se vaan. Tietenkin sit piti lauantaina tehdä testikin vaikkei muita oireita ilmaantunut, ja sehän sitten näytti negaa...ja tänään sitten täti tuli kylään. Eli kp on 1/29-31 ja onko se yk sitten 4? Tänään ostin lounastauolla litran greippimehutölkin, jonka jo imasin nassuun...paljonko sitä pitää juoda, että on jotain hyötyä? Riittääkö litra viikossa vai pitääkö joka päivä? Muita kikkoja ei sitten ollakaan kokeiltu, paitsi että pupuillaan paljon paljon paljon että ei missattais vahingossakaan niitä tärkeitä päiviä =)
 
moumou Tervetuloa mukaan! Mä oon juonut greippimehua noin pari lasillista päivässä (suunnilleen puoli litraa) ja lisäksi vielä syönyt tuoreita greippejä. Sopivaa määrää en tiedä, mutta mulla tuo määrä lyhensi viime kiertoa 4 päivää ja mikäli taas luen kroppaani oikein, niin sama käy tässä kierrossa. Vaikken mitään muuta vaikutusta olisi, niin 4 päivää vähemmän odottamista sopii mulle oikein hyvin :D

Omaa napaa: rinnat ovat kipeytyneet, joten eiköhän se ovis viikonloppuna ollut. Eli ei muuta kuin odottelua tiedossa.
 
tyttokarpanen
Pääseekö tänne muuten mukaan...? Lauantaina päätettiin et otetaan kierukka pois. Ja noin kahdenviikon päästä kun on kuukautiset niin se lähtee... :D
Mulla on tarkoitus tulla heti raskaaksi (aivan ku mun päätökset siinä auttais) ja pelkään nyt jo ihan sikana sitä että jos en heti tuukkaa raskaaks et romahdan, saatikka sitte et jouduttais yrittää puolikin vuotta...
Lisäks mua muutenki jännittää ihan sikana, vattaan ottaa kipiää ku ajatteleeki et pia mahdollisesti odotellaan ja saadaan vauva... :eek:
 

Yhteistyössä