°..¸ ? Esikoisesta Haaveilevat ? ¸..°

miracle... höpsömpöö! Ei voi toivoa liikaa ennen ku tämä päivä on ohi! :) Sulla kyllä onkin ihan varmasti pullat uunissa! Tänne asti tuoksuu korvapuustit!! :LOL:

Mulmul hug: uuteen kiertoon vahvempana ja plussatuulosten kera! ++++++++++++ :whistle:
 
ElinaMaria, toivot. sun nenä ois oikeessa :LOL: :LOL: ny kyl nippailee taas mahaa nii samalail ko viime kierros... oviksest asti milteinpä tätä ollu :p tai sit vaa hormonit heittää iha mitä sattuu ku km oli.. mut toivot. ois mun aavistus oikeessa :heart:
 
Voi taivas, te ootte supernopeita kirjoittamaan! Aina ehtii tulla monta sivua luettavaa ennenkuin ite kerkiän taas koneelle. Aivan hämmästyksestä loksahtaa suukku auki, kas näin :eek:

Toinen päivä, kun syön teroja ja sitä omituista diforminia. Diformin on kammottavan makuista! :x Hyi yäk. Ja ensi viikolla annostus muuttuu yhden sijasta kahteen tablettiin. Sitä paitsi ne tabut on ihan järkyttävän isoja. Kamalaa niellä niitä yhtenä kappaleena. Viime yönä oli lievää huonovointisuutta ja aamulla oli heti paino hitusen pudonnut. Tosin vähän ihmettelen, että voiko se diformin noin äkkiä vaikuttaa, mutta sanoivat kyllä, että on voimakas lääke ja että paino putoaa itsekseen 2-3kg. Mielenkiintoista. Ja heti paikalla alkaa olla semmoista tuhrua. Lääkäri laski, että menkat alkais ens viikolla, mutta tätä menoa ne alkaa varmaan jo huomenna. Merkit on ihan sellaiset ja alamahaa jo nipistelee. Kaikkea noilla lääkkeillä voikin saada aikaan. Mutta olen vain kiitollinen, jos nämä "rohdot" tuo sen kauan kaivatun kullanpalan mun syliin. On niin iso vauvaikävä! :'(
 
teemalla:
Tiededokumentti: Vauvojen salattu elämä

Seitsemänneltä raskauskuukaudelta lähtien sikiöllä on jo kaikki viisi aistia käytössään. Millaisia ovat vauvan ensimmäiset havainnot ja muistijäljet kohdussa ja heti syntymän jälkeen? Tuotanto: ARTE, Ranska.
 
Moiks, Tänää olis pitäny tulla tätin kylää kierron mukaan, mutta ei ole vielä näkynyt ;) En ole vielä testaillu, ku ennenkin ne on sit heti alkanu tai seuraavana päivänä. Pitää katella vaik viikonloppuna testailua, jos ei täti siihen mennässä ole kylään tullu. Tai sitten kierto meni sekasin ku olin viikonloppuna mahataudissa. Kaverit kyl sanoi, että ihan selvästi olen raskaana eikä mahataudissa. Meillä täällä päin kyllä ollu tautia liikkeellä :'(
Mutta jos nyt menisi tuon siman laittamaan pulloon, että saa sitä sitten vappuna maistella :p
 
kaisukka81 toivottavasti täti ei tule käymään...minä petyin aika pahasti kun täti tuli ja on edelleen :kieh: ...ens kierrossa en kyllä odota näin paljoa plussaa...katson päivä kerrallaan ja testailen vasta kun täti myöhässä useita päiviä...noooo hyvähän se on nyt sanoo, :whistle: katsotaan uudestaa kunhan täti häipyy maisemista,heh! :D
 
Piti tulla vaan sanomaan, että älkää poistako listoilta, olen kyllä hengissä.
Mut tosiaan kun kp:t lähentelee kasikymppiä, niin ei tässä kauheesti yritetä mitään. (en takuulla ovuloi) Veikkaan että kierto palautuu kesäkuussa, kun stressi loppuu..
 

Yhteistyössä