*Esikoisesta haaveilevat* vol 2

  • Viestiketjun aloittaja doncellamosca
  • Ensimmäinen viesti
Tein eilen testin, nega.. Mutta mulla oli kyllä se oviskin taas vasta kp21 niinkuin viime kierrossakin, pitäis nyt vain malttaa vielä muutama päivä odottaa!! Mutta mitään tuntemuksia ei oo suuntaan eikä toiseen, ainut että oon ollu viimeset kaks päivää tosi kiukkunen vaikka ei mitää syytä olekkaan!
 
Anu :hug: negasta. Toivotaan kuitenki, et tulos olisi toinen jos/kun testaat myöhemmin.

Hukkapätkälle ja muille tippuneille iso :hug:

Tänne ei edelleenkään mitään kummempaa. Oletan, että täti kurvailee paikalle jos ei tän viikon lopussa niin viimeistään ensi viikon alussa. Suurempia tuntemuksia ei ole. Nännit on vähän kipeät, eilen tuli ihan tajuttomasti oikein valkoista valkkaria ja alavatsalla repäisee välillä. Mut noi kaikki on ihan normi täti oireita joten... Katotaan kuin käy. Päivän jatkoja kaikille! =)
 
Mulla tänään ollu iha ihmeellinen vatta.. :( päivällä oli kovana ja nyt illalla oli melko löysänä... :(:( apuva. onko vattatauti tulossa? vaiko jotain raskausoireita?? :D:D voisiko tommonen olla?väsymystä kans ollu.. ja sit tukossa kans ollu. puuh. tekis nii mieli testata huomen mut niin :D
 
en sit kestäny yhtään olla testaamatta, tyhmä menin tekemään, kuumotti niin testata ku tänään vapaa päivä on :D joten menin tekemään negan :s hah. ja dpo on vasta 13 vai 14. lasketaanko se dpo ovispäiväki mukaan ? :D jos niin niin sit on 14. on vaan niin pirun "varma" olo et vois tulla plussa. olen tänään kattelu peiliin ja vähän "ihastelin" mun tissejä :D tuntuu et ne ois vähä pingonneet ja pikkasen "turvoksissa" tai kasvanu.. ja mun nännipihoissa näkyy "valkosia" näppyjä (selkeiten silloin kun on nännin menee ns. kasaan :D ettei pingota siis.) ja kun painelee tissejä eri kohdista nii kyl tuntuu sellasta kipuilua, mut voihan se olla jos olen liikaa niitä painellu nii kipeytyny :D
mut voi itku ku menin tekee testin niin heti tuli sellainen olo, et no ei sieltä sitä plussaa sit tuu :D hirveetä tää :D
tein apteekin normiraskaustestillä. onko se kovinki herkkä? kokemuksia?
 
Heissan kaikille!

Täällä Napakettu ja KP29, mun kp:t oli menny jossain puolessa välissä sekasin, mutta en viitsinyt siitä huudella kun viimeaikoina oon taas ehtinyt käydä harvemmin. Mutta siis mulle vois päivittää sinne kp 29. Mulla ei oo naismuistiin ollut noin pitkä kierto, en ees muista millon ois viimeks ollu ees tota 28 vaan 24 on ollut melkeen vakio. Nyt kuitenkin mennään jo 29 eikä tätiä kuulu ei näy, ei edes tuhrua.

Olin jo tänään menossa ostamaan testiä, kun huomasin että apteekki olikin mennyt jo klo 19 kiinni :| joten nyt pitää sitten odotella hyvin epätietosissa merkeissä ainakin huomisen yli, ellei tätiä vieläkään kuulu. Mulla ei ole mitään oireita ja oon aika varma että tää on vaan joku hormonihäiriö ettei menkkoja kuulu.

Mutta katsellaan, kuulostellaan kevättä! Plussatuuliaaa! ++++++++ :heart: kaikille
 
Alkuperäinen kirjoittaja HappyFeet:


21.05.2009



Nanakuu........................kp 48/28-29......................yk5
susku79.........................kp 48/26
Sero...............................kp 45/25-35......................yk5
Cladoceran.....................kp 44/37-42......................yk4



MyPoodles......................kp 39/28-58......................yk11
anu84.............................kp 35/30-**.....................yk 17
napakettu......................kp 30/24-28......................yk3
Sayang............................kp 32/25-29......................yk1
moumou..........................kp 30/29-31......................yk6



Ansku-82.........................kp 28/30-35......................yk6
EtanaLilli..........................kp 28/26-31......................yk5
mely.................................kp 27/30-39
elviir-a..............................kp 24/28-31.....................yk3
kaz...................................kp 21/28-34.....................yk11
niiskuneiti-.......................kp 20/30...........................yk3



Haaveileva-85..................kp 18/26-33.....................yk5
Pieniminä..........................kp 16/25..........................yk2
Dreaming86......................kp 14/27-29.....................yk3
ikuisuus............................kp 14/28...........................yk2
kiharapää.........................kp 13/28-35......................yk20
Pipopi...............................kp 12/26-39......................yk 11
Louvre..............................kp 10/32-45......................yk 13



Siniviuhka.........................kp 8/27-32......................yk17
HappyFeet........................kp 6/**...........................yk7
HaLLeBeRRy.....................kp 6/23-28......................yk 18
Yöperhonen.....................kp 6/28............................yk17
LauraAnnika...................kp 6/30-37......................yk5
Hukkapätkä.....................kp 5/29............................yk4



Niiz+++
 
Testasin äsken. Plussahan siihen testiin tuli. En kyllä voi vielä uskoa todeksi, täytyy heti Lostin jälkeen lähtee käymään vielä apteekissa ostamassa toinen testi, koska mua vähän arveluttaa josko tein jotain/jonkin osan väärin eikä tulos olekaan luotettava. Tunne on uskomaton ja todella hämmentävä :heart:

Onko muut vielä testailleet??
 
Taitaa alkaa olee ovispäivät käsillä.. Ollaan yritetty n.joka toinen päivä heilutella peittoja kun vaan mahdollista. On alkanu kierrot heittelee 27-30 päivän välillä, nii vähä vaikee löytää kunnon ovisajankohtaa. Mut vaikka sen löytäiskin, nii silti on vaa 20 %:n varmuus per kierto että onni suosis.
Ei muutaku tänään taas hommiin jos vaikka.... ;) :heart: :heart: :heart:

napakettu, hurjasti onnea!!!
Itsekin toivon enemmän kun mitään muuta että parin viikon päästä elelisin ILMAN tädin tuloa. Toivossa on hyvä ja pakko elää!! :hug:
Täällä alkaa olee vaan niin vaavikuumeinen pariskunta jo :)
 
Oih Onnea Napakettu! :flower: Saitko jo vahvistuksen?

Täällä on pahimmat piinapäivät menossa, nyt on kp 45/37-42(?) ja dpo 8. Viikonlopuksi tulossa vieraita, joten ehkä piina unohtuisi hetkeksi taustalle... Testailua varmaankin alkuviikosta. Oireita ei toistaiseksi isommin ole, ellei kuvitteluita lasketa. Kuvitteluina nipistelyjä ja ajoittaista (aaltoilevaa) pahoinvointia, arastavat rinnat ja paljon toiveita ja odotuksia.

Plussapuuh :whistle:
 
Jos mulla olis testejä kaapissa ni varmasti olisin jo tuolla vessassa sen kanssa :D Mul on olllu selkä ihan v*tun kipee ja viluttaa koko aika. Mahassa tuntuu NIIIIN oudolta. Mut mitää rintojen arkuutta tai muuta ei kyl oo. Maanantaina pitäis menkat alkaa, kunpa nyt ei vaan ! Mähän LUPASIN että tästä kierrosta mä raskaudun ! :D
 


23.05.2009

Nanakuu........................kp 50/28-29......................yk5
susku79.........................kp 50/26



Sero...............................kp 47/25-35......................yk5
Cladoceran.....................kp 46/37-42......................yk4
MyPoodles......................kp 41/28-58......................yk11



anu84.............................kp 37/30-**.....................yk 17
napakettu......................kp 32/24-28......................yk3
Sayang............................kp 34/25-29......................yk1
moumou..........................kp 32/29-31......................yk6
Ansku-82.........................kp 30/30-35......................yk6
EtanaLilli..........................kp 30/26-31......................yk5



mely.................................kp 29/30-39
elviir-a..............................kp 26/28-31.....................yk3
kaz...................................kp 23/28-34.....................yk11
niiskuneiti-.......................kp 22/30...........................yk3
Haaveileva-85..................kp 20/26-33.....................yk5



Pieniminä..........................kp 18/25..........................yk2
Dreaming86......................kp 16/27-29.....................yk3
ikuisuus............................kp 16/28...........................yk2
kiharapää.........................kp 15/28-35......................yk20
Pipopi...............................kp 14/26-39......................yk 11
Louvre..............................kp 12/32-45......................yk 13
Siniviuhka.........................kp 10/27-32......................yk17



HappyFeet........................kp 8/**...........................yk7
HaLLeBeRRy.....................kp 8/23-28......................yk 18
Yöperhonen.....................kp 8/28............................yk17
LauraAnnika...................kp 8/30-37......................yk5
Hukkapätkä.....................kp 7/29............................yk4



Niiz+++
napakettu+ 21.5.09

[/quote]


 
hei miten se dpo lasketaan tarkalleen ?? siis ku mä plussasin ovistestin 6. päivä keskiviikkona. niin eikö se ovis sit ollu 7. päivä torstaina?? eli siis jos näin on niin laskenko mä tuon 7.päivä torstain dpo:tteihin? eli tuo torstai on eka päivä ja siit eteenpäin niin pitkälle kunnes menkat alkaa? eli jos mulla alkais vaikka tänään menkat niin mun dpo on tähän mennessä 18 ?? :D

NO MUT EI OO KUULUNU MENKKOJA VIEL :) EIKÄ TUNNU ET ALKAISKAAN ! <3
 
Onkohan nää nyt sitte menkat :s Ku kävin vessassa ni paperiin tuli rusehtavaa vuotoa, mut sit myöhemmin ku kävin uudelleen ni tuli jo vähän vertakin... mun menkathan pitäs alkaa huomenna... tai huomenna pitäs alkaa se rusehtava vuoto ja ylihuomenna ne kunnon menkat. PLÄÄH !
 
En tosiaan tiiä miten sitä uskaltais tehä uutta testiä... ku tosiaan tein negan tossa 20.päivä. mut vois varmaan tehä keskiviikkona :) jos tosiaan niitä menkkoja ei näy :D mut eipä tunnu vielkää et alkais.. lurahtelua tuntuu mut ku oon kattonu niin valkkaria :D:D
 

Yhteistyössä