*Esikoisesta haaveilevat* vol 2

  • Viestiketjun aloittaja doncellamosca
  • Ensimmäinen viesti
mulla eilen illalla alkoi jonkilaisia tuntemuksia alamasussa..:eek: sellasta painontunnetta ja nippailua.. hui viikko on ovulaatiosta. voisko olla kiinnittymiskipua?? onko teillä minkäänlaista kokemusta??milloinha kannattaa alkaa testailee? r-testi odottais kaapissa;)
 
ikuisuus, kiitos paljon.!:) ollaanhan plussaa jo tässä hetki odoteltukin... jospa ois jo meidän aika.

mul on toisaalta ihan hyvä fiilis.. vaikka se täti sieltä nyt tuliskin, niin ei se nyt maailmaa kaada ja hyvä homma on se, että ollaan sinne tutkimuksiin nyt pääsemässä/päästy:) toki se harmittaa jos ei oo vieläkään tärpänny, mutta uutta yritystä sit vaan.!
 
En tiedä onko täällä enää ketään joka minut muistaa, mutta tulin kertomaan että meille syntyi suunnitellulla sektiolla kaunis tyttö 8.5.09. :) Neiti oli syntyessään 3736 g ja 50 cm. :heart: Kaunokainen on vienyt meidän sydämet ihan kokonaan ja pitää nyt ehdotonta käskyvaltaa talossa. :D

Jaksamista odotuksen odotteluun ja plussatuulia kaikille!! :heart:

ElinaMaria ja Neiti 6 vrk :heart:
 
Heips ! Mä en nyt pysty taas hetkeen päivitteleen noita listoja !

Josko joku muu niitä alkais päivitteleen, kun voi olla että jossain vaiheessa taas rupean, mut täl hetkel en pysty. Mulla on tällänen miniläppäri käytössä, ja tällä on tosi haastava tehdä noita.
 
Mäkin muistan ElinaMarian :) Onnittelut täältäkin teille <3
Vähän outo aatella et mä oon ollu täälä jo 9kk ku alkaa ne ekat plussanneet syntymään jo. Toivottavasti ite pääsis kohta jo plussaamaa. Tänään ei ainakaa ollu plussaa testissä..
 
Heippa pitkästä aikaa kaikille ! Onnea tällä välin plussanneille, ja :hug: sitä tarvitseville..
Mulla nähtävästi pieni taustailujakso auttoi asiaa, en oikein vielä osaa tätä uskoa, tajuta, kädet tärisee.. Mutta tänä aamuna tämmöisen testasin, kai se sitä itteään sitten on, vaikkakin vielä suht hailakkana, (kuvassa tosin vielä haaleempi kun luonnossa).. vai mitäs ootte mieltä, jokos sitä uskaltais varovasti iloita..

(toivottavasti onnistui, en oo koskaan kuvia lisäilly ennen.. ) :)
 
HappyFeet, HalleBerry ja Yöperhonen: Samassa veneessä ollaan eli täällä kanssa kp 1 :'( Voimia ja tsemppiä uuteen kiertoon!!

Mä kun luulin, että tää olis helppoa, mutta ei.. Oon nyt käynyt tk-lääkärillä, mutta se ei suostunut mihinkään tutkimuksiin edes määräämään, koska ei olla yritetty vielä vuotta.. vaikka sanoin, että olen tuloksetta yrittänyt nyt 6 kk bongata ovulaatiota ja kiertojen pituus heittelee yms. :headwall: Täytyy kait pistää rahaa menemään ja marssia yksityiselle.
 


18.05.2009



Nanakuu........................kp 45/28-29......................yk5
susku79.........................kp 45/26
Sero...............................kp 42/25-35......................yk5
Cladoceran.....................kp 41/37-42......................yk4



MyPoodles......................kp 36/28-58......................yk11
anu84.............................kp 32/30-**.....................yk 17
napakettu......................kp 32/24-28......................yk3
LauraAnnika...................kp 31/30-37......................yk4



Sayang............................kp 29/25-29......................yk1
moumou..........................kp 27/29-31......................yk6
Ansku-82.........................kp 25/30-35......................yk6
EtanaLilli..........................kp 25/26-31......................yk5
mely.................................kp 24/30-39
elviir-a..............................kp 21/28-31.....................yk3



niiskuneiti-.......................kp 17/30...........................yk3
kaz...................................kp 18/28-34.....................yk11
Haaveileva-85..................kp 15/26-33.....................yk5
Pieniminä..........................kp 13/25..........................yk2
Dreaming86......................kp 11/27-29.....................yk3
ikuisuus............................kp 11/28...........................yk2
kiharapää.........................kp 10/28-35......................yk20



Pipopi...............................kp 9/26-39......................yk 11
Louvre..............................kp 7/32-45......................yk 13
Siniviuhka.........................kp 5/27-32......................yk17
HappyFeet........................kp 3/**...........................yk7
HaLLeBeRRy.....................kp 3/23-28......................yk 18
Yöperhonen.....................kp 3/28............................yk17
Hukkapätkä.....................kp 2/29............................yk4



Niiz+++


 
Halit muilleki tippuneille :hug: :hug:

Mä raakasti otin yläpään ja taustailijat pois kun en jaksa niitä täälä käymättömiä päivitellä. Sanokaa rohkeesti jos haluutte takasi listalle nii lisään.. Ja tiputtelen tuolta ylhäältä vielä pois sitte ku niillä tulee kp50 täytee eikä oo ilmotellu mitää itestää. Pistäkää jotai elonmerkkiä itestänne :)
 
:wave: Pitkästä aikaa! En tiedä moniko vielä muistaa. Kävin kurkkimassa täälläkin puolella ja puhaltelemassa teille +++++++++++++++++++++ :whistle: :heart:

Toivottavasti lisääntyny auringonpaiste ja lämpö suo tänne plussa-aallon! :heart:


HF Kattelin tuota etusivua ja plussanneiden tietoja... En tiedä onko asialla niin suurta merkitystä, mutta jos kiinnostaa laittaa mun omat tiedot niin plussa tuli 25.3 kp 29/27-32 la on meillä 1.12 =)


Aurinkoisin terkuin
Delfis ja pikkudee 11+6 (huomenna eka kolmannes takana!) :heart:
 
delfis Mä en niitä ekan sivun listoja voi muokata ku se on doncellan viesti. Täytyy ootella et se tulee takasi tai joku ottas tän päivityksen hoitaakseen kunnolla ja tekis uuen pinon.
Mut hyvä et teillä kaikki hyvin :)
 

Yhteistyössä