~~*~~Esikoisesta haaveilevat~~*~~<3

nibberi, mut eiks sul ollu pahoinvointiaki? Sehä o usein se ovisoire myös! =)

Mie näjin TAAS painajaisia yöllä enne ko heräsin :'( Mies ol toisen naisen kanssa, tai halus olla ja sätti vaa minnuu ja se toine naine ol siin kans.. Iha tyhmiä unia, varsinkii ko tiiän, et mies ei mua pettäis.

Ny alapääki on aika kuiva... Iha ihme juttua. Jospa ne menkat sit alkaa täl kertaa sillai normaalisti kunno vuodolla.. Hope so! Ko en jaksa uskoa siihe, et hormonia ei vaa erittyis millää... Toki voiha se niinki olla.. No, saa nähä ny :) Testailen sit vaikkapa ens vkolla jos ei tätiä näy. En kyl varmaa kummiskaa jaksa oottaa siihe asti :D
 
ei oo ollu pahoinvointia, ainakaan enemmän ku tavallisesti. vaan semmosta alavatsalla olevaa polttavaa tunnetta, joka tulee aina just ennen/pari päivää ennen ku menkat alkaa.
+muuta outoo oiretta jota kerroin tuolla kerhon puolella ja yks jota en osaa päättää onko se oire vai ei..

koitan olla stressaamatta asiasta ja miettimättä, muttakun pelottaa jos nyt taas on jotaki viellä mun kehossa vikana. :snotty: en tiiä pitäskö lopettaa.antaa kaiken vaan olla...
 
nibberi, ai, sit mie oon lukena väärin tai sit joku muu ol kysynä oliks sul pahoinvointia... äh, menin sekaisin, sori! Toivotaan ny, et mittään ei viallakaan ois! Ja jaksa vain yrittää, kyllä se sieltä vielä se onni tulee! Entä mites, ootteko kunno hoitoihi menossa?

me ollaa yritetty viime marraskuun lopusta asti ja yks km takana (vkolla 7+5)
 
Voi miracle ja mindy, ärsyttäviä kyllä ne negat, mut toivottavasti ne vaikka muuttuis teillä plussiksi! :) Mie täällä vaan seurailen ja jännäilen teijän muitten puolesta ku ei tuota omaa jännättävaa hirveesti olekaan. Tai on iha vähäsen ku ei me kuitenkaa sitä kumia oo koko aikaa käytetty. Seki vähä kummastuttaa minnuu, mut en mie voi koko aikaa olla miehellekään paasaamassa et tiiäthän sinä mitä se merkittee jos sitä ei käytä. Ehkä sen mieli on sitte taas muuttumassa. Toivossa on hyvä elää! :)

Nanniinalle :hug: Voimia sinne surun keskelle myös!

Ja Sannya minusta tuntuu kans välillä samalta, mut toisaalta sitte taas ymmärtääki ku tullee tekstiä nii paljo ja täällä on monet kirotellu jo nii pitkäänki keskenään ennen meitä, et sitte helpommin meijän uusimpien tekstit menee ohitte. Mut kiitettävästi kyllä ootte kaikki jaksanu munki marinoita kuunnella! Mie en millää suostu lähteen täältä kulumallakaan, ku on nii kiva palsta, vaikka sillon ku masentaa nii aina uhkaa pitää palstataukoa. :D
 
Tänne tuli täti tänään kyläilemään... oli kyllä odotettavissakin, mutta ihmettelin vaan, että missä se viipyy! Meillä lähtee nyt sit toka yrityskerta, olishan se ollut jo ihme jos olis heti tärpännyt...

Tosi mukava lukea teidän muiden kokemuksia ja tuntemuksia, hetken aikaa mennyt kun kahlannut tätä ketjua läpi :D

Olisko jotain vinkkejä antaa näin aloittelevalle vauvakuumeilijalle? Lueskellut olen greippimehusta (sitä on nyt kaapissa pari purkkia jo valmiiksi ostetuna), sit on Babyplussan ovis- ja raskaustestitarjouspaketti kaapissa sekä Multitabs-raskausvitamiinitabletit on menossa. Muuta hyödyllistä vinkkiä?
 
Alkuperäinen kirjoittaja miracle:
nibberi, ai, sit mie oon lukena väärin tai sit joku muu ol kysynä oliks sul pahoinvointia... äh, menin sekaisin, sori! Toivotaan ny, et mittään ei viallakaan ois! Ja jaksa vain yrittää, kyllä se sieltä vielä se onni tulee! Entä mites, ootteko kunno hoitoihi menossa?

me ollaa yritetty viime marraskuun lopusta asti ja yks km takana (vkolla 7+5)
no täällä menee varmaan itse kukin sekasi välillä :)

kyllä meille on tarjottu IVF hoitoja, mutta mä en oo ihan valmis siihen menemään vielä. miehen kanssa ollaan asiasta puhuttu että koitetaan nyt vielä ainaki talven yli ja jos ei vieläkään niin sitte laitetaan adoptiopaperit vetämään tai koitetaan sitä ivf:ää...
 
toiveilija, kiitti :D Voihan se! Ja on iha olo, et voisinki olla raskautunu, mut kovasti toi nega maan pinnalla mua yrittää pitää! :D Huom! yrittää! :LOL: No ei, kyl mie siihe uskon ja ny jotai mahatuntemuksia on ja sattuu tonne alas vasemmalle, mut ei se kyl kunno menkkakipuakaan ole.. Noh, saapi nähä :)

Marsh, pahoittelut tädin vuoksi! :hug: :hug: Osta myös foolihappolisää, tai sit hankit foolihapon ravinnosta =) Mie en kasviksii syö tms. ni syön tuota lisää. F-happoa ko ois hyvä alkaa syödä jo ennen yrittämistäkin, et varastos sit on kunnol ko raskaus alkaa :heart:
 
huomenia!

pahottelut ens alkuun neganneille... eli mirkku, miss mindy enkä enää muista oliko muita :ashamed: mutta :hug: kuitenkin.

Nanniinalle vielä suuremmat pahoittelut. Ei tähän voi oikein mitään muuta sanoa :( voimia kovasti :heart:

Sannya: kyllä musta tuntuu kans välillä samalta. -ja varsinkin sillon kun ekoja kertoja kirjottelin tänne. mut tekstiä tulee niin kovasti... että sillai ihan ymmärrettävää.

mä oon toisaalta ihan hyvillä mielin siitä, että miun esikoinen ei synny vielä alkukeväästä... tuntuu nimittäin, että suurinosa sukulaisista on syntyny just tammi-huhtikuu -akselilla. kesä tai syksyvauva ois kyl niin nyt toiveissa :heart: joo, onhan tää kovin pinnallista ajatella tälläi kun se ajankohta on se ja sama kunhan vaan tärppäis! mutta onks teillä mitään tämmösiä haaveiluja?
 
johanna mie en oikee ossaa tommosista välittää. Toki ois mukava jos ei iha loppuvuodesta synny, et ei sit iha nuorin ole ikätovereistaan. Mut ei silläkään oikeastaan väliä ole. Kun vain tärppäisi ni olisin todella iloinen, tulee se sit nyt tai myöhemmin se plussa ni sillä ei väliä ole (muuta ko tottakai sillä, et harmittaa jos kovin kauan joutuu oottelee..)
 

Yhteistyössä