~~*~~Esikoisesta haaveilevat~~*~~<3

Juu kahtos ei se sen ihmeempää ole :D

Njahas... Tännää sit tullu taas ihania raskausoireita kehiin.. Mahan kevyttä vihlomista ol hetken ja kipuilua muutoin vähä kauemmin... Juu, ny pittää unohtaa noi kaikki koska en mie oo kuiteskaa raskaana ni en jaksa aina valeraskauksiakaa :D

Käytii Changessa ja ostin kolmet rintsikat sekä yhet stringit! =) Ei maksanu ko n. 51?! yhet rintsikat niist oli 29,90? ja ne parit oli sit enintää 15. olipas hyvä reissu B) Ny ei tarvi käyttää aina väärä kokosia liivei! Enne tätä mul oli vaa parit oikeen kokoset ja varmaa kymmeniä halpoja väärän kokosia. Ny o hyvä mieli :heart:

Nyt on vaihettu petivaatteet..tiskattu,imuroitu ja pyykätty =) hyvä minä..!Huomen ois vp..oispa arskan otto keli B) Hitto ku ärsyttää ku ei tiiä onko tissit oikeesti kipeet vai onko tää kipu pelkästää siit ku oon treenannu aika kovaa pari pv peräkkäi..tissi lihakset on iha jumissa, mut en tiiä onko tulevat menkat myös pistäny kätesä pelii tähä tissikipuu..tuhrukii on "loppunu" jos ei lasketa vaaleenpunasta valkkarii jota tulee ain pikkase wc:käynnil.

Siis oon ollu tosi väsyny jo monta päivää..normaalisti kukun ain 12 yöhö..ja nyt hyvä et kerkeen sammuttaa ilta 9 aikaa telkun ku sammun jo.. :xmas: voi johtuu kyl siit ku Hb107 vaa..

boooring...

oon ollu niin kiukkunen ja kärttynen koko päivän et huh hu.. :kieh: :kieh: enkä ees oikee tiiä miks.. no mies oli vähän idiootti ku kävi mun työpaikal (kaupas) ja pyysin kysyy onks uusii työvuoroi.. ei kysyny ku kassal oli jonoa (??? mikä syy se on???) joo sit piti ite lähtee sen takii... ja niistä vitutus kun laskin et 6 viikonloppua putkeen nyt sit täs kesäl, eli 6 lauantaita ja joka toinen sunnuntai.. lauantait ärsyttävii minivuoroi jotai 6h, ja sit sunnuntaina taas 9,5h se niistä mökkisuunnitelmista.. :kieh: ainoot viikonloppuvapaat on ollu lomaviikkoina... ja sitte saatanan pakastejauheliha kiukutteli mulle ja sipulit meinas kärtsää sen takia...

joo, näitä tosi hyviä päiviä.

Mie sit taisin bongata oviksen ekaa kertaa! =)

Eli se ois ollu... sunnuntaina.
Sillon tosiaan juili kamalasti munasarjoja ja mies "tökki" niihin sillon pötkyllän, ja se sattu ikävästi.
Limojakin riitti. Seksin jälkeen kouristi molemmilta puolilta aika ikävästi, joten aloin päikkäreille.
Sit seuraavana päivänä halusin kokeilla vieläkö särkee munasarjoja. Ei särkeny, ja limatkin meni ohi.
Eli kaikki täsmää! Sain uuden Donnankin,seillä oli ihan vähän suolakiteitä, joka kertois siitä,että ovis ois menny.

Ja sit lämmötkin täsmäs!
Miun normaali lämpö on 35.5. Ja tänään, parisen päivää oviksen jälkeen oli 36.9! Joka on mulle ihan kuumetta melkein! Mulla siis on niin alhainen peruslämpö, että jo 37 asteessa oon ihan sängyn oma. :D

Odotellaan tätiä.
Jos tulis nopeeta, niin terot ois toiminu ja kierto lyhentyny. Jos ei tule ollenkaan, niin vielä parempi!

-B

rouva B, hieno juttu!!!

miulla tää kauhia finnien puskeminen alko.. ihanaa... Kumpa oiskii viel yhtä ihanaa ko pillereide kans et finnei ei tulis.. No, ei auta. Mut kyl mie tilasin proactiv -ihonhoitosarjan =) Se tulloo sit passelisti et kerkiän kuukauden käyttää enne häitä :heart:

Tännää sattu sit enemmänki tuonne alas. EI TAHO!!! Minen jaksa näit valeraskausoireita!! :headwall: :headwall: Sit mieskii viel vinkkasee et "oot paksuna!" ni ooppa siin sit ja pidä pää kylmänä.. jeah right....

tyty, sehä täs on ko me mietittii miehe kans, et oon kotosal kunnes häät o ollunna, eli se tienaa ja mie suunnittelen sen kaiken. Ni täs sitä sit ehtii yhen jos toisenkii hetken miettii raskautumista. Tosin eile aloin miettii häitäkii viel enempi (sillai jännittämismielessäkin) ja täs ovikse jälkee siis muuteskii ol iha negakierron olo ja muuteskii plaah olo, et en mie raskaudu.. Ni siks en tajua miks näit silti tulee :headwall: :ashamed:

mä osoitin äsken opiskeluintoa. :) hain pankista opintolainaa ja tänään sitte tulostin sopimuksen verkkopankista, mapitin sen meiän lasku/paperikansioon. sitten tulostin netistä mein lukkarit ekal periodil eli vajaa 10vko, kirjoitin lukkarin kalenteriini ja myös tuntien nimet. =) järjestin mun vanhan opiskelumapin eli vanhat paperit pois, luentopaperii välilehtien väliin ja lukujärjestykset siihen heti ensimmäiseks. kirjotin myös tulostimeen ostettavien musteiden koodit ostoslistalle.

oon mä vähän hölmö kun ei noi lukkarit oo ees sitovia, voivat muuttua.. :ashamed: mut ei se haittaa, onpahan uudelleen näprättävää ja piiperrettävää. ja tykkään ku asiat on tollai järjestykses. viel on aikaa, sit ku koulu kunnol alkaa ni kaikki on varmaan hujan hajan. :D

miracle en osaa ees kuvitella millane stressi tulee häiden järjestämisestä... jaksamista "rumbaan" :)

nibbler niinpä.. eikä tosiaan tännekää oo luvattu ku 27 astet koko viikonlopuks :kieh: enkä osaa oikeen lohduttautuu et asiat ois paremmin sit syksymmällä, ku tuskin kerkiän ku vkoloppusin töihin. lisää paskaa niskaan.

Talvis, kiitti!! Ei täs muuten mittään eikä sillai ressiä oo yhtään, mut eilen iski sit se jännitys. Ko aloin miettiä sitä kaikkee, et sitä sitte vaa astellaan alttarille ja kaikki kahtoo yms... Ja sit mietin, et viel ois paljo hommaa. Ja jännittää seki just vähä, et ko kaikki läheiset sit on siin samal kertaa.. Ei sinällään siin mittään ois, mut on siel pari, joita en tunne nii hyvin ni vähä jänskättää kyl! Ja seki jänskättää, et saaks kukkaa sinne mittää ohjelmaakaa keksittyy tai mittää... Iiks!! Niihi o ennee yli kuukaus aikaa!

miracle kuha muistat et ne on teiänlaiset häät... mua ärsyttää kun mun mies puhuu naimisiinmenosta et se ketä maksaa, se päättää... paskat!!! omanlaiset häät mitä voi sit vanhemmiten muistella, et olipas kivaa... eikä muistele et huh ku muilla oli hauskaa ja ite vaan odotti et loppuis.. tai muuta vastaavaa... :heart:

Talvis, juu onneks meil o miehen kans tosi yhteneväine musamakukin ja muuteskii sillai menee yksiin et millaset häät haluaa =) (eli ei liia suuria yms) ja koristeluasiois miehelle taitaa olla se ja sama ku sil ei kuulema värisilmää oo, et mikä kävis minkäki kans :D Mut sen se tosin sano, et v.punaista krakaa se ei kyllä laita!! :LOL: Tosin se laittaaki sit semmose tumman violetin B) :heart:

23.7.2008

Santtuli...................kp 55/27........................................yk 3

Hebbeliini................kp 43/28..........................................yk?
Piglet...................... kp 41/27-.................................(taustailee)

Kukkaiskeiju.............kp 36/29-36........................................ yk1
TinyAngel.................kp 35/29-30........................................yk 4
johanna83...............kp 31/32-40.......................................yk 4
Minnie-.....................kp 30/30-33..............................(tjottailee)

Lumikeiju.................kp 28/28- ...........................................yk 3
Miss Mindy................kp 28/33.............................................yk1
Kauris-82.................kp 28/30.............................................yk 4
outsa5.....................kp 26/33.............................................yk 5
tyty86......................kp 26/30-35.........................................yk 5
Rva B.......................kp 25/39-41........................................yk15
Emiliana.................. kp 22/28-33....................................... yk 4
Noomi- .....................kp22/22-26........................................yk1
Sannya.....................kp 20/??.........(pitää taukoa yrityksestä )

Arabel......................kp 19/25-28.....................................yk 15
miracle....................kp 19/28...............................yk 4(yht.yk 7)
Louvre...................kp 16/32-35...........................................yk5
kiharapää............... kp 16/32-35(-43)...............................yk 11
ElinaMaria..............kp 16/28...............................................yk 6
Siniviuhka............... kp 15/26-29.........................................yk 6
Kuumeilija............... kp 14/26-41.........................................yk 6
mulmul.................... kp 12/25-28.......................................yk 12
baby butterfly..........kp 12/28...............................................yk2
Humu82...................kp10/27-33............................yk1(yht. yk4)

Laala...................... kp 9/??...............................................yk 2
yöperhonen-.............kp 9/23-25..........................................yk6
nibbler.................... kp 8/28...............................................yk 14
Ouska......................kp 8/28-??...........................................yk 5
Terhi82....................kp 8/28................................yk3(km jälkee)
Hemuli1981.............kp 7/28-38..........................................yk 3
Veena......................kp 7/24-28........................................yk 15
Duffy........................kp 6/34...............................................yk 4
Talvis.......................kp 3/30-31(-43)..................................yk 4
HaLPe......................kp 3/24-27..........................................yk 6
Nera-85....................kp 2/28-35.........................................yk 4
Finu..........................kp.........................................................yk
Jouskari-82.......................................................................yk 11
toivova-84..........................................................................yk 1

[color]

HAAMUJENGI:

Taustailee:

Daadel.....................tjottailee
Inkaliina-83
Diodium
apsu
vinka.......................Kuumeilee!!
Alisa84....................Kuumeilee, yritys alkaa piakkoin
Emppa.....................Odotamme pikaista paluuta!
Pantalaimon............Taustailee ja toivottavasti palaa asiaan kesän jälkeen
Louvre.....................Palstatauolla
Simppu82.................Palstatauolla, tjoittailee
JJ-t..........................kirjottelee enempi lapsettomuuspuolella, yritystä on
Citilda......................kp ?/27-28........(taustailee)................yk 5
teddybear82...........kuumeilee, esikoisen yrittäminen alkaa elokuussa
Valma.....................Taustailee
Henuliini.................. taustaileepi
papaijaa8
[color]

PLUSSANNEET:

Marimint81...................yk 1
mouku80......................yk 4
Jonsku83.....................yk 1
Sunshine......................yk 6
Puliina..........................yk 5
Sydänkäpynen.............yk 3
ronja78........................yk 3
EAK ..............................yk 2
salamanteri85 ............yk 1
syksyinen haave .........yk 3
henni82 .......................yk ?
Fairytale84..................yk 4
Tinii..............................yk n 1v.
koiramamma................yk 1
Nauruprinsessa...........yk 1
Mayah..........................yk 1
Cora85.........................yk 2
Cristiina.......................yk 7
Novelle78....................yk 14
siniapila ......................yk 3
sanni30........................yk 4
memmy........................yk 3
LEP...............................yk 3
DaylightDancer............yk 2.......35/27
vauvahaaveita.............yk 5......28/27-30
jive-.............................yk?
Juli05...........................yk 9
kaisukka81..................yk 6.......44/38
toiveilija82....................yk 9.....36/34-42
Sirpula..........................yk 9.....32/34-71
Haidi84.........................yk 7.... 34/28-29
Charmophis................yk 2.........39/35-38
Niiskunena-78........... yk2......... 30/28
tiger75........................yk 11........30/27-29
Kat.................................yk1..........31/35
Veiled87.......................yk 4..........32/28-29
nimiko..........................yk 6............ 42/26-28
mimmukka81..............yk 9
Nanniina......................yk 9............37/32-36
xAnnax.......................yk 7............ 35/28-31
Zoe-F....................... yk 1............ ..27/??
EllaMaaria.................yk 1...............kp?/??
melisha.....................yk1 .............kp 28/30
Linna
Suunnistaja..............yk 4...........kp 32/26-28
kesk.arvo = yk 4,62 (185/40)

no nyt se tuli se jännitys miraclelle :)
vietetään me sitte sun häitä täällä palstalla samaan aikaan kun te oikeesti tanssitte jossain ekaa tanssia avioparina :)
häät on ihania
:heart:
ja kyllä se hyvin menee saatpa nähdä :) sä oot sen olonen että sulla olis monta kaveria ja sukulaista jotka ihan varmasti on keksiny vaikka mitä ihanaa ohjelmaa teille ja vieraille.

ps. me vaaditaan kuvia! :D

Yhteistyössä