~~*~~Esikoisesta haaveilevat~~*~~<3

heikka, täällä on kotiuduttu kaupunkikävelyltä :D herätettiin hieman kummastusta kun meitä oli 5 "pikkasta" naista 5 EI-NIIN-Pientä Tanskandoggia :D käytiin torikahviossa kahvilla ja koirat oli torin laidalla viidessä lipputangossa kiinni :) mukavaa oli, ihana ilma :)
 
miracle ihan varmasti häät menee hyvin. :D

mullakin alkaa hääkuume nousemaan, vaikka ens kesänä vasta onkin. :) Mä en stressaa niistä ollenkaan vaan ootan innolla!!! :D Tosin mun ammatinkuvaan kuuluu tuo tapahtumien järjestäminen niin ei tuota mitään ongelmia yhdet häät. :LOL: Mut se jännittää et tuleeks niistä hyvät bileet. Toivotaan.

Mut mirkulla tulee varmasti hienot juhlat. :heart: :D

Nyt meen lukemaan kirjaa ja sänkyyn. Jos menis ajoissa nukkumaan niin heräiskin ihmisten aikaan ja sais tehtyäkin huomenna jotain. Olis siivouspäivä.... :eek: Huomiseen! :wave:
 
Ihanaa, ku RvaB löysit oviksesi!! mäkin bongasin sen viimekierrossa ekan kerran!

Mua mietittyttää/on mietityttäny koko päivän toi alavatsan nipistely/kihelmöinti,(sehän on ainakin sektion jälkeen tulehdusoire) et mitä se tarkottaa, ku yleensä mul on ollu alkukierron alavatsa ihan tunnoton/kivuton (menkkakivut on selkä, jalka ja ylävatsakipua) saattaa myös johtua siteistä ja alushousuista, jotka hinkkaa karvoitusta..empä tiiä, mut JOS siel on tulehdusta, ni ei oo mitää toivoo täs kierrossa tärppiin..enkä tiiä kehtaanko soittaa neuvolaan ja kysyä.. :ashamed: kukaa ei varmaa ymmärtäny mitä tarkoitan, mut kuiteskii..
 
Sinikka, mut eihä sul välttis oo viel kovi kauaa oviksestakaa? Ja jos ootkii raskaana ja siks lämmöt nousee viiveellä ;)

Kävin verkkokaupas vähä shoppailemas... Bridezillasta tulis sit 93 egen lasku piakkoin :D Eli tul vähä shoppailtua ;):D B)
 
Täällä ei edelleenkään tätiä näy.. mitä lie saakeli kiusaa. ensin jättää pikkareihin vaaleenpunertavaa limaa ja sitten häipyy saakeli paikalta. Onpa reilua jumankekka. Päähänkin koskee ärsyttävästi, väsyttää.. Mahaankin koskee. Alkas nyt se ämmä kalppia paikalle, niin pääsis siitäkin sitten eroon!! :kieh:
 
Sinikka, hmm... Outoa... Mitenhää ne lämmöt ei sit nouse.. Nouskos viime kuussa? Eikös ne noussu? Mut muistakko mis vaiheessa?

Dadde, juu mie tiiän mut jotenkii sitä silti vaa alko jännittää :p
Ja juu romahtaa lämmöt joillain, mut joillain (esim. mulla) ne romahtaa vast parin pvän päästä menkkoje alettua. Voisko se v.punane pien vuoto olla ollu sillo kiinnittymisvuotoa jos ovis ol myöhemmi?

 
oon vähä kade miraclelle, ku saa järkkäillä noita häitä :p meilläkin ois varmaa jo ollu häät, jos ois ollu rahaa (ne on menny kaikkeen muuhun esim. remonttiin ja autoon), mut ei niil häillä oo ehkä niin kiire, ku meil on toisemme :heart:
 
kp 13 tienoilla tais ovis olla. Ja meillä pupuiltiin kp 11 tienoilla ku se siippa lähti sillo sinne.
Kaikki varpaat ja sormet on ristissä.. kunpa.
Mutta enemmän mie sitä tätskyä odottelen, kun plussaa. Ei ole ollenkaan plussa olo. :/
 
HaLPe, piankos siekii saat ;) me tykättii mennä jo ny :heart: Se ol jotenkii päähänpisto. Mies kosi ja sit mietittiin, et no ois kyl hyvä olla sit sama sukunimi kaikilla (oon vanhoilline noide suhteen). Sit mietittii sitäki, et jos jossai vaihees raskaudun taas, ni hyvä pittää häät jo ny ko ei oo isoo mahaa. Eli sit vaa päätettiin yhtäkki,i et no pidetää samantien samana vuonna :D B)
 
mirkku niin en kyllä yhtään muista missä vaiheessa, mutta nousihan ne ihan reilustikin normaaliin ruumiinlämpöön nähden, yli 37..
nojjooo,taidanpa vaan ootella vielä, mutta jos ei esim viikonloppuna ole muutosta havaittavissa, niin nakkaan lusikan nurkkaan..
 
miracle oon mäkin ollu aina sitä mieltä, et ensin näät ja sitte vaava, mut nyt tilanne toinen..ja ollaa mietitty ens kesää, mut ku ei tiedä millo raskaudun, ni ei voi mitää lyödä lukkoon.. Mut ihana kuitenki, et te saitte ne nyt ikaseks.. :heart:
 

Yhteistyössä