K
Käkkäräpään äiti
Vieras
Minulla ja miehellä molemmilla luonnon taipuisa hius, mutta ei missään nimessä korkkiruuvi kihara niinkuin tytöllä.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Ap:No entä silmien väri? Miehen sedillä ja tädillä ruskeat silmät sekä minun enoilla ruskeat silmät, sekä mummullani.
Minulla ja miehelläni siniset, niin myös esikoisella. Voiko siis olla että tulevalla lapsella olisikin ruskeat silmät?
Alkuperäinen kirjoittaja nappisilmä:Silmien ruskea väri on yleensä hallitseva. Eli jos sinulla tai miehelläsi oli ruskean silmän geeni hyvin todennäköisesti olisi myös ruskeat silmät.
Alkuperäinen kirjoittaja haloo:Alkuperäinen kirjoittaja Ap:No entä silmien väri? Miehen sedillä ja tädillä ruskeat silmät sekä minun enoilla ruskeat silmät, sekä mummullani.
Minulla ja miehelläni siniset, niin myös esikoisella. Voiko siis olla että tulevalla lapsella olisikin ruskeat silmät?
No ei voi olla
Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:Alkuperäinen kirjoittaja nappisilmä:Silmien ruskea väri on yleensä hallitseva. Eli jos sinulla tai miehelläsi oli ruskean silmän geeni hyvin todennäköisesti olisi myös ruskeat silmät.
Meillä ei tepsinyt tuo, mulla ruskeat, miehellä siniset, siniset tuli pojalle
Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:Alkuperäinen kirjoittaja nappisilmä:Silmien ruskea väri on yleensä hallitseva. Eli jos sinulla tai miehelläsi oli ruskean silmän geeni hyvin todennäköisesti olisi myös ruskeat silmät.
Meillä ei tepsinyt tuo, mulla ruskeat, miehellä siniset, siniset tuli pojalle
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:No sitähän se vallitseva periytyminen on: sinulla on yksi sinisen ja yksi ruskeiden silmien geeni. Sinulla on ruskeat silmät, ja lapsesi sai sen sinisen silmän geenin, ja toisen isältään.
Jotenkin uskomatonta ettei tämä asia ole vielä 2000-luvulla selvää......