Esikoinen vuodelle 2015

Onnea kaikki plussanneet! On ollut niin kiirettä, että ei oikeen oo kerenny kun käydä bussimatkalla pikasesti lukemassa. Bumpyn tilannetta oon kans jännäilly, hienoa että vuoto on loppumaan päin. Pidän niin peukkuja sulle! Voin vaan kuvitella tuon Ikeareissun... :D :heart:

Kiireen vuoksi myös oma jännäily on aikalailla jääny. Eilen kuitenkin alkoi viikonloppuvapaat, ja tänään sopivasti dpo11... Niinhän sitä herättiin viideltä aamulla testiä uittamaan, ja taitaa siinä jotain näkyä! Olo on ollu täysin oireeton, ja aattelinkin että hukkaan meni tämä kierto. Nyt uusien testien ostoon, ja toivomaan, että viiva vahvistuis. Hui.
 
Kiitos Tiha! Kävin vakoilemassa tuolta hätähousujen ketjusta ja onhan sulla nyt ihan selkeä viiva siellä! Peukut pystyssä että pysyy kyydissä!! :)

Tein vielä sen viimeisen testin aamulla. Ei mikään tasavahva viiva todellakaan mutta oikein nätti pinkki kuitenkin ja selvästi vahvistunut kahdessa päivässä. Ja vuotoa ei tosiaan ole enää ollut ni ehkä toivoa on, että tällä kertaa kaikki olis hyvin. Voisin ehkä pian uskaltaa siirtää itteni tonne plussanneisiin mutta odottajien puolelle en siirry ennen ultran antamaa tuomiota.

Tässä vielä kuva edellispäivän ja tämän päivän testeistä:

[/url][/IMG]

ja koko setti. Jokohan sitä vois uskaltaa todeta olevansa raskaana ja jättää testit ostamatta ultraan saakka... No en kuitenkaan voi ja päädyn hakemaan lisää halpoja pc-liuskoja :D

[/url][/IMG]
 
Viimeksi muokattu:
Bumpy Onnea hirmuisesti plussasta! Ja onnea muillekkin plussanneille! :heart:

Ensiviikolla selviää mitä ultrassa löytyy, soittivat perjantaina että saan peruutusajan. Helpottunut olo et pian selviää mikä aiheuttaa nämä toispuoleiset kivut ja "lapsettomuuden" :)
 
  • Tykkää
Reactions: bumpy
Huiii onnea hirmuisesti kaikille plussanneille täältäkin! Varmasti kamalaa piinailla, mutta en siltikään voi olla innostumatta teidän muiden puolesta :D

Täällä alkas olla kierron puoliväli käsillä (siis jos nyt pysyis samana kuin noi pillerikierrot oli), vähän hassuja oireita on ollut tässä viime päivinä taas. Pari päivää oli maha ihan hullun kipeä ja lievänä hypokondrikkona diagnosoin itselleni jo kaiken mahahaavasta kohtu- ja munasarjatulehduksen kautta umppariongelmiin :D Nyt on sit nännit aivan törkeen kosketusarat. Oon varmaan vaan unohtanut miltä normaalit hormonitoiminnan aiheuttamat oireet tuntuu :D
 
Onnea bumpy, nyt näkyy ihan kunnon plussa! :heart: Toivotaan ja uskotaan, että kaikki menee nyt hyvin loppuun saakka!

Mä testailin uudestaan toissapäivänä ja tänään, ja kyllä sieltä selvästi aiempaa vahvempaa ihan kunnolla värillistä viivaa tuli, joten siltä osin voi hieman jo huokaista helpotuksesta. Sain ultra-ajan 8.12. eli reilu kolme viikkoa olisi vielä jännäiltävää. Tuossa kohtaa mulla olisi oviksesta laskettuna 7+3 viikkoa, joten pitäisi syke jo näkyä, jos vain kyytiläinen on matkassa.

Tihalle myös varovaiset onnittelut!
 
  • Tykkää
Reactions: Tiha ja bumpy
Kävin maanantaina DPO 6 kertomassa pienenpienestä veripisarasta joka tuli yhden kerran paperiin, pyyhkiessä. Pelkäsin kuukautisten alkavan, mutta ei: sitä yhtä tippaa enempää ei koskaan tullut, eli tuo veripisara sopisi ehkä kiinnittymisvuodoksi.

Nyt tänään sunnuntaina (vuorokausi vaihtui juuri) on menossa DPO 12. Ei toistaiseksi merkkiäkään kuukautisista. Alavatsaa on vihlonut parin päivän ajan vuoroin kummaltakin puolelta, mutta en enää luota minkäänlaisiin oireisiin, mielikuvitus on aikaisemminkin tehnyt tepposet liian monta kertaa.

En ole testannut vielä kertaakaan, enkä testaakkaan ennenkuin vasta DPO 15, jollei siihen mennessä kuukautisia näy. Limaa tulee kyllä enemmän kuin tarpeeksi mutta toistaiseksi ei muuta.

Bumpy, onnittelut minunkin puolestani. Pakko sanoa suoraan: Olen todella katkera ja kateellinen kun olet raskaana, vaikka haluaisin olla onnellinen puolestasi. Itse olen niin syvällä epätoivon syövereissä. Olen varmaan tosi paska ihminen, kun en kykene olemaan aidosti onnellinen raskaudestasi, mutta se ei ole mitään henkilökohtaista! Tuntuu todella pahalta lukea muiden plussa uutisia, kun itsellä tuntuu olevan vauvan syntyminen realistista vasta ehkä kymmenen vuoden päästä, jos silloinkaan.

Me halutaan tätä enemmän kuin tarpeeksi, mutta jotenkin olen jo hyväksynyt sen asian että meille ei enää raskauksia tule. Ja jos tulee niin ne kaikki päättyvät keskenmenoihin, tai ovat kohdunulkoisia. on niin paha olla, tekis mieli taas vain itkeä ja hukkua kyyneliin.

Toivottavasti tämä vain on taas huono päivä, ja hetken kuluttua olisi taas luottavaisempi mieli. Vitsi kun tää haaveen toteutuminen tuntuu niin kaukaiselta ajatukselta.. :(
 
Viimeksi muokattu:
Seawind ymmärrän kyllä tunteesi, sillä olen ollut itsekkin kateellinen kaikkien muiden plussauutisista kun itselle ei vaan osunut kohdalle. Ei sinun tarvitse olla onnellinen eikä se tee sinusta paskaa ihmistä. Saanen kuitenkin huomauttaa, että minäkin olen kokenut KU:n ja jouduin tätä uutta plussaa odottamaan senkin jälkeen reippaasti yli vuoden eli yritystä kokonaisuudessaan takana jo melkein 2 v. Eikä tästäkään nyt vielä voi tietää, että onko kaikki hyvin.
Sinä et kuitenkaan ole vielä likimainkaan näin kauaa vielä joutunut odottamaan, etkä toivottavasti joudukkaan. Älä vielä heitä toivoa, kyllähän kropalla kestää vähän aikaa toipua kohdunulkoisen aiheuttamasta "traumasta!! Mielestäni on myös vähän turhaa ilmoittaa minulle, että olet katkera onnestani... se ei hyödytä kumpaakaan meistä, vaan minulle tulee hiukan sellainen olo, että haluat minun tuntevan huonoa fiilistä tai syyllisyyttä koska olen nyt raskautunut kun sinä et ole. ja minä olen todellakin kaiken kokemani ja odottamisen jälkeen jo ansainnut plussani (niinkuin tietty kaikki muutkin täällä). Mutta kuten sanottu, ihan tutuilta nuo fiiliksesi kuulostavat. En siis pahastu, vaikka et voi olla puolestani onnellinen, ymmärrän sen kyllä ja toivon sinulle ihan yhtä lailla kun kaikille täällä niitä kahta viivaa testiin. Ehkä sulla sellanen nyt on tuloillaankin.

Kiitos kaikille onnitteluista ja tsempeistä ja peukut pystyssä kaikille piinailijoille!! :) ttaisku kyllä taitais heinäkuun loppupuolelle mennä. Yritän edelleen hillitä innostustani ultraan asti, vaikka eihän se nyt oikein tahdo onnistua :D
Tänään oli tyttöjen baari-ilta ja arvatkaas kuka oli tietty kuskina :D Ihme, etteivät mitään arvanneet vaikka vapaaehtoisesti olin autolla liikenteessä harvinaisena bailuiltana.
 
Onnea paljon plussanneille! <3

Pakko kysyä bumpy et söikkö jotain joka "auttaisi" raskaaksi tulemista? Anteeksi hassu muotoilu. :)

Kaikille yleisesti et olisi hyvä pysyä posiitisena tässä asiassa. Se ei auta ketään ei edes itseään että vaipuu epätoivoon. Ainahan se pistää ja syvältä kun muilla tulee plussia mut elämä on tälläistä. Pitää osata olla onnellinen muiden puolesta koska jos itse plussaisi niin olisihan se maailman ihanin asia. :)

sitä on itsekki itkeskellyt iltoja, pahaa oloa. Moni ystävästinä on saanut lapsen mutta iloitsen sitä heidän kansa ja toivon että ehkä joskus vielä itekki. :) meillä tosiaan kohta 3 v yritystä takana. Alussq parisuhde kärsi todella paljon tästä asiassa ja paljon. Ollqan panostettu parisuhteeseen todella paljon viime aikoina ja nautittu toisten seurasta ja voin sanoa että on kannattanu. Osaa olla onnellisempi asioista. :)

Anteeksi meni aivan ohi aiheen.. :D
 
TERVETULOA KAIKKI ESIKOISESTA HAAVEILEVAT!



Ilmoita muutokset ja lisäykset listalle PUNAISENA, kiitos!

Muistathan ilmoitella itsestäsi, jos kuukautiskiertosi venyy yli 50 päivään.
Muussa tapauksessa sinut siivotaan pois listalta.

SUNNUNTAI 16.11.2014


KP: Kiertopäivä xx/xx (kiertopäivä/kierron normaali pituus)
YK: Yrityskierto
TJOT: Tulee jos on tullakseen (ei aktiivinen yritys)


KM: keskenmeno, KU: Kohdunulkoinen raskaus, Kilppari: kilpirauhasen vajaatoiminta, PCO: polycystic ovaries, MFO: multifollikulaarinen ovario (lievempi pco) TM: tuulimunaraskaus


NimimerkkiIkäKPYKYATJOTTaustalla
Cypress248/35210/2014
diadora2522/3020pco
Dorin2916/26210/2014
hopess2217/276/2013
Intopiukka2924/30-36109/2013mfo
jennnyy2536/27-2829/2014
Mappis_882638/30178/2013
Mantzu_852926/25-35101/2014
ModusOperandi2615/??111/2014X
MooiMama2518/2875/2014
pipiipa2022/29-338
robusti2927/3565/2014
Sannui2947/24-32175/2013
Sassa72618/4078/2013
satyjo2522/325/2012
~SeaWind~2131/29-314/20141 ku
sporttimimmi2819/2956/2014
tuutikki2253/29110/2014
Tweety872720/3456/2014pcos




HILJAISET HAAVEILIJAT:

_Lilja_
Mak-i
SinSin
Valonkantaja


ONNELLISET ODOTTAJAT:


YK: Yrityskerta/-kierto, jolloin tullut raskaaksi

NimimerkkiYKPositiivinen tulos
Santrana326.4.2014
Nissukka26.5.2014
Lumikko89319.5.2014
tibt127.5.2014
vauvatoiveilija31.6.2014
onnenpisara5.6.2014
marita1455.6.2014
evaparadise122.7.2014
Liilja310.7.2014
Malvankukka217.7.2014
puutarhassa101.8.2014
nööse314.8.2014
Minisport1214.8.2014
ttaisku1118.8.2014
Aakku85528.8.2014
Nalat-84?3.9.2014
joa315.9.2014
Boni621.9.2014
Sonde224.9.2014
niiskuilija127.9.2014
Miisa-80173.10.2014
Kuusama5v.7.10.2014
Mar Mar1628.10.2014
evuska329.10.2014
bumpy198.11.2014
taikakai710.11.2014
Tiha216.11.2014
 
Viimeksi muokattu:
taikakai jokos sinut voi siirtää plussanneisiin? :) Tiha oletin että sinut sai laittaa kun punaisena laitoit sen plussan?

Satyjo mähän söin vuoden alussa teroluteja pitkähkön kierron tasoittamiseksi, sitten siirryttiin clomeihin ja kun mitään ei tapahtunut neljän kierron aikana niin päätettiin kokeilla letroja. Ja ekasta letrokierrosta tämä tärppi kävi, siellähän folliultrassa näkyi jopa kaksi johtofollia. Gyne sanoi että tilastollisesti letroilla on saatu enemmän raskauksia aikaan kuin clomeilla ja ihan helkkaristi halvempiakin ovat! kyllä niin toivoisin sinullekkin jo plussaa!!! Kyllähän sitä haluaa, että ihan kaikki saavat sen plussan, mutta väistämättä sen ehkä kaikkein mieluiten soisi niille, joilla yritystä ja kivikkoista polkua on muita enemmän takanapäin. Tuo lapsettomuus käy kyllä henkisesti raskaammaksi joka kierrossa, tai näin ainakin minulla.
Upeaa, että olet jaksanut pysyä positiivisena ja tosiaankin näin rankkojen asioiden keskellä on ehdottoman tärkeää muistaa huolehtia parisuhteesta. Helpostihan elämä menee vaan siihen vauvan yrittämiseen ja kaikki muu unohtuu.

Onhan täällä puhuttu jo moneen otteeseen yleisellä tasolla siitä, miten muiden raskaus- ja vauvauutiset kirpaisee ja maailma tuntuu niin epäreilulta kun toiset pamahtaa heti paksuksi kun taas toiset odottaa vuosikausia ja käy läpi ties mitä rankkoja ja kalliita hoitoja ennen onnistumista. Kuitenkin pitäisin tämän keskustelun yleisellä tasolla, enkä kohdistaisi sitä yksilöihin, koska eihän siitä voi seurata kuin korkeintaan pahaa mieltä! Tämä ei nyt ole ihan oikeasti tarkoitettu juuri sinulle Seawind, vaan ennemminkin tekstisi sai minut pohtimaan asiaa. Mielstäni näiden kaksplus-ketjujen suurin arvo piilee juurikin siinä vertaistuessa. Itse olen kaveriporukkani eka lapsista haaveileva. Tai no yhdellä kamulla on lapsia, mutta emme ole niin läheisiä, että hänelle asiasta avautuisin. Varsinkaan tästä yrittämisen vaikeudesta, lapsettomuudesta tai kohdunulkoisen kokemisesta en voi juurikaan kenellekkään puhua. Tai siis minulla ei ole ketään joka voisi tilanteeseen samaistua ja siten ymmärtää. Siksi tämä ja tuo lapsettomien ketju on kyllä ollut suorastaan taivaan lahja ja minulle tosi tärkeä! Parasta on, että kannustetaan ja tsempataan toisiamme, sekä myös myötäeletään ja lohdutetaan surussa ja riemuitaan ilouutisista (ainakin yritetään). Eihän kukaan viitsi sellaisessa ketjussa oleilla, jossa kritisoidaan tai kommentoidaan negatiivisesti.

Tsempataan toisiamme jatkossakin! Täällä pyöriminen on ainakin minulle ollut parasta terapiaa. Olette kaikki ihania naisia =)

hopess oliko sulla jatkuvasti niitä kipuja vai oliko juurikin johonkin tiettyyn aikaan kiertoa? Toivotaan, että kipujen syy selviäisi!

ModusOperandi se tosiaan yllättää... Ite silloin kauhistuin kun naama puski täyteen finnejä ja rinnoissa kaikenmaailman kipuiluja. Ja kuukautiskivutkin palasi takaisin... Ei hauskaa! Nyt ei muuta kun hommiin vaan ja toivotaan tärppiä :D

Uskaltauduin nyt siirtämään itseni plussanneisiin kun tuntuu hölmöltä noita kiertopäiviä vaan lisäillä. Toivotaan, ettei minun tarvitse itseäni sieltä poistaa... Saattaa kyllä olla, että jos tämäkin raskaus menee vi***ksi niin en haluakaan heti palata yrittämään. En tiedä miten tulisin sen kestämään tai jaksamaan.
Hengaan täällä vielä ultraan asti listaa päivittelemässä, mutta joku saisi varmaan kohta sen "soihdun" multa ottaa :D :D
 
Viimeksi muokattu:
Ihanaa bumpy ja muut plussanneet <3 <3 mahtavaa :)

Tosta katkeruudesta.. Itelle on vaikeeta olla 100% onnellinen niiden puolesta, jotka on alottanu yrittämisen meidän jälkeen ja tulevat raskaaksi. Varsinki, ku nyt viime aikoina on ollu paljo sellasia jotka tulee parin yk:n jälkeen raskaaks. Oon kuitenki tajunnu, että ei se oo multa pois vaikka muut tuliski nopeampaa raskaaks :) bumpyn osalta oon 110%:sti onnellinen ja toivon niinniinniin kovaa että kaikki menee hyvin. Oot niin ihanasti tukenu meitä kaikkia ja sitä kautta auttanu varmasti monia :) tuntuu pahalta että Seawind sanoi(t) noin, täällä on ihmisiä, jotka on yrittäny teitä kauemmin lasta, mutta ei oo onnistunu. Muun muassa bumpy, joka on aina kommentoinu sun teksteihin ja tukenut sua (ja meitä kaikkia) näin virtuaalisesti. En ihan ymmärrä miksi tuollainen, että et voi olla bumpyn puolesta onnellinen, piti ilmoittaa eikä se että on huono päivä riitä syyksi. Kirjoitit, että ei mitään henkilökohtaista MUTTA et voi olla onnellinen bumpyn raskaudesta. Mitä tuo on jos ei henkilökohtaista? Tosi tökerösti sanottu. Kuten sanoin, täällä on monia muita jotka on yrittänyt kauemmin. Haluan silti toivottaa voimia ja uskon, että kyllä se teidänki aika vielä koittaa.
 
bumpy, siirrä vaan mut plussanneisiin. Plussauspäiväksi voi laittaa 10.11.

Täytyy sanoa, että itsekin oon vauvakuumeen ollessa pahimmillaan kokenut noita kateuden ja ehkä katkeruudenkin tunteita raskaana olevia/lapsen saaneita kohtaan, varsinkin siinä vaiheessa, kun itsellä ei ollut edes mahdollisuutta päästä yrittämään (ensin olin parisuhteessa miehen kanssa, joka ei lapsiasialle lämmennyt ja sen jälkeen sinkkuna), ja ehtihän sitä jossain vaiheessa vajota epätoivon suohon ja tavallaan jo asennoitua siihen, etten ehkä koskaan tule saamaan lasta, varsinkin kun ikää oli jo lähes/yli 30.

Ihme kyllä, sittemmin yritysaikana pystyin jopa olemaan onnellinen muiden raskauksista ja jotenkin sitä sai sisäistettyä sen, että negatiiviset tunteet ja ajatukset muiden raskauksia (eli sitä asiaa, mitä itse eniten haluaa) kohtaan eivät todellakaan edistä toivottuun lopputulokseen pääsemistä omalla kohdalla vaan päinvastoin. Ehkä tämä kuulostaa korkealentoiselta huuhaalta, mutta jos pystyy olemaan 100% positiivinen haluamaansa asiaa kohtaan (eli myös iloitsemaan muiden onnesta uskoen, että se osuu aikanaan myös omalle kohdalle), vetää puoleensa haluamaansa asiaa paljon tehokkaammin. Seawindille tekisi myös mieli sanoa, että olet vielä niin nuori ja myös yrityksen taipaleella alussa, ettei oikeasti ole syytä vajota vielä epätoivoon, koska erittäin todennäköisesti tekin tulette sen vauvan saamaan syliin asti ennemmin tai myöhemmin. Toki nuo tunteet on ihan ymmärrettäviä, kuten muutkin totesivat.
 
bumpy kivut alkaa päivä enne kuukautiaia ja kuukautisten alettua kipu sietämätön oikella puolella ja selkäkin tuntuu olevan ihan tulessa. Lääkkeet ei oikein auta, eli toimintakyvytön kun kivut pahimmillaan. Mut kohta saadaan selvyys asiaan :)
 
Ensiksi bumbylle aivan uskomattomasti onnea. <3
Olet tämän plussan kyllä ansainnut. Samoin onnentoivotuksia muillekin plussanneille. Saatte ihanan loppukesän/alkusyksyn ihmeen ensi vuonna syliinne.

Seawind; tiedän hyvin miltä susta tuntuu, mutta sanon silti, että me ollaan oikeasti vielä niin nuoria ja niin alkutaipaleella, että turha tuhlata voimavaroja mielipahan tuntemiseen toisten onnesta. Ei se ole meiltä pois, vaikka kipeää tekeekin. Mullakin on ollut niitä päiviä tässä matkan varrella, kun olisi tehnyt mieli huutaa ja itkeä, kun näkee mukuloita kaikkialla (ja kumma juttu on, että niitä oikeasti näkee joka paikassa...) ja kaikki muut pamahtaa paksuksi, kun itse odottaa edes mahdollisuutta sellaiseen ihmeeseen. Silti pidemmällä tähtäimellä on parempi koettaa keskittää ajatuksensa muualle. Stressi itsessään jo voi aiheuttaa ongelmia koko juttuun jos omaa yhtään herkemmän kropan. Ja, vaikka itse raskauden alkamiseen ei voi itse vaikuttaa oikein mitenkään niin sen mahdollisuuteen voi vaikuttaa; normaalipaino, terveelliset elämäntavat, rentoutuminen ja stressittömyys, parisuhteen ylläpito, itsensä rakastaminen ja muiden hyväksyminen. Ei auta jäädä itkemään nurkkaan, koska se ei auta mihinkään. On vaan jatkettava eteenpäin, vaikka hammasta purren. Kyllä se odotus lopulta palkitaan.

Mua itseäni ainakin tällä hetkellä lohduttaa yksi vähän hassu ja taikauskoinenkin juttu; viime keväänä, muistaakseni juuri ennen kuin tein positiivisen testin ja koin sen keskenmenon, olin anoppini luona joka on kiinnostunut kaikenlaisesta "hömpästä" eli enkeleistä, ennustamisesta jne. Itse olen vähän sellainen semiuskovainen näitä asioita kohtaan, uskon, mutta en ilman todisteita niinsanotusti. Kuitenkin, anoppi oli hankkinut itselleen riimukiviä ja tulipa siinä sitten kysyttyä itse näiltä kiviltä vastausta tähän minun lapsihaaveeseeni. En muista tarkkaan miten muotoilin tuon kysymykseni, mutta kysyin kuitenkin jotakuinkin, että saanko lapsia tulevaisuudessa/tuleeko minusta joskus äiti. Sain vastaukseksi sellaisen riimun joka kuvaa pysähtymistä, jonkin loppumista ja passiivista aikaa ennen uudelleensyntymää.
Tuolloin minulle tuli sellainen tunne tästä riimusta, että joudun ehkä odottamaan sitä lasta syystä tai toisesta vähän pidempään, mutta lopulta tulisin kuitenkin äidiksi. Noh, minähän teinkin sen pos.raskaustestin ihan pian tämän jälkeen ja ajattelin, että häh häh hää riimu! Noh, senhän tietää mitä tuolloin kävi eikä tätä koko juttua auta yhtään tämä kohta 7 kuukautta kestänyt kirjaimellisesti passiivinen aika. Mutta ehkäpä tämä kaikki on ollut tarkoituksellista? Olen saanut lisää aikaa punnita asioita, harkita ja varmistaa mitä todella haluan ja tunteeni ovat vain vahvistuneet. Olen saanut etsiä tasapainoa päässäni tämän lapsiasian suhteen ja niiden tunteiden kanssa joita asia synnyttää. Välillä on huonoja päiviä ja välillä taas parempia. Joskus jopa niinkin hyviä, ettei sitä edes muista, että mulla voisi nyt olla sylissäni vastasyntynyt jos kaikki olisi mennyt hyvin.

Ehkäpä Seawind sinäkin olet nyt vain saanut lisää aikaa keskittyä itseesi, parisuhteeseesi ja elämääsi. Onhan se helppo sanoa, että älä stressaa, mutta se on vain totuus joka pitäisi varmaan hakata jokaisen naisolennon päänahkaan kiinni. Asioilla on tarkoituksensa, niillä pahoillakin.


Ja niin, jos kukaan muu ei ole kiinnostunut niin minä voin kyllä alkaa pitämään listaa silmällä. Ei tästä olla kuitenkaan varmaan ihan hetkeen lähdössä minnekään. :)
 
  • Tykkää
Reactions: bumpy
Oho, onpas täällä plussailtu! =) =) =) Mielettömästi onnea kaikille! bumpyn viiva on vahvistunut jo ihan tummaksi, vautsi miten hienoa! Tästähän saa itsekin ihan uutta potkua kun näkee, että muut plussailee :)

Itse tässä vain ottanut lähinnä rennosti ja päätin etten niitä ovistestejä nyt tosiaan tässä kierrossa tee, ei se ainakaan sen oviksen tuloa paranna, että jatkuvasti sitä kyttää. Nyt en oo ihan kauheasti muutenkaan koko vauva-asiaa ajatellut, lieneekö töiden määrällä ollut osuutta asiaan. Joulukoristeet laitettu jo paikoilleen ja nautiskelen ihanista pimeistä illoista :heart:

Plussatuulia kaikille ei vielä plussanneille ja muille PALJON kannustusta täältä, että pienet pysyy matkassa!
 
  • Tykkää
Reactions: bumpy
Enhän mä malttanut sittenkään olla testaamatta kun noita testejä kaapissa oli. DPO 12 siis tänään, ja tein kaksi eri testiä, mutta samasta pissasta. Parin tunnin pidätys ja digiin tulos "ei raskaana", mutta samasta pissasta tosiaan predictor earlyyn selvä punertava haamu, joka tuli näkyviin jotenkuten jo testiajalla.

Mitähän ihmettä tämä nyt sitten tarkoittaa? Luonto äiti nyt ilmeisesti vain haluaa mua kiusata ja huomenna alkakoon kuukautiset..
 
Pakko tulla kommentoimaan, kun minäkin edelleen päivittäin seuraan tämän ketjun tilannetta ja nyt viime päivinä olen jännittänyt näitä teidän viivojen vahvistumisia. Selkeästi ovat vahvistuneet! Aivan ihanaa, että plussia satelee! :heart: Valtavat onnittelut kaikille bumpy, taikakai ja Tiha ja hurjasti niitä tarrasukkia matkaan, että kaikilla menisi kaikki hyvin!
 
  • Tykkää
Reactions: bumpy ja Tiha
Bumpy, sai siirtää, aion nauttia plussasta niin kauan, kun joku antaa syyn olla nauttimatta :) Kyllä äsken meinas itku päästä, kun tää täysi oireettomuus yhistyi äsken vessareissulla pieneen verijälkeen pyyhkiessä, mutta toivottavasti ei oo mitään vakavaa. Oon raskaana niin kauan kuin toisin todistetaan, täytyy varmaan lähteä testien ostoon, että voi seurailla mitä viivoille tapahtuu. Huih.
 
Ihana kirjoitus Valonkantaja :heart:
Ja mä uskon ehdottomasti siihen, että kaikilla vastoinkäymisillä on joku tarkoitus :) ehkä se usko siihen lähtee siitä että tapahtuu jotain superpaskaa elämässä, mutta sen jälkeen kun sen "huomaa" niin on helpompi käsitellä erilaisia paskamyrskyjä. Uskon myös, että jos jaksan olla positiivinen ja vilpittömästi onnellinen muiden onnesta, niin sen on pakko palata mulle jollain lailla. Toivottavasti omana vauvana :D
 
Hirveästi onnea plussanneille! <3 olette kyllä plussanne ansainneet! Toivon myös tarrasukkia mukaan! :)

Valonkantajan kirjoitus oli ihana! Itse olen myös sitä mieltä että kaikella on tarkoituksensa :) omalla kohdalla se näkyy esim. siinä että jos olisin tullut raskaaksi ennen syksyä, niin en olis ikinä lähteny mukaan tähän painonpudotusprojektiin ja niin olis jääny pudottamatta ainakin tämä 12kg mitä tähän mennessä on pudonnu :) ja tää 12kg pois tulee luultavasti helpottaan mun oloa sitten kun on mun aika tulla raskaaksi :) välillä on kurja mieli siitä että toiset tulee niin pian raskaaksi ja itse joutuu oottamaan omaa vuoroa mutta olempahan oppinut kärsivällisyyttä ja pitkämielisyyttä ennen kuin oma vuoro tulee :) mulla on ystävä joka on raskaana ja se tietää että mulla on yritys päällä ja se välillä ihmettelee miten jaksan myötäelää hänen raskautensa kanssa :) mulle se vaan luo positiivista energiaa kun saa nauttia ja puhua hänen raskaudestaa :) jaettu ilo on kaksinkertainen ilo ja jaettu suru on puolitettu suru :)

Kaikkea ihanaa teille kaikille tähän tulevaan viikkoon! Ootte todella tärkeitä "vertaistukisiskoja"! <3
 
  • Tykkää
Reactions: bumpy

Yhteistyössä