Onpas täällä hiljaista. Ovatkos kaikki päättäneet pitää joulutaukoa vauvakuumeilusta?
Tekis kyllä varmasti monelle ihan hyvääkin jättää se kuumeilustressi hetkeksi.
Sporttimimmi kannattaa tietty kysyä äidiltä taustoja, koska kai jotkut ongelmat hedelmällisyden kanssa voi olla periytyvääkin sorttia. Meillä on kyllä äidin kanssa mennyt nää asiat ihan päinvastaisesti, hän kun raskautui suurinpiirtin pelkällä ajatuksen voimalla
Mutta teillä vasta 5 kk takana, joten älä ihmeessä vielä vaivu epätoivoon!
Dorin ilmeisesti positiivinen ovistesti loppukierrossa vois viitata raskauteen, mutta ei niitä mun mielestä kannata kauheasti tiirailla muuta ku oviksen bogaamisessa, ettei tee itseään hulluksi. Mä en oo koskaan saanut täysin yksiviivaista ovistestia, kyllä siihen aina on joku hailura viiva ilmestyny. Onkos nyt mitään uutta???
Tervetuloa
Jembbba! :flower: Kerrotko vielä ikäsi ja katso muutenkin, että tuli tiedot oikein listalle.
Valonkantaja kyllä sua nyt koetellaan!
Koita jaksaa! Muistan kuinka kamalaa se oli kun oli sekä vauvakuumeilustressi ja gradustressi samassa läjässä. Toivottavasti asiat nyt selkiytyis mahdollisimman pian ja saisit ne kuukautiset tulemaan. Ja tsemppiä harjottelupaikan metsästykseen! Mä olen kans huono ottamaan tuntemattomiin yhteyttä ja se itsensä mainostaminen ja kehuminen tuntuu aina vaan yhtä pöljältä...
Tweetylle onnea opiskelupaikasta!!! :flower:
MooiMama pahoittelut huonoista uutisista! : / Oiskohan se inseminaatio sitten se teille sopivin hoitomuoto tai jopa mikroinjektio? Kyllä sitä huonoillakin simpoilla on raskauksia saatu aikaiseksi nykykeinoilla. Tsemppiä ja haleja :hug:
Täällä on alkanut pahoinvointi vaivata ikävästi :x Viime päivinä on ollut myös tosi paljon erinäköisiä masutuntemuksia. Kaikenmaailman jomotteluja ja pikku vihlaisuja ja paineentunnetta. Huomenna olis sitten tuomionpäivä eli ultra. Jännittää niin maan perhanasti!! En tosiaan tiedä mitä teen jos kyseessä on taas kohdunulkoinen tai tuulimuna tms. Jotenkin on kyllä semmonen jolain tapaa erilainen olo ku viime kerralla ja uskonkin, että tällä kertaa pieni on oikeassa paikassa. Olen kuitenkin yrittänyt myös olla tuudittautumatta siihen ajatukseen, jottei mahdolliset huonot uutiset tulis sit ihan puskista. Hitto, että jännittää!! Onneks mies sai töistä vapaata, jotta voi tulla mukaan.
Odotuspuolta olen käynyt kurkkimassa, mutta en halua kirjoitella mihinkään että "jee täällä odotellaan kesävauvaa" tms. ennen ultraa. Enkä tiedä liitynkö muutenkaan mihinkään odottajien ketjuun. Tähän vauvakuumeeseen tarvitsen vertaistukea, mutta en tiedä siihen odotusaikaan niinkään. En ole ainakaan nähnyt mitään tästä ketjusta plussanneiden odotusketjua siellä, joten ehkä semmosen vois pistää pystyyn ni saa sitten vahojen tuttujen kanssa turista
Eksyinpäs nyt aiheesta ihan... anyway, tulen sitten kertomaan tuomion. Wish me luck! =)
Hirveästi plussatuulia tänne kaikille!! :heart::heart::heart::heart: