Merope: Kiitos! Mukava kuulla että joku muukin kuin minä ja mies pidetään lopputuloksesta. (; Kukaan ei nimittäin ole nähnyt koko vauvan huonetta, pidetään se visusti piilossa siihen saakka kunnes joskus olen raskaana ja niinkin pitkällä että asiasta uskaltaa puhua!
Bumpy: Tämä tosiaan on omalla kohdallani minun tapani unelmoida ja saada voimaa jatkaa yritystä. Aina kun käyn vauvan huoneessa, päätän yrittää entistä kovemmin. Saan konkreettisesta valmistautumisesta paljon lisäpuhtia ja se luo minuun uskoa että jonain päivänä meilläkin on omapikkuinen tuossa vaavinsängyssä tuhisemassa.
Ja tosiaan, ei meidän tuttavat oleta että olen raskaana, eivät he edes tiedä suunnitelmistani, lukuunottamatta omaa äitiäni jolle olen kertonut. Vauvanhuoneen ovi on aina lukittuna, vieraat luulevat sen olevan varastona. Jos joku on kysynyt mitä huoneessa on, olen sanonut että ylimääräistä tavaraa jotka menossa kellariin, ja ovi lukossa koska en halua kenenkään näkevän sitä sekasotkua! ;D
Neyalin: Kiitos! Nuo pikkuruiset vaatteet laitoin tuohon sänkyyn hetken mielijohteesta, sitten ne jäi siihen kun mun mielestä ne jotenkin sopi siihen, vielä parempi sitten kun niissä joskus on jotain täytettäkin noissa vaatteissa! : D
Omanapailua: Mulla tosiaan tänään menossa kp 21 & DPO 4. Hirveän hitaasti menee nämä päivät, kun en kertakaikkiaan osaa yhtään rentoutua. Tutkin kokoajan itseäni, ja mahdollisia oireita. Ihan jatkuvasti. Yksi todellinen "oire" on alaselän vihlova ja jomottava kipu (lievähkö, mutta tunnettavissa). Kipu sijoittuu oikealle puolelle alaselkään, mutta en sitten tiedä johtuuko esim siitä jos olen nukkunut huonossa asennossa. Kaikenlaisia vihlontoja ja jomotuksia tunnen munasarjoissa molemmin puolin muutamia kertoja päivässä, mutta en tiedä ovatko normaaleja mutta nyt vain kiinnitän niihin huomiota, toisin kuin aiemmin. Kiinnittymisenhän pitäisi tapahtua DPO 4-6, joten joko on jo tapahtunut, tai sitten tapahtuu lähipäivinä, JOS on tapahtuakseen. Jotenkin haluaisin uskoa raskautumiseen mahd. pian mutta suurena pelkona on pettymykset. Voi ku vois olla miettimättä yhtään mitään mutta enhän mä osaa, päässä pyörii vain VAUVA VAUVA VAUVA VAUVA.
Anteeksi jos teitä rasittaa yli-innokkuuteni, tiedän että on varmaan raivostuttavaa kun näin hössötän, ja osa teistä on yrittänyt paljon pidempään. Siispä anteeksi, yrittäkää ymmärtää.. /: