Esikoinen vuodelle 2014

Neinäsä Ainakin saat hoitoa heti, ja sitten vauvaa tulemaan! :)

Täällä dpo 4, eikä mitään tuntemuksia, tässä kierrossa en ole testaillu paljoa ovulaatiota ja peittoa heiluteltu kun haluttu. Eli menkat alkaa jouluaattona aika varmasti, ei ole jaksanut nyt joulun alla niin vauvakuumeilla :) Tai onhan se vauvakuume koko ajan mut nyt otettu rauhassa Joulun ajan.

eemiliah mulla itseasiassa on käyny niin, että viime kesästä on kierrot alkanu venymään. Aiemmin ollu normikierrot mutta siitä ~30 kasvaneet reippaaseen 50 kiertopäivät. Ja pillerit oon lopettanu jo paljon paljon aiemmin, että ei senkään pitäis enää vaikuttaa.
Mä en vaan tajua, kun tuntuu että täällä useat on saanut ne terot, ja helpostikin. Mulla on oikeesti niin mielenvikainen omalääkäri, että mulla menee ihan hermot siihen.
Lyhyesti selitettynä, hakeuduin lääkäriin syystä, että kierroissa häiriötä. Jo ensimmäisellä käynnillä kerroin, että meillä nyt haaveissa saada lapsi, mutta lapsen hankinta on haastavaa kun mulla kierrot noin pitkät, ja pelkään etten ovuloi lainkaan. Hän laitto mut labroihin joissa otettiin sokerit, kilpirauhaset jne. Sitten soitti tulokset ja sanoi vaan et missään ei mitään vikaa tuu vuoden päästä uudelleen. Olin puhelimessa ihan että mitä helvettiä, mä haluan sen hormoonilääkityksen jokatapauksessa! Sitten hän ehdottaa että laittaa mun miehelle lähetteen siittiötutkimukseen koska ollaan lapsettomia. Mä niinku ihan kilahdin puhelimessa, että eikai hel** mun kiertohäiriöt oo korjattavissa miehen siittiötutkimuksella. Otin sitten yhteyttä omaan sairaanhoitajaan joka myös ihmetteli lääkärin ajatusmaailmaa, (kielimuuri??)... No sitten lääkäri laitto mut alavatsan ultraan, siellä ei löytynyt mitään. Sitten lääkäri laitto mut uudelleen labroihin...
Tää terot kuurin saaminen on kestänyt nyt pitkälle yli toista kuukautta, ja nyt mä odottelen aikaa kättärille, varmaan taas jälleen kuukauden... :(
Oon jotenkin NIIIIIN TURHAUTUNUT ja oikeesti pettynyt ja pahoillaan, kun mä uskon että sillä yhdellä reseptillä meidän tilanne vois nyt jo olla ihan toinen.
Edelleen lääkäri on laittamassa mua ja miestä yhdessä jonnekkin ihmeen perhesuunnittelupolille jne, mikä nyt ei vaan oo mun miehen työtilanteen takia mahdollista, eikä hän tällä hetkellä kykene sitoutumaan mun kanssa lääkärissä ravaamiseen. En tajuu miks ei nyt ekana voi vaan lääkityksellä normalisoida mun kiertoja ja sitte ihmetellä jatkotutkimuksia ja mahdollisesti tutkia myös miestä jos ei lasta ala kuulumaan sittenkään kun mulla normaalikierrot.
Tää tuntuu niinku ihan ajan hukkaukselta ja mun mielenrauhan tahalliselta rikkomiselta... Oon jo miettinyt et jos vaan hakeutuis yksityiselle lääkärille, sieltä kun ainakin varmaan sais suoraan sen hiton reseptin kouraan. :)

TERVETULOA KAIKKI ESIKOISESTA HAAVEILEVAT!

Ilmoita muutokset ja lisäykset listalle korostettuna, kiitos!

Muistathan ilmoitella itsestäsi, jos kuukautiskiertosi venyy yli 50 päivään.
Muussa tapauksessa sinut siivotaan pois listalta.

SUNNUNTAI 15.12.2013

KP: Kiertopäivä xxx/xx (kiertopäivä/kierron normaali pituus)
YK: Yrityskierto
YA: Yritys aloitettu/aloitetaan
TJOT: Tulee jos on tullakseen (ei aktiivinen yritys)

NimimerkkiIkäKPYKYATJOT
Adell2347/?1
_Tintti_2344/27309/2013
NeitiNuttura2641/?309/2013X
Evaparadise2438/30306/2012
CocoChanel2737/3242011
Mappis_882535/28508/2013
Minisport2735/28-35408/2013
Heilanga3135/32-49252011
Pinkula2434/302
Bumpy2934/38-4001/2013

Pumbuliini2229/28??306/2013
puutarhassa2129/33-43309/2013
diadora2527/29-319
marjaana872527/31-3714
Maicy2525/22-27607/2013X

hopess2220/27606/2013X
Henrietta-2618/30-311408/2012
Iiida2215/28?210/2013X
_lilja_2510/29-34606/2013
boch2710/32-39606/2013x
niipe277/32409/2013
te^a264/28-394
[tr]
[/tr]

[tr]
[/TR]

[/tr]

[/tr]

[TR]

JÄNNÄILIJÄT:

DPO: Päivät ovulaatiosta (ovulaatiopäivä = 0, seuraava päivä = 1 jne.)
Testipäivä: Suunniteltu raskaustestin tekopäivä

[td]Nimimerkki[/td]
[td]DPO[/td]
[td]Testipäivä[/td]

[tr]
[td]Heilanga[/td]
[td]13-14[/td]
[td]13.12[/td]
[/tr]
[tr]
[td]Maicy[/td]
[td]7[/td]
[td]16.12[/td]
[/tr]
[tr]
[td]Hopess[/td]
[td][/td]
[td][/td]
[/tr]
[TR]

HILJAISET HAAVEILIJAT:

Empuska
Leva
Mary Ann
eemiliah
Neinäsä

ONNELLISET ODOTTAJAT:

YK: Yrityskerta/-kierto, jolloin tullut raskaaksi

NimimerkkiYKPositiivinen tulos
Mallatti302/2013
Alexandra89404/2013
miss_piggy1005/2013
Apr17206/2013
nalli306/2013
Piitu85106/2013
Elsa90206/2013
mutantti506/2013
hokapontas7kk06/2013
Mayinka3 (22 kk)06/2013
maamis306/2013
tk307/2013
Fujin4-508/2013
LinneAino508/2013
Pinkula109/2013
Jonnamo809/2013
Minnah8869/2013
ToKa89310/2013
muumin110/2013
Elokuuntyttö110/2013
Alexandra1510/2013
Tintsuliini110/2013
Jepu85510/2013
Lama511/2013
Nausteri211/2013
momtobe?11/2013
Maggy112/2013

Listan ylläpitäjänä: _Lilja_

Poistelin nyt yli 50 päivillä menevät, tämä ei ole henkilökohtaista vaan turha roikotella nimiä siellä jotka eivät enää täällä käy :) Vinkatkaa vain jos haluatte takaisin listalle niin lisätään.

Kyllä teille nyt on ollut ihmeellisiä gynejä! Meitä on joka junaan. Toivotaan te^a että sullakin hommat selviää. Yksityinen kirjottais ihan varmasti reseptin :/ Perskuleen kallista touhua vaan on.

Tänne ei mitään uutta. Eilen taas pienehkö masennus iski kun käytiin lapsiperheellä kylässä. Sellasta se on. Se on jännä kun tää mieliala heittää ihan samaa rinkiä koko ajan. Kun kuukautiset alkaa on semmonen vihanen olo. "En mä v***u oliskaan halunnu lasta, ihan sama, tää oli tässä" Sitten taas rakennellaan uutta yritystä ja mieli kasvaa että ehkä mä nyt sittenkin haluan sen lapsen ja saankin joskus. Sitten tulee ovis ja toiveet todella korkeella. Oviksen jälkeen alkaa tulla taas asteittain ahdistusta ja toivoa sekaisin. Pahenee koko ajan kuukautisia kohden ja sitten alkaa taas alusta. En mä mitään lasta halua prkl. Karsee oravanpyörä ja häiritsee elämää todella paljon.

Meillä joululahjat ostettu :) Nyt vaan suunnitellaan mitä syödään ja odotan kyllä tätä 3 päivän vapaata innolla :) Ei yhtään lomaa muuten ole kertynyt joten otetaan siitä nyt kaikki sitten irti!

te^a todella outoa ja typerää kyllä ettei se lääkäri oo voinut määrätä sulle sitä keltarauhaskuuria! Ja silti ottaa kaikki mahdollisia labroja yms.. en ymmärrä:confused: Mä kävin itse siis yksityisellä missä noi terot määrättiin ja se lääkäri oli nimenomaan sillai että nyt eka näillä ja sitten vasta jos ei näillä onnistu niin ruvetaan tutkimaan tarkemmin. Itse epäilen kans että välillä en ovuloi ollenkaan tai sit toosi harvoin kun pitkät kierrot ja toinen munasarja lievästi rakkulainen. Niin nyt määräys että teroja puoli vuotta ja sitten katsotaa muita juttuja. Jos et jaksa kättärin aikaa odotella niin suosittelen kyllä yksityistä, onhan niitä myös yksityisellä niitä "huonompia" lääkäreitä, mutta jos vähänkin hyvälle lekurille pääset niin uskon että määrää terot heti! :)

_Lilja_ Mä niin tiedän ton tunteen... Vitsi se on niin ärsyttävää, ku tulee oikeen sellanen kiukku ja raivo! :/ Tää prosessi häiristee kyl elämää tosi paljon, mutta ei auta ku jaksaa odottaa ja uskoa, että sitten seuraavalla kerralla ;)

eemiliah, Joo mä en todellakaan tajua, että mitä toi mun lääkäri kelaa... vai ajatteleeko lainkaan. Pakko sanoo siitä sen verran, että on todella lähellä eläkeikää oleva venäläinen nainen. Mitenkään rasistisesti en tätä sano, mutta välillä tuntuu että se ei vaan ymmärrä mua! Ja sitten mä en myöskään ymmärrä häntä... Jos tää homma nyt ei tästä lähe rullaa kunnolla nii sitten tammikuussa viimeistään meen sinne yksityiselle. Onneks yks käynti nyt ei miljoonaa maksa, ja kun kaikki labrat on otettu jo niin ei niitäkään sitten tarvii siellä ottaa. Musta on vaa täysin yhteiskunnan ja terveydenhuollon resureesjen ja rahojen haaskaamista tutkia ja ihmetellä, ja ottaa vaikka mitä kokeita, jos tätä mun ongelmaa vois lähestyä helpomminkin. Resepti käteen ja nappeja napsimaan puoleksvuodeks kotiin, sitten ne tutkimukset jos ei mitään helpotusta ilmene... :D Mutta tähän on nyt tyydyttävä, pitkää pinnaa kyllä vaatii :)

Mutta toisella kädellä kyllä ihmetyttää että miks mä oon lopettanut todennäköisesti ovuloinnin just sillo ku lasta ollaan alettu suunnittelemaan ja toivomaan. Maailman ihanint kyllä olis että sais sen k.rauhas kuurin, nii vois ajottaa noi petihommatkin vähä helpommin.. Kahdella vuorotyöläisellä meinaa pitää välillä kelloo kyttää et koska ehtii, ompa romanttista :D

On kyllä ihme touhuja joillakin noi gynet :O Jospa seleviäis kuitenkin nuo asiat ja pääsis hoitojen pariin ja sitä kautta vauvatouhuihin :)

Meillä ukko sai metsästyspelejä kun tykkää semmosia räpläillä :) Saas nähä mitä se ukkokulta on mulle ostanu. haha.

Täällä nyt kp26/22-27, DPO8.. Nyt jännän äärellä niin pahasti että huhheijaa! Eilen tuli illalla pyyhittäessä hyvin hyvin hyvin niukasti verta paperiin. Sen jälkeen ei oo tullut mtn. Nyt tein aamusta sit r-testin, jossa minun mielestä 5minsan kohdalla tuli vähän sellanen epäselvä viiva (suttuinen), joka sitten kyllä katosi jonkun ajan päästä. Tiedän kyllä että vielä on aikaista kun DPO vasta 8, mutta oli pakko testata.. :)

Tsemppiä muillekiin!!

Täällä elellään taas niin piinallista aikaa! nyt on kp 36/38-40 ja mietin et koska viitsis kiduttaa itseään testaamalla. Oisko huomenna ihan liian aikaista käyttää yks testiliuska...??

Mulla on tuolla kaapissa pussillinen ovis- ja raskaustestejä jotka tilasin ebayn kautta jostain Kiinasta. Ovistestit ei kyllä todellakaan toimineet. Vertasin käyttämällä oletetun oviksen aikaan cittarista saatavaa testiä ja kun se näytti oviksen niin testasin vielä tollasella halppiksella. No joo ei näyttäny ovista! En siks oikein osaa luottaa niihi raskaustesteihinkään. Mitä lie vanhentuneita tikkuja. Ne on myös kummallisen näköisiä, lähinnä siksi kun ovat ihan tosi ohuita, about puolet noista kaupan liuskojen paksuudesta. Jotenki tuntuu siis turhalta testata niillä ku en välttämättä usko vaik negaa näyttäiski.

Tällä hetkellä oon tuntevinani koko ajan oireita (as usual...) alavatsan nippailusta etovaan oloon. Ja nää oireet voi olla yhtä hyvin ihan päästä keksittyjä tai oireita tulevista menskuista. Kierto on muutenkin niin pitkä ettei sitä tiedä toimiiko paikat tuolla ollenkaan tai tapahtuuko ovulaatiota. tai jos tapahtuu ni voiko siltikään raskautua. Gyne selitteli pitkistä kierroista semmosta, että kun se kohdun limakalvo elää siinä kierron mukaan, niin pitkässä kierrossa se limakalvo voi olla ikäänkuin jo valmistumassa poistumaan kuukautisten mukana sillon ku ovis tapahtuu eikä siten oo otollinen alkion kiinnittymiselle. Tai jotain sinne päin...

Jos menskut taas alkaa ni sit pääsee kyllä itku! melkein vuosi siitä kun yritys aloitettiin, eiks jo olis mun vuoro :(
No ens kierrossa saa sit ainakin ne terolutit avuksi. Mulle lekuri kyllä määräs ne ihan tosta vaan ku sanoin et on noin pitkät kierrot. Ei pahemmin mitää enempää kyselly. Kilpirauhasarvot ja prolaktiinit katotiin, mutta ne oli vissiin ihan kunnossa ku ei takas soiteltu. Outoa tollanen, et jonkun gyne ei meinaa millään niitä määrätä. Eikös se melko turvallista tavaraa naiselle kuitenkin ole?

Lyhyesti siis tämän päivän tunnelmat: AAAAARGH!!!

P.S. Joululahjaksi mies saa toivomansa suojakotelon tabletilleen, jonka itse valitsi ja "tilasi". Meidän joululahjat on aina tylsiä ku toinen vaan ilmottaa jos on jotain tiettyä mitä haluais ja sit saa sen heti ku posti tuo :D

Viimeksi muokattu:
Muillakin tuntuu riittävän näitä epämääräsiä gynejä :/

bumpy tsemppiä ja halirutistus :hug: Koskaan ei ole liian aikasta testata, joten anna mennä vaan, jos se yhtään oloa piristää :)

Hopess kyllä siellä tuntuu jotain punasta pilkahtelevan, vahvistumisia sille :heart:

ON: sain mun kilppari ja prolaktiinin tulokset, arvot täysin normaalit :) Jotain piristystä edes tähän muuten sumeeseen ja pimeään aikaan. Jokos teillä muilla rupee oleen joulufiilistä? mulla jotenki ihan epätodellinen olo, jotenki semmonen olo et koko joulu on vaan huijausta ja oikeesti eletään jotain lokakuun loppua. Vielä tarttis rutistaa 5 päivää töitä, ni sit pääsen mäkin lomalle :) Oon siis yrittäjä ja meillähän ei tunnetusti sanaa LOMA tunneta :D Mut nyt mul on oikeesti sellanen, ihan jopa viispäivänen, wohoo! :cool:

hopess musta tossa jotain on. Onkos davidin testi? Ne ei oo mitään super herkkiä, joten näyttää lupaavalta.

Mulle voi päivittää kp 3 eipä siis vieläkään vauvaa tähän taloon. Noh, hoitoihin mennään nyt sit tammi/helmikuun vaihtees. Sillo olis kierto just passelis vaihees ja saatais ensikäynnillä jo verikokeitakin otettua.

bumpy: Pidetään peukkuja, et sulla ei täti kyllään tuu!!! Rutistushalit!
'
hopess: Mä en kyllä saa tuosta näkymään mtn :( Mutta en ookkaan niin harjaantunut katselija, kuin ehkä te muut :) Mut onhan sulla aikaista testata, jos dpo6 testasit tuon. :) Oottelehan muutama päivä! Pidetään peukut, että tärppää!

Neinäsä: Mukavaa että saat hetken "lomailla" näin joulun alla! :) Täällä ei kyllä oo oikein fiiliksiä sitten mihkään :( Vettä sataa ja plussakelit. Menkat siinä ja siinä että alkaako, taistellaan tässä että ei alkais.. huonolta näyttää.. :(

Heilanga: Voi että :( :( Toivottavasti se sullekin ens kierrosta tärppäis! Onhan tää ikävää kun joutuu pettyyn kuukaudesta toiseen :/ Voimahalit! <3

ON: Nyt siis dpo9, en oo tainnu tänne asti päästäkään heinäkuun jälkeen. Mennyt jo 3 päivää ylitte siittä miten normaalisti alkais menkat, eli tasan viikko oviksen jälkeen. KUITENKIN, su tullut tuhrua pyyhittäessä, eilen tuli tuhrua pyyhittäessä ja tänään tullut tuhrua pyyhittäessä. Siteeseen ei oo tullut mitään eikä oo niitä tyypillisiä menkkakipujakaan mitä yleensä on kun menkat alkaa. Ne kyllä huomaa kun muutaman kerran pyörtynytkin niistä kivuista. Eli ihmettelen! Dpo8 r-testi neg. Dpo9 eli tänään r-testi neg. :( :( En tiedä mitä tässä ajatella.. En varmasti oo raskaana vaikka alaselän kivut ja rintojen säryt voisikin sanoa jotain muuta. Kuitenkin tuota tuhrua tullut nyt kolmatta päivää että kai se kohta hanat aukasee kunnolla.. :( Ei tullu sitten joululahjaa itelle.

Tsempit kuitenkin kaikille muille!

TERVETULOA KAIKKI ESIKOISESTA HAAVEILEVAT!

Ilmoita muutokset ja lisäykset listalle korostettuna, kiitos!

Muistathan ilmoitella itsestäsi, jos kuukautiskiertosi venyy yli 50 päivään.
Muussa tapauksessa sinut siivotaan pois listalta.

TIISTAI 17.12.2013

KP: Kiertopäivä xxx/xx (kiertopäivä/kierron normaali pituus)
YK: Yrityskierto
YA: Yritys aloitettu/aloitetaan
TJOT: Tulee jos on tullakseen (ei aktiivinen yritys)

NimimerkkiIkäKPYKYATJOT
Adell2349/?1
_Tintti_2346/27309/2013
NeitiNuttura2643/?309/2013X
Evaparadise2440/30306/2012
CocoChanel2739/3242011
Mappis_882537/28508/2013
Pinkula2436/302
Bumpy2936/38-4001/2013

Pumbuliini2231/28??306/2013
puutarhassa2131/33-43309/2013
diadora2529/29-319
marjaana872529/31-3714
Maicy2527/22-27607/2013X

hopess2222/27606/2013X
Henrietta-2620/30-311408/2012
Iiida2217/28?210/2013X
_lilja_2512/29-34606/2013
boch2712/32-39606/2013x
niipe279/32409/2013
te^a266/28-394
Minisport274/28-35508/2013
Heilanga313/32-49262011
[tr]
[/tr]

[tr]
[/TR]

[/tr]

[/tr]

[TR]

JÄNNÄILIJÄT:

DPO: Päivät ovulaatiosta (ovulaatiopäivä = 0, seuraava päivä = 1 jne.)
Testipäivä: Suunniteltu raskaustestin tekopäivä

[td]Nimimerkki[/td]
[td]DPO[/td]
[td]Testipäivä[/td]

[tr]
[td]Maicy[/td]
[td]9[/td]
[td]20.12[/td]
[/tr]
[tr]
[td]Hopess[/td]
[td]7[/td]
[td][/td]
[/tr]
[TR]

HILJAISET HAAVEILIJAT:

Empuska
Leva
Mary Ann
eemiliah
Neinäsä

ONNELLISET ODOTTAJAT:

YK: Yrityskerta/-kierto, jolloin tullut raskaaksi

NimimerkkiYKPositiivinen tulos
Mallatti302/2013
Alexandra89404/2013
miss_piggy1005/2013
Apr17206/2013
nalli306/2013
Piitu85106/2013
Elsa90206/2013
mutantti506/2013
hokapontas7kk06/2013
Mayinka3 (22 kk)06/2013
maamis306/2013
tk307/2013
Fujin4-508/2013
LinneAino508/2013
Pinkula109/2013
Jonnamo809/2013
Minnah8869/2013
ToKa89310/2013
muumin110/2013
Elokuuntyttö110/2013
Alexandra1510/2013
Tintsuliini110/2013
Jepu85510/2013
Lama511/2013
Nausteri211/2013
momtobe?11/2013
Maggy112/2013

Listan ylläpitäjänä: _Lilja_ & Maicy

Katsotaanpa onnistuuko päivitys kun ilmoittaa koko ajan että viesti liian lyhyt?!

Viimeksi muokattu:
Maicy näyttää minusta ainakin et onnistu päivitys, ja tuota testiä itsekin katsoin tietokoneella niin ei näkynyt niin selvästi kuin puhelimella. :) Mutta joo onhan tuo aikaisten testattu, eli voi olla viallinenkin tulos.

Maicy hyvält näyttää :) pystyisitkö vielä poistamaan ne quote kohdat alusta ja lopusta niin mä pystyn ensi kerralla lainaamaan tuota. Muuten mun pitää alottaa taas siitä minkä mä tein viimeksi :)

täällä taas masennus valtaa. Kp 12 siis ja tänään alkoi tuhruvuoto. Ovistestit negaa ja en ymmärrä. Mitä tää vuoto nyt on. Alkoi jo eilen :( eka kerta tällästä vuotoa tähän aikaan kuusta. En ymmärrä :(

voi heilanga, taasko ne alkoi :(

hopess sulle tsemppiä :)

Negaa negaa negaa näyttää : /

Okei no kuukautisten alkamiseen on vielä 2-4 päivää joten aikaisin testailin, mutta dpo on jo ainakin 10. Mahtaako tuolla meikäläisen tunneleissa edes ovista tapahtua...

Kyllä se täti vaan taitaa siellä olla tuloillaan. Sais pysyä poisaa!

Lilja koitahan jaksaa! Eiks terojen aikaan välivuoto ollut ihan normaalia? Mulla alkaa terot kans ens kierrossa ni voidaan sitten yhdessä vertailla kaikkia ihme oireita :wave:

Heippa! sori oon ollut epäaktiivinen.. Mä oon laukannut Kätilöopiston päivystyksessä vatsakipujen vuoksi ja kohtutulehduksen kynsissä ollaan. Viikon tujakka ab kuuri jos sillä sit lähtis.. Gynen mukaan ei vaikuta mitenkään raskaustoiveeseen. Mut siis ultrattiin ja otettiin r-testi verestä, ei oo ketään.. Vähän alkaa jo masentaa mut saapa korkkaa kuohuvan uutenavuotena.. Mut kyllä tänne jo niin toivottais hyviä uutisia!

Viimeksi muokattu:
Bumpy harmit negasta :( Joo on normaalia, mutta mä jotenkin kuvittelin että se vuoto ilmestyisi terojen aikana. Nythän mä en syö teroja ja oon syöny vasta yhden kuurin niin jotenkin mä epäilen. Nyt kp 12 ja kp 15 alkaa terot. En tiiä. Ehkä tää johtuu siitä että mun menkat oli aivan käsittämättömän olemattomat!

Maicy kiitti :) ja kun poistat sen quoten niin se ei valita siitä viestin lyhyydestäkään :) Toivotaan, että sulla muuttuu iloksi tää kaikki ja olisitkin raskaana. Eihän se välttämättä vielä edes näkyisi testissä :)

Puutarhassa no jopas on lääkäri, mulle kaikki lääkärit sanoo että älä missään nimessä testaa ovista. Stressaa kuulema liikaa :D Enhän mä niitä tottele.

Nyt se vuoto vaan yltyy :( Mä en käsitä mitä tää on. Sain tänään kilpparitulokset ja niissä ei ollut mitään. Ovistesti oli tänään aikas paljon tummempi. En tiiä pitäskö ottaa huomenna digi rinnalle... Niitä on vaan 5 kpl jäljellä joten voi olla että venailen vielä. Olishan se aika unelmaa jos ovis tulis kp 14. Mä oon pahoillani, musta tuntuu että mä vaan valitan kaikesta koko ajan. Perheenlisäystä taas tullut sukuun ja kun juttelin tuoreen äidin kanssa miten on mennyt mulle iski aivan käsittämätön kateellisuus ja ahdistus. Mäkin haluan valvoa puoli yötä syöttäen vauvaa. Mäkin haluan imettää. Mäkin haluan laittaa vauvan autoon uuteen turvaistuimeen ja työnnellä niitä hemmetin vaunuja pitkin katuja. Jooo-o tiedän ettei se oo ruusuilla tanssimista, mutta mä olen jo NIIN valmis tohon kaikkeen. Mun elämä on nykyään sellasta, että mä vaan odotan että pääsen kotiin masentelemaan. En jaksa käydä töissä, tekisi mieli vaan vetäytyä sängyn pohjalle. En ees saa liikuntaa enää harrastettua kun ei vaan kertakaikkisesti huvita! Tekisi mieli ostaa uusi autokin ihan vaan sen takia kun mä VOIN. Lasta mä en voi saada, mutta shoppailla mä voin. Ei vaan ole kovin fiksua ottaa lainaa JOS se vauva tulisikin. Muutenkin tekisi mieli sisustella ja shoppailla = terapiaa. Oispa vaan rahaa siihen.

Nyt miehen tekemiä joulutorttuja syömään :) Ehkä joulupyhät saa mut taas pois tästä stressitilasta.

Hejssan daamit! Seitsemän yötä jouluun on :xmas:.. En ole pahemmin päivitellyt, koska eipä tässä vaiheessa kiertoa mitään päivitettävää ole. Hopessille sanoisin että kyllä tuossa liuskassa minun silmään on ihan selvästi punaväriä, toivottavasti on sitä itseään!

Kävin apteekissa, ostin taas testejä.. Joo, olen umpihullu, mutta kun jotain outoa on ollut ilmassa viime aikoina :confused:. Joku mikälie kemiallinenhan(?????) mulla oli viime kierrosta, sain kunnon haamun sekä pisusta että verestä torstaina 5.12. Runsas vuoto alkoi sitten itsenäisyyspäivänä ja lauantaina 7.12 testi oli taas ihan nega.
MUTTA KUN nyt tuntuu että mikäköhän siinä oikein oli homman nimi? Niin, tyhmäähän tämä on elätellä turhia toiveita, taitaapi alitajunta kehitellä mielikuvitusoireita.. Kerron teille nyt kuitenkin, kenellekäs muullekkaan :D.

Hajuaisti on käynyt ihan ylikierroksilla viime päivinä. Eilen esimerkiksi löysin nuuhkimalla työpaikan pukuhuoneesta jonkun pudottaman d-vitamiinipillerin (olen aina rakastanut sen tuoksua, sellainen lakritsin tuoksuinen d-max ;)) ja Tiimarissa käydessäni tiesin heti ovella että joku henkilökunnasta on syönyt evääksi nuudeleita.
Tänä aamuna puolestaan jäi aamupalasta osa syömättä syystä että oksu uhkasi kiivetä kurkkuun..

Huh huh, tässähän voisi jo kuvitella vaikka mitä. Uskon kuitenkin enemmän että nämä on vaan jotain mielikuvitusoireita. Testitikku saa odottaa aamuun ja olen henkisesti täysin valmistautunut negatiiviseen tulokseen, haluan vain varmistaa asian vielä.

Kylläpäs avautuminen taas helpotti :cool:

bosch mulla kun oli se kemiallinen, kärsin "oireiluista" vielä pitkään, mut tee nyt kuitenkin ihmeessä testi ja tuu sit kertoo kui kävi. :)

Itse oon kans täällä vähän hämilläni, kun olen ihan super herkkä ja rinnat aristaa vieläkin vaikka vuotoa on jo neljättä päivää. Vuodon määrästä päätellen ei ainakaan valemenkoilta vaikuta. Tiedä sitten mikä hormooni heilahtelu on käynnissä. Iltasin mulla on vieläkin lämmöt ylhäällä. 37,3 on ollu korkeimmillaan. Posket helottaa niin peijakkaasti, mut kaipa tää on jottai iha muuta, kun toive sanoo. :)

Heippa pitkästä aikaa! Täällä saa päivittää kp 6/28, yk 4 (en saa punaseks). Jotain outoa kyllä, tuhrutti muutaman päivän tosiaan ja menkkakivut ja hiukan isompi vuoto tuli jo kp 26 :O tai siis että 25pvää tuli sit vaan viime kierron pituudeks. Ja menkat oli oudot, alle 4 päivää! Vaikka yleensä ollu aina sen 6. Tosin viime kierrossakin oli lyhkäsempi.. Ja vuosikin paljon vähempi kun yleensä. Ja mikä vielä oudompaa, mulla on tissit hirmu kipeet :eek: yleensä muutamaa päivää ennen menkkoja alkaa särkee ja loppuun mennessä ei oo sit enää yhtään kipeet, nyt on painavat ja KIPEET. Tänään ollu huono olo ja pää kipee, mitkä varmastikin johtuu huonosta nukkumisesta. Että ei tullu joululahjaa tännekään.

Sori omanapailu, en enää muista mitä piti kellekin kommentoida, niinpä toivotan hirveesti tsemppiä kaikille, ja supervoimakasta plussapuhuria!! Älkää naiset vaipuko epätoivoon (ihan ku se niin helppoa olis..) :)

Yhteistyössä