Esikoinen vuodelle 2014

diadoralle tervetuloa.

Piitulle hurjasti onnea digiplussasta ! kaikkien plussanneiden puolesta toivon että pysyy teillä pikkuiset kyydissä.

on: täällä on ehkä kaikkein ärsyttävin vaihe menossa, menkkojen jälkeinen oviksen odottelu. sikäli mikäli ovista ylipäätään tulee...

• Tykkää
Reactions: Piitu85 ja Paloma84
Mä oon ihan unohtanu käydä täällä päivittelemässä! Mulla on siis nyt meneillään DPO 9 ja toissapäivänä mulla oli tullut pari veriviirua ihan housuihin asti, mutta siinä se, ei yhtään enempää... Oliskohan voinu olla kiinnittyminen?
Jännäpäiväks vois laittaa 12.6. Sillon testaan. Sillon on viikko tosta minivuodosta... Ja mun miehen synttärit... :heart: Mä niin haluaisin sille positiivisen testin antaa lahjaksi! Mun mielestä se olis maailman paras lahja!!! :heart:

Pahoittelut uuteen kiertoon joutuneille! :hug:

Tsempit ovuloiville ja piinailijoille!!! :popcorn:

Paljon paljon onnea plussanneille ja matkaan mukaan tarrasukkia! :heart:

Noniin uusi testi eilen tehty, ja jotain viivanpaikkaa näkyi. Oireita oksettaa jotkin ruat, pissalla parin tunnin välein. Ja valkovuotoakin tuntuu olevan paljon. Onhan tämä nyt kumma homma, muttta katsotaan miten käy, ei haittaisi kyllä jos olisinkin raskaana vaikka meinattiin aloittaa yritys elokuussa :)

Jännäpäiväksi voi laittaa 13.6 ja DPO 7!!

Viimeksi muokattu:
hopess Sillon kun sulla tuli sitä pientä vuotoo, on saattanu olla kiinnittyminen ja se testi on sitä oireillu? Ja koska nyt on menny pari päivää, alkaa sitä hcg:tä erittyyn. Odottele nyt ainakin pari päivää ennen testailua... Mut viimestään 12.päivä varmaan pitäis näkyä plussa testissä, koska sillonhan on viikko tosta vuodosta(? Jos oikein laskin). Aika hassu, jos molemmat plussais tollon 12.päivä, niin oltais ihan samoissa lukemissa raskaana :) Että nyt oikein kova plussatuulipuhuri sinne +++++++++++++++++++:whistle: Huomaa kuinka luottavainen oon omaan plussaamiseeni :LOL: En tarvi plussatuulia muka ollenkaan :D Mulla vaan on niin varma fiilis! Ja jo olis jumalauta aikakin!!! :heart:

miss_piggy, lääkäriin vaan joo! Suomessa kilppareiden viitearvot ovat alemmat, kuin muissa maissa! Eli myöskin niitä "viitearvojen rajoilla" olevia tuloksia voi ja kannattaa katsoa kriittisin silmin.

kukkurukuu, toivottavasti vuotosi oli kiinnittyminen! Siinä oliskin miehelle mahtava synttärilahja, kun kiikuttais positiivisen testin nenän eteen.

(.), Tänään kp 22/28 ja dpo 7 (edelleen Period Trackerin mukaan, ei tikutettu). Jännäpäivä 14.06, jolloin pitäisi kuukautisten alkaa. Viikko vielä pitäis malttaa vaikka edelleen usko raskautumiseen heikko.

Täällä myös odotellaan sitä ihka ensimmäistä ovista. Tylsiä aikoja. Kysymys teille greippimehun asiantuntijoille, mikä merkki ois hyvä? En tunnu löytävän kaupasta yhtään mitään greippimehua :/ nyt takaisin töihin ja sitten loma ja häät :) Hyvää viikonloppua kaikille!

Voi että, miten ihanaa tulla käymään täällä palstalla, kun kuulee niin hyviä uutisia. PALJON ONNEA MISS PIGGYLLE PLUSSASTA! :flower:

Ja onnea myös Mallatille!!!:flower:

Täällä on meneillään kp 20/30-35.

Mulla on eessä tänään iltapäivällä työhaastattelu ja jännittää sellainen asia, et mitäs sit jos pääsen töihin ja tuunkin nopeesti raskaaksi. Siinä sitten onkin setvimistä ja miettimistä...:stick:

Onnea uusille plussanneille! :)

ON: Oon alkanut ettimään hyviä puolia tän asian etenemättömyyteen. Ehdin ainakin paremmin valmistumaan koulusta ajallaan. Mutta eipä tuo lohduta, kun kuumeilu on niin voimakasta! Pitäisi varmaan munki mennä lääkäriin taas, onhan tää jo kolmas superpitkä kierto. :/ Joku nyt tökkii pahasti... Ei mulla ennen oo tällaista ollut.

mmini jos se tökkii sen takia, kun stressaa enemmän. Kannattaa kyllä mennä ajoissa lääkäriin, jos jotain on vinossa niin saa sitten jottain apuja. :)

Omanapaa; en tiedä onko kukaan seurannut tota hätähousu ketjua, mutta oon Postannut sinne kuvia mun testeistä ja tänään aamulla testasin taas. Jotain haamulaisia siellä on. :) dpo:sta ei tietoakaan kun se mun oviskin on saattanut ollakkin jo aikasemmin...mut en tiiä.
Oireita en oo osannut seurata, kun en oo ees aatellu et raskaus ois mahollista... Ainut mitä on niin alamaha särkee normaalia enemmän. Valkkis on HYVIN juoksevaa ja tissit ei oo taaskaan yhtään kipeät vaikka kierto on loppusuoralla. Noh, nyt tarttis olla vaan pessimistä ja odottaa menkkoja.

TERVETULOA KAIKKI ESIKOISESTA HAAVEILEVAT!

Ilmoita muutokset ja lisäykset listalle korostettuna, kiitos!

Muistathan ilmoitella itsestäsi, jos kuukautiskiertosi venyy yli 50 päivään.
Muussa tapauksessa sinut siivotaan pois listalta.

LAUANTAI 8.6.2013

KP: Kiertopäivä xx/xx (kiertopäivä/kierron normaali pituus)
YK: Yrityskierto
YA: Yritys aloitettu/aloitetaan
TJOT: Tulee jos on tullakseen (ei aktiivinen yritys)

NimimerkkiIkäKPYKYATJOT

Memmo2665/30-40
7
mmini2360/28-90
201/2013
jonnamo
2048/30-33
3
Fujin
2436/26-32
2-304/2013
Ansku-892332/29
3?12/2012
tarana
25
31/29
15
Divinee
24
30/34
7

annsuli
2328/29-31
501/2013
kukkurukuu2426/30
808/2012
Heilanga3026/31
5
Hilda-Maaria2725/21-33
3
Minnah882425/28-30
412/2012
mutantti3323/27-29
501/2013
Elsa902323/28
2X
hopess
22
22/27
0
08/2013
Paloma84
28
21/30-35
4
X
diadora
25
21/29
3
Mayinka
30
20/??
3
09/2011

sar1ta
2219/27-31
4X
Lise3618/30-32
7
marjaana872515/31-37
8
dream_on2414/26-30
8
Henrietta-2614/34-37
808/2012
hokapontas2314/28-30
11/2012
pantera2013/27-33
1008/2012
maamis2113/??
3
Sennay
23
11/34-42
0
08/2013
Staffy85
27
10/27-30
4
_Lilja_
258/??
106/2013
Moarie
294/??
205/2013X

JÄNNÄILIJÄT:

DPO: Päivät ovulaatiosta (ovulaatiopäivä = 0, seuraava päivä = 1 jne.)
Testipäivä: Suunniteltu raskaustestin tekopäivä

NimimerkkiDPOTestipäivä
jonnamo27
25.5
Fujin18
4.6
annsuli
11-14
8.6
kukkurukuu
10
12.6
hopess
8
13.6
Elsa90
8
14.6
mutantti
6
Ansku-895.6

ONNELLISET ODOTTAJAT:

YK: Yrityskerta/-kierto, jolloin tullut raskaaksi

NimimerkkiYKPositiivinen tulos
Alexandra89404/2013
miss_piggy1005/2013
Mallatti305/2013
Apr17206/2013
nalli3
06/2013
Piitu85
1
06/2013

Listan ylläpitäjä: Alexandra89

Minä en ole testannut, enkä usko testaavanikaan. Ellei sitten tämä rusehtava tiputteluvuoto päätä loppua. Eiköhän tämä kuitenkin menkoiksi muutu.. :( Nyt alkaa epätoivo iskeä, kun "kuitenkin jo" viides yrityskierto ja tää kierto oli melko hyvä kun ei olla juotu ja käyttäydyttiin muutenkin tosi "vauvaystävällisesti".

Eihän tässä nyt silleensä vielä hätää ole, mutta ei sitä vaan osannut arvata että näin "kauan" menisi.. Toiset kun raskautuu heti ja osa vielä yhdestä kerrasta vahingossa.. :( *Katkeroitunut*..

Heipähei ja onnea plussanneille!!
Täällä dpo2/kp15 ja testaillaan 20.6, eli juhannuksen aatonaattona (dpo13),
jotta selviää aloitellaanko loma ja juhannus mökillä ilman menkkoja vai himassa menkoista kärsien. Ei tulis kuuloonkaan olla mökillä menkoissa ilman juoksevaa vettä ja ärsyttävien sukulaisten ympäröimänä :D

plussia toivon kaikille!

Elsa :jeee kuvaa? :) Aika aikasille kp:lla sait jo,Vahvistumisia!!

Hokapontas: Noniin,kuulostaa hyvältä suunnitelmalta! Toivotaan parasta +++++

Tsemppiä anssuli, toivotaan että alkas joko kunnolla se vuoto ja uudet kp:t tai sitten onkin jotain ihan muuta vuotoa :)

Omia kuulumisia: ei vielä mitään :D en oo testannu kahteenpäivään !! vaikka kp 33/29 JO, eikä mitään ihmeempiä tuntemuksia, paitsi eilen joi alkomahoolia ja yöllä halasin pyttyä tooosi pitkään ja tänään karsee olo, hyi. Ja iltalämpöä huimat 37,5'c.. Huomenna jos tulis testit postissa niin ihan pakko pissata tikkuun taasen.. Toivottavasti ei vaan kierto hirmu paljo viivästy, sillä on mennyt jo usko siihen tärppiin kun ei vielä mitään ole testeissä näkynyt :(

• Tykkää
Reactions: Divinee
Kukkurukuu Onnea paljon plussasta <3

ON: Eilen taas tuli vähän ruskeata vuotoa, ja välillä vihloo toiselta puolelta. Mitähän tämä nyt on ihan hukassa itsensä kanssa.
Viime raskaudessa oli samanlaista vihlomista, mutta toisaalta uskon että täti tulee kohta vauhdilla. Jos sitä odottaisi testaamista keskiviikkoon niin olisi sit DPO 12 :)

• Tykkää
Reactions: kukkurukuu
Kukkurukuulle paljon onnea! :heart:

Ansku-89 kuvaa ei ole, kun en sitä testiä säästänyt. Aamulla äkkiä ennen töihin menoa testailin.

Tuli aikasesta testin teosta kyllä aika paha morkkis, kun hiipi mieleen se todella varhaisen keskenmenon ja kemiallisen mahdollisuus. Nyt elellään siivosti ja testaillaan seuraavan kerran vasta menkkojen odotettuna alkamispäivänä ettei pudottais nyt kamalan korkeelta jos jotakin tulee. Vähän liian hätänen ja kärsimätön tulee oltua ja se harmittaa. Neljä päivää siis nyt odotellaan.

Kamalan flunssankin sain jostain, tosin ILMAN kuumetta. Olo on kuitenkin, kun ois todella kipeä. Mahtaiskohan olla jotain allergiaa? Mä en edes tiedä millasta allerginen nuha on. Tarvinee lompsia työterveyteen kyselemään.

Mutta päivänjatkoja!

Elsa

• Tykkää
Reactions: kukkurukuu

Yhteistyössä