Esikoinen vuodelle 2014

Oi onnea Miss_piggy ja Mallatti!!! Imukuppeja ja jarrusukkia matkaan :)

_Lilja_, tervetuloa kuumeilemaan isosti! =)

Täällä testattu apteekin halppistestillä tänään hailakka haamulainen, tai sitten se viivanpaikan mokoma. Nyt kai sitten taas pari päivää odottelua. Sitten teen kyllä digillä, niin ei tarvitse arvailla ja mietiskellä. Ellei lopu miettiminen ihan luonnollisesti jo ennen sitä. Huh, että voi aika kulua hitaasti..
 
Apri17 toivotaan että on haamu!!! Ja että vahvistuu siitä kunnon viivaksi :heart:

Mä tein eilen aamulla testin, ja ajattelin että tulis jo tasavahvat viivat, mutta kyllä testiviiva vielä on vaaleampi (kp 26)... Heti iski hermostus että onko joku vialla kun ei ollut viimeisestä vahvistunut, mutta mitään vuotoja ei ole tullut ja oireet kait ennallaan. Aika vähäisiä oireita mulla on, selkein on todella kova tissien aristus. Ja itkuherkkyys :D Sekä kuumat aallot.

Eli kyllä kai sitä voi ajatella raskaana olevansa niin kauan kun jos jotain runsasta vuotoa esiintyy?
En tiedä kannattaisko mun antaa testien nimittäin vaan olla :p

Mukavaa sunnuntaita kaikille, nauttikaa lämmöstä ja auringosta! :)
 
  • Tykkää
Reactions: Apr17
miss_piggy
Mallatti:Mullakaan ei oo viivat tasapaksut ja nyt on laskujen mukaan dpo 15 ja rv 4+2...Kaiken lisäks o-testi näyttää puhdasta negaa vaikka sen pitäis mukamas näyttää raskaus :( Kuitenki jos digi sanoi eilen, että raskaana 2-3 niin luotan kyllä r-testeihin enemmän....Kuhan ei vaan olis mikään kohdun ulkopuolinen tai tuulimuna tms....Hermoilen jo nyt täällä että tääki menee kesken tai mitä jos en ookkaan raskaana oikeasti.
 
Mallatti, Miss_piggy, miksi pitäisi olla tasavahvat viivat?

Mä nimittäin ainakin opin edellisestä testistä, että en enää koskaan tee mitään viivatestejä, enkä ainakaan niihin luota :D Tänä aamuna digillä raskaana 2-3 viikkoa, ja aion sitä todellakin myös olla! Ja te rakkaat plussa-kollegat, saatte luvan olla ihan samassa tilassa ilman murheita, nih! :heart:
 
miss piggy ja mallatti Eihän ne välttämättä näytäkään tasavahvoja viivoja...tai niin olen ainakin ymmärtänyt. =)
Osaisko teistä joku auttaa mua. FYFeu3 - Image - Aijaa.com
Mun ovistestit on nyt sitten tosiaan jämähtänyt tohon. Eilen oli ihan mieletön viiltävä kipu oikealla alamahassa. Luulin että testit näyttäis tänään sitten ovista, mutta katin marjat! Mulla menee hermot ihan oikeasti!
Voiko pco pitää tota LH:ta noin ylhäällä koko loppukierron? Anyone any ideas?
 
miss_piggy
Heilanga:Valitettavasti pco voi vaikuttaa :( Jopa niin että kunnon ovista ei edes tuu, tai sitte ovistestit näyttää just tollasta plussaa läpi kierron. Ootko koittanu digitesteillä tehdä vai luiskaa vain?
Tein huvikseni cb:n digiovistestin niin siihen tuli kyllä :) ja kunnon viivat :D Mutta missä on mun mahakivut ja muut, ei tunnu mitään :D
 
  • Tykkää
Reactions: Apr17
miss piggy Mä oon niin onnellinen sun puolesta. :) Kunhan kaveri pysyy nyt matkassa mukana. :) Enks mä sanonu, et tärppää nopeesti keskenmenon jälkeen? :) :heart:
Digi ei oo hymyilly, kun tänään aamulla ja siinäkin meni sellainen liukuväri, et en siihen luota. :(Ketuttaa niin paljon, et tässäkö se nyt oli... Tuskaa lisämään radiosta tuli vielä se Arttu Wiskarin uus biisi. Ikuisesti kahdestaan vai mikä sen nimi nyt olikaan. Ihan kun vinkkinä, et älä sä kuule haaveile, ei sulle mitään tuu. Noh, syksyllä sitten katsotaan laitetaanko adoptio paperit hakemaan....
 
Kiitos Miss Piggy kun kerroit ettei sullakaan viivat tasavahvat- eihän niiden toki tarvitsekaan vielä olla. Ja hyvinkin samoissa mennään, mulla rv 4 + 1 :D Mä teen huomenna vielä aamulla digitestin ja sit en enää testeihin koske!
Yritä sinäkin rentoutua ja ajatella vain että kaikki menee tietenkin hyvin. Koska kaikki menee hyvin :)

Ja Heilanga - onpa tylsää :/ En osaa auttaa yhtään. Oisko teidän mahdollista vain kerta kaikkiaan harrastella joka toinen pv hedelmällisen ajan, niin ei tarvitsis stressata siitä että milloin ovis on? Sitten vaan tietysti siitä että ehtii harrastella :p Toivon teille pikaista tärppiä!!

Onnea Apr17!!! :heart: Huippua!! Meillä lähti todellinen plussa-aalto täällä vauhtiin!
 
Apr17, Mallatille ja Miss_piggylle hurjasti onnea!! Olette onnenne ansainneet :kiss:. Nyt se plussaputki sitten alko! Koitan pysyä perässä!

Omanapailua!

Nyt mennään kp 17 ja ovulaatio on ollut Period Trackerin mukaan kp 15. Eilen tuli ihan kamalat kuukautiskivut töissä, jotka eskaloituivat niin, että olin ihan varma kuukautisten alkavan! Alushousut myöskin tuntuivat niin märiltä, että marssin heti vessaan tarkastamaan tilanteen. Kuukautiset ei alkaneet, mutta valkovuotoa tuli runsaasti ja sitä tulee edelleen. Tänään olen kivuilta välttynyt.

Seuraavien kuukautisten pitäisi 28 päivän kierrolla alkaa 14. kesäkuuta ja silloin meinasin aikaisintaan testata. Kaksi jännää viikkoa olis odoteltavaa! Hui!

Miten teillä valkovuodon määrä on lisääntynyt/vähentynyt kierron eri vaiheissa/ovulaation aikoihin? Entäs kamalat kuukautiskipumaiset kivut? Onko ovulaation aikaan tai ennen/jälkeen ollut juilimista?

muoks: en mä tänäänkään miltään kivuilta välttynyt. molemmilla puolilla "munasarjoissa" vihlontaa. eka luomuovis pillereiden jälkeen taitaa todellakin tuntua!
 
Viimeksi muokattu:
Mä olen tosi laiskasti kirjoitellut tänne - anteeksi!

Täällä siis piinapäiviä elellään, dpo 11 menossa ja tänään haamujen haamu tai viivanpaikka tai JOKIN ilmestynyt r-testiin. Toiveet yllättäen nousseet kattoon ja toivon, että voin päivän-parin päästä jakaa teidän kanssa plussauutiset.

Elsa90: Mulla on oviksen aikoihin aina paikat märkänä :LOL: Nyt eilen (dpo 10, kp 29) leffassa olin aivan satavarma et menkat alkaneet, mutta olikin juoksevaa valkovuotoa, joka lisääntynyt nyt kierron loppua kohden reippaasti.
 
Apr17: onnittelut!!

yökköilen täällä töissä, väsyttäis ja pohdin vaan omaa kiertoani ja millon testata! Kp27 joko vois, en tiiä ovulaatiosta ehkä joku DPO11, hyvällä tuurilla. En tiiä mut alavatta on ainaki pömppö, ja mutenki turpee olo, (ehkä oonki vaa lihonu) itkuherkkä ja kuumat aallot ja aatokset sekasi. Onkp muilla samoja oloja/ erilaisia?
tällää nyt aikaa kuluttaen jutustelen.. Ihanaa kesäää<3
 
Apr17: Sinulle myös suuren suuret onnittelut! :)

Mallatti & miss_piggy: Mulla ei tullu Pregcheckiin tasavahvoja viivoja edes 7.-8.(?) raskausviikolla, jolloin piruuttani tein viimeisen testin ja nyt menossa 10. viikko ilman ongelmia. Turhaan siis mietitte niitä viivojen vahvuuksia! Nyt on aika nauttia naiset! :heart:
 
  • Tykkää
Reactions: Mallatti
TERVETULOA KAIKKI ESIKOISESTA HAAVEILEVAT!





Ilmoita muutokset ja lisäykset listalle korostettuna, kiitos!

Muistathan ilmoitella itsestäsi, jos kuukautiskiertosi venyy yli 50 päivään.
Muussa tapauksessa sinut siivotaan pois listalta.



MAANANTAI 3.6.2013

KP: Kiertopäivä xx/xx (kiertopäivä/kierron normaali pituus)
YK: Yrityskierto
YA: Yritys aloitettu/aloitetaan
TJOT: Tulee jos on tullakseen (ei aktiivinen yritys)

NimimerkkiIkäKPYKYATJOT
Memmo2660/30-407
mmini2355/28-90201/2013
Moarie2949/??105/2013X
hopess2244/27008/2013
jonnamo2043/30-333
Piitu852831/30-40105/2013
Fujin2431/26-322-304/2013
nalli2930/283
Ansku-892327/293?12/2012
tarana2526/2915
Divinee2425/347
annsuli2323/29-31501/2013
kukkurukuu2421/30808/2012
Heilanga3021/315
Hilda-Maaria2720/21-333
Minnah882420/28-30412/2012
mutantti3318/27-29501/2013
Elsa902318/282X
Paloma84
2816/30-354X
Mayinka3015/??309/2011
sar1ta2214/27-314X
Lise3613/30-327
marjaana872510/31-378
dream_on249/26-308
Henrietta-269/34-37808/2012
pantera208/27-331008/2012
maamis218/??3
Sennay236/34-42008/2013
Staffy85275/27-304
_Lilja_3/??106/2013



JÄNNÄILIJÄT:

DPO: Päivät ovulaatiosta (ovulaatiopäivä = 0, seuraava päivä = 1 jne.)
Testipäivä: Suunniteltu raskaustestin tekopäivä

NimimerkkiDPOTestipäivä
jonnamo2225.5
Fujin134.6
Piitu85114.6
annsuli6-98.6
Ansku-895.6



ONNELLISET ODOTTAJAT:

YK: Yrityskerta/-kierto, jolloin tullut raskaaksi

NimimerkkiYKPositiivinen tulos
Alexandra89404/2013
miss_piggy1005/2013
Mallatti305/2013
Apr17206/2013

Listan ylläpitäjä: Alexandra89
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Mallatti
Fujin, on kyllä joo harvinaisen miellyttävä tunne :mad:.


Omaanapaa! Tänään siis kp 18/28 ja eilen taas heilui peitot, mutta jumankauta että teki kipeetä! Eipä ole seksi tuntunut noin inhottavalta koskaan. Sattui täsmälleen samaan paikkaan vatsassa (molemmin puolin vatsaa sivuilla), kun illalla kipuili.

On tää jännittävää.
 
Onnea kaikille plussanneille! :)

Monella jännät päivät myös menossa. Uusia plussia vaan lisää!

ON: Lopetin oviksen tikuttelun, kun viiva ei alkanu vahvistuu silloin, kun ois pitäny. En ehkä oo ovuloinu ollenkaan? Tai sit ovis on ollut aikaseen tai on vasta tulossa.
Hermot menee jos tästä tulee joku megakierto.
Tänään teen kotiinpäästyä vielä yhden ovistestin, koska rinnat on kipeytyneet sivuilta, joka on mulle ihan uutta. Yleensä nännit vaan kipeytyy..
 
Hei!

Mut saa poistaa listoilta. Oon tullut siihen pisteeseen, ettei tää tulokseton kuumeilu enää nappaa. En jaksa laskea yk:ita tai kp:ita enkä innostua oviksista tai "raskausoireista", joten ei mun kantsi enää roikkua listoillakaan. Ehkä meilläkin joskus tärppää, mut nyt en jaksa miettiä koko asiaa.

Kaikesta negatiivisuudestani huolimatta toivotan teille kaikille paljon onnea yritykseen! Ja plussanneille myös isot onnittelut <3
 
Onnea plussanneille <3
Meillä on myös niin onnellinen tilanne, että tänä aamuna digi näytti raskaana 2-3 viikolla <3.
Epäilykset heräsivät viime viikolla turvonneiden ja kipeiden rintojen vuoksi. Viikonloppuna jo tikuteltiin haamuja.
Tässä ketjussa on todellakin plussa aalto menossa, toivottavasti mahdollisemman moni pääse aallon vietäväksi :)
 
Onnea nalli! Täällä taas tänä aamuna hieman ruskeaa tuhrua. Jäätävä väsymys kokoajan ja huomenna viimeistään pitäisi menkkojen alkaa. Menkkajomottelua on ollut kyllä melkein viikon ajan, mutta normaalia lievempänä. Ei haittais yhtään, vaikka jäisivät alkamatta, plussa-aallon vietäväksi joutuminen sopisi allekirjoittaneelle kyllä paremmin kuin hyvin!
 
oijj, onnea kaikille plussan saaneille! <3
itse vielä 2kk kärvistelen pillereiden kanssa, jonka jälkeen yritys alkakoon! Kyllä sitä on jo kaikkea mahdollista suunniteltu, millainen huone pikkuiselle ja nimiä :)
 
hei kaikki, uusi yrittäjä ilmottautuu!
pitkään ketjua seurannut ja nyt uskalsin liittyä!
eli oon 23v, nyt tänään maanantaina kp9/28-30. yritys alkanut 11/2012 (pillerit pois silloin 2v käytön jälkeen). tää meneillään oleva kierto ois ehkä yk7, en oo pitänyt kirjaa :D

ONNEA kaikille ihanista iloisista uutisista mitä täältä on saatu lukea, elän siinä toivossa et pääsen teidän aallon kyytiin :D
 
Piitu: vahvistumisia viivalle! :) voi että kun täällä on plussaajia!!

Divinee: tsemppiä oviksen metsästykseen/metsästymättömyyteen :D itse huomasin että jos yritin ovista tikuttaa niin stressasin paaaljon enemmän ja ajatukset oli ihan koko ajan tässä hommassa mukana..

Lauriska: tsemppiä valitsemallesi tielle, ehkä näin tuleekin pikainen plussa ;) Välillä se on hyvä keskittyä muihin asioihin, nimim.kokemust on siitä..Ja tervetuloa aina takaisin listoille :D

nallillekin onnittelut!! vitsi kuin ihanaaa :) Oliko sulla jotain muita tuntemuksia kuin noi kipeät rinnat? millä merkeillä testailit?

welcome hokapontas! Toivotaan lyhyttä käyntiä ja yhtymistä tähän plussa-aaltoon!!
 
Heissan kaikille! Täällä on kyllä nyt sellaiset plussa tsunamit menossa, että toivottavasti pääsis itsekin mukaan. :D
Mä oon ollu mukana siinä clearblue testiryhmässä ja sain niitä digiovistestejä, noh tein sit aamulla viimisen ja perkuleen vehje näytti opaskirjaa! Prkl! Noh, ei muutakuin viiva tulkintaa. Testiviiva oli samanlainen jollei jopa tummempi kuin kontrolli. Nyt en sitten tiiä, että olisko ovis vai ei. Eilen tuli kyllä laitettua talletus, mutta varoiks vois vielä tänäänkin. :)
Eilen tuli muuten verta...mulla ei oo ikinä tullut kesken kierron. Sitä tuli vaan pyyhittäessä eli mitenkään paljosta ei ollut kyse. Katoin kalenterista ja eilen oli 6pv oletetusta, mutta bongaamattomasta oviksesta. Pieni toivon kipinä heräs....ei sais kyllä, että ei pety taas. :/
 

Yhteistyössä