Esikoinen vuodelle 2014

Pahoitteluni uusista kierroista :|

evaparadise, onko sulla ennen ollut noin pitkiä kiertoja? Toivotaan tietysti että johtuisi tärpistä :whistle:

Täällä mennään kp30 ja mahdollisesti dpo8 (tämä siis ei varmaa) Kuvitellun oviksen aikaan olin tuntevinani vihlaisuja oikealla puolella ja ikäänkuin siellä oikealla olisi nytkin jotain meininkiä.. No, en aio vielä repiä pelihousuja :D

Tsemiä ja etenkin kärsivällisyyttä muillekkin piinailijoille!
 
Viimeksi muokattu:
Diadora, etkö sä olekin täällä jo listoilla? Ja esikoisketju tämäkin on. :) Mut tervetuloa tänne kirjoittelemaan jatkossakin, eipä täällä niin kovaa vauhtia kaikki ohi painella, joten vertaistukea toivottavasti saat täältäkin. Toivotaan kuitenkin ettet täällä enää kauaa viihtyisi ja menkkojen viivästymiselle löytyisi se paras mahdollinen selitys. :)
 
boch mulla oli kesäisen keskenmenon jälkeen kierrot ihan mitä sattuu.. sitten sain primolut (samaa kun terolut) kuurin kolmeen kiertoon jotka oli sitten lääkkeen ansiosta 28-30 päivää pitkiä.. eka kierto ilman hormooneja oli 35 päivää ja nyt tää toinen näyttää taas venyneen jostain syystä. Katsotaan mitä testi näyttää ja viimestään 2 viikon päästä on sitten naistentautienpolilla mietittävä tarviinko tota keltarauhashormonia taas näiden kiertojen tasaamiseksi.
 
Täällä menossa kp 26 ja luullakseni dpo 10 tai 11. Vaikka joka kierrossa sitä on tuntevinaan jotain raskausoireita niin tässä kierrossa olen ollut varmempi kuin ikinä että nyt on tärpännyt. Nyt on kuitenkin alkanu lievä menkkamainen jomotus ja hiukan rusehtavaa vuotoakin tullut, eli huonolta taitaa näyttää :|
Vielä elättelen toivoa että pikku vuotoilu johtuu vaan siitä että terokuuri loppui kaks päivää sitten eikä vielä tarkota välttämättä kuukautisia.

Tsemppiä bosch tuleviin piinapäiviin! ;)
 
TERVETULOA KAIKKI ESIKOISESTA HAAVEILEVAT!




Ilmoita muutokset ja lisäykset listalle korostettuna, kiitos!

Muistathan ilmoitella itsestäsi, jos kuukautiskiertosi venyy yli 50 päivään.
Muussa tapauksessa sinut siivotaan pois listalta.



LAUANTAI 22.2.2014

KP: Kiertopäivä xxx/xx (kiertopäivä/kierron normaali pituus)
YK: Yrityskierto
YA: Yritys aloitettu/aloitetaan
TJOT: Tulee jos on tullakseen (ei aktiivinen yritys)


NimimerkkiIkäKPYKYATJOT
Nuorallatanssija2766/??211/2013
Heilanga3165/32-49262011
Safire1851/330
Evaparadise2443/30506/2012
Maicy2539/25-28807/2013

diadora2534/29-3111
Puteri2333/30212/2013
Bosch2731/32-3966/2013
Bumpy2927/38-401001/2013
DaniaD?27/28-31509/2013
te^a2626/304

Hopess2223/271006/2013
Onnenpisara2323/??5/2013X
Mappis_882521/28808/2013
puutarhassa2120/33609/2013
Santrana2617/24-28410/2013
Iituli862817/28201/2014
Intopiukka287/24-4859/2013
Iiida225/18-28?510/2013X
Esikoinenhaaveissa225/28-312107/2012
Minisport272/34708/2013
Jenni-20??/??11/2014X
[tr] [tr]
[/tr]
[tr]
[/TR]

[/tr]


[/tr]


[TR]


JÄNNÄILIJÄT:

DPO: Päivät ovulaatiosta (ovulaatiopäivä = 0, seuraava päivä = 1 jne.)
Testipäivä: Suunniteltu raskaustestin tekopäivä

[td]Nimimerkki[/td]
[td]DPO[/td]
[td]Testipäivä[/td]

[tr]
[td]Maicy[/td]
[td]17-18[/td]
[td]10.2[/td]
[/tr]
[tr]
[td]Hopess[/td]
[td]11[/td]
[td][/td]
[/tr]

[tr]
[td]Santrana[/td]
[td]6[/td]
[td][/td]
[/tr]


[TR]





HILJAISET HAAVEILIJAT:

Empuska
Leva
Mary Ann
Neinäsä
_Lilja_
Henrietta-
SinSin





ONNELLISET ODOTTAJAT:

YK: Yrityskerta/-kierto, jolloin tullut raskaaksi

NimimerkkiYKPositiivinen tulos
Mallatti302/2013
Alexandra89404/2013
miss_piggy1005/2013
Apr17206/2013
nalli306/2013
Piitu85106/2013
Elsa90206/2013
mutantti506/2013
hokapontas7kk06/2013
Mayinka3 (22 kk)06/2013
maamis306/2013
tk307/2013
Fujin4-508/2013
LinneAino508/2013
Pinkula109/2013
Jonnamo809/2013
Minnah8869/2013
ToKa89310/2013
muumin110/2013
Elokuuntyttö110/2013
Alexandra1510/2013
Tintsuliini110/2013
Jepu85510/2013
Lama511/2013
Nausteri211/2013
momtobe?11/2013
Maggy112/2013
Eemiliah12/2013
Niipe401/2014
Marjaana_871501/2014
Ruumää301/2014
Linduli01/2014
Elanor85212/2013
Pumbuliini502/2014


Listan ylläpitäjänä: Maicy & Santrana
 
Täällä taas, Rooman reissu ei ollu siitä rentouttavimmasta päästä, mutta olipahan hetken aikaa ainakin muuta ajattelemista.

Katelkaas tuota listaa, että kuinka pitää paikkaansa, kun on kuitenkin taas ollut pidempään päivittämättä :)

Missäs Maicy?

Tsemppiä piinailijoille!
 
Minun kohdalla ainakin kp:t oikein, mutta yk on jo 7. Kiitos päivittämisestä!

Rupeaa tuntumaan vähän siltä että täti kohta kurvaa paikalle.. Alavatsaa juilii ja juoksulenkillä kananmunamaista valkkaria suorastaan ryöpsähteli pöksyihin :O Naamakin kukkii kuin kesäinen pelto.

Toivottavasti tulee nyt plussia kuitenkin edes jollekkin OOOOooooo:whistle:
 
Ihanaa reissua DaniaD! :) Kaveri juuri palasi Barbadokselta ja oli kuulemma tosi upeaa! Kateeks käy.

Huomenna meinaan testata kun on kp 28. Pitäkäähän peukkuja!!

muoks. no negahan se oli :( Aika outo testi kyllä... vähän testiajan ulkopuolella ilmestyi haalea mutta ihan selkeä viiva ja sitten se taas hävisi ja testi muuttui puhtaaks negaksi.
No, vielä toivo elää että liian aikaisin testasin.
 
Viimeksi muokattu:
onnenpisara
Mieltäni ihmetyttää eräs asia nyt, kun tässä on kaikenmaaiman ovulaatijuttuihin tullut tutustuttua.. Eli siis 10.2. iltavuorossa alavatsa kipeytyi kesken kaiken ja oli noin pari kolme tuntia todella kipeä. Tästä muutama päivä myöhemmin alkoi vessassa pissakäynnin jälkeen jäämään aina kerran pari päivässä paperiin kirkasta venyvää limaa.. Sitten tuli sellainen pieni klöntti kirkas ja vähän maitomainen keskus. Nyt oli monta päivää ei mitään, kunnes taas pari päivää sitten alkoi mahaan jomottamaan ja kuvottamaan niin nyt sitä kirkasta ja hyvin venyvää limaa tulee taas!? Ei tämä muuten vaivaisi mutta mietin vain sitä onko nyt vasta ovulaatiokäsillä vai miksi tulee näin ripluttamalla? :( Inhottaa kun nyt tuntuu että oksettaa mutta ei kuitenkaan. :( Onko muilla noin ollut koskaan?
 
Tänne vois päivittää kp 4/??, varmaan edelleen tuo yk1. Tästä se lähtee :3
Kävin siellä gynellä ja kystahan se siellä oli ollut... kirjoitti tohtori vielä clomifenit, tuumasi vain että "pääsette ainakin kunnolla yrittämään". :D Niitä tullut nyt pari päivää syötyä. Kenties sattumaa, että menkat alkoi seuraavana yönä siitä, kun gyneltä pääsin... =)
 
Bumpy Mikä testi oli??? Tein silloin ihan aluksi pillereiden lopettamisen jälkeen yhden testin (olisko ollut Davidin testi), joka näytti selkeän haamun melkein heti. Myöhemmin kaivoin sen tikun takas, et iloitsen asiasta uudelleen :D niin eipä enää viivaa näkyny ja negahan seuraavasta tuli.
 
Onnenpisara, ovulaatiostasi on siis ymmärtääkseni pari viikkoa, limaisuus voisi tarkoittaa kaiketi sekä alkavia menkkoja että onnistunutta yritystä. Testaa nyt ihmeessä!

Minua suorastaan v*tuttaa tällä hetkellä :x Kp33 alkanut ja mahdollisesti dpo11, en ole viitsiny vielä testata. Aiempi positiivinen mieli on muuttunut joksikin muuksi ja olen varma että ei ole tärpännyt tälläkään kertaa. Oireita tai edes "oireita" ei oikein tunnu olevan, toki muutaman olen ollut keksivinäni mutta ei oikein vakuuta. Rintojakin olen lääppinyt jo pari päivää mutta ei niihin kipuilua ole ilmestynyt :D

Kemiallisesta plussasin aikoinaan kp35 enkä kyllä muista että sitäkään olisi edeltänyt oireilua.. Huomenna on ehkä pakko pissiä tikkuun vaikka negatiivinen onkin aina yhtä karu kokemus :(
 
onnenpisara itse en ole koskaan oikein pystynyt noista limoista sanomaan. Toki välillä on erilaista jne. mutta itsellä ainakaan ne muutokset ei ole niin selviä ja nopeasti muuttuvia että pystyisin ovulaation tarkan ajan ennustamaan. Ovulaatiokivut taas sen kertovat omalla kohdalla, niistä ei voi erehtyä! Luulen kyllä siis että se kipuilu olisi enteillyt ovista ja nyt lima johtuu kuten bosch sanoikin joko tärpistä tai tulevista menskuista.

Jenni testi oli briteistä tilattu onestep liuska. Haamu ilmestyi siis testiajan ulkopuolella kun olin jo laittamassa roskiin. Ja hävisi myös yhtä äkisti kun oli tullutkin... Otin kuvankin ja laitoin tonne hätähousujen ketjuun ja kyllä siellä ihan selkeä pinkki viiva on. Tosi outoa kyllä! Mutta siis en ala positiiviseksi tulkitsemaan. Kaapissa vielä yks onestep ja yksi apteq.

ON: Huomenna kp 30 ja testaan uudestaan ellei menskut nyt ala. Tässä kierrossa olen ollut niin varma tärpistä mutta nyt tuntuu kyllä siltä että vuoto alka pian :( Rusehtavaa vuotoa on tullu enemmän tai vähemmän viime päivinä, mikä varmaan johtuu terokuurin loppumisesta. Viimeksikin niiden kanssa vuoteli ruskeaa ennen kuin varsinaiset menkat tuli. Bosch kuulosti niin itseltäni toi rintojen lääppiminen :D itse kans vähän väliä räpelöin et joko ne olis kipeet... välillä vähän kutittanut ja aristanut mutta sehän nyt enteilee ihan menkkojakin. Alkaa pian usko loppuu koko touhuun!! Seuraava kierto onkin jo yk11 ja jos edellinen tärppi olisi onnistunut niin olisin ihan tuore äiti nyt :ashamed:
Menin tilaamaan lisää testejäkin ebaysta. Voi ku niitä ei tarvittaiskaan!! 25 liuskaa maksoi ihan kokonaiset 7.70e.

DaniaD miten kävi??
 
Viimeksi muokattu:
Yk 12 kp 3. Lääkäriaikaa odotellen. Eilen kävi kaverit joilla ihana 4kk ikäinen tyttö, tuli haikeus heidän käynnin jälkeen että miksi meille ei vieläkään tule, positiivinen plussa tuntuu kaukaiselta kun vuoden tikutellut negaa.
 
No niin ja mitähän nyt sitten :kieh: Kävin rankassa aamujumpassa (ei mitään tappomeininkiä mutta hiki virtasi kuitenkin..) ja siitä kului noin tunti niin alkoi menkkakipuilu. Välillä hellittää mutta välillä myös "vihloo" ihan tosissaan. Vuotoa ei ole, siis ainakaan vielä. Yleensä alkaa kipuilu vasta ensimmäisenä kunnon vuotopäivänä. Voihan p*rseensuti kun menee taas joko-tai-sekoiluksi :headwall:

Tsemppiä bumpy!!!! (tissit kohta mustelmilla ;))
 
ihanaa bosch!!! Onnentoivotuksia täältä!! Ehkä se tissien rusentelu auttoi ;) Sulla siis kp 34 kun plussasit, hmm... ehkä täälläkin ois viel toivoa plussasta, nyt kp 30 :saint:

Omanapailua: negaa negaa negaa... ja silti niin outoa. Kait noi terot kans vähän sekottaa kroppaa, mutta siis useamman päivän tullu ruskeaa vuotoa ja oon varautunut siihen että kuukautiset alkaa. Eilen tuli jo tippa ihan punaista verta ja ajattelin että noniin sieltähän se täti saapuu, mutta ei! Tänään taas ollu pöksyt puhtaat... ehkä pyyhittäessä tulee inan verran rusehtavaa välillä.
Hulluksi tässä tulee!! Jos täti on tullakseen ni sais tulla jo niin tietäis ainakin että terot on toimineet kierron tasoittamisessa. Mielummin tietty sais pärähtää plussa testiin.
 
Viimeksi muokattu:
Bosch, onnea kovasti! Ihan mieletöntä! :) Evaparadise, mullakin oli just 48pvää kierto, kiva kun on kohtalotoveri. :)
Vitsi aika menee hitaasti, oispa jo huhtikuu et pääsis taas yrittämään. Muuten oon ihan tyytyväinen yrittämättömyyteen mut kun lukee teidän jännäilyjä niin haluaa taas itsekin pian jännäillä! :)
 

Yhteistyössä