Esikoinen (3v) selitti mulle tänään sektion ja alatiesynnytyksen eroa,

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja AnniHelena71
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

AnniHelena71

Jäsen
07.01.2009
648
0
16
näytti sektioarpeani ja sanoi että pikkuveli tuli täältä, äiti meni lääkäriin ja lääkäri ottija leikkasi veljen ulos (kerroin että oli kiire koska pikkuveli voi huonosti). Kysyin sitten että mistäs ja miten hän itse on syntynyt, vastaus: hän on tullut ulos ihan itse, eikä kukaan auttanut, hän ei tarvinnut apua, hän on iso poika :laugh:

Nähnyt kai liikaa vilauksia Sairaala-ohjelmasta ja vastaavista...

:D :D

Tuli mieleen... Mun 3-vuotiasta tyttöäni mietitytti kovasti tuossa taannoin kun saatiin hääkutsu. Mä selitin että mennään juhlimaan kun ystävät menevät naimisiin ja tyttö kysyi huolestuneena, pitääkö hänen mennä sitten takaisin äidin masuun ja miten sinne mennään :D
Tyttöä odotin silloin kun miehen kanssa mentiin naimisiin ja tytölle on jäänyt sellainen käsitys, että häissä hän on masussa :xmas:

Alkuperäinen kirjoittaja Kylkiluu:
Tuli mieleen... Mun 3-vuotiasta tyttöäni mietitytti kovasti tuossa taannoin kun saatiin hääkutsu. Mä selitin että mennään juhlimaan kun ystävät menevät naimisiin ja tyttö kysyi huolestuneena, pitääkö hänen mennä sitten takaisin äidin masuun ja miten sinne mennään :D
Tyttöä odotin silloin kun miehen kanssa mentiin naimisiin ja tytölle on jäänyt sellainen käsitys, että häissä hän on masussa :xmas:

Hassu :D kaikkea niiden päässä liikkuukin, ei me varmaan edes tiedetä parhaita juttuja.

Mulla esikoinen leikattiin ja nuorempi tuli alateitse... vanhempi 5v , totesi että kun -Minä olen syntynyt leikkauksen avulla niin miten pikkuveli on syntynyt?
- yritin kertoa että toinen tuli vähän toista kautta ulos.. niin esikoinen kysyi että -oksensitko sä ton pikkuveikan ulos .... siinä vaiheessa mulla petti totaalisesti pokka ja keskustelrtiin kunnolla asiat selviks.. :)

Alkuperäinen kirjoittaja Äiti x 2:
Mulla esikoinen leikattiin ja nuorempi tuli alateitse... vanhempi 5v , totesi että kun -Minä olen syntynyt leikkauksen avulla niin miten pikkuveli on syntynyt?
- yritin kertoa että toinen tuli vähän toista kautta ulos.. niin esikoinen kysyi että -oksensitko sä ton pikkuveikan ulos .... siinä vaiheessa mulla petti totaalisesti pokka ja keskustelrtiin kunnolla asiat selviks.. :)

:laugh:

:D Loistava juttu! :D

Täällä eilen yritin selittää 4,5 vuotiaalle Aatamista ja Eevasta ja et niitä ei synnytetty jne... :headwall: Aika kehnoa oli mun selitys vissiin, mut neiti veti johtopäätökset et ne tehtiin isoiksi ihmisiksi, koska niiden perään ei ollut kukaan katsomassa. =)

Tuossa joku aika sitten höpötteli, että äitin pitäis mennä lääkäriin ja sanoa lääkärille että leikkaa tuon ison näppylän pois äitin masusta. Tiedä mistä oli tuollaista keksinyt, kun molemmat lapset syntyneet normaalisti alakautta, vauva meille kyllä on kesällä tulossa ;)

Alkuperäinen kirjoittaja NullPoints:

:D Loistava juttu! :D

Täällä eilen yritin selittää 4,5 vuotiaalle Aatamista ja Eevasta ja et niitä ei synnytetty jne... :headwall: Aika kehnoa oli mun selitys vissiin, mut neiti veti johtopäätökset et ne tehtiin isoiksi ihmisiksi, koska niiden perään ei ollut kukaan katsomassa. =)

Oi ku toinen on hienosti hoksannut:)

Yhteistyössä