Eronneet hoi

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "iines ankka"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
I

"iines ankka"

Vieras
miten olette päässeet yksimielisyyteen lasten asuinpaikasta? mies ei aio luopua lapsista,vaan kuulemma viedä käräjille että saa yksihuoltajuuden jos lähden,tätä en halua. ehotin että lapset olisi vuoroviikot esim mutta ei kuulemma käy kuin se et lapset jää hälle ja minä saan vaan tapaamisoikeudet...en jaksisi mitään tappeluita tän asian kanssa ja siksi en ole vielä lähtenyt,en halua luopua lapsistani.

Ukko saneli ehdot-ja minä myöntelin...Hän ei lapsia halunut itselleen,kun on niin liikkuvassa työssä-kyllä minä sen ymmärsin.

Noi tapaamisoikeusjutut sovitaan sosiaalitoimistossa(tai niin me ainakin tehtiin),ja jos miehes on tollanen-niin sen täytyy perustella tod painavin syin miksi et saisi kuin tapaamisoikeuden..

aikoo kuulemma väittää et en huolehi lapsista kunnolla,vien niitä minne sattuu jne jne..musta ei oo valehtelemaan ja en tod.tiiä sit mitä sos.toimisto uskoo ku mun mies alottaa satuilunsa :/

[QUOTE="iines ankka";24076858]aikoo kuulemma väittää et en huolehi lapsista kunnolla,vien niitä minne sattuu jne jne..musta ei oo valehtelemaan ja en tod.tiiä sit mitä sos.toimisto uskoo ku mun mies alottaa satuilunsa :/[/QUOTE]

Jumalaut...toi kuulostaa mun eksältä!!Minäkin oon jättänyt lapset heitteille,niillä ei oo ruokaa,minä ryyppään kaikki rahat...teki ls-ilmotuksenkin,jonka sai kyllä sit omille nilkoilleen.
Sinä puhut suoraan,kerrot totuuden ja kyllä uskon/luulen että siellä täti/setä sosiaali osaa erottaa kuka valehtelee..